nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

rapke

21 sep 2008, 04:28

Bomi schreef:-
-

Het liep, het liep, alles liep zo vlot
er was geen tegenhouden aan,
uitgerekend een agent zei ‘ stop ‘
daarmee was het spelletje gedaan.

Wie wil weten wat er was
zet al je zinnen dan op scherp,
een man keek veel te diep in ’t glas
de wetsdienaar vond dit geen werk

Vatte de man hardhandig bij de kraag
hij smeekte om vergeving en genade
de man der wet negeerde bits zijn vraag
zei, denk eerst na, eer je vol te laden.

Liefs,

Bomi

Zeg Bomi, zijde gij niet beschaamd???? Gij plagiaatster!!!!!!!
Gij durft nogal zunne!!!!!!!
Dat gedichtje hebt gij gewoon afgeschreven uit een ander topic, hahahahahahaha
Heel toevallig heb ik dat zien staan in de topic van BO59VR!!!!
Eigenlijk ben ik blij dat Klein Rapke niet meer tussen jouw klauwen vertoeft, het zou op den duur nog een even slechte geworden zijn!!!!!!
Gij gaat al zeker niet mee naar Lesbos, pfffffffffff
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

21 sep 2008, 09:54

-
-
Rap schreeuw niet zo!

Ik heb voor 't slapengaan toch mijn schietgebedje gezegd,
hardop nog wel, op mijn kniën, drie keer.

Voor alle zekerheid had ik het karpetje onder mijn knietjes geschoven, een mens mag het zich toch een beetje gemakkelijk maken. Toen ik al sukkelend opstond schoof dat rotding toch wel weg zeker, gevolg bomi met haar hoofd tegen de achterkant van het bed ! ! !

Ik zie nu alleen nog maar sterretjes.

- - - - - - - Afbeelding
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

neske

21 sep 2008, 10:40

Zeg Rapkeeeeeee!!!

Ik heb alleen maar je uitnodiging gelezen om mee te gaan naar Lesbos??
(straks lees ik verder) Dus kan het zijn dat juf MathildA (die in de bovenste schuif ligt al mag meegaan. Tenminste als ze wil.

Maar ik zou liever ergens naar een ander eilandje gaan, als ge nu naar Kreta of zo zou gaan hè, dan wil ik mee. :wink:

PS. Ik lig ook wel in de onderste schuif (zoals die lieve Bomi :wink: )
maar ik probeer maar hè.
En..... ik laat mij dienen, ik doe geen afwas, ik was NOCH strijk, ook strijk ik geen ruggen in tegen de zon of wat dan ook! :roll:

(verdorie, ik moet mijn broodjes in de oven gaan zetten :oops:

rapke

21 sep 2008, 11:22

Neske,
iedereen heeft gelijke kansen, zelfs Bomi ook, spijtig dat ze gevallen is hé :?

Maar een geluk bij een ongeluk, ik ben juist een nieuw stripalbum aan het tekenen, en daar komen de onhandigheden van Bomi goed van pas :twisted:

slukes, 'k ga rap verder tekenen :idea:
Laatst gewijzigd door rapke op 21 sep 2008, 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

rapke

21 sep 2008, 11:27

Afbeelding

wordt vervolgd

rapke

21 sep 2008, 11:30

Afbeelding

rapke

21 sep 2008, 12:42

Bon, enige organisatie is op zijn plaats
Reis naar Lesbos
Neske ziet dat niet zitten, maar als 't niet anders kan zal ze wel moeten :roll:
Bomi mag niet mee van Abroz, want de bedden in zijn hotel moeten heel blijven :lol:
Juf Mathilda mag mee, op voorwaarde dat ze haar visum in orde krijgt. Naar ik vernomen heb heeft ze het op Lesbos in de jaren 70 nogal bont gemaakt, en die Grieken hebben een olifantengeheugen :cry:
Ria mag natuurlijk mee als ze wil, maar dat is zo'n bereisd persoon dat ik bang ben dat ze gids zal willen spelen. En ik ken dat daar allemaal al he 8)

Nu moet ik ff weg, straks bespreek ik de andere kandidates 8O

Bomi

21 sep 2008, 13:04

-
-
"toch tijd dat ge eens iets aan dat buikske doet!"

Denk daar maar eens over na!!!

Neske, laat rapke maar naar Lesbos vertrekken, hij weet nog niet dat het de thuishaven van de Lesbiënnes is.

De vrouwenhater in het hol van de leeuw ! ! ! ! !

rapke

21 sep 2008, 15:56

-

Ik heb geen buikske, let gij er maar op waar ge trapt als ge 's nachts rondwaareert!!!!!!!

Neske, laat rapke maar naar Lesbos vertrekken, hij weet nog niet dat het de thuishaven van de Lesbiënnes is.

Lesbos is de thuishaven van de holibi's!!!! Vrouw zijnde denkt ons Bomi natuurlijk dat er enkel vrouwelijke homo's bestaan, lesbiennes dus, maar er zijn ook de manvriendelijke homo's, en de bi's, maar in een bekrompen hoofdje zitten enkel kleine gedachten nietwaar :?:
Neske, laat je niet beinvloeden door voor-eeuwse gedachten. Ge zult je daar (met mij) fantastisch amuseren!!!!!

Bomi, beste, ik heb ooit eens het woord "man-eater" opgevangen, en dat is nu echt wel op jou van toepassing zunne!!! Laat Neske gewoon haar goesting doen , oké ???

ria

21 sep 2008, 16:17

rapke schreef:
-

Ik heb geen buikske, let gij er maar op waar ge trapt als ge 's nachts rondwaareert!!!!!!!

Lesbos is de thuishaven van de holibi's!!!! Vrouw zijnde denkt ons Bomi natuurlijk dat er enkel vrouwelijke homo's bestaan, lesbiennes dus, maar er zijn ook de manvriendelijke homo's, en de bi's, maar in een bekrompen hoofdje zitten enkel kleine gedachten nietwaar :?:
Neske, laat je niet beinvloeden door voor-eeuwse gedachten. Ge zult je daar (met mij) fantastisch amuseren!!!!!

Bomi, beste, ik heb ooit eens het woord "man-eater" opgevangen, en dat is nu echt wel op jou van toepassing zunne!!! Laat Neske gewoon haar goesting doen , oké ???
en ria kan ook niet mee,
ze mag niet van haar man
want hun portemonnee
is lee(g)

kusjes en zoentjes,
groetjes en knuffels,
daar moeten jullie
het voorlopig maar
mee doen,
ria :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

Bomi

21 sep 2008, 16:24

-
-

Sorry rapke maar taai vlees kan ik niet bijten! ( dus geen koppige mannen )

Een kippetje, een stukje lam zo fijn, of een vers visje fijn méér moet dat voor mij niet zijn.

Wie schrijft telkens deze verwittiging bij z'n schrijfsels?

ze zegt tegen mij : "schat" zegt ze "gij zijt voor mij jouw gewicht in goud waard"
De dag daarop : "toch tijd dat ge eens iets aan dat buikske doet!"
Vrouwen, ik ga ze nooit begrijpen

Het is wel héél duidelijk dat je vrouwen niet begrijpt.

rapke

21 sep 2008, 16:24

RIA, 'T IS VOOR NIKS, het kost nougabollen!!!!
Alles wordt betaald door mijn vriend Abroz

rapke

21 sep 2008, 16:28

-

Sorry rapke maar taai vlees kan ik niet bijten! ( dus geen koppige mannen )

Een kippetje, een stukje lam zo fijn, of een vers visje fijn méér moet dat voor mij niet zijn.

Wie schrijft telkens deze verwittiging bij z'n schrijfsels?

ze zegt tegen mij : "schat" zegt ze "gij zijt voor mij jouw gewicht in goud waard"
De dag daarop : "toch tijd dat ge eens iets aan dat buikske doet!"
Vrouwen, ik ga ze nooit begrijpen

Het is wel héél duidelijk dat je vrouwen niet begrijpt.
Bomi moeit u niet !!!!!

bo'ke

21 sep 2008, 16:29

Lesbos, mij onbekend
maar...

Lesbos, jaren zeventig
een man zo curieus
om binnen te mogen, was
hij verkleed, hij had geen keus.

Afbeelding

rapke met een paar van zijn vrienden

nog een fijne zondag
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

rapke

21 sep 2008, 18:04

rapke schreef:Bon, enige organisatie is op zijn plaats
Reis naar Lesbos
Neske ziet dat niet zitten, maar als 't niet anders kan zal ze wel moeten :roll:
Bomi mag niet mee van Abroz, want de bedden in zijn hotel moeten heel blijven :lol:
Juf Mathilda mag mee, op voorwaarde dat ze haar visum in orde krijgt. Naar ik vernomen heb heeft ze het op Lesbos in de jaren 70 nogal bont gemaakt, en die Grieken hebben een olifantengeheugen :cry:
Ria mag natuurlijk mee als ze wil, maar dat is zo'n bereisd persoon dat ik bang ben dat ze gids zal willen spelen. En ik ken dat daar allemaal al he 8)

Nu moet ik ff weg, straks bespreek ik de andere kandidates 8O

en daar zijn ook nog :
Gustilpe da's ook een braaf madammeke dat heel goed zou passen bij Rapke op Lesbos
Assa ha ja, zij is al kandidate van voor deze reis!! Mss doe ik toch wel een goed woordje voor haar bij Abroz :wink:
Tilly als vertegenwoordigster van sennet zou ze zeker niet mis staan tijdens de opening van het lesbofeest. Maar ik wacht nog steeds op haar kandidatuurstelling :oops:
Ferry Minnares van duin en zee!!! Wat een pracht zou zij niet zijn op deze bijeenkomst van vrije zielen???

let op, er zijn er nog genoeg zunne, maar ik kan ze niet allemaal opnoemen he :?