Mijn Papsje....
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel wens je sterkte met je beslissing,en je bent
zeker NIET TOT LAST......we steunen je door dik en dun hoor,
laat je niet leven,maar leef zoals jij en ed dat willen.
brand hier elke dag een kaarsje ,ook voor jullie hoor.......
hoop voor jou dat de doorbraak die je nu gezet hebt
door blijft zetten......
morgen een goed gesprek met je dr.,mss een paar dagen weg.....
of een dag,uitwaaien aan zee,of bos.......
laat het uit je hoofd waaien........
en als je behoefte hebt om meer te schrijven,
doe het rustig.........het zij zo of privè......
ben er voor je......wil zo graag dat je leeft en lacht.....
blij bent met elk klein dingetje....woordje......en het miauwen
van je katten
meid ga ervoor en nu voorgoed,stap nu niet meer terug......
anders ga je nooit vooruit,en blijf je hangen/////
fijne middag........lliefs.........knufffff
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel.....
Je bent helemaal niet tot last....integendeel.....ik zou je zo graag anders zien.....ik zou je zo graag gelukkig zien samen met Ed....ik ben zo blij dat we er met zijn allen zijn voor jou, want dat is nu ook heel belangrijk.....je moet kunnen praten...de welgemeende steun voel je....
Je had weer een slechte nacht, maar toch ben je heel wat sterker dan gisteren opgestaan.
Maak je over later geen zorgen....niemand kan je dwingen....er zijn bij je moeder dingen geescaleert waar je helemaal geen vat op hebt.....en probeer misschien terug naar de periode te gaan waarbij je ook de telefoon weert....toen ging het steeds beter hé....toen werd je weer heel wat rustiger hé.....er is geleidelijk terug meer contact met je moeder gekomen....het leek of ze veranderd was, maar het is niet zo...alles begint terug van voor af aan.
Angel...ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat het je lukt om te gaan stappen...naar het bos...het gaat je goed doen.....misschien kan je daar stillekesaan je aandacht op iets anders overbrengen....de natuur, de herfst...paddenstoelen...die zijn nu zo mooi....
Liefs, Reline
Angel...ik hoop da het jou lukt afstand te bewaren....het kan niet anders...het is in het belang van jou en van Ed.
Je bent helemaal niet tot last....integendeel.....ik zou je zo graag anders zien.....ik zou je zo graag gelukkig zien samen met Ed....ik ben zo blij dat we er met zijn allen zijn voor jou, want dat is nu ook heel belangrijk.....je moet kunnen praten...de welgemeende steun voel je....
Je had weer een slechte nacht, maar toch ben je heel wat sterker dan gisteren opgestaan.
Maak je over later geen zorgen....niemand kan je dwingen....er zijn bij je moeder dingen geescaleert waar je helemaal geen vat op hebt.....en probeer misschien terug naar de periode te gaan waarbij je ook de telefoon weert....toen ging het steeds beter hé....toen werd je weer heel wat rustiger hé.....er is geleidelijk terug meer contact met je moeder gekomen....het leek of ze veranderd was, maar het is niet zo...alles begint terug van voor af aan.
Angel...ik wens je veel sterkte toe en ik hoop dat het je lukt om te gaan stappen...naar het bos...het gaat je goed doen.....misschien kan je daar stillekesaan je aandacht op iets anders overbrengen....de natuur, de herfst...paddenstoelen...die zijn nu zo mooi....
Liefs, Reline
Angel...ik hoop da het jou lukt afstand te bewaren....het kan niet anders...het is in het belang van jou en van Ed.
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39

lieve angel jy bent helemaal niet tot last lieverd
stort je hart maar uit wy steunnen jou door dik en dun
je hoef niet beschaamt te zyn je weet ik steun jou al van het eerste uur
en zal dat blyven doen lieve angel je ligt me nauw aan hart
je bent voordurend in myn gedachte
angel en ed heel veel sterkte en kracht om jullie 2 hou mekaar vast
en laat je niet doen
wens je een fyne avond en voor straks slaapwel
liefs van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedenavond lieve allemaal,
Jullie zijn echt heel lief, thx.
Morgenochtend vroeg onder de douche springen en op pad naar ome dokter (mijn huisarts).
Geen idee hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen maar er zal toch wel het een en ander besproken worden (hoop ik).
Ik wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker, droom fijn.
Jullie zijn echt heel lief, thx.
Morgenochtend vroeg onder de douche springen en op pad naar ome dokter (mijn huisarts).
Geen idee hoe ik moet beginnen en wat ik moet zeggen maar er zal toch wel het een en ander besproken worden (hoop ik).
Ik wens iedereen een hele goede nacht toe, slaap lekker, droom fijn.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel...je er geen zorgen om maken!!
Bij de dokter gaat het vanzelf.....hij straalt waarschijnlijk rust en vertrouwen uit en stelt je zeker op je gemak als je het er een beetje moeilijk mee zou hebben.
Ik hoop dat je vannacht een beetje langer kan slapen...je zou je al heel anders voelen!!
Liefs, reline
Bij de dokter gaat het vanzelf.....hij straalt waarschijnlijk rust en vertrouwen uit en stelt je zeker op je gemak als je het er een beetje moeilijk mee zou hebben.
Ik hoop dat je vannacht een beetje langer kan slapen...je zou je al heel anders voelen!!
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel en ed
kom jullie een fyne dag wensen
hoop dat je wat geslapen heb en dat je een rustige nacht had
wens je heel veel sterkte by de dokter ik weet zeker
dat je de kracht heb om te spreken laat je hart spreken angel
wens je veel moed
liefs van therie
kom jullie een fyne dag wensen
hoop dat je wat geslapen heb en dat je een rustige nacht had
wens je heel veel sterkte by de dokter ik weet zeker
dat je de kracht heb om te spreken laat je hart spreken angel
wens je veel moed
liefs van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Angel sterkte bij de dokter.
Zwier er maar alles uit, maar dan ook alles.
Zal voor jou een verlichting zijn.
En de dokter weet dan zeer goed waar je staat.
Wens je het allerbeste toe.
Knuffel xxx
-

Hallo Angel.
Kom je nog een fijne avond toewensen.
Met een bloemetje.
Hoop dat je goed terecht kon bij de dokter.
En dat je alles tijd gehad hebt om eens alles te vertellen.
Hoop ook dat je goede raad van de dokter gekregen hebt.
Ik zou ook dolgraag hebben dat je der eens door komt.
Je zaagt niet meissie, bijlange niet.
Ik ben soms eens streng, als ik vind dat ik eens streng moet zijn.
Maar het is nooit kwetsend bedoeld.
Wil je der alleen door helpen, en dan kan een streng woordje wel eens helpen.
Nog een rustige avond Angel.
Knuffel meisje.
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Het is goed om iemand af en toe helemaal door elkaar te schudden Dolfijntje, dat brengt een mens weer bij zinnen (in de meeste gevallen dan).
Ik was bij de dokter en tja, ik had niet hoeven gaan want ik wist al dat het ja, ja, ja , mmmmmm..... , ja, ja, ..... zo zo, ..... nou nou enz. enz. zou worden.
Maar evengoed heeft hij wel gezegd dat ik toch weer terug moet naar het MDF (Maatschappelijke Dienst en hulpverlening Flevoland) naar mijn maatschappelijk werkster en die afspraak staat nu dan ook voor 26 oktober a.s.
Daar gaan we weer.
Later nog naar mijn moeder haar huis gegaan en ze is rustiger geworden.
Misschien maar heel even maar toch had ze weer iets terug van het verleden, een stukje rustiger.
Maandag gaat ze de asbus ophalen met Ed samen en ze hoopt erop dat ik dan niet doe wat ik zei (wegblijven) en ze wilde wel i.p.v. de asbus boven zetten in plaats van in de eet/zitkamer beneden.
Ik heb er niet op geantwoord want ik ben moe in mijn koppie en momenteel heb ik geen zin om er over na te denken.
We hebben het zo gelaten, ze merkte wel dat ik me af sloot.
Bij het weggaan knuffelde ze me en ik wist niet wat ik daar mee aan moest en heb ook dat maar zo gelaten.
Ed en ik waren weer thuis maar aangezien ik geen warme jas meer heb en het heel koud is wilde Ed nog even naar de stad om een knappe jas voor me te kopen en dat hebben we gedaan.
Het is een lekkere warme jas.
Lieve allemaal, ik ben echt moe en weet niet wat ik vandaag nog kan schrijven, mijn koppie is gewoon leeg en ik zou zo graag lekker uren achtereen willen slapen.
Ik ga dan zo ook afsluiten en als jullie het niet erg vinden wens ik iedereen nu al een hele fijne avond en een heerlijke nacht, slaap lekker en droom fijn.
Het is goed om iemand af en toe helemaal door elkaar te schudden Dolfijntje, dat brengt een mens weer bij zinnen (in de meeste gevallen dan).
Ik was bij de dokter en tja, ik had niet hoeven gaan want ik wist al dat het ja, ja, ja , mmmmmm..... , ja, ja, ..... zo zo, ..... nou nou enz. enz. zou worden.
Maar evengoed heeft hij wel gezegd dat ik toch weer terug moet naar het MDF (Maatschappelijke Dienst en hulpverlening Flevoland) naar mijn maatschappelijk werkster en die afspraak staat nu dan ook voor 26 oktober a.s.
Daar gaan we weer.
Later nog naar mijn moeder haar huis gegaan en ze is rustiger geworden.
Misschien maar heel even maar toch had ze weer iets terug van het verleden, een stukje rustiger.
Maandag gaat ze de asbus ophalen met Ed samen en ze hoopt erop dat ik dan niet doe wat ik zei (wegblijven) en ze wilde wel i.p.v. de asbus boven zetten in plaats van in de eet/zitkamer beneden.
Ik heb er niet op geantwoord want ik ben moe in mijn koppie en momenteel heb ik geen zin om er over na te denken.
We hebben het zo gelaten, ze merkte wel dat ik me af sloot.
Bij het weggaan knuffelde ze me en ik wist niet wat ik daar mee aan moest en heb ook dat maar zo gelaten.
Ed en ik waren weer thuis maar aangezien ik geen warme jas meer heb en het heel koud is wilde Ed nog even naar de stad om een knappe jas voor me te kopen en dat hebben we gedaan.
Het is een lekkere warme jas.
Lieve allemaal, ik ben echt moe en weet niet wat ik vandaag nog kan schrijven, mijn koppie is gewoon leeg en ik zou zo graag lekker uren achtereen willen slapen.
Ik ga dan zo ook afsluiten en als jullie het niet erg vinden wens ik iedereen nu al een hele fijne avond en een heerlijke nacht, slaap lekker en droom fijn.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

Angel, kom je een rustige nacht toewensen.
Gewoon je hoofd leeg maken meiske.
En naar de hulpverlening gaan.
Heb je echt nodig.
xxx
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

angel ...een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
toch een afspraak,gewoon gaan en tegen hem of haar
lekker spuien......hoofdje leegmaken......
mss beetje zachter geworden je ma,
erover nagedacht......een mooie grote kruik om de asbus kopen,
en dan zoals ze zei boven zetten,voor jou ook goed....
geef je een dikke knuf.....tot morgen.....
groetjes GHYRA