mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C

07 jul 2012, 07:49

Afbeelding
Ik kom iedereen een fijne zaterdag toewensen,
de zon probeert door de grijze wolken te komen...
we zien wel wie het haalt :roll: :)
Maak het beste van dit weekend, geniet als je kan...
Je hebt maar wat je pakt hé... :lol: maak er het beste van...

Een knuffelke voor wie het wil... en lieve groetjes... :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Silver Wolf

07 jul 2012, 14:27

HIER was er aanvankelijk (veel) ZON en nadien kwamen wolken.

SW
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 jul 2012, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.

falcon1

07 jul 2012, 14:49

Lieve Gerarda,

we komen je een fijn weekend wensen, net als voor iedereen hier natuurlijk!

SW, alweer een prachtig gedichtje!

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

07 jul 2012, 16:45

Dag Rudy ik wens jullie ook een prettig weekend , het weer ziet er redelijk goed uit , ik zal morgen wel eens naar het parkje kunnen gaan denk ik.
Verder rust ik nog wat uit , want ik ga wel regelmatig wat helpen bij de kinderen en dat voel ik natuurlijk, maar het doet mij geen kwaad.

Veel plezier samen met Veertje en hoe gaat het met de nieuwe baby?
Ook voor Oma-C een prettig weekend en Helena ook een beetje kalm aan?. Silver wolf vliegt misschien ergens rond en Hugie zal wel met haar kleindochter aan het spelen zijn.Reline als ge op het forum komt ik hoop dat het goed gaat met u8
Tina ga maar eens op de zeedijk wandelen zo bent ge eens uit uw huis

Veel liefs voor iedereen gerarda

reline

07 jul 2012, 17:28

Dag Gerarda...

Het gaat hier heel goed hoor!!

We zijn al enkele dagen thuis, maar ik ga niet ineens teveel hooi op mijn vork nemen.
Heb aan jullie allemaal gedacht en vooral de zondagmorgen om zeven uur.
Toen begonnen alle klokken van de grote kerk van Echternach te luiden, meer dan een kwartier aan een stuk door...het was zo'n machtig geluid in de vroege oxhtendstilte.....sommige kinderen hadden het ook gehoord en vonden het net zo.....en op zulk moment gaan je gedachten...waarvoor luiden ze...waarvoor hebben ze al jaren, misschien eeuwen geluid...

Wat heup betreft...ik heb me gehouden aan derichtlijnen van de kinesist.....ik wist wat ik mocht.....heb geen enkele wandeling meegedaan...ben zelfs niet in het stadje geweest en toch was het een hele fijne vakantie.....
Maar toch beleefde ik het mee...Frans filmde plaatsen die zoveel betekenen.....de prachtige natuur in de wouden...enz....zo was ik er ook bij....

Ik heb vluchtig bijgelezen en ik mis Hughie hier....
Hughie...hopelijk gaat het goed met je...

Gerarda.....met jou lukt het goed lees ik....je bent nog volop bezig met helpen bij de kinderen...

Helena.....ik hoop dat het met je voeten stillekesaan gaat beteren....en hoe fijn dat je een speelkameraad hebt!

Oma-C...jij bent regelmatig met de trein op stap hé!! Geniet ervan!!

Falcon.....nogmaals gefeliciteerd met Luna en met Ambertje....en met het op pensioen gaan...het echte wennen zal pas in september zijn denk ik....

Silver wolf....ik zag, maar las nog niet jou gedichten...

oei...ik moet afsluiten....noortje is net hier en wil zo graag meetikken....een logeetje voor vannacht.....dag...

liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

07 jul 2012, 19:33

reline fijn dat ik u weer eens gehoord heb.

Veel liefs en doe zo voort positief hoor ik. En die heup ik ben ook blij dat dat ook goed gaat.

groetjes gerarda Afbeelding

Oma-C

07 jul 2012, 20:00

Goeienavond aan allen , hier heeft het
nog een ferm buitje gedaan zo rond 17u, maar alles is alweer droog :)
Ik kom jullie nog en fijne avond wensen
De kinderen zijn hier binnengeduikeld dus PC-tje uit :lol: :wink:
Slaapwel voor straks en tot morgen
Een lieve groet en blijf gezond ... :wink:

Silver Wolf

08 jul 2012, 07:15

Afbeelding
Ik was al vroeg uit de veren, om zeker de eerste opklaring van deze ZON-?-dag niet te missen. Maar mijn ogen vallen bijna terug dicht van het vergeefs turen naar de grijze hemel.
Dan maar het PééCéétje aangezet en meteen binnengedoken bij Gerarda & C°.
En na al dat opgewekte gekwetter ( of is het getwitter?) kan mijn dag niet meer stuk.

Maak er met z'n allen weer een heerlijke dag van
en bak deze namiddag een toren pannenkoeken,
dat oogt ook wat zonniger en de geur alleen al doet mij watertanden.

SW

Oma-C

08 jul 2012, 08:13

Goeie morgen alle vrienden hier bij gerarda &co zoals S-W zegt :lol:
Ja Silver Wolf, hier is het nog steeds grijs en regen..
niks aan te doen.. :roll: niet meer buiten kijken heb ik me voorgenomen
en erover zagen helpt ook niet... het leven is te kort om altijd
te zagen vind ik.. en daarbij ...en dan wordt het nóg korter hé :lol:
Oh ja...roep maar als de pannekoeken klaar zijn hé... :lol:

Een fijne dag aan iedereen die nog passeert vandaag...
een aangename zondag en laat het weer geen
spelbreker zijn in je plannen, maak er het beste van..
"Tomorrow is another day" en hopelijk een zonnige...
Hoop doet leven hé... Het is nog nooit blijven regenen..!

falcon1

08 jul 2012, 22:07

Goeie avond forumvrienden...

Lieve Gerarda,

hoe is je zondag geweest? Een beetje stillekes???

Reline, ook terug thuis... En ondanks de heup die niet goed meewil toch nog een leuke vakantie gehad. En nu maar wachten op goed weer hé...

SW... al zo vroeg hanegekraai... Hier is het wat minder... was ook al op om 6u30... omdat het moest :( Veertje moest gaan werken...
Hier geen hanen maar nachtraven :lol: (alhoewel morgen weer werkedag en dus opnieuw om 6 u het bed uit :twisted: )

OmaC, ja, hoop doet leven... en of dat nu voor het weer is of wat anders... het is eigenlijk voor alles goed hé :wink:

We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en voor morgen... gezond weer op...

Liefs,

Veertje & Rudy

gerarda

08 jul 2012, 23:03

ja Rudy zoals ge weet is de zondag voor mij altijd vervelend of het moet heel mooi weer zijn , dan kan ik eens een boek gaan lezen in het park of met de hond wandelen.

nu heb ik de retouches gedaan van mijn schilderwerk onlangs. Ik heb een beetje de gewoonte om verf te strijken waar er geen moet zijn. Ik weet niet hoe het komt , ik mag zo voorzichtig zijn dat ik wil toch moet ik ergens smeren. dat is nu goed gebracht; Ik heb ook de mos van tussen de stenen gedaan op mijn voetpad. Normaal doe ik dat nooit , ik giet daar azijn en dat droogt dan op, maar nu met al die regen zou azijn niet helpen. Zo mijn façade mag weer gezien worden en dat is het belangrijkste hé :wink:

Groetjes voor u en Veertje
Ook voor Oma-c Helena Siver wolf en Hugie en Tina

Gerarda

Oma-C

09 jul 2012, 07:53

Goeie morgen lieve vrienden, :)
grijs maar droog zolang het duurt.. maar ja,
we moeten niet buiten zijn als het niet nodig is dus geen geklaag :)

gerarda, de weekends vervelend voor jou..jammer...
dan duren ze nog langer natuurlijk, die dagen:roll:
Gisteren was hier het weer eigenlijk mooi tot ongeveer 17u dan
kwam er een bui en die heeft "met tussenpozen" de hele avond aangesleept....maar ik heb er geen last van omdat ik me met mijn kaartjes kan bezighouden, gisternamiddag heb ik ondertussen naar
de spannende rit van 'de ronde' gekeken en nadien nog tennis gezien
s'avonds met een fijn muziekje op de achtergrond nog zitten lezen,
tot ik tegen 23u30 naar mijn kofferke ga :)
Dat is ongeveer mijn zondag geweest
Jij hebt herstellingen aan je schilderwerk gedaan, dat moest
ook gebeuren dus kan je content zijn van je dag :wink:

falcon, ja zo is dat...leven met verwachtingen brengt soms
mooie maar ook minder mooie verrassingen, :roll:
Maar tegenwoordig mag ik niet klagen, zeker niet...I'm Happy! :)
't is een goeie periode denk ik :lol:

Hugie, hoe gaat het met jou :roll: ??? loopt het een beetje.???
sterkte en en knufke...

S-W, jou wens ik ook een fijne maandag met wat je doet.. :)

Helena en Tina voor jullie een sterkteknuff:)

sorry wie ik nog vergeet.. ik ga me wassen en strijken:
een beetje toonbaar maken..je weet nooit wie er langskomt hé :lol:

Fijne maandag en tot later... Groetjes en blijf gezond...

Silver Wolf

09 jul 2012, 14:06

Falcon-1, Oma-C, Gerarda én ook alle anderen op deze topic,
hebben mij blijkbaar rimpelloos opgenomen in hun vriedenkring.
Ik ben nu enkel een beetje voorzichtig met mijn aanspreking, opdat ik niemand zou vergeten.
VRIENDSCHAP is net zoals LIEFDE een soms (én helaas) wat ijdel gebruikt woord of begrip. En gezien ik regelmatig enkele vergrijsde en vereenzaamde senioren - in de wijk waar ik woon - met een bezoekje probeer op te beuren. En daar zoveel warmte voor in de plaats krijg, tracht ik die boodschap ook door te geven.

SW
Laatst gewijzigd door Silver Wolf op 23 jul 2012, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.

falcon1

09 jul 2012, 20:47

Lieve Gerarda,

klusjes kunnen soms heel vervelend zijn hé... maar dat is niet alleen voor jou...bij mij is dat ook zo! Het is zeker niet altijd zoals men wil, maar al doende leert men...
Maar ik heb de indruk dat je "stilaan" beter en beter je plan kan trekken. En Marc zal daar zeker een handje bij helpen. Heb je er al even bij stil gestaan wat hij nu moet denken van jou? Geeft dat toch niet een béétje gemoedsrust?

OmaC, jij lijkt me soms de rust zelve... Ik weet dat je het niet graag hoort en niet wil bewierookt worden, maar toch... Ik kijk enorm naar jou op...

SW... weer een nieuwe eigenschap van jou ontdekt! Barmhartigheid. Ik bewonder jou ook hoe je ten dienste staat van je medemens! Een karaktereigenschap, of ergens iets meegekregen in je genen... je opvoeding.. je levenservaring...
Maar hoe je dat in je gedicht beschrijft is eigenlijk wel heel diepgaande filosofie.... Empathie is een goddelijke gaven die blijkbaar niet voor iedereen is weggelegd. En blijkbaar ervaar je ook de dankbaarheid van de mensen die je oonbaatzuchtig helpt... Het hoeft soms niet veel te zijn... soms gewoon je aanwezigheid of een babbel over gelijk wat. Maar voor hen betekent dit onmenselijk veel...

Hugie, we hebben je al een poosje niet meer gezien...Is er reden tot ongerustheid? Misschien toch even komen vertellen... want ongerust zijn we toch...

We wensen iedereen een fijne avond en een rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy

gerarda

10 jul 2012, 02:48

falcon1 schreef: Lieve Gerarda,

klusjes kunnen soms heel vervelend zijn hé... maar dat is niet alleen voor jou...bij mij is dat ook zo! Het is zeker niet altijd zoals men wil, maar al doende leert men...
Maar ik heb de indruk dat je "stilaan" beter en beter je plan kan trekken. En Marc zal daar zeker een handje bij helpen. Heb je er al even bij stil gestaan wat hij nu moet denken van jou? Geeft dat toch niet een béétje gemoedsrust?

OmaC, jij lijkt me soms de rust zelve... Ik weet dat je het niet graag hoort en niet wil bewierookt worden, maar toch... Ik kijk enorm naar jou op...

SW... weer een nieuwe eigenschap van jou ontdekt! Barmhartigheid. Ik bewonder jou ook hoe je ten dienste staat van je medemens! Een karaktereigenschap, of ergens iets meegekregen in je genen... je opvoeding.. je levenservaring...
Maar hoe je dat in je gedicht beschrijft is eigenlijk wel heel diepgaande filosofie.... Empathie is een goddelijke gaven die blijkbaar niet voor iedereen is weggelegd. En blijkbaar ervaar je ook de dankbaarheid van de mensen die je oonbaatzuchtig helpt... Het hoeft soms niet veel te zijn... soms gewoon je aanwezigheid of een babbel over gelijk wat. Maar voor hen betekent dit onmenselijk veel...

Hugie, we hebben je al een poosje niet meer gezien...Is er reden tot ongerustheid? Misschien toch even komen vertellen... want ongerust zijn we toch...

We wensen iedereen een fijne avond en een rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Ja Rudy zoals ik zei, ik voel altijd dat hij bij mij is en als ik iets volbracht heb dat goed gedaan is , zie ik hem dan glimlachen.
groetjes gerarda