nieuw rapke

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

bo'ke

30 sep 2008, 16:30

Wat een mens allemaal niet kan overkomen bij een bliksemschicht. :idea: :idea:

Afbeelding
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

rapke

30 sep 2008, 16:43

Ik krijg veel pb's van zowel voor - als tegenstanders van Bomi, sommigen suggereren zelfs een trein die verder rijdt dan Timboektoe 8) ; anderen opteren dan weer voor een boemeltrein, maar daar ben ik persoonlijk tegen, want wie weet waar de furie dan afstapt :?: Er zijn er zelfs die een soort 'tien om niet meer te zien' willen organiseren aan de landsgrens, maar dat vind ik er weer over :roll:
Eén enkele persoon wil haar gewoon laten afstappen in Hasselt ... grapjas waarschijnlijk :roll: (Neske toch :roll: )
Daarom deze poll, om deel te nemen hoef je enkel een programmaatje te downloaden dat je tegen betaling van een luttele som bij mij kunt verkrijgen.
poll

0 Ik wil dat Bomi in Knokke blijft
0 Ik wil dat Bomi terug komt(door technische problemen kan dit vak niet aangekruist worden, maar we werken er aan)
0 Ik ken Bomi niet
0 Ik ken Bomi wel en daarom wil ik dat ze in Knokke blijft
0 Ik ben een fan van Rapke
0 Ik vind Rapke een fantastische dirigent
0 Ik heb een rekening bij Fortis (enkel voor de statistieken)
0 Ik wil geen trein terug uit Timboektoe zien komen
0 Ik wil wel een trein uit Timboektoe terug zien komen, maar leeg
0 Ik vind dit een stomme poll (door technische redenen kan dit vak niet aangekruist worden, maar we zullen er aan werken als 't vorig probleem opgelost is)
0 Ik durf niet antwoorden (enkel voor Neske)

Voor zover deze poll, nadat ik alle gegevens heb verwerkt krijgt u een uitvoerig verslag (dank voor uw deelname)
Gegroet
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

ria

30 sep 2008, 18:29

rapke schreef:Ik krijg veel pb's van zowel voor - als tegenstanders van Bomi, sommigen suggereren zelfs een trein die verder rijdt dan Timboektoe 8) ; anderen opteren dan weer voor een boemeltrein, maar daar ben ik persoonlijk tegen, want wie weet waar de furie dan afstapt :?: Er zijn er zelfs die een soort 'tien om niet meer te zien' willen organiseren aan de landsgrens, maar dat vind ik er weer over :roll:
Eén enkele persoon wil haar gewoon laten afstappen in Hasselt ... grapjas waarschijnlijk :roll: (Neske toch :roll: )
Daarom deze poll, om deel te nemen hoef je enkel een programmaatje te downloaden dat je tegen betaling van een luttele som bij mij kunt verkrijgen.
poll

0 Ik wil dat Bomi in Knokke blijft - NEEN

0 Ik wil dat Bomi terug komt(door technische problemen kan dit vak niet aangekruist worden, maar we werken er aan) JA

0 Ik ken Bomi niet ) Ik ken haar WEL en ze is een knappe rijzige dame, ze zou best barones of gravin kunnen zijn.
(ze trekt een beetje op mijn E.Zuster Schooldirectrice uit het pensionaat

0 Ik ken Bomi wel en daarom wil ik dat ze in Knokke blijft - FOUT

0 Ik ben een fan van Rapke _ ALS HIJ ZICH GEDRAAGT

0 Ik vind Rapke een fantastische dirigent EEN GRAPJAS JA

0 Ik heb een rekening bij Fortis (enkel voor de statistieken) iK HEB GEEN REKENINGEN, want ik heb geen geld.

0 Ik wil geen trein terug uit Timboektoe zien komen,
naar Timboektoe rijden alleen kamelen en gammele autobussen en nog gammelere taxi-brousse, GEEN treinen domkop

0 Ik wil wel een trein uit Timboektoe terug zien komen, maar leeg, snodaard

0 Ik vind dit een stomme poll (door technische redenen kan dit vak niet aangekruist worden, maar we zullen er aan werken als 't vorig probleem opgelost is)
heeeeeeel stom xxx kan dus wel aangekruisd worden, maar alleen door computernerds

0 Ik durf niet antwoorden (enkel voor Neske) NESKE, laat je niet doen

Voor zover deze poll, nadat ik alle gegevens heb verwerkt krijgt u een uitvoerig verslag (dank voor uw deelname)
Gegroet
Rapke
gegroet, wacht maar binnenkort zalle kik is ne poll schrijven,
rapke, dan doe de in oe broek

ex-schooldirectrice ria :roll:
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

rapke

30 sep 2008, 18:33

nogmaals, enkel via het bij mij te betalen en te downloaden programmaatje kunnen geldige antwoorden worden gegeven,
sorry Tante Ria, maar uwen vlieger gaat niet op :roll:
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang

neske

30 sep 2008, 21:33

Bravo... Hoera... Bis,bis....Voor Ria, hiep hiep hoeraaaa!!!

Wel dat heeft Ria heel goed in mijn plaats gedaan, ik zou het niet beter gekund hebben.

Ria, Rapke die zit altijd op mijn graat. :x Dat wordt ge gewoon hoor :(

ria

01 okt 2008, 01:09

rapke schreef:nogmaals, enkel via het bij mij te betalen en te downloaden programmaatje kunnen geldige antwoorden worden gegeven,
sorry Tante Ria, maar uwen vlieger gaat niet op :roll:
en hoeveel kost dat dan, GELDwolf? :roll:

ikke
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.

rapke

01 okt 2008, 08:57

Hoeveel kost dat ? :roll: Is dat nu echt het enige waar gij aan denkt tante :? ? Het plezier van te mogen deelnemen aan een door mij ingerichte poll, de voldoening om door middel van een eenvoudig kruisje uw mening op een democratische wijze te kunnen mededelen aan Rapke en de rest van de wereld, de wetenschap dat uw gegevens vertrouwelijk zullen worden misbruikt, het besef te hebben medegewerkt aan de verwijdering van een storend element uit Rapke's topic, het waanidee te koesteren dat je invloed hebt gehad bij een belangrijke beslissing op dit net, de mogelijkheid om voor één keer in een gunstig daglicht te komen staan bij Rapke!!!!!
En gij, tante, durft te vragen hoeveel dit kost? :roll:
Dit is onbetaalbaar, onschatbaar!!!!!! Voor maar € 19,99* hebt u een programmaatje in huis waarmee u in het vervolg steeds onmiddelijk en op een fatsoenlijke wijze zult kunnen deelnemen aan Rapke's polls. Profiteer nu want vanaf volgende week is het € 20 !

*jaarabonnement - 1ste jaar € 19,99 + € 5,00 verzendingskosten ; volgende jaren € 31,77 + € 9,00 verzendingskosten (excl éénmalige aansluitingskost per jaar van € 17,03

rapke

01 okt 2008, 09:23

Zeg Neske, als je in een andere zeer gewaardeerde topic zegt : "allez, ik ga er eens invliegen!!" dan hoop ik dat je daarmee niet bedoelt dat je Rapke weer het leven zult zuur maken he??? :wink:
Bang :roll: Rapke, hihihihihi

neske

01 okt 2008, 09:36

Rapke, je hebt uw beroep gemist jongen.

Je had politieker moeten worden, je kan goed liegen en bedriegen.

Of zat je vroeger in de reklamesector, dat zou ook kunnen.

P.S. die kleine lettertjes zijn wel erg klein zenne. Ge weet toch dat ons ogen niet zo goed meer zijn, of je zou het gedaan hebben voor ons te koeioneren! :roll: Nee zeker... of toch :?

Bo, die bliksemschicht die daar bij Rapke inslaat, dat is wel een rare plaats om IN te slagen hè. :lol: Vindt je ook niet :?:

Afbeelding

rapke

01 okt 2008, 10:55

----------------------------- NIEUWSFLASH ------------------------

Deze nacht om 03:00 Hr plaatselijke tijd werd op het strand van Knokke een oud vrouwtje uit Hasselt betrapt op het uitvoeren van een rituele regendans, waarbij levende kippen werden geofferd.
Daar het vandaag is beginnen regenen werd het oude vrouwtje uit Hasselt in verzekerde bewaring genomen tot een regeling is getroffen betreffende een billijke vergoeding voor de plaatselijke horeca!
Inwoners van West-Vlaanderen worden verzocht hun kippenbestand na te gaan en desgewenst een schadeclaim in te dienen bij de gemeente!

------------------------------- NIEUWSFLASH ---------------------------

rapke

01 okt 2008, 11:30

:twisted: Ik zou me sterk moeten vergissen indien dat ons Bomi niet zou zijn :twisted:
Volgens mij zal haar 'vakantie' nu wel met een paar weken (maanden ?) verlengd worden, hihihihihihi

Kontent Rapke

PS : Mijn buurman ontbreekt twee kippen, waarschijnlijk heeft ze zich in de duisternis van huisnummer vergist :lol:

rapke

01 okt 2008, 11:55

------------------------------ NIEUWSFLASH --------------------------------

Tijdens een grootscheepse politie actie werd deze morgen omstreeks 07:00 Hr op de grens tussen Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant een vrouwspersoon, waarvan voorlopig enkel de eerste letter van de voornaam bekend gemaakt werd, nl ' N' ,opgepakt. In de koffer van haar gammele wagen werden kippenveren ontdekt, waarvan het DNA overeen stemt met dit van de geofferde dieren van de regendanseres!
Uit verder onderzoek is gebleken dat deze twee vrouwspersonen in het verleden reeds samenspanden. Een kroongetuige in deze laatste zaak , de heer 'R' werd opgeroepen voor het afleggen van een slachtofferverklaring.
Wij volgen de ontwikkelingen in deze onfrisse zaken op de voet

-------------------------------- NIEUWSFLASH -------------------------------

rapke

01 okt 2008, 12:02

:twisted: Ik zou me sterk moeten vergissen indien dit Neske niet zou zijn :twisted:
Bomi en Neske samen in het cachot, kunnen ze wat bijpraten he :lol:

Rapke tevreden :wink:

rapke

01 okt 2008, 12:50

------------------------------ NIEUWSFLASH---------------------------------

Uit welingelichte bron werd vernomen dat nog twee aanhoudingen zijn verricht in de zaak van de regendanseres annex kippenmoord! Hierbij zijn opnieuw twee vrouwspersonen betrokken waarvan de initialen luiden 'T.R.' en 'B' . Naar verluid zou de laatstgenoemde verdachte een naam dragen die nogal op een autokentekenplaat uit de jaren '70 lijkt.
De woordvoerdster van justitie deelt zopas mee dat hiermee een bende regendanseressen zou zijn opgerold! Blijkbaar zouden ze hun snode plannen gesmeed hebben via een niet nader genoemde site op internet!!!
Verder onderzoek moet nog uitwijzen of ook de genaamden 'A' en 'G' betrokken zijn bij deze zaak, zij het dan in mindere mate.
Voor zo ver deze nieuwsflash, verdere ontwikkelingen in het journaal van 19 Hr.

----------------------------------- NIEUWSFLASH -----------------------------

rapke

01 okt 2008, 12:54

:twisted: Ik zou me sterk moeten vergissen indien dit Tante Ria en BO59VR niet zouden zijn :twisted:
De twee andere verdachten zijn waarschijnlijk Assa en Gustilpe, maar zeker ben ik daar niet van 8)

Nu zit ik wel met een probleem, want wie zal er nu in mijn topicske komen schrijven :cry: :?:

Triestig Rapke :? :(