mijn man verloren
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ha ha silver wolf
mijn man was bang dat ik mij zou gaan opsluiten als ik alleen zou vallen, hij had zijn eigen afscheidsbrief geschreven en laten voorlezen op zijn afscheidsviering, jawel, bewust "viering"
daar waren 450 mensen aanwezig op zijn begrafenisplechtigheid
die hebben dat allemaal gehoord en veel luisteren naar zijn vraag
hij was graag gezien
mijn man was bang dat ik mij zou gaan opsluiten als ik alleen zou vallen, hij had zijn eigen afscheidsbrief geschreven en laten voorlezen op zijn afscheidsviering, jawel, bewust "viering"
daar waren 450 mensen aanwezig op zijn begrafenisplechtigheid
die hebben dat allemaal gehoord en veel luisteren naar zijn vraag
hij was graag gezien
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
erratum
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 jun 2012, 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Helena dat was zeker een mooi afscheid van Hugo. Zoials ge het noemt Een viering vind ik ook menselijker dan al die verdrietige dingen nog triestiger maken.Marc pruttelde al tegen als ik teveel bezorgd was om hem
als hij nog leefde
Als ik naar begrafenis of crematies ging was dat allemaal zo droevig.Ik -heb gewoon een tekstje gegeven over ons leven in het algemeen en wel de muziek dat Marc zelf opgenomen had gewoon zijn grote fan.
Ik dacht misschien zouden de mensen dat maar raar vinden ,maar ik weet dat Marc daar heel blij om zou zijn. En dat heeft mij zelf geholpen in het verwerken van zijn overlijden.
Het begint u ook al beter te gaan zeker. ja sommige momenten nog eens een dieptepuntje ?
Ik wens u een gezellig weekend
Groetjes Gerarda
ps ge gaat het niet geloven hé. Ik begin problemen te krijgen met de stop van mijn lavabo in, de badkamer

als hij nog leefde
Als ik naar begrafenis of crematies ging was dat allemaal zo droevig.Ik -heb gewoon een tekstje gegeven over ons leven in het algemeen en wel de muziek dat Marc zelf opgenomen had gewoon zijn grote fan.
Ik dacht misschien zouden de mensen dat maar raar vinden ,maar ik weet dat Marc daar heel blij om zou zijn. En dat heeft mij zelf geholpen in het verwerken van zijn overlijden.
Het begint u ook al beter te gaan zeker. ja sommige momenten nog eens een dieptepuntje ?
Ik wens u een gezellig weekend
Groetjes Gerarda
ps ge gaat het niet geloven hé. Ik begin problemen te krijgen met de stop van mijn lavabo in, de badkamer
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ben er nog hoor... Maar inderdaad druk
Binnen twee weken zal het wel beteren.
Ik kom kort iets schrijven want seffens komen ook de kinderen nog op bezoek...
Een beetje sukkelen met de gezondheid? Hopelijk krijg je maandag toch goed nieuws... we duimen voor jou!
Allé, we zijn weer terug waar we begonnen waren... het fameuze stopke van de afvoer hahah...
Fijn hoe je het afscheid van Marc hebt geregeld. Vooral jij moet er een goed gevoel bij hebben en daar niemand iets op tegen hebben!
Hugie, fijn je terug te zien! Bij u is het ook steeds vallen en opstaan hé.
Laat ons hopen dat vroeg of laat het tij gaat keren!
Tja, de zee... eigenlijk is het ook maar zand en water hoor... ik kan evenveel genieten van de bossen en de mooie natuur...
Ik ben dan wel een echte Limburger, maar van de westkant... Ik spreek meer met een brabants accent...
OmaC, die kaartjes zullen wel heel mooi zijn! Ik ben ook altijd een knutselaar geweest en heb ze ooit ook gemaakt... met de jongens...
Silver Wolf... jij bent echt wel een gevoelsmens denk ik... Iemand die nog oog heeft voor de mooie dingen in het leven! Prachtig wat je allemaal geschreven hebt... bewonderenswaardig!
Helena, ja, blijkbaar was Hugo heel graag gezien! Je moet hem nu toch wel gaan geruststellen en doen wat zijn wens was... je niet opsluiten!
Ook fijn voor jou dat je op een waardige manier hebt kunnen afscheid nemen zodat je je er goed bij voelde...
Binnenkort zal het raden van waar ik nu eigenlijk ben van de baan zijn... Ik begin volgende week aan mijn laatste werkweek en dan ben ik voor altijd... aan het zeetje...
We wensen iedereen nog een fijn weekend...
Liefs,
Veertje & Rudy
ben er nog hoor... Maar inderdaad druk
Ik kom kort iets schrijven want seffens komen ook de kinderen nog op bezoek...
Een beetje sukkelen met de gezondheid? Hopelijk krijg je maandag toch goed nieuws... we duimen voor jou!
Allé, we zijn weer terug waar we begonnen waren... het fameuze stopke van de afvoer hahah...
Fijn hoe je het afscheid van Marc hebt geregeld. Vooral jij moet er een goed gevoel bij hebben en daar niemand iets op tegen hebben!
Hugie, fijn je terug te zien! Bij u is het ook steeds vallen en opstaan hé.
Laat ons hopen dat vroeg of laat het tij gaat keren!
Tja, de zee... eigenlijk is het ook maar zand en water hoor... ik kan evenveel genieten van de bossen en de mooie natuur...
Ik ben dan wel een echte Limburger, maar van de westkant... Ik spreek meer met een brabants accent...
OmaC, die kaartjes zullen wel heel mooi zijn! Ik ben ook altijd een knutselaar geweest en heb ze ooit ook gemaakt... met de jongens...
Silver Wolf... jij bent echt wel een gevoelsmens denk ik... Iemand die nog oog heeft voor de mooie dingen in het leven! Prachtig wat je allemaal geschreven hebt... bewonderenswaardig!
Helena, ja, blijkbaar was Hugo heel graag gezien! Je moet hem nu toch wel gaan geruststellen en doen wat zijn wens was... je niet opsluiten!
Ook fijn voor jou dat je op een waardige manier hebt kunnen afscheid nemen zodat je je er goed bij voelde...
Binnenkort zal het raden van waar ik nu eigenlijk ben van de baan zijn... Ik begin volgende week aan mijn laatste werkweek en dan ben ik voor altijd... aan het zeetje...
We wensen iedereen nog een fijn weekend...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie zondagnamiddag alle forumvrienden
Het is even gestopt met regenen...en de zon komt er zowaar door
falcon nog een weekje zwoegen en dan kan je zelf je werk regelen..
't is aanpassen in 't begin
maar het went rap
en je zal nog minder tijd hebben voor jezelf..zo gaat dat met gepensioneerden
Silver Wolf merci voor de mooie gedichten..
Hugie hopelijk gaat het iets beter? alles heeft z'n tijd nodig...
gerarda, jij gaat een drukke week tegemoet?
denk af en toe ook even aan jezelf..? dat mag hé
Nog een fijne zondag ik ga verder kaartjes ineen steken...
naar de koers kijken; en een uurke meerijden op de H-Trainer...
Tot de volgende keer, groetjes aan allen
Het is even gestopt met regenen...en de zon komt er zowaar door
falcon nog een weekje zwoegen en dan kan je zelf je werk regelen..
't is aanpassen in 't begin
en je zal nog minder tijd hebben voor jezelf..zo gaat dat met gepensioneerden
Silver Wolf merci voor de mooie gedichten..
Hugie hopelijk gaat het iets beter? alles heeft z'n tijd nodig...
gerarda, jij gaat een drukke week tegemoet?
denk af en toe ook even aan jezelf..? dat mag hé
Nog een fijne zondag ik ga verder kaartjes ineen steken...
naar de koers kijken; en een uurke meerijden op de H-Trainer...
Tot de volgende keer, groetjes aan allen
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
error:
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 jul 2012, 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
misschien zijn die poëtische ontboezemingen voor deze bezige mensen wel eens een rustpunt in hun drukke bestaan....silver wolf
-
Zo is dat Helena, ik hou wel van verzen en gedichten,
enfin van poëzie in 't algemeen
Ik wil falcon nog een fijne verjaardag wensen voor morgen
moest ik hier niet geraken dan vergeet ik het niet...
Nog vele jaren in goed gezondheidgeniet ervan met veertje en al wie je lief is..

Voor alle forumvrienden een slaapwel en tot morgen
enfin van poëzie in 't algemeen
Ik wil falcon nog een fijne verjaardag wensen voor morgen
moest ik hier niet geraken dan vergeet ik het niet...
Nog vele jaren in goed gezondheidgeniet ervan met veertje en al wie je lief is..

Voor alle forumvrienden een slaapwel en tot morgen
-
Dag gerarda
Ik hoop dat alles goed gaat met jou..een drukke week dacht ik
gelezen te hebben.. ik ben druk aan 't kaartjes maken,
en als 't goed is moet ik ervan profiteren ..
't is toch niet echt fietsweer ook.. met die wind en de regen
Een lieve groet aan alle forumvrienden,
enne...maak er een mooie maandag van
tot later...
Ik hoop dat alles goed gaat met jou..een drukke week dacht ik
gelezen te hebben.. ik ben druk aan 't kaartjes maken,
en als 't goed is moet ik ervan profiteren ..
't is toch niet echt fietsweer ook.. met die wind en de regen
Een lieve groet aan alle forumvrienden,
enne...maak er een mooie maandag van
tot later...
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Inderdaad oma -C echt weer om aan uw kaartjes te werken.
ja de drukke week komt eraan. Vandaag al komen de kinderen en kook ik ook voor hen.
Gisteren naar de tent geweest voor het einde schooljaar feest. maar het was niet plezant. Met dat slechte weer was het daar koud. En de mensen zelf zoudt ge ook soms een kets tegen hun oren geven. ze vragen van het school uit om toch niet recht te gaan staan om foto's te nemen omdat de mensen die neerzitten niets meer zien maar niets aan te doen hé. En dat werkt dan op mijn zenuwen, het moest natuurlijk lukken dat het juist voor mijn kleinzoon was dat daar een stond.
ik ben waarschijnlijk een moeilijk mens.
groetjes en veel plezier met uw hobby
Gerarda
ja de drukke week komt eraan. Vandaag al komen de kinderen en kook ik ook voor hen.
Gisteren naar de tent geweest voor het einde schooljaar feest. maar het was niet plezant. Met dat slechte weer was het daar koud. En de mensen zelf zoudt ge ook soms een kets tegen hun oren geven. ze vragen van het school uit om toch niet recht te gaan staan om foto's te nemen omdat de mensen die neerzitten niets meer zien maar niets aan te doen hé. En dat werkt dan op mijn zenuwen, het moest natuurlijk lukken dat het juist voor mijn kleinzoon was dat daar een stond.
groetjes en veel plezier met uw hobby
Gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Iedereen bedankt voor de verjaardagswensen... deed deugd... Begin aan een nieuw levensjaar...
Lieve Gerarda,
een drukke week in het verschiet? Hopelijk met ook nog wat goed weer! Geniet straks met de kinderen!
Wat een ellende op dat schoolfeest... ne mens kan blijkbaar nergens meer rustig van iets genieten!
Gerarda, jij bent echt geen moeilijk mens... je hebt het alleen een beetje moeilijk nu... dat is wat anders hé!
Ben wel eens benieuwd hoe uw week gaat verlopen...
OmaC, toch niet normaal dat een mens in deze tijd van het jaar moet binnen zitten om dingen te doen die je normaal in de winter doet hé!
En, was je bij de kopploeg in het Belgisch Kampioenschap? Nog even trainen om ons Tommeke te verslagen
SW, bedankt voor de mooie attentie... heel mooi geschreven... ga dat opslaan in mijn poëzieke
Helena, ook heel mooie reaktie van jou!!!
We wensen iedereen nog een fijne dag met hopelijk toch een beetje zon en als het buiten niet is, hopelijk dan toch een beetjen in jullie hart...
Liefs,
Veertje & Rudy
Lieve Gerarda,
een drukke week in het verschiet? Hopelijk met ook nog wat goed weer! Geniet straks met de kinderen!
Wat een ellende op dat schoolfeest... ne mens kan blijkbaar nergens meer rustig van iets genieten!
Gerarda, jij bent echt geen moeilijk mens... je hebt het alleen een beetje moeilijk nu... dat is wat anders hé!
Ben wel eens benieuwd hoe uw week gaat verlopen...
OmaC, toch niet normaal dat een mens in deze tijd van het jaar moet binnen zitten om dingen te doen die je normaal in de winter doet hé!
En, was je bij de kopploeg in het Belgisch Kampioenschap? Nog even trainen om ons Tommeke te verslagen
SW, bedankt voor de mooie attentie... heel mooi geschreven... ga dat opslaan in mijn poëzieke
Helena, ook heel mooie reaktie van jou!!!
We wensen iedereen nog een fijne dag met hopelijk toch een beetje zon en als het buiten niet is, hopelijk dan toch een beetjen in jullie hart...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-

Een wens, die nu voor Falcon 1 is bedoeld,
maar waar eenieder die hier langs komt
een woordje van mee kan plukken.
Van harte,
SW
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo allemaal,
Ben er weer eventjes....en....ik mag van de dokter, maar doseren.....eerder op een laag pitje....
Ik kom af en toe kijken hoe het met jullie gaat...
Hugie....waar ben je?...is alles goed?...ik las dat je een echte vechter bent....en dat je net als Oma-C 3D-kaartjes maakt of eigenlijk dringend er zou moeten aan beginnen anders kom je met nieuwjaar niet klaar!
Oma-C...ook volop aan het 3D-en.....ik heb me er in het voorjaar aan gewaagd,...heb het knippen en kleven onder de knie, maar nu moet mijn fantasie nog komen ....een achtergrond creëren en heel de afwerking....maar is voor later...nu helemaal gene tijd!
Gerarda.....jij hebt het momenteel heel druk en je hebt het niet zo makkelijk gehad...hopelijk minder pijn nu en hopelijk wees de scan wat aan zodat het te verhelpen is.
Silver Wolf....jou ken ik niet, maar je houdt erg veel van poëzie, zoals iedereen hier denk ik....even rustig de tijd nemen om je te lezen!
Helena.....ik zag je even op jou topic....maar ook jij blijft graag even stilstaan...jij houdt ook van rustpunten in je leven....
Falcon.....nu weer in het bronsgroen.....bezig aan je laatste dagen bij de jongens.....
Een periode om nooit te vergeten, waarin er zoveel gebeurde....je verjaardag....pensioen....het kleinkindje dat zich elk ogenblik kan komen melden.....
Ik wens je een hele fijne tijd toe!
Lieve allemaal....ik wens jullie nog een hele fijne avond toe en ik hoop dat de zon de volgende dagen zich gaat blijven laten zien....dat we weer kunnen genieten van lekker warm weer en zachte avonden waar het heerlijk buiten toeven is!!
Een dikke knuffel en veel liefs,
Reline
Ben er weer eventjes....en....ik mag van de dokter, maar doseren.....eerder op een laag pitje....
Ik kom af en toe kijken hoe het met jullie gaat...
Hugie....waar ben je?...is alles goed?...ik las dat je een echte vechter bent....en dat je net als Oma-C 3D-kaartjes maakt of eigenlijk dringend er zou moeten aan beginnen anders kom je met nieuwjaar niet klaar!
Oma-C...ook volop aan het 3D-en.....ik heb me er in het voorjaar aan gewaagd,...heb het knippen en kleven onder de knie, maar nu moet mijn fantasie nog komen ....een achtergrond creëren en heel de afwerking....maar is voor later...nu helemaal gene tijd!
Gerarda.....jij hebt het momenteel heel druk en je hebt het niet zo makkelijk gehad...hopelijk minder pijn nu en hopelijk wees de scan wat aan zodat het te verhelpen is.
Silver Wolf....jou ken ik niet, maar je houdt erg veel van poëzie, zoals iedereen hier denk ik....even rustig de tijd nemen om je te lezen!
Helena.....ik zag je even op jou topic....maar ook jij blijft graag even stilstaan...jij houdt ook van rustpunten in je leven....
Falcon.....nu weer in het bronsgroen.....bezig aan je laatste dagen bij de jongens.....
Een periode om nooit te vergeten, waarin er zoveel gebeurde....je verjaardag....pensioen....het kleinkindje dat zich elk ogenblik kan komen melden.....
Ik wens je een hele fijne tijd toe!
Lieve allemaal....ik wens jullie nog een hele fijne avond toe en ik hoop dat de zon de volgende dagen zich gaat blijven laten zien....dat we weer kunnen genieten van lekker warm weer en zachte avonden waar het heerlijk buiten toeven is!!
Een dikke knuffel en veel liefs,
Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!