nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

neske

21 sep 2008, 18:59

Rapke, ik heb nog eens diep nagedacht over je voorstel zenne.

Ten 1ste, ik ben geen lesbienne, ik ben nog ouderwets (ziet ge)

Ten 2de, ik wil niet mee als er geen ander vrouwvolk meegaat.

Ten 3de, ik wil geen achtste keuze zijn, (ik heb je andere kandidaten zo in de rapte geteld. :oops: Ik wist niet dat gij zo een charmeur bent, :oops:

En dan met die twee rapkes, dat zou te afronttelijk zijn, als die zo zat de sirtaki gaan dansen :oops: Ik zie het zo voor mij, de vrouwen die achter hun hand aan 't fluisteren zijn en mij bekijken. :roll:
Nee, bedankt zenne, ons Neske is veeeeeeel slimmer hoor. 8)

rapke

21 sep 2008, 19:27

Maar Neske toch...
Er gaan wel twee vrouwen mee, eentje voor mij en eentje voor mijn broerke he :wink:
En Neske, ge zijt geen achtste keuze, gij staat zelfs als eerste op de reservelijst.
Diene sirtaki, daar moet ge niet mee inzitten, op Lesbos dansen ze die achter elkaar, en niet naast elkaar :roll:

man man man, moet ik dat hier duizend keer uitleggen ? :roll:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

rapke

21 sep 2008, 19:43

tijd voor een sprookje
(Het trieste verhaal van Prins Rapke)

Er was eens een witte prins
genaamd : "Prins Rapke "
hij had nogal een dikke pens
en zat nooit verlegen om een grapke

Een paard, dat had hij niet
want hij wist : paarden en vrouwen
die brengen enkel verdriet
van achter noch van voor te vertrouwen

Zo ging hij diep gebukt
onder last van zwaard en harnas
van dorp tot stad, of tot gehucht
steeds vond hij iemand voor zijn was

Ze schrobden en wreven in de rivier
zijn ondergoed en zijn hemden
en 's avonds was er dol vertier
weinig vrouwen die hem niet kenden

Maar de prins werd oud en versleten
de lieve vrouwkes bleven weg
het h.n.* kon hij nu wel vergeten
net als op z'n boterham het gratis beleg

Dus zit Prins Rapke hier wat te staren
op het scherm van seniorennet
het is eigenlijk moeilijk te verklaren
maar hier heeft hij ook nog dolle pret :lol:

* vertaling enkel tegen betaling
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

21 sep 2008, 20:10

-
-

Rap,

Als ge op Lesbos zijt moet ge eens een bezoekje brengen aan het lesbo massagesalon ' DE SCHEVEN HOED ' ge gaat er zeker een voorkeur behandeling krijgen als ge uwen harem meeneemt.

Vraag er naar de bazin ' madame Bonboniëre ' met mijn complimenten.

GEWELDIG ! zou onzen Eddy zeggen!
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

ria

21 sep 2008, 20:21

rapke, omdat ge zo rap waart,
ge waart zelfs den eerste, heb ik
mijn mooiste foto's van Split opgedolven,

diep heb ik moeten duiken,
neen zotteke, niet in de zee,
maar in mijn archief...

gaat dat harteke van jou nu weer bonzen???

Afbeelding

Afbeelding
dacht je nu echt dat ik dat ben? ge moogt eens raden!

groetjes,
ria :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

neske

22 sep 2008, 09:11

Riaatje!!

Een gok!

Juffrouw MathildAAAAA zeker??

Zeg Rapke, mercieeee zenne, ik eerste OP DE RESERVELIJST. Ik durf het tenminste in het groot te plaatsen en gij in het klein

Danst dieje sitaki maar met die Grieken achter elkaar. :roll: Ze zullen jou wel de 1ste laten staan. :lol: :lol: Maar..... als ik van jou was, zou ik er toch niet met mijn "voorkant" staan, zie dat je een stamp krijgt (dan is het toch maar op je dierbaar achterwerk, :oops: want de voorkant zou te pijnlijk zijn. Ge weet het van je vriend Abroz: als die "wilden" dansen en hun benen eens hard uitsteken. (ha ha ha)

Afbeelding

PS. Dit heeft niets te maken met "het onderwerp" maar dan weet je (Rapke) dat ik ook iets kan hè. :wink:

rapke

22 sep 2008, 09:47

Dat schoon kind op de foto van Ria is toch wel mijn oud lief Toonappels zekers :? Onder water is ze schoner dan als ze op 't droge loopt :cry:
Maar stillekesaan wordt dat hier een reisbureau, en dat is niet de bedoeling zunne.
Er is hier maar één reis aan de orde, en dat is een weekje Lesbos, gratis dan nog wel, voor mijzelf, broerke en twee lieve dames :lol: Maar blijkbaar is gratis nog niet genoeg, sebiet moet ik nog geld toesteken :roll: .
Als er geen serieuse kandidates afkomen zal ik verplicht zijn er twee aan te duiden, met of tegen hun goesting, maar mee gaan ze, 'k heb het Abroz beloofd :oops:
Ria is daar bezig met een mooi reisverhaal uit Bosnië, maar als we terug zijn van Lesbos zal er hier nogal een ander verhaal komen, met alle pittige details erbij!!!! Jullie moeten maar niet zo tegenstribbelen :evil:
Voila, nu ziet ge ook eens Rapke's strenge kant :x
Gegroet

rapke

22 sep 2008, 11:54

In al mijn goedheid wou ik het volgende even mee geven :
Tijdens de vele infosessies die ik geef omtrent de gratis reis naar Lesbos moet ik vaststellen dat nog vele dames beschroomd zijn om zich te melden via mijn welgesmaakte topic :cry:
De reden hiervoor is duidelijk niet ver te zoeken. Veel dames worden afgeschrikt door de soms harde taal van bepaalde personnages, die hier - al dan niet met scheve hoed - soms van watje geven :oops: .
Aan de twijfelaarsters : Veel - zoniet het meeste - dat hier geroddeld wordt is NIET WAAR :!:
Rapke is wel een brave mens
Rapke betaalt zijn huur wel steeds op tijd
Rapke is wel te vertrouwen
Rapke zijn georganiseerde reizen zijn wel altijd goed afgelopen
Rapke zal u op Lesbos NIET doen werken !!!!

Schrijf je in, en ge zult het je niet beklagen!!!!!

Gegroet,
Rapke

rapke

22 sep 2008, 12:22

--------------- nieuwsflash ------------------

Verandering van het reisschema

We vertrekken donderdag om 18.30 Hr vanuit Schiphol (NL) met een cargovlucht van Air - Congo :!: . Avontuurlijke dames zullen dit zeker op prijs stellen :P Er is een noodlanding gepland in Milaan, met bezoek aan een modeshow!!!! (Kans tot aankoop van de door Rapke zelf ontworpen badmode :idea: )

------------- einde nieuwsflash ---------------

Bomi

22 sep 2008, 12:37

-
-

Ria ge staat erop zoals ge zijt, om door een ringetje te halen! Een modelleke om U tegen te zeggen.

Dat kunt ge toch niet langs die dikke buik van rapke zetten, het contrast zou te groot zijn. Eigenlijk alleen maar goed voor jou he!

Voor de andere dames niet jaloers zijn he, maar ik heb nog geen badpakfoto van jullie gezien. Alleen af en toe het silhouet van juf Mathilda, twee keer kijken om het te kunnen zien.

Rapke veel succes gewenst met je trip naar Lesbos! :lol:
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

Assa

22 sep 2008, 13:43

Afbeelding

Rapke-juff Mathilda-Bomi-Ria-Neske
Ik kom hier graag lezen bij die grapjassen,kan spijtig genoeg niet mee doen wegens gebrek aan tijd,
dus ook niet meegaan naar Lesbos Rapje :) :) :)
Vele lieve groetjes~~assa
Groetjes van assa

rapke

22 sep 2008, 14:10

Lieve Assa,
Mss weet ge het niet, maar ge staat in de top tien van de kandidates voor Lesbos. Eenmaal u aangemeld kunt ge natuurlijk niet terugkrabbelen he 8O
Dit zijn de kandidates die overblijven (na serieuse selectie weliswaar) :
in volgorde van aanmelding

Neske
Bomi
Mathilda
Ria
Gustilpe
Assa
Tilly (van sennet)
Ferry

er zijn nog twee dames van andere fora, maar die maken minder kans omdat ze niet van sennet zijn he :evil:
Ik vraag hierbij dringend dat twee dames uit deze lijst zich melden, anders zal ik verplicht zijn twee chineese vrijwilligsters aan te duiden :?

gustilpe

22 sep 2008, 14:55

Rapke,

hoe graag ik zou willen ik kan niet mee naar Lesbos, ik moet hier teveel achterlaten. Het koorjaar is weer bezig, ik ben die mensen verplicht om hier aanwezig te zijn, begrijp je?

Maar dat zal je wel niet erg vinden,ben toch maar vijfde keus.

Naar ik gisteren op Panorama zag zijn er altijd wel Russiche vrouwen die met jou zouden willen meegaan, missschien moet je het daar zoeken in plaats van in China.

Allez, begin al maar wat Russisch te leren misschien!

gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

bo'ke

22 sep 2008, 15:09

rapke

waarschuwing vooraf

De laatste maanden lijk ik een opgeschoten puber, en volg een cursus om kwaaie geesten uit te bannen en weg te jagen.
Dat gaat gepaard met veel lawaai, enfin hels getier.
Neem van mij aan, gezien het aantal decibel wat rond je oren vliegt, wanneer ik in je buurt zou vertoeven, zou je elk gevoel van richting kwijt zijn plus doof en lichtelijk in shock.

Afbeelding
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

rapke

22 sep 2008, 15:11

Lieve Gustilpe
Ik ben enkel op zoek naar twee reisgezelinnen, niet naar levensgezelinnen, en zeker geen russische. Daar heb ik mijn buik van vol, maar da's een ander verhaal :cry:
Maar, sinds deze middag is de keuze bepaald :!: Slechts twee dames kunnen meegaan op reis (gratis) en dat zijn ............-spanning -.......

NESKE en juf MATHILDA

Vanaf vrijdag aanstaande kunt u meegenieten van hun belevenissen op Lesbos, geen detail zal u bespaard blijven :twisted:
Spijtig voor de achterblijfsters, maar er mochten er maar twee mee he :?

Allez, tijd om de valiezen te pakken, ik meld me wel via mijn laptopke :wink: