Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede avond Angel......is vandaag toch nog meegevallen
met het weer....af en toe de zon....
en het weekend word mooi herfstweer....
wil dan naar de camping ,zaterdag en zondag....
fijn wandelweer
fijne avond...laterrrrrrrrrrrr
een goede nacht.......
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Het was geen zonnige maar hier wel een droge dag.
Ik hoop dat we allemaal een paar fijne droge en niet zo koude dagen gaan krijgen (aldus de weersvoorspelling).
Riekske meis, sterkte, we denken veel aan je.
Allemaal een hele fijne avond en tot later.
Het was geen zonnige maar hier wel een droge dag.
Ik hoop dat we allemaal een paar fijne droge en niet zo koude dagen gaan krijgen (aldus de weersvoorspelling).
Riekske meis, sterkte, we denken veel aan je.
Allemaal een hele fijne avond en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel & Ed,
Ik heb nu twee dagen grote fietstochten gedaan met de jongens van het werk en heb prachtige natuurplaatsen bezocht. En je ziet dat het ook bij hen veel rust brengt! Al de stress weg en 's avonds allemaal doodmoe...
Voor ons wordt het even druk want ik ben vandaag aangekomen aan zee en morgen vertrekken we terug naar Limburg voor een vergadering en we komen zondag terug. Dinsdag moet ik dan weer terug naar Limburg voor mijn werk... Dat wordt dus op één week tijd om en bij de 1.500 km...
Dus hopelijk goed weer bij jullie en geniet daar zeker nog van!
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, veel sterkte voor jou... hopelijk gaat het ooit toch eens een beetje meezitten...
Wij hopen met jullie mee hoor... Maar de herfst is vandaag officieel begonnen en dan volgt er gewoonlijk wat meer standvastig weer. Laat ons hopen dat het ook goed weer gaat zijn zodat we daar nog even kunnen van genieten.Ik hoop dat we allemaal een paar fijne droge en niet zo koude dagen gaan krijgen (aldus de weersvoorspelling).
Ik heb nu twee dagen grote fietstochten gedaan met de jongens van het werk en heb prachtige natuurplaatsen bezocht. En je ziet dat het ook bij hen veel rust brengt! Al de stress weg en 's avonds allemaal doodmoe...
Voor ons wordt het even druk want ik ben vandaag aangekomen aan zee en morgen vertrekken we terug naar Limburg voor een vergadering en we komen zondag terug. Dinsdag moet ik dan weer terug naar Limburg voor mijn werk... Dat wordt dus op één week tijd om en bij de 1.500 km...
Dus hopelijk goed weer bij jullie en geniet daar zeker nog van!
Liefs,
Veertje & Falcon
Riekske, veel sterkte voor jou... hopelijk gaat het ooit toch eens een beetje meezitten...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel......hier bewolkt......
maar niet koud.....hopelijk weekend de zon
fijne dag allemaal...ik ga sporten,daarna koffie.....
boodschappen doen met vriendin......
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
riekske denk aan jou ,sterkte met mri :wink:
groetjes GHYRA
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Zeer slechte nacht achter de rug en het hangt nog wat in mijn hoofd na te sudderen.
Hoop maar dat dit weer even ophoudt nu want het gaat iedere keer zo.
Lekker hoor Falcon, je stress weg genieten (klinkt dat raar he
)
Lekker naar de camping Ghyra, gelijk heb je.
Wij gaan niet helaas want de voorgevel van het huis moet gedaan worden, niet drastisch maar toch, bijhouden he.
Op teletext RTL4 geven ze voor maandag nog 24 graden aan, echt een heel kort nazomertje dus.
Riekske, heel veel sterkte meis en ook ik hoop dat je er beter uit zal komen.
Zeer slechte nacht achter de rug en het hangt nog wat in mijn hoofd na te sudderen.
Hoop maar dat dit weer even ophoudt nu want het gaat iedere keer zo.
Lekker hoor Falcon, je stress weg genieten (klinkt dat raar he
Lekker naar de camping Ghyra, gelijk heb je.
Wij gaan niet helaas want de voorgevel van het huis moet gedaan worden, niet drastisch maar toch, bijhouden he.
Op teletext RTL4 geven ze voor maandag nog 24 graden aan, echt een heel kort nazomertje dus.
Riekske, heel veel sterkte meis en ook ik hoop dat je er beter uit zal komen.
.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Het is weer een mooi weer dag, de zon schijnt en dat is altijd fijn.
Misschien dat wij toch ook naar de camping gaan en de voorgevel aankomende week doen Ghyra, wel kacheltje aan op de camping he
Lief Riekske, hoe is het met je?
Fijne dag iedereen en tot later.

Het is weer een mooi weer dag, de zon schijnt en dat is altijd fijn.
Misschien dat wij toch ook naar de camping gaan en de voorgevel aankomende week doen Ghyra, wel kacheltje aan op de camping he
Lief Riekske, hoe is het met je?
Fijne dag iedereen en tot later.

.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
dat is nu typisch wat ik vroeger ook meemaakte. Een tijdje slecht weer... je hoopt op zon en zalige temperaturen... en dan zijn er die werkjes die je enkel kunt doen bij mooi weer... een dilemma dus.
Ik zou, als ik u was, toch voor het laatste kiezen... even naar de camping en daar wat "ontstressen"... of hoe zeggen ze dat nu weer... shillen... cocoonen... het speelt geen rol, als je je maar ontspant...
Trouwens mooi plaatje... typisch "Hollands"...
Nog een fijne zonnige dag voor jullie beiden...
Liefs,
Veertje & Falcon
dat is nu typisch wat ik vroeger ook meemaakte. Een tijdje slecht weer... je hoopt op zon en zalige temperaturen... en dan zijn er die werkjes die je enkel kunt doen bij mooi weer... een dilemma dus.
Ik zou, als ik u was, toch voor het laatste kiezen... even naar de camping en daar wat "ontstressen"... of hoe zeggen ze dat nu weer... shillen... cocoonen... het speelt geen rol, als je je maar ontspant...
Trouwens mooi plaatje... typisch "Hollands"...
Nog een fijne zonnige dag voor jullie beiden...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...