nieuw rapke
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Neske, maar kind toch
Ge speelt met vuur !!!!
Die 25 leden, 'waar komen die vandaan' vraagt ge doelloos.
Natuurlijk zijn er reeds drie deelneemsters van dit eigenste forum lid van mijn vzw 'VSWD' (voor de nieuwkomers : Virtuele SchotelWas Dienst)
Maar gij vergeet één ding, al de topics hier worden vertaald in het Frans, Engels, Duits en Swahili.(dit laatste is het dialekt van de streek waar Swakke woont).
mmg (met medelijdende groetjes)
Rapke
Ah ja, Karel, mijn haan, is geweldig geïnteresseerd in miniatuurtreintjes, kunt ge mij niet wat documentatie bezorgen?
Ge speelt met vuur !!!!
Die 25 leden, 'waar komen die vandaan' vraagt ge doelloos.
Natuurlijk zijn er reeds drie deelneemsters van dit eigenste forum lid van mijn vzw 'VSWD' (voor de nieuwkomers : Virtuele SchotelWas Dienst)
Maar gij vergeet één ding, al de topics hier worden vertaald in het Frans, Engels, Duits en Swahili.(dit laatste is het dialekt van de streek waar Swakke woont).
mmg (met medelijdende groetjes)
Rapke
Ah ja, Karel, mijn haan, is geweldig geïnteresseerd in miniatuurtreintjes, kunt ge mij niet wat documentatie bezorgen?
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
--------------------------------------NIEUWSFLASH-------------------------------
Onze redactie verneemt zopas dat de gemeente Blankenberge een klacht heeft neergelegd betreffende ontvreemding van grote borden met pijlen.
Volgens welingelichte bronnen zou het hier zelfs gaan om kleine borden met grote pijlen, wat voor de slechtzienden onder onze senioren nog erger is!!!
Het oude vrouwtje uit Hasselt dat in deze zaak in verzekerde bewaring werd genomen (zij het tijdelijk, wegens vroegtijdige ontsnapping) blijkt hierbij onschuldig te zijn.
Wat door de politionele beambten aanzien werd als een regendans, bleek later het in verwarring zijnde ontwijken van imaginaire borden met grote pijlen.
Volgens onze verbindingspersoon bij De Lijn, Mvr Ingrid van De Lijn (zus van een gewaardeerd ereburger van deze gemeente) zouden de kippen waarvan sprake in de aanklacht gewoon door een trein zijn overreden, waardoor de pluimen op het strand zouden zijn terecht gekomen.
Hierdoor is het oude vrouwtje van Hasselt gezuiverd van elke blaam, wat echter niet gezegd kan worden van een zekere Neske!!! In haar koffer werden pluimen teruggevonden, wat wijst op het feit dat zij zich hoogstwaarschijnlijk de lijken van de overreden kippen heeft toegeëigend met als enige doel deze in de stoompot te bereiden.
Zowel Ingrid van de Lijn als de gemeente Blankenberge verontschuldigen zich bij het oude vrouwtje uit Hasselt, en verklaren hierbij dat alle geleden schade zal vergoed worden door de genaamde Neske
------------------------------------------NIEUWSFLASH--------------------------
Onze redactie verneemt zopas dat de gemeente Blankenberge een klacht heeft neergelegd betreffende ontvreemding van grote borden met pijlen.
Volgens welingelichte bronnen zou het hier zelfs gaan om kleine borden met grote pijlen, wat voor de slechtzienden onder onze senioren nog erger is!!!
Het oude vrouwtje uit Hasselt dat in deze zaak in verzekerde bewaring werd genomen (zij het tijdelijk, wegens vroegtijdige ontsnapping) blijkt hierbij onschuldig te zijn.
Wat door de politionele beambten aanzien werd als een regendans, bleek later het in verwarring zijnde ontwijken van imaginaire borden met grote pijlen.
Volgens onze verbindingspersoon bij De Lijn, Mvr Ingrid van De Lijn (zus van een gewaardeerd ereburger van deze gemeente) zouden de kippen waarvan sprake in de aanklacht gewoon door een trein zijn overreden, waardoor de pluimen op het strand zouden zijn terecht gekomen.
Hierdoor is het oude vrouwtje van Hasselt gezuiverd van elke blaam, wat echter niet gezegd kan worden van een zekere Neske!!! In haar koffer werden pluimen teruggevonden, wat wijst op het feit dat zij zich hoogstwaarschijnlijk de lijken van de overreden kippen heeft toegeëigend met als enige doel deze in de stoompot te bereiden.
Zowel Ingrid van de Lijn als de gemeente Blankenberge verontschuldigen zich bij het oude vrouwtje uit Hasselt, en verklaren hierbij dat alle geleden schade zal vergoed worden door de genaamde Neske
------------------------------------------NIEUWSFLASH--------------------------
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
. .
Rapke, met je onderschrift kan ik vandaag al een BEETJE lachen hier zeggen ze . . un petit peut prits . .
Mijn strijk is gedaan!
Mijn soep is gekookt ( tomaten ) ttz. morgen nog balletjes draaien. Daarna in dozen doen en DV in, om in het weekend mee te geven aan mijn drietal.
Wie zin heeft mag langs komen maar liefst niet allemaal tegelijk.
Bomike.
- - - - - - - - -
Volgende halte;
- - - - - - - - -
Het zijn maar kleine pijltjes he!
Rapke, met je onderschrift kan ik vandaag al een BEETJE lachen hier zeggen ze . . un petit peut prits . .
Mijn strijk is gedaan!
Mijn soep is gekookt ( tomaten ) ttz. morgen nog balletjes draaien. Daarna in dozen doen en DV in, om in het weekend mee te geven aan mijn drietal.
Wie zin heeft mag langs komen maar liefst niet allemaal tegelijk.
Bomike.
- - - - - - - - -

Volgende halte;
- - - - - - - - -

Het zijn maar kleine pijltjes he!
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Bomike, gij staat terug in een goed blaadje bij Rapke.
Waarom ik dieje mens nog rapKE noem?? IK ben veel te goed en te braaf hè.
Ik maak ook veel soep en meegeven met de kinderen en schoonmoeder hè. Veel te goed en te braaf hè
Voor de moment pompoensoep met tomaten enzo erbij, we hebben pompoenen genoeg.
Ik moet mij op dit topic altijd maar laten afronteren en belachelijk maken en mij de grond laten inboren door ne kiekenboer.
Waarom kom ik dan nog altijd terug?? IK ben veel te goed en te braaf hè
saluukes
en gij hè ge weet wel wie hè
kunt de stoompot in of erop, met of zonder kieken, het kan mij niet schelen.
Waarom ik dieje mens nog rapKE noem?? IK ben veel te goed en te braaf hè.
Ik maak ook veel soep en meegeven met de kinderen en schoonmoeder hè. Veel te goed en te braaf hè
Voor de moment pompoensoep met tomaten enzo erbij, we hebben pompoenen genoeg.
Ik moet mij op dit topic altijd maar laten afronteren en belachelijk maken en mij de grond laten inboren door ne kiekenboer.
Waarom kom ik dan nog altijd terug?? IK ben veel te goed en te braaf hè
saluukes
en gij hè ge weet wel wie hè
kunt de stoompot in of erop, met of zonder kieken, het kan mij niet schelen.
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
allen een goeie morgen,
- zo word ik nog beroemd -
Wat moet een mens doen
om voor 't begin van zijn pensioen
van onvergankelijkheid te genieten
zoals bekende figuren, favorieten.
Doe ik nu slecht of extreem
in ons Belgisch systeem
ben ik gedoemd om snel
te worden vergeten, vaarwel.
Tenslotte aanvaardend mijn statuut
van stof gedreven door een parachute.
....
Tot plots, een klein lichtpunt van faam,
want een kip krijgt Mathilda als roepnaam.
het begin van mijn beroemdheid,
laat mij vandaag terug dromen aub

Rap, ooit... krijg jij een Rapkesstraat, voor zulk een nobele daad.
- zo word ik nog beroemd -
Wat moet een mens doen
om voor 't begin van zijn pensioen
van onvergankelijkheid te genieten
zoals bekende figuren, favorieten.
Doe ik nu slecht of extreem
in ons Belgisch systeem
ben ik gedoemd om snel
te worden vergeten, vaarwel.
Tenslotte aanvaardend mijn statuut
van stof gedreven door een parachute.
....
Tot plots, een klein lichtpunt van faam,
want een kip krijgt Mathilda als roepnaam.
het begin van mijn beroemdheid,
laat mij vandaag terug dromen aub

Rap, ooit... krijg jij een Rapkesstraat, voor zulk een nobele daad.
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Het leven kan soms toch mooi zijn he
Als ik zo de vorige berichtjes bekijk, dan kom ik tot de vreugdevolle vaststelling dat ik door bijna 99% van de bezoeksters op handen word gedragen
Een liefdevol tekstje hier, een opbeurend gedichtje daar, plezante prentjes om mij te plezieren, zelfs het overweldigende voorstel om een straat naar mij te noemen
Het kan niet meer op, maar ja, ik ben dan ook voor iedereen poeslief geweest de laatste tijd
.
Oké, één valse noot ontsiert deze operette van vreugde
, maar die draait ook wel bij, daar ben ik zeker van. Na het verorberen van een (gepikte) gekookte kippenbout zal die persoon zich wel beter voelen.
Dus aan iedereen een prettige dag gewenst
Mrkg (met rooskleurige groetjes)
Rapke
Als ik zo de vorige berichtjes bekijk, dan kom ik tot de vreugdevolle vaststelling dat ik door bijna 99% van de bezoeksters op handen word gedragen
Een liefdevol tekstje hier, een opbeurend gedichtje daar, plezante prentjes om mij te plezieren, zelfs het overweldigende voorstel om een straat naar mij te noemen
Het kan niet meer op, maar ja, ik ben dan ook voor iedereen poeslief geweest de laatste tijd
Oké, één valse noot ontsiert deze operette van vreugde
Dus aan iedereen een prettige dag gewenst
Mrkg (met rooskleurige groetjes)
Rapke
-
-
-
Juf Mathilda,
Wat een stroopsmeerderij aan het adres van die kiekendief, sorry boer, dixit Neske!
Bij mij rijst de vraag, ' Wat heeft ons juf DAAR voor gekregen? ' Zó duur is een kip toch niet tegenwoordig om je daarvoor te laten omkopen.
Het zal wel zijn dat die heer vandaag alles rose ziet.
Neske laat je niet doen! Terugslaan moet je, desnoods haal je die pollepel maar uit de pompoensoep. Je kan ook met pompoenen gooien maar dat vind ik zonde om die aan dat individu te verprutsen. Nooit met eten smossen, zei mijn moeder altijd!
Allee 'k moet gaan shoppen, zelfs de muizen zijn vertrokken van ellende.
Gr,Gr. ( groene groeten )
het oud.
-
Juf Mathilda,
Wat een stroopsmeerderij aan het adres van die kiekendief, sorry boer, dixit Neske!
Bij mij rijst de vraag, ' Wat heeft ons juf DAAR voor gekregen? ' Zó duur is een kip toch niet tegenwoordig om je daarvoor te laten omkopen.
Het zal wel zijn dat die heer vandaag alles rose ziet.
Neske laat je niet doen! Terugslaan moet je, desnoods haal je die pollepel maar uit de pompoensoep. Je kan ook met pompoenen gooien maar dat vind ik zonde om die aan dat individu te verprutsen. Nooit met eten smossen, zei mijn moeder altijd!
Allee 'k moet gaan shoppen, zelfs de muizen zijn vertrokken van ellende.
Gr,Gr. ( groene groeten )
het oud.
-
Hahahahahahaha
Bovenstebeste Bomi (BB)
Zo eens teruggrijpen naar oude gewoontes is plezant, en ik vergeef het je natuurlijk onmiddellijk
Nog eens doen als in vroegere tijden, toen je Rapke nog niet genegen waart, hahahahaha, goed gevonden vind ik
Wij weten gelukkiglijk beter he Bomi, sinds dat mijn broer Klein Rapke vertrokken is naar Lesbos richt je al jouw genegenheid naar mijn persoontje toe, en een grapke zoals hierboven kleurt de dag he
.
Ik moet zeggen, het Neske zo'n beetje opjutten (zoals we gisteren afgesproken hadden
), dat gaat je goed af
Maar ge moogt niet overdrijven he Bomi
Nu nog iets belangrijks : Ik weet niet of je van sennet al bericht gekregen hebt dat het verboden is om die speciale groetjes onderaan je tekst te plaatsen ?? Maar let daar een beetje op, oké
Ik heb daar een monopolie op
Allez, nog een prettige shopping gewenst
Mipg (met inwendige pret groetjes)
Rapke
Bovenstebeste Bomi (BB)
Zo eens teruggrijpen naar oude gewoontes is plezant, en ik vergeef het je natuurlijk onmiddellijk
Nog eens doen als in vroegere tijden, toen je Rapke nog niet genegen waart, hahahahaha, goed gevonden vind ik
Wij weten gelukkiglijk beter he Bomi, sinds dat mijn broer Klein Rapke vertrokken is naar Lesbos richt je al jouw genegenheid naar mijn persoontje toe, en een grapke zoals hierboven kleurt de dag he
Ik moet zeggen, het Neske zo'n beetje opjutten (zoals we gisteren afgesproken hadden
Maar ge moogt niet overdrijven he Bomi
Nu nog iets belangrijks : Ik weet niet of je van sennet al bericht gekregen hebt dat het verboden is om die speciale groetjes onderaan je tekst te plaatsen ?? Maar let daar een beetje op, oké
Allez, nog een prettige shopping gewenst
Mipg (met inwendige pret groetjes)
Rapke
-
Deze voormiddag heb ik eens een studie gemaakt van het gedrag van mijn pluimvee
Daarbij heb ik de pikorde kunnen vaststellen
Zoals overal heeft Karel, de haan, niks in de pap te brokken
Flora en Vermianda staan onderaan de ladder. Zij moeten als laatste eten, maar als eerst een ei leggen, om het nest op te warmen
Daarna volgt Aghata. Deze kip is wel het lievelingslustobject van Karel
De rivaliteit tussen Mathilda en Castafiora is nog in volle gang, dus van die twee weet ik nog niet wie de hoogste in de pikorde zal worden, maar ik hou jullie op de hoogte
MAAR Rapke zou Rapke niet zijn moest ik jullie niet de kans geven om mee te profiteren van deze rivaliteit
Daarom kunt u vanaf heden wedden op het resultaat!!!!!!
Simpel : U stort € 5,00 op mijn rekening(met vermelding van de winnares), en u maakt kans op de volledige pot. Vanzelfsprekend is er een schiftingsvraag, namelijk : 'Hoeveel juiste antwoorden zal Rapke ontvangen voor 31 Oktober van dit jaar ?"
Mwg (met winstgevende groetjes)
Rapke
Daarbij heb ik de pikorde kunnen vaststellen
Zoals overal heeft Karel, de haan, niks in de pap te brokken
Flora en Vermianda staan onderaan de ladder. Zij moeten als laatste eten, maar als eerst een ei leggen, om het nest op te warmen
Daarna volgt Aghata. Deze kip is wel het lievelingslustobject van Karel
De rivaliteit tussen Mathilda en Castafiora is nog in volle gang, dus van die twee weet ik nog niet wie de hoogste in de pikorde zal worden, maar ik hou jullie op de hoogte
MAAR Rapke zou Rapke niet zijn moest ik jullie niet de kans geven om mee te profiteren van deze rivaliteit
Simpel : U stort € 5,00 op mijn rekening(met vermelding van de winnares), en u maakt kans op de volledige pot. Vanzelfsprekend is er een schiftingsvraag, namelijk : 'Hoeveel juiste antwoorden zal Rapke ontvangen voor 31 Oktober van dit jaar ?"
Mwg (met winstgevende groetjes)
Rapke
-
Oei, ff vergeten mijn rekeningnummer te vermelden, maar dat is eigenlijk niet nodig
Op het overschrijvingsformulier vult ge gewoon in "Fortis" en dan "Rapke".
Uw storting komt wel terecht, want ik ben daar nog de enigste klant
Op het overschrijvingsformulier vult ge gewoon in "Fortis" en dan "Rapke".
Uw storting komt wel terecht, want ik ben daar nog de enigste klant
-
neske schreef: Ik maak ook veel soep en meegeven met de kinderen en schoonmoeder hè. Voor de moment pompoensoep met tomaten enzo erbij, we hebben pompoenen genoeg.![]()
Ja, en tijdens de studentenfeesten worden daar dan de nieuwkomers mee ingesmeerd!!!!
-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47
Een goeie middag,
Bomi, om een kip te noemen naar mij diende ik een contract te tekenen met een wekelijkse toelage van een habbekrats, naar mijn normen.
Erg vind ik dat niet, omdat dit bedrag integraal wordt doorgestort naar een 'goed doel' : Aarde-Werk.
De kleine letters, onderaan het contract, geven wel te kennen dat Rapke, uit eigen zak, dit bedrag verdubbeld.
Om een 'rapkesstraat' te bekomen, zal hij natuurlijk meer dan deze toegift moeten neertellen.
Dames, het is jullie moment.
NB : Klein Rapke liet me weten, dat hij wou storten op de Fortisrekening van zijn broer, maar deze werd geblokkeerd, door een ontoelaatbaar debetsaldo.
nog een fijne dag verder
juf mathilda
Bomi, om een kip te noemen naar mij diende ik een contract te tekenen met een wekelijkse toelage van een habbekrats, naar mijn normen.
Erg vind ik dat niet, omdat dit bedrag integraal wordt doorgestort naar een 'goed doel' : Aarde-Werk.
De kleine letters, onderaan het contract, geven wel te kennen dat Rapke, uit eigen zak, dit bedrag verdubbeld.
Om een 'rapkesstraat' te bekomen, zal hij natuurlijk meer dan deze toegift moeten neertellen.
Dames, het is jullie moment.
NB : Klein Rapke liet me weten, dat hij wou storten op de Fortisrekening van zijn broer, maar deze werd geblokkeerd, door een ontoelaatbaar debetsaldo.
nog een fijne dag verder
juf mathilda
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
'zalig genieten'
.
-
Om het even over iets anders te hebben :
Vandaag heb ik mijn auto gewassen, en het was weer eens nodig! Soms neem ik bejaarden mee, en die reclameren ( ge weet hoe ze zijn he
) dat mijn wagen niet al te proper is
Maar goed, vandaag dus, heb ik hem een goeie beurt gegeven
Alhoewel, daar gaat het niet om, terwijl ik zo bezig was passeerden twee fietsers. Ik woon nogal op den buiten, en ik zeg dus goeien dag tegen die mensen
En nu komt het ... die twee stappen van hun fiets, en de vrouw spreekt mij aan :
vrouw : 'Meneer, mag ik u eens iets vragen ?'
rapke : 'Natuurlijk dadde mevrouwtje'
vrouw : 'Zijde gij soms Rapke niet van sennet?'
rapke : 'Heu...'
vrouw : 'Ik vraag dat omdat we hier in West-Vlaanderen op verlof zijn en zo een beetje in de westhoek rondfietsen'
Ik kon niet direct volgen, maar ik liet dat madammeke haar zeg zeggen
vrouw : 'Het zou me toch erg verwonderen moest gij Rapke niet zijn zulle'
De man mengde zich in het gesprek
man : 'Vrouwke, laat diene mens zijnen auto wassen!!!'
vrouw : 'Jamaar schatteke, ik ben bijna zeker dat deze meneer Rapke is'
rapke : 'Maar...'
man : 'Allez vrouwke, hoe zoude gij dat nu weten ?'
vrouw : 'Diene intelligente, vertederende blik, die is me direct opgevallen'
De man vertrok zijn gezicht in een afgunstige wijze
man : 'Zeg vrouwke, we moeten door zulle, sebiet is het treintjesmuseum gesloten!!!'
vrouw : 'Ja 't is goed ventje, maar ik ben er toch bijna zeker van zulle'
Na een wederzijdse afscheidsgroet vertrekt het rare koppel en de vrouw roept me nog toe : 'Zeg Rapke, als ge ooit eens in Vlaams-Brabant passeert, altijd welkom he!!!!!'
Ik vraag me toch af wie dat zou kunnen geweest zijn
Vandaag heb ik mijn auto gewassen, en het was weer eens nodig! Soms neem ik bejaarden mee, en die reclameren ( ge weet hoe ze zijn he
Maar goed, vandaag dus, heb ik hem een goeie beurt gegeven
Alhoewel, daar gaat het niet om, terwijl ik zo bezig was passeerden twee fietsers. Ik woon nogal op den buiten, en ik zeg dus goeien dag tegen die mensen
En nu komt het ... die twee stappen van hun fiets, en de vrouw spreekt mij aan :
vrouw : 'Meneer, mag ik u eens iets vragen ?'
rapke : 'Natuurlijk dadde mevrouwtje'
vrouw : 'Zijde gij soms Rapke niet van sennet?'
rapke : 'Heu...'
vrouw : 'Ik vraag dat omdat we hier in West-Vlaanderen op verlof zijn en zo een beetje in de westhoek rondfietsen'
Ik kon niet direct volgen, maar ik liet dat madammeke haar zeg zeggen
vrouw : 'Het zou me toch erg verwonderen moest gij Rapke niet zijn zulle'
De man mengde zich in het gesprek
man : 'Vrouwke, laat diene mens zijnen auto wassen!!!'
vrouw : 'Jamaar schatteke, ik ben bijna zeker dat deze meneer Rapke is'
rapke : 'Maar...'
man : 'Allez vrouwke, hoe zoude gij dat nu weten ?'
vrouw : 'Diene intelligente, vertederende blik, die is me direct opgevallen'
De man vertrok zijn gezicht in een afgunstige wijze
man : 'Zeg vrouwke, we moeten door zulle, sebiet is het treintjesmuseum gesloten!!!'
vrouw : 'Ja 't is goed ventje, maar ik ben er toch bijna zeker van zulle'
Na een wederzijdse afscheidsgroet vertrekt het rare koppel en de vrouw roept me nog toe : 'Zeg Rapke, als ge ooit eens in Vlaams-Brabant passeert, altijd welkom he!!!!!'
Ik vraag me toch af wie dat zou kunnen geweest zijn
-
-
-
Een echt vertederend verhaaltje, Rapke
Met een hoofdletter deze keer want tegen zo een bekende persoonlijkheid kan een mens maar beter vriendelijk zijn.
Tante Ria kan het niet geweest zijn die heeft pijn aan haar schouder, een computerschouder noemen ze dat, je hebt ook een tenniselleboog en een bierbuik maar dat is het zeker niet.
Juf Mathilda, kan eventueel ook maaaaaar heeft die wel eenen ' amant '
Assa heeft het te druk met prentjes maken, denk ik toch!
Gustilpe, weet ik niet of die met de fiets rijd?
Neske is dan de enige die overblijft, ( op het eerste zicht ) die draait nogal zot van Rapke, ge voelt dat en dan die treintjes dat zegt véél he!
Voor mij de eerste tijd géén treinen meer, groot of klein om 't even! En mijnheer Rap ook ik heb mijn tuuteke gewassen met een keukentrapke om mijn emmer op te zetten en de grote waterspuit, lollig eens lekker met water smossen.
Pgg. ( proper gespoelde groeten )
- - - - - -
-
Een echt vertederend verhaaltje, Rapke
Met een hoofdletter deze keer want tegen zo een bekende persoonlijkheid kan een mens maar beter vriendelijk zijn.
Tante Ria kan het niet geweest zijn die heeft pijn aan haar schouder, een computerschouder noemen ze dat, je hebt ook een tenniselleboog en een bierbuik maar dat is het zeker niet.
Juf Mathilda, kan eventueel ook maaaaaar heeft die wel eenen ' amant '
Assa heeft het te druk met prentjes maken, denk ik toch!
Gustilpe, weet ik niet of die met de fiets rijd?
Neske is dan de enige die overblijft, ( op het eerste zicht ) die draait nogal zot van Rapke, ge voelt dat en dan die treintjes dat zegt véél he!
Voor mij de eerste tijd géén treinen meer, groot of klein om 't even! En mijnheer Rap ook ik heb mijn tuuteke gewassen met een keukentrapke om mijn emmer op te zetten en de grote waterspuit, lollig eens lekker met water smossen.
Pgg. ( proper gespoelde groeten )
- - - - - -