mijn man is overleden
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Zoals falcon zegt lieve Tina...
dat is ook weer gepasseerd, en alle eerste keren doen pijn..
je kan het niet blijven zeggen tegen vrienden en familie...
Als zij er niet meer aan denken...
niet teveel van aantrekken
en kom hier maar een schouder zoeken... er is altijd wel iemand
die een klein antwoordje geeft... iemand die zoiets
niet meemaakte kan je ook niet begrijpen: ze weten niet wat het is
neem het maar niet kwalijk.. ze beseffen het niet...
Ik heb een extra kaarsje voor je gebrand...
't is niet omdat ik er even niet ben dat ik niet kom lezen...
Maar heb nu even niet altijd de energie...maar ik ben er wel..
Nog een fijne knuffel en sterkte..een fijn weekend
dat is ook weer gepasseerd, en alle eerste keren doen pijn..
je kan het niet blijven zeggen tegen vrienden en familie...
Als zij er niet meer aan denken...
en kom hier maar een schouder zoeken... er is altijd wel iemand
die een klein antwoordje geeft... iemand die zoiets
niet meemaakte kan je ook niet begrijpen: ze weten niet wat het is
neem het maar niet kwalijk.. ze beseffen het niet...
Ik heb een extra kaarsje voor je gebrand...
't is niet omdat ik er even niet ben dat ik niet kom lezen...
Maar heb nu even niet altijd de energie...maar ik ben er wel..
Nog een fijne knuffel en sterkte..een fijn weekend
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik heb inderdaad al heel moeilijke momenten overleefd rudy en er zullen wel iedere keer zulke dagen blijven komen
het is nu 10 maanden en ik ben er nog al vraag ik me dikwijls af waarom
het is en het blijft heel zwaar
bedankt oma-c voor je kaarsje hier brand er nog elke dag eentje voor mijn ventje
het is ook moeilijk omdat ik zoveel alleen ben ,alleen de dinsdag ga ik naar mijn vriendinnen en dat is het
en hier vind ik ook het begrip ,de steun en iedere keer weer een troostend woord wat ik van mijn en arnold zijn familie niet kan zeggen
maar het is zo iemand die het niet heeft meegemaakt weet niet wat je elke dag moet doorstaan
carlein bedankt voor de mooie en lieve gedichtjes
aan iedereen een fijne zondag gewenst
groetjes tina
het is nu 10 maanden en ik ben er nog al vraag ik me dikwijls af waarom
het is en het blijft heel zwaar
bedankt oma-c voor je kaarsje hier brand er nog elke dag eentje voor mijn ventje
het is ook moeilijk omdat ik zoveel alleen ben ,alleen de dinsdag ga ik naar mijn vriendinnen en dat is het
en hier vind ik ook het begrip ,de steun en iedere keer weer een troostend woord wat ik van mijn en arnold zijn familie niet kan zeggen
maar het is zo iemand die het niet heeft meegemaakt weet niet wat je elke dag moet doorstaan
carlein bedankt voor de mooie en lieve gedichtjes
aan iedereen een fijne zondag gewenst
groetjes tina
-
Mooie spreuk Tina en o zo waar!!
Ik kon niet binnengeraken hier anders was ik
vroeger gekomen... maar nu is het bedtijd..
morgen en nieuwe dag... tot 'ziens'
en een sterkteknuffeltje...en de kaars blijft branden hoor
dat doet ze al 26jaar..
Ik kon niet binnengeraken hier anders was ik
vroeger gekomen... maar nu is het bedtijd..
morgen en nieuwe dag... tot 'ziens'
en een sterkteknuffeltje...en de kaars blijft branden hoor
dat doet ze al 26jaar..
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
we begrijpen je wel hoor... 10 maanden in een gans mensenleven is niet zo veel hé.
Maar we blijven hopen dat je in de zomer toch nog mensen gaat ontmoeten die je gaan begrijpen en je terug op het goede spoor gaan brengen. Iets waar je ondanks alles moet blijven in geloven!
En als wij je op enige wijze hierbij kunnen helpen gaan we dat zeker doen!
Nog even een vraagje dat ons al een tijdje bezig houdt... hoe is het ondertussen met Misty? Lukt dat een beetje?
Verder wensen we je nog veel sterkte!
Liefs,
Veertje & Rudy
we begrijpen je wel hoor... 10 maanden in een gans mensenleven is niet zo veel hé.
Eenzaamheid is nu niet direct bevordelijk voor hetgeen je meemaakt hé.het is ook moeilijk omdat ik zoveel alleen ben ,alleen de dinsdag ga ik naar mijn vriendinnen en dat is het
Maar we blijven hopen dat je in de zomer toch nog mensen gaat ontmoeten die je gaan begrijpen en je terug op het goede spoor gaan brengen. Iets waar je ondanks alles moet blijven in geloven!
En als wij je op enige wijze hierbij kunnen helpen gaan we dat zeker doen!
Nog even een vraagje dat ons al een tijdje bezig houdt... hoe is het ondertussen met Misty? Lukt dat een beetje?
Verder wensen we je nog veel sterkte!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
met misty gaat alles goed hoor rudy ze trekt goed haar plan al ziet ze niet meer zoals vroeger
ik hou me veel bezig met haar want sinds ze niet meer buiten mag krabt ze graag het behang van de muren
maar ja er zijn ergere dingen in het leven en ik maak me er zeker nu niet druk over
zolang zij het maar goed doet
ze is een kleine sloeber geworden en volgt me overal waar ik ga
ik ben blij dat ze zo hersteld is want ze komt van ver dat arme beestje
groetjes tina
ik hou me veel bezig met haar want sinds ze niet meer buiten mag krabt ze graag het behang van de muren
maar ja er zijn ergere dingen in het leven en ik maak me er zeker nu niet druk over
zolang zij het maar goed doet
ze is een kleine sloeber geworden en volgt me overal waar ik ga
ik ben blij dat ze zo hersteld is want ze komt van ver dat arme beestje
groetjes tina
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Tina,Ik ben hierr een tijdje bij u niet geweest omdat ik het nogal druk had en ook met de griep gezeten natuurlijk,was het maar eens in een rapje laten horen dat ik er was.
Ge hebt het weer moeilijk gehad ja ge kunt dat niet begrijpen hé dat Arnold er niet meer is. ik ken dat. En inderdaad van de familie vind ge dat ge geen troost hebt, maar ik denk dat dit misschien wel goed bedoelt is. Ikzelf heb er geen moeite mee. Ik voel me goed met de troost dat ik hier krijg van de mensen en op mezelf kan ik me eens laten gaan met een traantje.
Volgende maand is het ook 2 jaar dat Marc overleden is en ik loop ook al weer een tijdje heel gevoelig.
En die triestige winter doet er ook niet veel goed aan. Ik zit ook te wachtten op mooi weer om eens naar Oostende te komen en van de zeedijk te genieten.
Het zal voor u ook wel beter gaan als die zwarte maanden voorbij zijn.
Goed nieuw van Misty
Veel sterkte hou er de moed in.
Gerarda
Ge hebt het weer moeilijk gehad ja ge kunt dat niet begrijpen hé dat Arnold er niet meer is. ik ken dat. En inderdaad van de familie vind ge dat ge geen troost hebt, maar ik denk dat dit misschien wel goed bedoelt is. Ikzelf heb er geen moeite mee. Ik voel me goed met de troost dat ik hier krijg van de mensen en op mezelf kan ik me eens laten gaan met een traantje.
Volgende maand is het ook 2 jaar dat Marc overleden is en ik loop ook al weer een tijdje heel gevoelig.
En die triestige winter doet er ook niet veel goed aan. Ik zit ook te wachtten op mooi weer om eens naar Oostende te komen en van de zeedijk te genieten.
Het zal voor u ook wel beter gaan als die zwarte maanden voorbij zijn.
Goed nieuw van Misty
Veel sterkte hou er de moed in.
Gerarda
-
ik kan je mandje sterkte heel goed gebruiken oma-c
bedankt
gerarda ik ben blij je nog eens te horen hopelijk ben je helemaal genezen van die griep en het is goed dat je personen rond je hebt die je steunen dat mis ik heel erg
ik denk ook als je goed opgevangen word je ook beter kan om gaan met je verdriet ,hoe meer mensen je rond je hebt hoe minder je terugvalt in de herinneringen en dat heb ik hier helaas niet
maar 10 maanden ,2 jaar ,6 jaar of langer er komen altijd die momenten waarop je hen het meeste mist en dat blijft denk ik wel altijd duren
groetjes tina
bedankt
gerarda ik ben blij je nog eens te horen hopelijk ben je helemaal genezen van die griep en het is goed dat je personen rond je hebt die je steunen dat mis ik heel erg
ik denk ook als je goed opgevangen word je ook beter kan om gaan met je verdriet ,hoe meer mensen je rond je hebt hoe minder je terugvalt in de herinneringen en dat heb ik hier helaas niet
maar 10 maanden ,2 jaar ,6 jaar of langer er komen altijd die momenten waarop je hen het meeste mist en dat blijft denk ik wel altijd duren
groetjes tina
-
Ja Tina ik ben inderdaad genezen van de griep. Nu nog mijn pc terug hebben die in herstelling is en dan nog een maandje verder zijn zullen we wel weer kunnen uitvliegen.
Er zitten al twee vriendinnen te popelen om in Maart naar Aalst te komen.
Er zal hier nog al wat afgebabbelt worden.
Het zal op het einde van de maand zijn ze zullen me wel weer aansterken.
Ik hoop dat ge er ook weer stilaan weer uit geraakt. Nu is het zeker de ergste peroide hé.
Houd u goed
En een knuffel van mij
Gerarda
Er zitten al twee vriendinnen te popelen om in Maart naar Aalst te komen.
Er zal hier nog al wat afgebabbelt worden.
Het zal op het einde van de maand zijn ze zullen me wel weer aansterken.
Ik hoop dat ge er ook weer stilaan weer uit geraakt. Nu is het zeker de ergste peroide hé.
Houd u goed
En een knuffel van mij
Gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
de eenzaamheid begint bij jou wel door te wegen hé...
Hopelijk komt daar verandering in als het weer wat beter is.
En je hebt nu wel een héél moeilijke periode achter de rug.
Laat ons hopen dat je de volgende weken wat tot rust kan komen... je zal het zeker nodig hebben...
En het weer zit ook al niet mee hé. Waarschijnlijk niet beter dan hier.
Vorige week zijn we nog even in Oostende zijn voor een vergadering, maar moesten daarna helaas onmiddellijk naar huis...
We wensen je ook nog voor de volgende dagen veel sterkte en hopelijk wordt het wat minder zwaar...
Liefs,
Veertje & Rudy
de eenzaamheid begint bij jou wel door te wegen hé...
Hopelijk komt daar verandering in als het weer wat beter is.
En je hebt nu wel een héél moeilijke periode achter de rug.
Laat ons hopen dat je de volgende weken wat tot rust kan komen... je zal het zeker nodig hebben...
En het weer zit ook al niet mee hé. Waarschijnlijk niet beter dan hier.
Vorige week zijn we nog even in Oostende zijn voor een vergadering, maar moesten daarna helaas onmiddellijk naar huis...
We wensen je ook nog voor de volgende dagen veel sterkte en hopelijk wordt het wat minder zwaar...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
de eenzaamheid begint inderdaad ferm door te wegen rudy
vandaag heb ik om mijn gedachten wat te verzetten een beetje gekuist ,vroeger bracht arnold om de 2 maanden alle opzet naar de keuken waar ik dan alles eens een grondig badje gaf we zetten dan onze kuis cd op zoals arnold hem noemde altijd dezelfde cd
ik heb dit al niet meer gedaan sinds arnold er niet meer is
nu heb ik ook de cd opgezet maar met al de herinneringen eraan was dit niet zoon goed idee
hij kon altijd zo zot doen en zong luidop mee hij nam me dan vast en dan dansten we rond in de living,
we konden soms echt gek doen
dus van kuisen is er niet veel gekomen maar wel van huilen
ik ben ook altijd bang geweest als het stormt nu durf ik niet naar mijn bed en zit hier met mijn 2 katten
die wind gaat hier soms zo erg tekeer dat ik bang ben dat mijn huis weg waait
hopelijk gaat het vlug voorbij ,ik kroop altijd heel dicht bij arnold en nu is hij er niet meer om mij gerust te stellen
ik ben hier helemaal niet op mijn gemak en mis hem verschrikkelijk erg
mijn telefoon doet het ook niet anders belde ik naar mijn vriendin en kwam ze wat bij me zitten of we babbelden uren aan de telefoon
en nu is er niemand
groetjes tina
vandaag heb ik om mijn gedachten wat te verzetten een beetje gekuist ,vroeger bracht arnold om de 2 maanden alle opzet naar de keuken waar ik dan alles eens een grondig badje gaf we zetten dan onze kuis cd op zoals arnold hem noemde altijd dezelfde cd
ik heb dit al niet meer gedaan sinds arnold er niet meer is
nu heb ik ook de cd opgezet maar met al de herinneringen eraan was dit niet zoon goed idee
hij kon altijd zo zot doen en zong luidop mee hij nam me dan vast en dan dansten we rond in de living,
we konden soms echt gek doen
dus van kuisen is er niet veel gekomen maar wel van huilen
ik ben ook altijd bang geweest als het stormt nu durf ik niet naar mijn bed en zit hier met mijn 2 katten
die wind gaat hier soms zo erg tekeer dat ik bang ben dat mijn huis weg waait
hopelijk gaat het vlug voorbij ,ik kroop altijd heel dicht bij arnold en nu is hij er niet meer om mij gerust te stellen
ik ben hier helemaal niet op mijn gemak en mis hem verschrikkelijk erg
mijn telefoon doet het ook niet anders belde ik naar mijn vriendin en kwam ze wat bij me zitten of we babbelden uren aan de telefoon
en nu is er niemand
groetjes tina
-
oei oei meisje ge zit er weer diep in hé. Ik kan het me voorstellen.En die harde winter met binnenzitten doet er geen goed aan.
Ik weet wat ge meemaakt hoor, maar nog een beetje op je tanden bijten eens dat ge weer buiten kunt zult ge het weer beter kunnen verwerken.
Hoe triestig het ook is ge kunt toch fier vertellen welke lieve man ge hebt gehad.
Tina toon aan Arnold dat ge sterk bent. Ge moogt u niet laten gaan hoor.
Hoe erg het nu ook als ge weer wat sterker bent zult ge nog genieten als ge aan de momenten denkt hoe het samen was. Ge moet inderdaad opletten met muziek op te zetten. Ik weet het als ik de cd opzet in de auto begin ik ook te wenen en inde auto is dit niet erg veilig.
Sterkte Tina
Groetjes Gerarda
Ik weet wat ge meemaakt hoor, maar nog een beetje op je tanden bijten eens dat ge weer buiten kunt zult ge het weer beter kunnen verwerken.
Hoe triestig het ook is ge kunt toch fier vertellen welke lieve man ge hebt gehad.
Tina toon aan Arnold dat ge sterk bent. Ge moogt u niet laten gaan hoor.
Hoe erg het nu ook als ge weer wat sterker bent zult ge nog genieten als ge aan de momenten denkt hoe het samen was. Ge moet inderdaad opletten met muziek op te zetten. Ik weet het als ik de cd opzet in de auto begin ik ook te wenen en inde auto is dit niet erg veilig.
Sterkte Tina
Groetjes Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 07 feb 2013, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goede morgen Tina en de vrienden
mooi gerarda zolas jij het ook weet en kan zeggen..
ik kan daar niks aan toevoegen
het is zo..
een beetje de gevaarlijke dingen omzeilen
(zoals bepaalde muziek)maar verder proberen gewoon
verder te doen..net als vroeger eventueel een lijstje maken
met wat je wil doen, lukt het niet dan is dat ook geen ramp
Een beetje routine in je leven krijgen..dat is goed om
de geest te verzetten.. en stilaan komt het automatisme terug...
Eens het wat beter weer is kan je al eens buiten komen....
en als je dan vriendelijk de mensen aankijkt en
een klein dag-woordje zegt .."en koud hé"..of "mooi weer"..
ben je vertrokken voor een babbeltje..
niemand zegt dat het gemakkelijk is,
maar met een beetje moed lukt het langzaam beter....
Vroeger komt niet terug natuurlijk... maar we moeten vooruit..
Een sterkteknuffelke Tina, je doet het al heel goed..
en "tranen verdunnen het verdriet..
ze wassen de ogen.. zodat je alles beter ziet"
Kom het hier maar vertellen als het niet fijn is...
we luisteren wel.... en je krijgt een deugddoende knuffel..
groetjes en tot...
mooi gerarda zolas jij het ook weet en kan zeggen..
ik kan daar niks aan toevoegen
een beetje de gevaarlijke dingen omzeilen
(zoals bepaalde muziek)maar verder proberen gewoon
verder te doen..net als vroeger eventueel een lijstje maken
met wat je wil doen, lukt het niet dan is dat ook geen ramp
Een beetje routine in je leven krijgen..dat is goed om
de geest te verzetten.. en stilaan komt het automatisme terug...
Eens het wat beter weer is kan je al eens buiten komen....
en als je dan vriendelijk de mensen aankijkt en
een klein dag-woordje zegt .."en koud hé"..of "mooi weer"..
ben je vertrokken voor een babbeltje..
niemand zegt dat het gemakkelijk is,
maar met een beetje moed lukt het langzaam beter....
Vroeger komt niet terug natuurlijk... maar we moeten vooruit..
Een sterkteknuffelke Tina, je doet het al heel goed..
en "tranen verdunnen het verdriet..
ze wassen de ogen.. zodat je alles beter ziet"
Kom het hier maar vertellen als het niet fijn is...
we luisteren wel.... en je krijgt een deugddoende knuffel..
groetjes en tot...