verandering
-
rapke - Lid geworden op: 10 apr 2005, 09:46
Bo'ke, dat lijkt me een goed idee. Nu nog een goede slogan vinden en ik kan er aan beginnen. Ik heb wel een fiets of een brommerke nodigbo'ke schreef:Rapke,
Schaf een aantal 'Eerst Hulp kits' aan, je zal vele dames kunnen helpen.![]()
bo'ke
Of mss zo'n ding gelijk ze in china gebruiken, zo'n risjka of hoe heet zo'n trekkarre ook weer ?
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Tanteke, ge had de mensen al een goed weekend gewenstria schreef:
En ik heb goed nieuws, ge moet niet alleen gaan, Assaatje gaat met jou mee, heb ik geregeld, goed he
Zonder dank tanteke
Rapke
De Japanners zeggen : Als er liefde is, zijn littekens van pokken even mooi als kuiltjes in de wang
-
Neske ook ff quoten, want als ze zou zien dat ik dat met de andere dames wel gedaan heb en met haar nietneske schreef:Rapke,
Heel mooi je gedichtje(s) bij Bo'ke.
Fijn weekend
Neske
Vond je dat mooi bij Bo'ke, Neske ?
Tiens ik wist niet dat gij daar ook soms binnen ging voor een gratis taske koffie
Maar da's oké zunne, nu krijgt ge er hier natuurlijk geen meer he, ge verstaat dat wel he Neske ?
Zeg, nu ik er aan denk, zijt ge niet geïnteresseerd in een jobke voor enkele weken in het Zwarte Woud ? Laat maar iets weten he
Groetjes,
Rapke
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
rapke schreef:Assa schreef: wat jij meegemaakt hebt is nog veel erger,
Ria dat is niet erg hoor,
Assa
Lieve Assa,
heb je het voorstel gelezen dat ik gedaan heb aan tanteke ? Ja zekers, want er ontsnapt ook niet veel aan jouw aandacht he![]()
Want gij zijt de laatste tijd ook nogal verward in 't koppeke he![]()
Neen? Jawel, kijk maar eens hierboven in de quote!!!
Wat zegt ge daar tegen mij ? ... het is nog veel erger!!!!
en in dezelfde adem tegen tante Ria : ...dat is niet erg hoor!!!
Tja, als hier van geen verwarring sprake is, dan ben ik Rapke niet zunne, pffffffff
Daarom zoude gij deugd hebben van enkele weekskes met tante mee te gaan, en wees gerust, volgens mij is het nog te genezen, dus zullen jullie daar niet moeten blijven he :lol
He Rapke
verleden week hebben ze mij er al op attent gemaakt dat ik spatie's moet laten,vergeten![]()
ik ga met je tanteke afspreken,samen naar het zwarte woud nog zo geen slecht idee,maar nu wil je Neske ook al meesturen,
wie moet dan op wie letten,als Neske op ons moet letten dan zijn wij zo vrij als vogeltjes in de lucht![]()
![]()
en geloof mij van genezing is er dan geen sprake,
en ik heb wel geen zin voor daar te blijven![]()
zou u topikske missen![]()
![]()
Verstrooide groetjes~~Assa
Groetjes van assa
-
He Rapke
verleden week hebben ze mij er al op attent gemaakt dat ik spatie's moet laten,vergeten
ik ga met je tanteke afspreken,samen naar het zwarte woud nog zo geen slecht idee,maar nu wil je Neske ook al meesturen,
wie moet dan op wie letten,als Neske op ons moet letten dan zijn wij zo vrij als vogeltjes in de lucht
en ik heb wel geen zin voor daar te blijven
zou u topikske missen
Verstrooide groetjes~~Assa[/quote]
Maar Assaatje toch, mij gaat ge nooit horen klagen over hoe iemand zijn zinnetjes neerpent hoor
Als het maar leesbaar is, en iedereen maakt al eens een foutje he (uitgezonderd Rapke
)
Dus ge gaat mee naar 't Zwarte Woud
Tanteke zal dat fijn vinden
En nonkeltje ook, want dan kan hij met Rapke en de boerenzoon eens op de lappen
Er is hier namelijk in 't gebuurte een praatcafé, maar alleen durf ik daar niet binnen gaan, want als ge alleen zijt hebde niemand om tegen te praten, en dan moet ge niet in een praatcafé zijn he
Tussen ons gezegd en gezwegen, eigenlijk is het de bedoeling dat jullie een beetje op Neske letten, en niet omgekeerd, capice ?
Allez, goe weekend en spreek maar af met tanteke, die zit al te popelen van ongeduld om te vertrekken (en nonkeltje ook
)
slukes,
Rapke
verleden week hebben ze mij er al op attent gemaakt dat ik spatie's moet laten,vergeten
wie moet dan op wie letten,als Neske op ons moet letten dan zijn wij zo vrij als vogeltjes in de lucht
en ik heb wel geen zin voor daar te blijven
zou u topikske missen
Verstrooide groetjes~~Assa[/quote]
Maar Assaatje toch, mij gaat ge nooit horen klagen over hoe iemand zijn zinnetjes neerpent hoor
Dus ge gaat mee naar 't Zwarte Woud
Er is hier namelijk in 't gebuurte een praatcafé, maar alleen durf ik daar niet binnen gaan, want als ge alleen zijt hebde niemand om tegen te praten, en dan moet ge niet in een praatcafé zijn he
Tussen ons gezegd en gezwegen, eigenlijk is het de bedoeling dat jullie een beetje op Neske letten, en niet omgekeerd, capice ?
Allez, goe weekend en spreek maar af met tanteke, die zit al te popelen van ongeduld om te vertrekken (en nonkeltje ook
slukes,
Rapke
-
Bomi - Lid geworden op: 09 aug 2002, 20:54
-
-
Rapke lief ventje met honderdduizend goede bedoelingen,
Van Neske blijf je af capice ( klinkt goed ) ik laat mijn schat van een stiefdochter niet verloederen ergens in een bos en dan nog een zwart bos.
't Kind is gewoon aan zoveel licht in zijn leven, stop dat toch niet in een donker bos.
Laat die andere dames maar gaan, misschien zijn die het leven in het donker ( nachtleven ) gewoon! Pas op ik wil daar niks mee zeggen he!
Neske als je wil rusten je weet me wonen he! Eigenlijk ,denk ik nu dan ga je dat klein boeleke moeten missen.
Enfin ik hoor het wel!
Voor iedereen een plezante zondag, hier doet de zon pogingen om erdoor te komen maar ze heeft het moeilijk.
Bomi
-
Rapke lief ventje met honderdduizend goede bedoelingen,
Van Neske blijf je af capice ( klinkt goed ) ik laat mijn schat van een stiefdochter niet verloederen ergens in een bos en dan nog een zwart bos.
't Kind is gewoon aan zoveel licht in zijn leven, stop dat toch niet in een donker bos.
Laat die andere dames maar gaan, misschien zijn die het leven in het donker ( nachtleven ) gewoon! Pas op ik wil daar niks mee zeggen he!
Neske als je wil rusten je weet me wonen he! Eigenlijk ,denk ik nu dan ga je dat klein boeleke moeten missen.
Enfin ik hoor het wel!
Voor iedereen een plezante zondag, hier doet de zon pogingen om erdoor te komen maar ze heeft het moeilijk.
Bomi
Dankbaar met het verleden, je blik open voor het heden!
-
ria - Lid geworden op: 09 sep 2004, 13:19
ALLES wil die RAP regelen, zelfs mensen op vakantie sturen en dan nog naar 't zwarte woud.
Allé rapke, denkt na toch is efkes na!
ik zal mijn drie bloeikes van kleinkindjes moeten meenemen die ier logeren, neije niet ons afrikaantjes, ons belgskes,
en beeld oe is in, as die ravotten in da zwarte woud, HOE zwart zullen ze dan elke navond zen, as ze in den douche moeten.
Dan schit er geen woater meer over voor Assa, Neske en mezelf, om van nonkeltje nog moar te zwijgen.
Want, rekent er moar ni op dat nonkeltje mag thuisblijven, die moet meegoan oem de valiezen te droagen, tenminste as we goan.
WANT, rappe neef, wie goat de rekening betalen? GIJ
Ikke nie zenne,
ik zen momenteel platzak en m'n pensioen is oak ni oem van noar uis te schrijven.
Assa en Neske, als jullie willen gaan, mij niet gelaten, maar ik blijf thuis met nonkeltje en ons bloeikes van kleinkindjes, man-man-man, wat een miserie.
tanteke,
Bomi, een beetje meer respect aub. NACHTLEVEN!
's Nachts dan slaap ik in mijn eigen bed, slapen, allé, als mijn wederhelft niet te hard snurkt....snuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkk
Allé rapke, denkt na toch is efkes na!
ik zal mijn drie bloeikes van kleinkindjes moeten meenemen die ier logeren, neije niet ons afrikaantjes, ons belgskes,
en beeld oe is in, as die ravotten in da zwarte woud, HOE zwart zullen ze dan elke navond zen, as ze in den douche moeten.
Dan schit er geen woater meer over voor Assa, Neske en mezelf, om van nonkeltje nog moar te zwijgen.
Want, rekent er moar ni op dat nonkeltje mag thuisblijven, die moet meegoan oem de valiezen te droagen, tenminste as we goan.
WANT, rappe neef, wie goat de rekening betalen? GIJ
ik zen momenteel platzak en m'n pensioen is oak ni oem van noar uis te schrijven.
Assa en Neske, als jullie willen gaan, mij niet gelaten, maar ik blijf thuis met nonkeltje en ons bloeikes van kleinkindjes, man-man-man, wat een miserie.
tanteke,
Bomi, een beetje meer respect aub. NACHTLEVEN!
's Nachts dan slaap ik in mijn eigen bed, slapen, allé, als mijn wederhelft niet te hard snurkt....snuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkk
Onder uw bescherming, o Moeder van God en ook onze moeder.
-
Hallo Rapke,Tanteke van Rapke,en Bomike
Ik heb hier boven alles gelezen,onder andere..Nachtleven..
je Tanteteke Ria wil al niet, goed voor mij dan vertrek ik ook niet,
ik mag met Neske gaan,ik heb niets tegen Neske zenne,
maar heb ook geen zin voor alle morgen wakker te worden als dat treintje van 5 over 5 voorbij komt met veel lawaai
dan kom ik potverdrie doodmoe terug,van genezing gesproken
ga liever enige dagen onder mij alleen naar zeekes.
zeg Rapke geniet gij maar in praatcafe,met of zonder nonkeltje
Groetjes Assa
Ik heb hier boven alles gelezen,onder andere..Nachtleven..
je Tanteteke Ria wil al niet, goed voor mij dan vertrek ik ook niet,
ik mag met Neske gaan,ik heb niets tegen Neske zenne,
maar heb ook geen zin voor alle morgen wakker te worden als dat treintje van 5 over 5 voorbij komt met veel lawaai
dan kom ik potverdrie doodmoe terug,van genezing gesproken
ga liever enige dagen onder mij alleen naar zeekes.
zeg Rapke geniet gij maar in praatcafe,met of zonder nonkeltje
Groetjes Assa
Groetjes van assa
-
-
-
-
Assa lieve ik ken iemand die nu witheet gloeiend
van koleire is dat die trein weer ter sprake komt
maar ik zit nog te glunderen van het lachen, dat maakt
een mens zijn avond goed.
Rapke, je moet met je pollen van ons Neske afblijven he
anders zal ik eens effe langs komen, ik heb nu 2 krukken
om oorlog te voeren.
Maar Rapke gij weet dat toch ook nog over die trein he,
was dat nu kwart na vijf of vijf na vijf, ik twijfel.
We zullen het wel van haar horen
Bomi
-
-
Assa lieve ik ken iemand die nu witheet gloeiend
van koleire is dat die trein weer ter sprake komt
maar ik zit nog te glunderen van het lachen, dat maakt
een mens zijn avond goed.
Rapke, je moet met je pollen van ons Neske afblijven he
anders zal ik eens effe langs komen, ik heb nu 2 krukken
om oorlog te voeren.
Maar Rapke gij weet dat toch ook nog over die trein he,
was dat nu kwart na vijf of vijf na vijf, ik twijfel.
We zullen het wel van haar horen
Bomi
-
Eerlijk gezegd, Bomi, ik denk niet dat die trein daar nog op regelmatige basis passeert hoor
. Ik zou er in elk geval mijn uurwerk niet op juist zetten
Met wat jullie allemaal hier vertellen, manmanman, Nes zal ontploffen denk ik, hahahahaha (sorry Neske, ge weet, zo'n dingen bazuin ik niet rond he
)
Rapke
Met wat jullie allemaal hier vertellen, manmanman, Nes zal ontploffen denk ik, hahahahaha (sorry Neske, ge weet, zo'n dingen bazuin ik niet rond he
Rapke
-
-
-
Rapke, vindt ge ook niet dat het zo stil blijft aan
den andere kant van 't scherm.
Eigenlijk zou ik dat niet moeten doen, maar kan het niet laten,
aan wie zou dat liggen?
Foei bomi, laat die kinderen gerust en ga werken . . .
-
Rapke, vindt ge ook niet dat het zo stil blijft aan
den andere kant van 't scherm.
Eigenlijk zou ik dat niet moeten doen, maar kan het niet laten,
aan wie zou dat liggen?
Foei bomi, laat die kinderen gerust en ga werken . . .
-
neske - Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
HaHaHa
Wat hebben ze weer goed gelachen zie
Allemaal jaloers dat er bij jullie nooit nog een trein passeert??
Ja jullie zijn een pak ouder hè mannekes....
Voila, dat is ook weer goed gezegd.
Ik heb hier ook met een smile gezeten als ik ons mateke zijn reacties op dat vrouwvolk zo lees hè. Het is toch wel een lolbroek.
Een ruwe bolster met een blanke pit zoals Bomi ooit schreef.
En ik ga ook niet naar dat zwart bos.
Wij hebben hier in onze tuin één appelboomke staan, dat is voor mij genoeg, daarachter ons kippenhok, wie gaat die eten geven als ik er ni ben è...è?
Nu ga ik ergens een gratis tas koffie drinken, hier krijg ik toch nooit iets
no martini... no party ...pffffffffff
Ciaco (zeg tchauw) Rap met die tch.. moet dat voor jou niet moeilijk uit te spreken zijn, denk ik zo.
Neske
Wat hebben ze weer goed gelachen zie
Allemaal jaloers dat er bij jullie nooit nog een trein passeert??
Ja jullie zijn een pak ouder hè mannekes....
Voila, dat is ook weer goed gezegd.
Ik heb hier ook met een smile gezeten als ik ons mateke zijn reacties op dat vrouwvolk zo lees hè. Het is toch wel een lolbroek.
Een ruwe bolster met een blanke pit zoals Bomi ooit schreef.
En ik ga ook niet naar dat zwart bos.
Nu ga ik ergens een gratis tas koffie drinken, hier krijg ik toch nooit iets
no martini... no party ...pffffffffff
Ciaco (zeg tchauw) Rap met die tch.. moet dat voor jou niet moeilijk uit te spreken zijn, denk ik zo.
Neske
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf
-
neske schreef:HaHaHa![]()
![]()
![]()
![]()
Wat hebben ze weer goed gelachen zie![]()
Allemaal jaloers dat er bij jullie nooit nog een trein passeert??![]()
Ja jullie zijn een pak ouder hè mannekes....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voila, dat is ook weer goed gezegd.![]()
He Rapke.....Bomike
Neske neemt het nog goed op,maar dat van die oude mannekes![]()
ze is een klein beetje jaloersde beste soep wordt gemaakt in een oude kastrol
![]()
![]()
![]()
![]()
geen treintje...bij mij passeert ne sneltrein![]()
ik ben weg, ga ook een beetje werken,
Brave groetjes Assa
Groetjes van assa