nieuw rapke
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Tanteke toch, dat doet pijn dat ik voor de gesloten deur zal staan.
'k Wou nogwel just eens langskomen. Dan zal het voor volgend jaar zijn zekers. Prachtige slide show die je gemaakt hebt.
Laat Nonkel maar eens goed ( met zachte hand ) masseren.
Heerlijk is dat.
Gustilpeke mijnen vaatwas zit vol en de rest wat er niet inging staat op het aanrecht, schandalig? vroeger had ik ja gezegd, nu kan ik dat met een gerust hart laten staan.
De lucht hangt vol werkdagen waar nog niemand aan begonnen is!
Morgen kies ik daar ééntje uit en het is opgelost.
Rapke ik kan je uitleg niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen. Het heeft geen zin dat te doen, laat maar vallen gelijk een baksteen.
Heilige Rapke bid voor ons, een mooie afsluiter.
Sven Neys heeft de trofee binnen gehaald, heb nog net de paar laatste beelden gezien.
Mijn interesse ging naar ' De smaak van . . . ' niet zozeer voor het verhaal méér voor de beelden. Zag in 't begin een bus van ' De Lijn ' door 't beeld rijden. Toen reden er nog geen bussen, alleen de tram.
Ook dat snap ik niet maar het zal wel weer . . . juist.
Voor rapke en alleman wel te rusten.
Bomi
-
Tanteke toch, dat doet pijn dat ik voor de gesloten deur zal staan.
'k Wou nogwel just eens langskomen. Dan zal het voor volgend jaar zijn zekers. Prachtige slide show die je gemaakt hebt.
Laat Nonkel maar eens goed ( met zachte hand ) masseren.
Heerlijk is dat.
Gustilpeke mijnen vaatwas zit vol en de rest wat er niet inging staat op het aanrecht, schandalig? vroeger had ik ja gezegd, nu kan ik dat met een gerust hart laten staan.
De lucht hangt vol werkdagen waar nog niemand aan begonnen is!
Morgen kies ik daar ééntje uit en het is opgelost.
Rapke ik kan je uitleg niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen. Het heeft geen zin dat te doen, laat maar vallen gelijk een baksteen.
Sven Neys heeft de trofee binnen gehaald, heb nog net de paar laatste beelden gezien.
Mijn interesse ging naar ' De smaak van . . . ' niet zozeer voor het verhaal méér voor de beelden. Zag in 't begin een bus van ' De Lijn ' door 't beeld rijden. Toen reden er nog geen bussen, alleen de tram.
Voor rapke en alleman wel te rusten.
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Ja de sven, sportman van het jaar, proficiat. Ik ben daar niet jaloers op, collega's onder elkaar heneske schreef:Rapke..
Heb je het gezien "de Sven Neys" eindelijk verdiend gekregen!!
Ik moet zeggen: Ons Rapke heeft vandaag nogal van katoen gegeven zeg, welke pillekes heeft die genomen??
Slaapwel "Rappe" Rap.
Neske, dat 'katoen' dat komt door mijn retraite.
-
Assa, tijdens mijn retraite moogt ge stoefen zoveel ge wilt met mij, ik ben daar in die periode immuun voorAssa schreef:Ja Rapke maar wel ne lekkere bruine met sneeuw oprapke schreef:Kerstleffe, wat is dat ? Nen bruine met sneeuw op??????![]()
![]()
dat hoor je graag als wij zeggen dat ge lief zijtik zal je niet te veel bestoefen,anders krijg je ne dikke nek
en dan de col van je hemd niet meer toe krijgen
![]()
en nu ga ik verder naar House kijken,
Goede avond iedereen ,assa
House, is dat die soort muziek? Of is het van Eddy is in the house ?
-
Bomi, Welke uitleg ? Ik heb niks gezegdBomi schreef: Rapke ik kan je uitleg niet volgen maar dat zal wel aan mij liggen. Het heeft geen zin dat te doen, laat maar vallen gelijk een baksteen.
Bomi
Zeg Bomi, hoe denk jij dat de acteurs anders op de filmset geraken ?? Met het openbaar vervoer natuurlijk
-
Ik zou dat wel duizend keer kunnen copiëren, maar bescheidenheid noopt mij tot matiging.pepalien schreef:goede morgen Rap en alleman
sta klaar om te gaan werken
maar kom toch snel zeggen
dat ik Rapke toch och zoooo ne lieve vind![]()
zelfs de liefste man van deze topic
En voor de kritikasters onder jullie : dat ik de enigste man ben in dit topic doet niets ter zake
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Citaat van de Rap:
Bomi : Gij moogt van geluk spreken als Neskes' man dit niet zal lezen. Roberke kan daar absoluut niet tegen als ze zeggen dat zijn vijf na vijf niet op tijd is. Rapke rapke toch, stiptheid dat kende gij niet he mateke!
Wat is een zondagsgedicht ? Madame Rapke weet dat ik goed bevriend (zeg maar 'very close') ben met Neske
Jaaa??? Maar Rapke weet niet dat ik "very close" ben (als vriendinnen hè) met zijn vrouwke .
Zo een lieve dat dat is en hij.. Madam Rapke vroeg eerst aan mij: " Ben jij wel Neske, die grijze muis??? ik herkende je bijna niet, je ziet er zo gefromfraaid uit. Ik zei haar dat ik van mijn troontje ben gestoten, gestompt en geslagen.
En de rap... die keek ernaar en lachte eens.
"Ja" zei ze "dat is typisch dieje van ons."
Neeje Rap ik ben ni jaloers, ik weet wanneer dat ik verslagen ben en er uit lig. Dat is 't leven he jongske, ander en beter "no problem"
Ik had nog een boekske bij over die Don Juan Rap, maar zijn vrouwtje zei dat zij ook "alles in mapjes had gestoken": Ze zei me vriendelijk: "Neske we zullen ruilen," zij gaf mij een kaft....pfff... een zware zeg.
"Doe er mee wat je wil," "je mag het houden." zei ze me toch een beetje triestig, ik heb haar dan nog iets in haar oor gefluisterd over de Rap en dan heeft ze gelachen, gelachen.. joh
"Neske schrijf dat maar" zei ze.
En ik zal het doen.
Bomi : Gij moogt van geluk spreken als Neskes' man dit niet zal lezen. Roberke kan daar absoluut niet tegen als ze zeggen dat zijn vijf na vijf niet op tijd is. Rapke rapke toch, stiptheid dat kende gij niet he mateke!
Wat is een zondagsgedicht ? Madame Rapke weet dat ik goed bevriend (zeg maar 'very close') ben met Neske
Jaaa??? Maar Rapke weet niet dat ik "very close" ben (als vriendinnen hè) met zijn vrouwke .
Neeje Rap ik ben ni jaloers, ik weet wanneer dat ik verslagen ben en er uit lig. Dat is 't leven he jongske, ander en beter "no problem"
Ik had nog een boekske bij over die Don Juan Rap, maar zijn vrouwtje zei dat zij ook "alles in mapjes had gestoken": Ze zei me vriendelijk: "Neske we zullen ruilen," zij gaf mij een kaft....pfff... een zware zeg.
"Doe er mee wat je wil," "je mag het houden." zei ze me toch een beetje triestig, ik heb haar dan nog iets in haar oor gefluisterd over de Rap en dan heeft ze gelachen, gelachen.. joh
"Neske schrijf dat maar" zei ze.
En ik zal het doen.
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Goede morgen,
Eindelijk hier iets bijgeleerd;
Rapke schrijft!
Rapke die niet werkt
Mooi om lezen, iemand die openlijk toegeeft dat hij een luierik is of leeft van zijn rente. We zullen het wel nooit zeker weten.
Bomi
-
Goede morgen,
Eindelijk hier iets bijgeleerd;
Rapke schrijft!
Rapke die niet werkt
Mooi om lezen, iemand die openlijk toegeeft dat hij een luierik is of leeft van zijn rente. We zullen het wel nooit zeker weten.
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Bomike, eindelijk kan ik je nog eens spreken wel lastig dat het altijd bij de Rap is hè, die Arendsoog die alles ziet.
Maar de vredevolle dagen komen eraan, ik zou ni graag hebben dat de monitoren mij hier afzwieren vooraleer ik de mapjes heb opengedaan.
Verdorie nu ga ik verder doen.
Maar de vredevolle dagen komen eraan, ik zou ni graag hebben dat de monitoren mij hier afzwieren vooraleer ik de mapjes heb opengedaan.
Verdorie nu ga ik verder doen.
-
Maar sukkelaar toch, gij wist niet dat vrouwtje lief een ander kaftje heeft met als titel "Mijn Rapke" tja.. dat was een onnozel titeltje zei ze zodat het niet zou opvallen bij Arendsoog. (hahahaaha)
Zeg ik open misschien een topicske daarover.
Dan ben ik zeker dat er bij mij volk over de vloer komt, want anders heb ik toch geen lezeressen hè en ze zijn toch zoooo curieus.
Jongens toch sinds ik hier binnen zit.... ikke ...toch al veeeeeel stouter geworden hoor.
Jongens toch sinds ik hier binnen zit.... ikke ...toch al veeeeeel stouter geworden hoor.