mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Vervelend hé gerarda als er zoiets tegengaat ...
Hopelijk is het snel opgelost want water is dun hé
ik wens je een aangenaam weekend ondanks de zorgen
Een regenachtige groet en een aangenaam weekend aan allen.
tot later...
Hopelijk is het snel opgelost want water is dun hé
ik wens je een aangenaam weekend ondanks de zorgen
Een regenachtige groet en een aangenaam weekend aan allen.
tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
hallo, vrienden gerarda is weer uit haar putje geraakt. Iemand heeft mij geholpen met mijn pompbak probleem.
Er zitten nu twee nieuwe potten in en hele goeie. Er is een vaste rooster in , wat in die andere niet was en daarboven dan nog een dat ik kan uitnemen als er stukjes etenswaren in liggen dat ik ze kan uitnemen om in de vuilbak te doen , en dan nog in inox zodat ik goed kan zien of ze proper zijn.
groetjes voor Rudy en Veertje oma-c Hugie Helena en SW
En Tina hopelijk al weer een beetje beter hoop ik?
groetjes gerarda
Er zitten nu twee nieuwe potten in en hele goeie. Er is een vaste rooster in , wat in die andere niet was en daarboven dan nog een dat ik kan uitnemen als er stukjes etenswaren in liggen dat ik ze kan uitnemen om in de vuilbak te doen , en dan nog in inox zodat ik goed kan zien of ze proper zijn.
groetjes voor Rudy en Veertje oma-c Hugie Helena en SW
En Tina hopelijk al weer een beetje beter hoop ik?
groetjes gerarda
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Als de nood het hoogst is,
is de redding nabij...

Eind goed, al goed en iedereen geniet mee, omdat Gerarda geholpen werd.
En intussen een zonnebril moet opzetten
bij die glimmende spoelbakken.
Bij haar schijnt er nu extra licht in de keuken.
En op deze topic straalt dat uit naar allen die hier op bezoek komen.
SW
is de redding nabij...

Eind goed, al goed en iedereen geniet mee, omdat Gerarda geholpen werd.
En intussen een zonnebril moet opzetten
Bij haar schijnt er nu extra licht in de keuken.
En op deze topic straalt dat uit naar allen die hier op bezoek komen.
SW
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
je ziet hé! ik heb ook mijn zonnebrilleke opgezet zo straalt die pompbak me tegen 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
oef, dus geen vervolgverhaal zoalos het afvoerdopje
Maar ik denk dat we allemaal heel opgelucht zijn dat je probleem voor eens en altijd is opgelost. Proficiat voor de reddende engel!!!
En nu kan je er weer invliegen... (niet in de pompbak hé).
Het zal een geniet zijn, zoals ze dat hier zeggen dat je weer probleemloos kan ploeteren.
Hopelijk zie je het nu terug een beetje zitten. Zo zie je maar, zoals SW zegt... als het probleem het grootst is....
We wensen je nog een fijne avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
oef, dus geen vervolgverhaal zoalos het afvoerdopje
Maar ik denk dat we allemaal heel opgelucht zijn dat je probleem voor eens en altijd is opgelost. Proficiat voor de reddende engel!!!
En nu kan je er weer invliegen... (niet in de pompbak hé).
Het zal een geniet zijn, zoals ze dat hier zeggen dat je weer probleemloos kan ploeteren.
Hopelijk zie je het nu terug een beetje zitten. Zo zie je maar, zoals SW zegt... als het probleem het grootst is....
We wensen je nog een fijne avond...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeienavond allemaal....
Ik had vanavond rustig de tijd op bij te lezen....
Gerarda.....je hebt het erg druk gehad de laatste tijd....druk met zorgen....bezoek....koken van lekker dingen (scampi's...kaastaart...en gelukt?)
Ook dat jou kleinkinderen het goed deden op school....
En dan weer ineens die pompbak die het liet afweten...gelukkig is hij weer hersteld en zo te horen als nieuw of zelfs beter!!
Hugie.....ik mis je hier nog altijd......ik hoop dat je vlug hier weer kan komen .....ik benbang dat het je nu niet zo goed gaat! Hou moed hé! Vechten!!!
Falcon.....Net op pensioen en er al danig ingevlogen....fijn dat je de kinderen zo kon helpen! Alles goed met Luna? Ambertje zeker wel!
Oma-C...Toch fijn dat je overal geraakt...met de trein, de tram, de bus, de cabrio, de voeten.....maken wij ook allemaal vaak gebruik van!
Die GPS....is dat een wandel-GPS? Wij zoekern er misschien ook ene aan te kopen...we zouden graag geocaching aanleren of tenminste er ons dieper in verdiepen vandaar...we moeten nog voor inlichtingen op stap hoor!
Silver Wolf.....vanavond had ik rustig de tijd om bij te lezen, maar tgt. de rust om enkele gedichten van jou te lezen...Herinneringen....Hemelwater....Vrienden....
Vooral 'vrienden' heeft me erg aangesproken.....en de eenzaamheid.....en de pijn die het kan veroorzaken....
Vaak ontmoeten wij mensen, meestal ouderen....hetzij in de metro, tijdens zoektochten en op zovele andere plaatsen die zo erg blij zijn met een vriendelijk woord, een babbeltje, een beetje aandacht.....
Oma-C....ook jij hebt zo fijn geschreven over vriendschap.....treft me zo erg....
IK wens jullie allen een hele fijne nacht toe....
Liefs, Reline
Ik had vanavond rustig de tijd op bij te lezen....
Gerarda.....je hebt het erg druk gehad de laatste tijd....druk met zorgen....bezoek....koken van lekker dingen (scampi's...kaastaart...en gelukt?)
Ook dat jou kleinkinderen het goed deden op school....
En dan weer ineens die pompbak die het liet afweten...gelukkig is hij weer hersteld en zo te horen als nieuw of zelfs beter!!
Hugie.....ik mis je hier nog altijd......ik hoop dat je vlug hier weer kan komen .....ik benbang dat het je nu niet zo goed gaat! Hou moed hé! Vechten!!!
Falcon.....Net op pensioen en er al danig ingevlogen....fijn dat je de kinderen zo kon helpen! Alles goed met Luna? Ambertje zeker wel!
Oma-C...Toch fijn dat je overal geraakt...met de trein, de tram, de bus, de cabrio, de voeten.....maken wij ook allemaal vaak gebruik van!
Die GPS....is dat een wandel-GPS? Wij zoekern er misschien ook ene aan te kopen...we zouden graag geocaching aanleren of tenminste er ons dieper in verdiepen vandaar...we moeten nog voor inlichtingen op stap hoor!
Silver Wolf.....vanavond had ik rustig de tijd om bij te lezen, maar tgt. de rust om enkele gedichten van jou te lezen...Herinneringen....Hemelwater....Vrienden....
Vooral 'vrienden' heeft me erg aangesproken.....en de eenzaamheid.....en de pijn die het kan veroorzaken....
Vaak ontmoeten wij mensen, meestal ouderen....hetzij in de metro, tijdens zoektochten en op zovele andere plaatsen die zo erg blij zijn met een vriendelijk woord, een babbeltje, een beetje aandacht.....
Oma-C....ook jij hebt zo fijn geschreven over vriendschap.....treft me zo erg....
IK wens jullie allen een hele fijne nacht toe....
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Een goede (overigens nog maar eens) natte zondagmorgen
gerarda, fijn dat jouw probleem zo snel is opgelost,
geniet ervan je kan weer met water spelen..
reline, die gps is een gewoon goedkoop ding.
Ik kreeg het van m'n zoon (bij Bl*kk** gekocht)
maar ik denk dat je elke gps wel op voetganger of fietser kan instellen..
?? het mijne werkt alleen voor "Benelux".
Andere kaarten voor andere landen kan je via internet bijkopen.
Maar voor mij volstaat dit omdat ik het alleen gebruik
als ik ergens ben waar ik het niet meer weet.
Dan brengt dat ding me gewoon weer naar bekende wegen,
en dat volstaat.
Ik ben ook bezorgd om Hugie...
???
falcon, sw, allen een aangename zondag, en tot later
gerarda, fijn dat jouw probleem zo snel is opgelost,
geniet ervan je kan weer met water spelen..
reline, die gps is een gewoon goedkoop ding.
Ik kreeg het van m'n zoon (bij Bl*kk** gekocht)
maar ik denk dat je elke gps wel op voetganger of fietser kan instellen..
Andere kaarten voor andere landen kan je via internet bijkopen.
Maar voor mij volstaat dit omdat ik het alleen gebruik
als ik ergens ben waar ik het niet meer weet.
Dan brengt dat ding me gewoon weer naar bekende wegen,
en dat volstaat.
Ik ben ook bezorgd om Hugie...
falcon, sw, allen een aangename zondag, en tot later
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Behalve aan hét zeitje - (volgens de lokale neringdoenders) -
is het verderop enkel chillen.
Maar woensdag zou die lokale hittegolf zich even kunnen verspreiden naar het binnenland
Doch nadien weer meer nattigheid.
Gewoon omdat tegen zaterdag een Drache Nationale moét opgediend worden in Bruksèlle,
ten behoeve van den dé-filé-(pure).

Maar op deze topic blijven we elkaar een warm hart toedragen
en dat is ook erg belangrijk.
SW
-
SW dit is heel mooi gezegd van u. Het enige wat we nu hebben is een gezellige babbel met elkaar, aan dat weer kunnen we niets veranderen. Dat is nu wel een uitzonderlijk jaar .Dit is iets dat om de zovele jaren eens terug komt en we moeten dit gelaten aanvaarden samen met onze paraplu.
Ik heb nog een beetje hoop op de maand augustus. En anders misschien een mooi nazomertje en wachten tot volgend jaar. Die graag op reis gaat kan dit probleem eventjes oplossen, maa rdegene die niet van reizen houd moet het gelaten ondergaan.
Groetjes Gerarda
Ik heb nog een beetje hoop op de maand augustus. En anders misschien een mooi nazomertje en wachten tot volgend jaar. Die graag op reis gaat kan dit probleem eventjes oplossen, maa rdegene die niet van reizen houd moet het gelaten ondergaan.
Groetjes Gerarda
-
Beste Gerarda,
vergeet niet... na regen komt zonneschijn! (vraag is wanneer natuurlijk)
SW,
onzen Albert heeft er dan ook goed vanlangs gekregen
Maar hier aan het zeetje is het wel goed geweest vandaag zonnig met een fris windej... en vooral veel terroristen...

Reline,
ik heb het ook nog maar pas op onze (oude) GPS ontdekt... je kan hem ook instellen om te wandelen...
We wensen jullie allemaal niog een fijne namiddag...
Liefs,
Veertje & Rudy
vergeet niet... na regen komt zonneschijn! (vraag is wanneer natuurlijk)
SW,
onzen Albert heeft er dan ook goed vanlangs gekregen
Maar hier aan het zeetje is het wel goed geweest vandaag zonnig met een fris windej... en vooral veel terroristen...
Reline,
ik heb het ook nog maar pas op onze (oude) GPS ontdekt... je kan hem ook instellen om te wandelen...
We wensen jullie allemaal niog een fijne namiddag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Tja, dat windje is logisch, he!? In ons tochtgat aan de Noordzee. En doordat die "Atlantik Wall" nu nog niet af is, kan dat extra tocht-gaten opleveren.
Die in 't blauw worden aangeduid.
Voordeel van al die dagjes-mensen en andere file-rijders, die seffens weer de E-40 gaan blokkeren is,
dat ge daar dicht opeen gepakt altijd een beetje warmer zit dan hier in het hinterland.
Klappertandend en blauw -
SW... hahaha...
Verdere opbouw Atlantic Wall zal voor na vakantie zijn
We zullen dus nog even last hebben van dat "tochtgat" (rare naam trouwens)
Wij doen alles in omgekeerde richting... Als iedereen naar zee gaat gaan wij naar Limburg en visa versa... nooit file problemen...
Verdere opbouw Atlantic Wall zal voor na vakantie zijn
Wij doen alles in omgekeerde richting... Als iedereen naar zee gaat gaan wij naar Limburg en visa versa... nooit file problemen...
-
Hallo Rudy hoe stelt ge het nog in uw huidige positie , minder stress, lang slapen???? enkel met de kleine kindjes bezig zijn ?? geen druk op de hersens , heerlijk zeker of niet helemaal ?????falcon1 schreef: SW... hahaha...
Verdere opbouw Atlantic Wall zal voor na vakantie zijnWe zullen dus nog even last hebben van dat "tochtgat" (rare naam trouwens)
groetjes gerarda