verandering
-
schrijfster - Lid geworden op: 26 sep 2008, 16:16

Rapke, niets te stressen, heerlijk de natuur in
p.s.Heb je geen goedkoper abonnement,je weet toch
hollanders zijn zuinige krenten!
Tonen wat je hebt,is niet laten zien wie je bent.
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Bomi, gij zijt nog een beetje kwaad omdat tante Ria MIJ heeft voorgedragen als nieuwe voorzitter in jouw plaats
Maar soms moet ik ook lachen met dat onderschrift van jou. Dan heb ik goesting om daar bij te schrijven "... maar geleerd te zwijgen heeft ons Bomi niet!!!!" Hahahahahaha, echt een goei
Assa, ik jou uitlachen ??? Ik zou niet durven hoor!!!!!!
Schrijfster met een waardevol gedichtje
Maar ik wacht toch liever om mij neer te vleien tot het gras droog is zunne
En goedkope abonnementen dat bestaat niet in België
Groetjes
Rapke
Maar soms moet ik ook lachen met dat onderschrift van jou. Dan heb ik goesting om daar bij te schrijven "... maar geleerd te zwijgen heeft ons Bomi niet!!!!" Hahahahahaha, echt een goei
Assa, ik jou uitlachen ??? Ik zou niet durven hoor!!!!!!
Schrijfster met een waardevol gedichtje
En goedkope abonnementen dat bestaat niet in België
Groetjes
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Dag Rapke,
Kan je het nog halen tegen dat vrouwvolk??
Als je nu eens tegen mij vriendelijk waart geweest hè, dan kwam ik je nu helpen zie. Maar vermits dat niet zo is....trekt aa plan.
salukes
Neske
slaapwel Rapke
Kan je het nog halen tegen dat vrouwvolk??
salukes
Neske
slaapwel Rapke
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Wou gaan inpakken . . .
Met een half oog zag ik nog net de naam RAPKE staan
met daaronder mijn naam op de eerste rij en veel van
die gele ventjes overal bij.
Toen keek ik met mijn gans oog of liever alletwee en dacht
als iemand te veel op heeft zien ze toch roze olifantjes, wat
doen die gele bollekes hier dan overal?
Enfin mijn goede daad voor vandaag is gedaan, Rapke
heeft gelachen en dat is geld waard!
De vraag is hoeveel zou ik nu verdiend hebben ?
Nougatbollen in 't geel . . .
Bomi slukes.
-
Wou gaan inpakken . . .
Met een half oog zag ik nog net de naam RAPKE staan
met daaronder mijn naam op de eerste rij en veel van
die gele ventjes overal bij.
Toen keek ik met mijn gans oog of liever alletwee en dacht
als iemand te veel op heeft zien ze toch roze olifantjes, wat
doen die gele bollekes hier dan overal?
Enfin mijn goede daad voor vandaag is gedaan, Rapke
heeft gelachen en dat is geld waard!
De vraag is hoeveel zou ik nu verdiend hebben ?
Nougatbollen in 't geel . . .
Bomi slukes.
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
Ikke, Rapke, problemen met het vrouwvolk ? Rapke zou het niet kunnen halen ? Hahahahahahaha, wie gaan ze daarvoor mee brengen
Maar Neske toch, ik heb wel gezien dat gij de laatste tijd veel met die oefeningetjes bezig zijt in dat oefentopicske van jou, hahahahahaha, maar ge kunt het toch niet laten van een keer te komen loeren he hahahahahahahaha, lollig Neske dat altijd zo raar uit het hoekske komt.
Mijn dag kan weer niet stuk
Assa, die zet tenminste nog eens een schoon prentje in mijn topicske. Dat is een braaf meiske se
En Bomi wou gaan inpakken
mooi zo
En hoe lang blijft ge zo weg Bomike ? Een week ? Een maand ? Toch niet een heel jaar hoop ik, want na een jaar zou ik je toch beginnen missen, denk ik
Allez, goeie reis naar Knokke zoute, en vergeet niet de kat genoeg eten te geven voor ge vertrekt, anders is dat beestje weer uitgemergeld tegen dat ge terug zijt
Kontent Rapke
Maar Neske toch, ik heb wel gezien dat gij de laatste tijd veel met die oefeningetjes bezig zijt in dat oefentopicske van jou, hahahahahaha, maar ge kunt het toch niet laten van een keer te komen loeren he hahahahahahahaha, lollig Neske dat altijd zo raar uit het hoekske komt.
Assa, die zet tenminste nog eens een schoon prentje in mijn topicske. Dat is een braaf meiske se
En Bomi wou gaan inpakken
Kontent Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Beste (
) vriend
Rapke
Ge kunt altijd mijn schoon prentjes "krijgen" mits betaling. Die aftroggelarij heb ik geleerd van ene uit de vlaanders
. zo ne rare kwiet
Die vroeg voor van alles en nog wat geld
. Ge kent dat wel hè, zo een gierigaard en een chacheraar,maar dat woord ken je niet zeker, hewel dat is zo iemand die op de rommelmarkten van alle rommel wil verkopen aan woekerprijzen. 
Denk nu maar niet dat ge van dat vriendelijk Neske
vanaf zijt... verkeerd gegokt mateke.
Hahahaha, amaai mijn dag kan ook niet meer stuk. 
Tevreden Neske
Ge kunt altijd mijn schoon prentjes "krijgen" mits betaling. Die aftroggelarij heb ik geleerd van ene uit de vlaanders
Denk nu maar niet dat ge van dat vriendelijk Neske
Tevreden Neske
-
Tanteke, zoude niet beter eens opkomen voor uw neefke, en zeggen tegen Neske dat ze braaf moet zijn ? Dank u wel Tanteke
In afwachting een werkje
Druk druk druk,
zelfs geliefden
hebben geen geluk
De tijd ontbreekt
ik werk, ik werk
mij in het zweet
Mijn GSM staat vol
berichtjes ingesproken
't is echt gene lol
Waarom voor Rapke
dat vele werk ?
Jamaar, 't is geen grapke!
Ik werk, ik werk en werk
en 't zijn geen frivole dingen
zet dat maar op m'n zerk
'k ga nog wat voort doen
Rapke
In afwachting een werkje
Druk druk druk,
zelfs geliefden
hebben geen geluk
De tijd ontbreekt
ik werk, ik werk
mij in het zweet
Mijn GSM staat vol
berichtjes ingesproken
't is echt gene lol
Waarom voor Rapke
dat vele werk ?
Jamaar, 't is geen grapke!
Ik werk, ik werk en werk
en 't zijn geen frivole dingen
zet dat maar op m'n zerk
'k ga nog wat voort doen
Rapke
-
Zeg, moet ge nu wat anders weten ? Rapke heeft een probleempke
Maar ja, als ik bezoek heb, dan haal ik een pintje in huis, da's normaal he
Ewel, zondag had ik bezoek en dan heb ik gezorgd voor een drankske
Gewoon een pintje he, ik noem geen merk, maar ik kan jullie verzekeren dat het geen Heineken was
Geen probleem ? Ewel toch, want er waren er nog vier over, en die heb ik vandaag zelf genuttigd, vergetende dat ik straks moet gaan bloed geven
Nu zou ik graag willen weten van de vampieren onder jullie (Neske?) proeft ge dan het verschil ?
Ik kon er niets aan doen he, die stonden daar gewoon he ...
Jamaar, als ze dan mijn bloed geven aan iemand die just een accident gehad heeft, en die rijdt naar huis, en die heeft weer een accident, en dan ....???
Vragend Rapke
Geen probleem ? Ewel toch, want er waren er nog vier over, en die heb ik vandaag zelf genuttigd, vergetende dat ik straks moet gaan bloed geven
Nu zou ik graag willen weten van de vampieren onder jullie (Neske?) proeft ge dan het verschil ?
Ik kon er niets aan doen he, die stonden daar gewoon he ...
Jamaar, als ze dan mijn bloed geven aan iemand die just een accident gehad heeft, en die rijdt naar huis, en die heeft weer een accident, en dan ....???
Vragend Rapke
-
Rap jongske,
Als die iemand te weten komt dat het jouw bierbloed was hè.. haal je centjes maar van je rekening, hahahaha.
Dat zal een duur pintje worden, mij gedacht.
Vampier
Hoe dat ge zoiets durft te typen, dat versta ik nu niet sè.
Neske
Als die iemand te weten komt dat het jouw bierbloed was hè.. haal je centjes maar van je rekening, hahahaha.
Dat zal een duur pintje worden, mij gedacht.
Vampier
Hoe dat ge zoiets durft te typen, dat versta ik nu niet sè.
Neske
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Wat een geluk de rappe denkt dat ik weg ben, kan dus stiekem komen lezen zoveel ik maar wil.
Nog iets wat ik me afvraag, Ria wat hebben je ogen te maken met de lucht van alcohol. Tranen, nevelig, of mistig misschien. Die twee laatste mogelijkheden zijn van het weer, daar moet ge voor bij Frank of Sabine zijn.
Vampieren komen pas om 12u Neske, maak maar dat ge veilig zit.
Rapke zijt ge zeker dat het bier was in die fleskes, je weet wat ze in de ruimte drinken he! Je weet maar nooit, je bent dan niet zat maar positief geladen.
Maken dat ik weg ben.
Bomi
-
Wat een geluk de rappe denkt dat ik weg ben, kan dus stiekem komen lezen zoveel ik maar wil.
Nog iets wat ik me afvraag, Ria wat hebben je ogen te maken met de lucht van alcohol. Tranen, nevelig, of mistig misschien. Die twee laatste mogelijkheden zijn van het weer, daar moet ge voor bij Frank of Sabine zijn.
Vampieren komen pas om 12u Neske, maak maar dat ge veilig zit.
Rapke zijt ge zeker dat het bier was in die fleskes, je weet wat ze in de ruimte drinken he! Je weet maar nooit, je bent dan niet zat maar positief geladen.
Maken dat ik weg ben.
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!