Mozilla firefox mappen over van stick naar nieuwe mozilla
-
lofty - Lid geworden op: 18 jan 2008, 19:22
Beste allemaal,
Heb een nieuwe oude computer geinstalled met Ubuntu 10.04 en dus ook mozilla firefox opnieuw er op gezet.
Alles zéér vlot verlopen maar mijn persoonlijke mappen die ik op stick heb gezet krijg ik niet op de nieuwe computer (vind ze zelfs niet terug in bestandbeheer).
Adresboek is nochtans goed gelukt.
Ook zie ik nu dat het afsluit kruisje links op het scherm staat i.pv. rechts bij alle px's.
Weet iemand raad?
Marcel
Heb een nieuwe oude computer geinstalled met Ubuntu 10.04 en dus ook mozilla firefox opnieuw er op gezet.
Alles zéér vlot verlopen maar mijn persoonlijke mappen die ik op stick heb gezet krijg ik niet op de nieuwe computer (vind ze zelfs niet terug in bestandbeheer).
Ook zie ik nu dat het afsluit kruisje links op het scherm staat i.pv. rechts bij alle px's.
Weet iemand raad?
Marcel
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Zie jij de mappen en besranden die beginnen wiens naam begint met een punt in je programma voor bestandsbeheer?lofty schreef:Beste allemaal,
Weet iemand raad?
Marcel
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Dan moet je eerst in de menu van het programma voor bestandsbeheer (je hebt niet gezegd wat dat is) ergens zien te vinden "veborgen bestanden tonen" of "systeembestanden tonen". Dan zul je een map vinden met naam .thunderbird en daar staan alle bestanden in.lofty schreef:Beste Hviaene,
Nee onder bestandsbeheer zie ik slechts een reeks mappen met namen als bin, boot etc, echter zonder punt er voor.
Grtz,
marcel
-
lofty - Lid geworden op: 18 jan 2008, 19:22
Beste,
Ik heb gezocht en gevonden
Alles werkt nu prima, zelfs streaming sound en zo voorts en zo verder.
Héél erg bedankt voor de antwoorden.
By the way ook de iconen minimaliseren en vergroten staan terug op de juist positie rechts op het scherm.
Nogmaals bedankt,
Marcel
Ik heb gezocht en gevonden
Alles werkt nu prima, zelfs streaming sound en zo voorts en zo verder.
Héél erg bedankt voor de antwoorden.
By the way ook de iconen minimaliseren en vergroten staan terug op de juist positie rechts op het scherm.
Nogmaals bedankt,
Marcel