Mijn Papsje....
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
Ik hoop dat je momenteel slaapt en dat je pas morgenvroeg wakker gaat worden.
Probeer alles een beetje opzij te zetten...aan niks denken...en bescherm zo jezelf tegen al het moeilijke.
Als het kan...morgen een dikke trui en jas aan en op pad....gaan stappen....effe uitwaaien...je hoofd leegmaken!
Liefs, Reline
Ik hoop dat je momenteel slaapt en dat je pas morgenvroeg wakker gaat worden.
Probeer alles een beetje opzij te zetten...aan niks denken...en bescherm zo jezelf tegen al het moeilijke.
Als het kan...morgen een dikke trui en jas aan en op pad....gaan stappen....effe uitwaaien...je hoofd leegmaken!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59
Goede morgen Angel en Ed.
Hoop dat je niet liggen piekeren hebt deze nacht.
Maar eens goed geslapen hebt.
Wens je nog een rustige dag toe.
Hoop dat je niet liggen piekeren hebt deze nacht.
Maar eens goed geslapen hebt.
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel.....een fijne dag...
wat geslapen ??zonder gepieker???hopelijk wel.....
leuke warme jas gekocht?/
tot vanmiddag...ga boodschappen doen.......tot laterrrr...
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Redelijk geslapen vannacht, niet langer dan de afgelopen tijd en ook nachtmerries en benauwd gehad net als anders maar nu ander ..... niet over dood, niet over mijn vader of mijn moeder, wel heel beangstigend maar dat is niet erg, dat gaat over (denk ik).
Sorry maar gisteren zat ik er echt helemaal doorheen en het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt en zo gaat dit al zo lang door.
Vanmorgen met frisse moed de dag gestart, mezelf gedwongen en ik ga het weer proberen.
Ook ga ik inderdaad de 26e naar de maatschappelijk werkster en het scheelt dat ik haar al een poos ken.
Weet je, dit (hoe ik er nu aan toe ben en hoe ik hier schrijf) is nooit eerder gebeurd en ik wordt er zelf gewoon een beetje boos om hoe zeurderig ik de afgelopen maanden ben.
Ook weet ik dat ik mezelf alles teveel aan trek en dat ik dat moet gaan afleren en daar zal ik hulp bij vragen aan de maatschappelijk werkster.
Misschien dat ik in een groep "assertiviteits tranining" terecht kan, we gaan het zien.
Ondanks dat ik regelmatig voor mezelf wil vluchten (want zoals nu was ik nooit, ik heb altijd alles aangekund, alles alleen gedaan) vluchten jullie ook niet voor mijn gezeur en dat vind ik nog eens knap ..... thx.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Redelijk geslapen vannacht, niet langer dan de afgelopen tijd en ook nachtmerries en benauwd gehad net als anders maar nu ander ..... niet over dood, niet over mijn vader of mijn moeder, wel heel beangstigend maar dat is niet erg, dat gaat over (denk ik).
Sorry maar gisteren zat ik er echt helemaal doorheen en het lijkt wel of er gewoon geen einde aan komt en zo gaat dit al zo lang door.
Vanmorgen met frisse moed de dag gestart, mezelf gedwongen en ik ga het weer proberen.
Ook ga ik inderdaad de 26e naar de maatschappelijk werkster en het scheelt dat ik haar al een poos ken.
Weet je, dit (hoe ik er nu aan toe ben en hoe ik hier schrijf) is nooit eerder gebeurd en ik wordt er zelf gewoon een beetje boos om hoe zeurderig ik de afgelopen maanden ben.
Ook weet ik dat ik mezelf alles teveel aan trek en dat ik dat moet gaan afleren en daar zal ik hulp bij vragen aan de maatschappelijk werkster.
Misschien dat ik in een groep "assertiviteits tranining" terecht kan, we gaan het zien.
Ondanks dat ik regelmatig voor mezelf wil vluchten (want zoals nu was ik nooit, ik heb altijd alles aangekund, alles alleen gedaan) vluchten jullie ook niet voor mijn gezeur en dat vind ik nog eens knap ..... thx.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

Hallo Angel.
Wij vluchten voor je gezeur, begod neen.
Is niet zeuren wat je doet.
Is je gemoedstoestand delen meiske.
Wij vluchten niet.
En zolang het moet kom ik je hier een steuntje geven.
Streng als het moet.
Maar rechtvaardig
Angel meiske weet je, het is net als een open wonde.
Het heeft tijd nodig om te genezen.
Maar het moet met zorg gebeuren, anders loopt het fout.
Goed dat je naar de maatschappelijke werkster gaat gaan.
En misschien in groepstherapie gaan.
Daar ontmoet je waarschijnlijk mensen die hetzelfde meegemaakt hebben.
Zou zeer goed voor je zijn.
-

Kom je nog een rustige avond toewensen Angel en Ed.
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Angel,
IK weet het even niet...zit me af te vragen of de dokter je wel geholpen heeft...je vermelde wat hij zegde.....alhoewel, het voornaamste is dat hij naar jou luisterde en dat je hem kon vertellen.....en waarschijnlijk was dit vertellen aan je huisdokter belangrijk.....je kan naar de maatschappelijke werkster en nog veel belangrijker.....je had nu een weer een hele andere nacht.
Ik ben blij dat je vanmorgen terug met frisse moed begon!!
Ik wens je voor straks een fijne nacht toe....en als het weer even moeilijk is....gebruik je de cd's nog? Die hielpen je zo goed!!
Liefs, Reline
IK weet het even niet...zit me af te vragen of de dokter je wel geholpen heeft...je vermelde wat hij zegde.....alhoewel, het voornaamste is dat hij naar jou luisterde en dat je hem kon vertellen.....en waarschijnlijk was dit vertellen aan je huisdokter belangrijk.....je kan naar de maatschappelijke werkster en nog veel belangrijker.....je had nu een weer een hele andere nacht.
Ik wens je voor straks een fijne nacht toe....en als het weer even moeilijk is....gebruik je de cd's nog? Die hielpen je zo goed!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
goede morgen angel en ed
kom jullie een rustige en fynne dag wensen
al weer zaterdag de week vlieg om en het is al herfst
dus neem je tyd en geniet samen met ed van het leven
is zo gauw voor by
liefs van therie
kom jullie een rustige en fynne dag wensen
al weer zaterdag de week vlieg om en het is al herfst
dus neem je tyd en geniet samen met ed van het leven
is zo gauw voor by
liefs van therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-

Goede morgen Angel en Ed.
Hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad.
En hebben kunnen doorslapen, zonder gepieker.
Wens jullie nog een fijne zaterdag toe.
-
Nee lieve Reline, de dokter kon niet veel voor me betekenen, zit altijd maar op zijn beeldscherm (pc) te kijken en er komt niets anders uit zijn mond als .... ja ja .... mmmmmmmm .... ja ja.reline schreef:Lieve Angel,
Liefs, Reline
En dan is je tijd om.
Het enige wat hij deed was me wederom verwijzen naar andere hulpverleners, net als de vorige keer.
Ik zei dat we daar het geld niet voor hadden en nu kon ik het dan proberen bij het MDF (maatschappelijke hulp).
Dit heb ik inmiddels al geregeld en 26 oktober krijg ik daar een half uurtje om alles te vertellen
Wederom zal ik het echt zelf moeten doen en gelukkig heb ik jullie hulp er ook nog bij.
.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Ik zit hier met natte, net gewassen haren.
Mijn nacht was weer chaotisch en zo langzamerhand ga je zelfs daaraan wennnen al is het misselijkmakend.
Iedere nacht wordt je misselijk van de zenuwen wakker maar toch blijf ik hopen op betere tijden.
Het weer is niet wat er beloofd was maar het is tenslotte herfst dus kleed je lekker warm aan als je naar buiten moet.
Ik zit hier met natte, net gewassen haren.
Mijn nacht was weer chaotisch en zo langzamerhand ga je zelfs daaraan wennnen al is het misselijkmakend.
Iedere nacht wordt je misselijk van de zenuwen wakker maar toch blijf ik hopen op betere tijden.
Het weer is niet wat er beloofd was maar het is tenslotte herfst dus kleed je lekker warm aan als je naar buiten moet.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede middag angel......hier ook maar triest weer,
regen en wind......
de bladeren vliegen al van de bomen.....
nu komt er een beetje blauw tevoorschijn.....
voor nieuwe bui?????
fijne dag vandaag.....doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA