rap

Dit is de rubriek die volledig voor poëzie en proza is voorbehouden.

Robol

01 apr 2008, 20:06

Beste Alter,

We zullen de taken verdelen en de inschrijvingen doen. Als we 15 kanditaten hebben mag jij er telkens na een gesprek één naar huis sturen.

Bij de inschrijvingen heeft hij zich niet te moeien.

Trouwens ik heb net vernomen dat de wind gedraaid is en dat hij nu met zijn balon(nen) ergens boven de Noordzee hangt...

Afbeelding
walk on with hope in your heart
And you'll never walk alone...

Robol

01 apr 2008, 20:10

Tiens, hij is geland. Verkeerd gelezen, die informatie van Sabine Hagedoorn. Er stond "wij HOPEN dat hij afdrijft naar de Noordzee."

Robol

01 apr 2008, 22:01

Kreeg een brief van het hof

Monsieur Robbe,

Iek wil me inskrijf aussi...

Fabiola

Soory heb ik gezegd, dan moeten we hem dotaties gaan geven als hij U kiest, mevrouw. Wij willen de verantwoordelijkheid niet nemen dat het land failliet gaat...

Maar de kandidate van Jure lijkt me wel geschikt, graag verdere gegevens...

rapke

02 apr 2008, 08:22

amaai zunne die gentenaars! sleuren ze me daar naar binnen in zo'n glazen huisje, zogezegd om koffie te drinken. maar 't was daar niet voor :oops: ! houden ze mij daar de hele nacht bezig, en dan zou ik als puntje bij paaltje komt ook nog moeten betalen :?: dat begrijp ik niet zunne!!
dus ben ik gevlucht, achternagezeten door een paar hele rare kerels (met messen!!!!).
gelukkig kon ik me verschuilen in een achterpoortje, maar niet voor ik een visitekaartje van robbe heb laten vallen. :idea: die kerels hebben dat opgeraapt, goed bekeken en weggestopt. na wat beraadslagen zijn ze dan afgedropen :lol:
de batterij van mijn spiksplinternieuwe gsm met internetverbinding is bijna leeg, dus trek ik nu maar richting station alwaar ik de trein zal nemen richting huurhuisje.

rapke

02 apr 2008, 08:45

aan de heren en/of dames die iemand naar voor willen brengen : ik heb nog geen loonstaten van betrokken kandidates gezien! opgelet, u kent de voorwaarden tot deelname :!: :!:
en dan nog dit, in gent heb ik deze twee lieftallige dames leren kennen die zich ook willen inschrijven bij "een vrouw voor rapke". ge moogt ze in één pakket laten!
Afbeelding

(en robbe, nog geen onverwacht bezoek gekregen van een paar kerels uit gent? :twisted: )
Gast

02 apr 2008, 09:12

Hier de streek Kortrijk Gent.
T is hier wat, men is niet content
Hoor dat een zot in een ballon
Een vrouw overviel op ’t balcon…….

rapke

02 apr 2008, 09:15

waarde bezoeker,
u zult zich waarschijnlijk wel eens afvragen hoe rapke zijn geld verdient in deze moeilijke tijden?
wel sinds kort ben ik aangesteld om op seniorennet op te treden als politieagent, zeg maar premiejager!
in die hoedanigheid ben ik een fraudezaak op het spoor gekomen waar ik momenteel nog niet te veel over kan zeggen, enkel dat de misdaad zich heeft voorgedaan in één van de topics 'spelletjes'!
gelukkig was ik er op tijd bij om verder onheil te voorkomen :lol:
ik zeg u : er zullen koppen rollen!!!! :twisted:
Laatst gewijzigd door rapke op 02 apr 2008, 09:26, 1 keer totaal gewijzigd.

rapke

02 apr 2008, 09:26

beste iben,
geen verkeerde en/of voorbarige informatie rondstrooien aub!
die vrouw op dat balcon, dat was lila!
't is niet ver van haar woning dat ik opgestegen ben, en ze stond daar al te zwaaien op haar balkon met een grote leeuwenvlag.
omdat ik nog niet genoeg hoogte had heb ik met mijn mand lichtjes haar voorhoofd geraakt.
dus van overvallen is er helemaal geen sprake hoor :!:
volgens de verzekering is zij in schuld, want op dat tijdstip had ze in de achterkeuken moeten staan strijken ipv als een zot met een vlag te staan zwaaien op haar balkon. nog een geluk dat ze met haar vlaggenstok mijn ballon niet geraakt heeft :roll:

Alterego1

02 apr 2008, 09:26

Rapke,

Robbespierre zijn kop is al gerold in 1794
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht

rapke

02 apr 2008, 09:28

alterego!!!!!!!!!!!!!!
en ik had nog zo gevraagd om nog geen namen te noemen!!!!
het lek wordt onderzocht!!

gustilpe

02 apr 2008, 09:38

Rapke, Robbe, Alter en anderen...,

als ik hier kom lezen moet ik altijd heel veel lachen hoor, en lachen is gezond wordt gezegd, dus doe zo maar verder.

groetjes,
gustilpe
vriendschap is het kostbaarste geschenk!

Alterego1

02 apr 2008, 09:45

Nog een kandidate voor 'vrouw voor Rapke',
het is de Francaise Isabelle Commentçava,die
nog in de Moulin Rouge te Parijs groot succes
had met haar speciale glansnummer
'Ma Tanga pour Rapke' een variante op
'Last Tango in Paris'

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Alterego1 op 02 apr 2008, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
To be or not to be,that's the question
Niemands meester,niemands knecht

rapke

02 apr 2008, 09:58

beste gustilpe,

lachen is idd gezond, en ik ben blij dat je er plezier aan beleeft :lol:
maar voor mij is dat niet zo hoor. kunt ge u wel voorstellen hoe ik me in mijn rol als underdog moet voelen, elke keer dat ik door die bende aangevallen word?
maar ik heb er lang geleden al leren mee leven :wink:

beste alter,
die francaise zie ik wel zitten, vooral omdat mijn frans zo uitstekend is :lol: en zo'n danseres, dat verdient wel goed voorzekers : bijkomend pluspunt :idea:

Robol

02 apr 2008, 10:19

Kleef deze sticker op een goed zichtbare plaats op uw auto.

Onze promotors rijden geregeld rond met hun fiets en noteren nummerplaten.

U kan een reis winnen !!! (2 maanden Robbeneiland)

De sticker kost slechts 2 euro !

mvg

kassier Robbe

Afbeelding

rapke

02 apr 2008, 11:23

beste mensen die geïnteresseerd zijn in domme programma's op vtm : ik heb een brief ontvangen van Isabelle Commentçava!

Mon cher Rapke,
Comme vous savez, je suis candidate pour devenir ta femme.
Mais je ne suis pas d'accord avec la procédure proposée par monsieur Robbe!!! Ce bonhomme croit qu'il peut se permettre des choses comme mon ancien ami Ignace!!! Monsieur Robbe doit comprendre que ceçi n'est pas une élection miss Belgique!!!

tot zover de brief van juffrouw Commentçava. het gaat nog verder, maar dat zijn privézaken tussen haar en rapke.

beste robbe, nog één zo'n brief en ge zijt ontslagen als voorzitter van deze wedstrijd :!: capice :?: :?: