nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

rapke

29 sep 2008, 10:18

Op de chauffeur aan 't wachten, hahahahahaha, mijn laars ja :)
Gij moest al lang aan zee zitten en de kustbewoners ambeteren, maar wat zie ik???? Bomi op de loer om te zien of er geen kwaad wordt verteld achter haar rug :lol:
Sebiet bel ik mijn zuster Ingrid van De Lijn op, waarschijnlijk zal het laatste ticketje naar zee just verkocht zijn als gij in 't station aankomt, pech hé :twisted:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

Bomi

29 sep 2008, 10:33

Rapmans lul niet over uw zuster, en spaar je de moeite van 't bellen ik heb mijn ticket al voor 4 eurokes, een voordeel van de leeftijd :evil: :!: :evil: en mijn chauffeur is een chauffeuse, ik heb zo mijn prioriteiten.

Oei 't is de moment ! !

Slukes.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!

rapke

29 sep 2008, 10:41

Amaai zeg, de geneeskunde staat niet stil he.
Neem nu Bomi's transportslachtoffer :cry: om 09:53 Hr is 't nog een chauffeur en om 10:33 Hr hebben ze er in de gauwte een chauffeuse van gemaakt, ewel merci zunne.
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

rapke

29 sep 2008, 10:45

Bomi schreef:-
-

Ge ziet ik blijf je in 't oog houden :!:

Ik vraag me af wie de mol is op sennet :?: Wie van jullie heeft het gsm-nr van Bomi om elke misstap van Rapke te melden???? :x

wantrouwig Rapke

rapke

29 sep 2008, 11:54

Zwarte week voor seniorennet

Het boegbeeld is vertrokken
voor een weekje aan zee
't vertrek werd nog wat gerokken
maar al bij al viel het nog mee

Velen zijn nu echt ontroostbaar
ze roepen en blèren in koor
maar voor Rap is 't leven minder zwaar
geen gezaag meer aan zijn oor

Natuurlijk zal ze worden ingelicht
over alles wat hier zoal gebeurt
elk woord van Rapke, elk gedicht
doorgestuurd, waarschijnlijk bijgekleurd

Wie zou die mol wel kunnen wezen ?
'k heb mijn vermoedens, zeker wel
Ria, Bo'ke of Neske, zeker weten
als ik ze vind dan wordt 't een rel :evil:

PS : Natuurlijk zijn daar ook nog Gustilpe en Assa die nauwe banden onderhouden met de afwezige persoon, maar zij zijn ietske minder verdacht

bo'ke

29 sep 2008, 12:36

Ja, ja...

Daarnet een pb van den rap :

BO59VR,

Ik had niet verwacht dat ik bomi nu al zou missen.

groetjes
rapke
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

ria

29 sep 2008, 12:47

Afbeelding
en een mooie week,
ria :wink:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

neske

29 sep 2008, 13:22

Boke,
De rap (ik ben kwaad op hem omdat hij mij en mijn echtgenoot altijd belachelijk maakt)
Allé, wat ik wou zeggen, dus de rap heeft mij ook al gebeld om te vragen wanneer Bomi nu juist terug komt. en tussen ons gezegd en gezwegen hè ( die bleite zoals een kleintje van 2 jaar. :lol:

Nu ga ik "da kleintje van 2 jaar" in haar bedje leggen.

Assa

29 sep 2008, 14:33

Hey Rapke,
ik heb met u te doen,als ge tussen de letters leest mis je Bomi,en geen klein beetje,Rapke een week is vlug voorbij ze is terug voor dat ge het weet,
ge ziet toch iemand dat met u te doen heeft :lol: :lol:
Ons Bomike is nu plezier en leute aan het maken,

Afbeelding
assa
Groetjes van assa

gustilpe

29 sep 2008, 15:23

rapke,

wat moet ik daar nu allemaal van denken, mist ge nu al Bomi of ben je blij dat ze er even uit is?
ha, ja ik onderhoud nauwe banden met die leve Bomi, maar ik wil jou ook niet in de steek laten, ik sta dus echt voor een dilemma!

Hééééél moeilijk is dat!!!!!!

In elk geval maak er nu maar het beste van wat is nu een week in een mensenleven hé!
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

rapke

29 sep 2008, 17:33

Allemaal lieve woorden, da's waar :oops:
BO59VR : die mij wil troosten, met gedichtjes en lieve woordjes :roll:
Ria : die mij moed wil inpompen :roll:
Neske : die kwaad is op mij (omdat haar ventje nu zit te zagen over wat hij moet doen met die plank van 7 m²) :roll:
Neske!!!! Laat diene mens met zijn treintjes spelen!!!!!!
Assa : die met mij te doen heeft ?????? Daar wist ik niks van ????
Gustilpe : eindelijk iemand met een dilemma op dit net :lol: Spijtig dat het geen verkiezingen zijn, anders kon ik roepen : KIES VOOR RAPKE !!!

PS : Nu weet ik nog niet wie 'de mol' is, maar wees gerust, ik kom er wel achter

PS (2) : heeft er iemand het gsm-nr van Bomi, ? Ik ben vergeten haar iets belangrijks te zeggen :idea:

rapke

29 sep 2008, 17:44

Oké, 't is de eerste dag dat ze weg is, uw Bomi, en er is al een prijs te winnen :D
De eerste die mij de mol verraadt, die krijgt een etentje bij de chinees cadeau (reis zelf te betalen)
Komaan, de kans van uw leven !!!!!
Rapke, uw vertrouwenspersoon op dit net 8O

rapke

29 sep 2008, 19:04

Het spijt me, maar vanaf het vallen van de zon tot morgen rond de middag ben ik niet meer beschikbaar 8)
Het zit namelijk zo, mijn vijf kippen en één haan willen niet meer in hun kot!!!! :cry: Deze nacht hebben ze buiten geslapen, maar dat kan niet blijven duren natuurlijk :evil:
Dus, de raad van mijn buurman opvolgend (en die weet heel veel van bruine kippen :wink: ) ga ik vannacht op jacht met de zaklamp, om ze één voor één binnen te steken, dan zijn ze namelijk het gemakkelijkst te vangen!!!!!
Ik weet wel, sommige conducteurs zullen zeggen :roll: ge moest die eerst een nacht binnen gehouden hebben... MAAR ... dat heb ik gedaan!!!!!
Blijkbaar was dat niet voldoende :oops:
Dit verhaal bewijst nog maar eens te meer dat kippen beter in hun hok blijven, en daarom begrijp ik niet hoe jullie het over je hart krijgen om Bomi een goede reis te wensen, dat mens vindt nooit of te nimmer haar kot terug; zeg dat Rapke het gezegd heeft :x 8O

bo'ke

29 sep 2008, 19:04

lieve mensen,

Vanaf het moment dat Rapke ergens het woord 'lief' uitspreekt, kan je best op je tellen letten.

Het Chinees restaurant (aan vernieuwing toe),waar Rapke af en toe moet helpen, mag hij als loon iemand uitnodigen om te eten tijdens het weekend. Maar juist, niemand durft nog mee te gaan. :roll:
Tevens is de glycenische gehalte van het eten te hoog wat voor overtollige kilo's zorgt.

'k Ben weg en ga hier thuis lekker eten :)
bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

rapke

29 sep 2008, 19:08

BO59VR schreef:lieve mensen,
glycenische gehalte van het eten

Wat mensen al niet doen om te ontsnappen aan mijn zoektocht naar de mol

Lieve BO59VR , hiermee maak je je echt wel heel erg verdacht hoor!!!!!!