mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
ja hoor Rudy ik ben eindelijk eens naar het parkje geweest weliswaar zonder boek, maar het deed toch deugd dat zonnetje en nadien kon ik thuis weer de achterdeur open zetten dat de frisse lucht binnen kwam.
het begint dringend nodig te worden dat we zon krijgen;
Groetjes en veel plezier aan de kust voor u en veertje met de kindjes
Gerarda
het begint dringend nodig te worden dat we zon krijgen;
Groetjes en veel plezier aan de kust voor u en veertje met de kindjes
Gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo vrienden allemaal,ben er nog eens;maar nog niet %.
Voel me zo leeg
en eenzaam
Mijn enige lichtpuntje is nog mijn klein dochtertje,volgende zaterdag komt ze weer tot dinsdag.Kijk er al naar uit.!
Iedereen snakt naar de zon,alhoewel wij hier niet mogen klagen;is nu van de zondag beginnen te regenen;maat houd dan ook niet meer op.Voor de ogenblik stort het hier water!
Wou dat ik ook eens op verlof kon gaan;bv een paar dagen aan zee ;maar opperhoofd moet niks hebben van de zee.
Zal proberen morgen nog eens langs te komen
knuffel voor iedereen van mij

Voel me zo leeg
Iedereen snakt naar de zon,alhoewel wij hier niet mogen klagen;is nu van de zondag beginnen te regenen;maat houd dan ook niet meer op.Voor de ogenblik stort het hier water!
Wou dat ik ook eens op verlof kon gaan;bv een paar dagen aan zee ;maar opperhoofd moet niks hebben van de zee.
Zal proberen morgen nog eens langs te komen
knuffel voor iedereen van mij
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goeie morgen forumvrienden,
ik zag Hugie staan en ik wou haar even een knuffel geven
Lieve Hugie, ik wens je sterkte , kom hier maar je hartje luchten.
geniet van je kleinkind als ze komt..
Heb je niemand waar je eens mee naar 't zeetje kan gaan..?..
Ik moet ok van anderen afhangen maar ik wou
dat ik je eens mee kon nemen...
Hou je sterk, en bijf niet zolang weg hier, zodat we weten
hoe het met je gaat
Gerarda, geniet van 't park vandaag; met je boek..
falkon,Ik ga vandaag met de buurvrienden naar zee..
op daguitstap nar Duinbergen, rustig en kalm, we houden niet
van de drukte..
fijne dag nog groet veertje wil je?
Verder iedereen een zonnige woensdag, en tot later..
moet me klaarmaken....
ik zag Hugie staan en ik wou haar even een knuffel geven
Lieve Hugie, ik wens je sterkte , kom hier maar je hartje luchten.
geniet van je kleinkind als ze komt..
Heb je niemand waar je eens mee naar 't zeetje kan gaan..?..
Ik moet ok van anderen afhangen maar ik wou
dat ik je eens mee kon nemen...
Hou je sterk, en bijf niet zolang weg hier, zodat we weten
hoe het met je gaat
Gerarda, geniet van 't park vandaag; met je boek..
falkon,Ik ga vandaag met de buurvrienden naar zee..
op daguitstap nar Duinbergen, rustig en kalm, we houden niet
van de drukte..
Verder iedereen een zonnige woensdag, en tot later..
moet me klaarmaken....
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Ja hoor Oma-C ik ben deze namiddag weg als het goed gaat, ik vertrouw het nog niet maar we zullen zien . Ik zal wel geen boek lezen vandaag , maar eens met de hond wandelen och arme het beestje , het is al zolang geleden dat we samen gewandelt hebben. maar gelukkig heeft ze een grote tuin.
Groetjes voor jullie allemaal. iedereen zal wel op de baan zijn vandaag denk ik
groetjes gerarda
Groetjes voor jullie allemaal. iedereen zal wel op de baan zijn vandaag denk ik
groetjes gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
HUghie...ben heel blij je weer hier te zien....
Ik wou dat we dichter bij woonden....maar wij wonen helemaal in het noorden....van België hé
Maar is er in je gemeente geen dienst die voor enkele dagen vakantie kan zorgen? En het ziekenfonds...ik dacht dat die voorzieningen hadden aan zee...
wie weet is er wat mogelijk!!...
Fijn dat je kleindochterke er weer enkele dagen gaat zijn!
Ik hoop dat je vlug weer 100% bent en ik kijk uit naar je bericht van morgen!!
Gerarda...gisteren al op stap geweest naar het park....wij zijn waarschijnlijk de enigen die vandaag thuis zijn denk ik...we hadden gisteren een drukke dag...vandaag wordt het tuin...in de schaduw...en hobbyen....deze voormiddag nog in de weer met wassen en drogen!
Wens je ook een fijne dag...de hond gaat het heel fijn vinden om eens terug op stap te kunnen....
En oma-C....je bent nu waarschijnlijk op weg naar Duinbergen...hopelijk vroeg vertrokken en hopelijk alle files voor.
Heb geen flauw idee waar Duinbergen ligt...aan "expressweg" te lezen ergens aan de noordkust denk ik...ga meteen googlen....
SW....gisteren fijn om lezen...momenteel tijd voor een heel andere tekst....kan het niet juist verwoorden...
Falcon...met kleindochtertje naar het strand? Zand en water en lekker warm is nu het van het voor haar!! Wel goed insmeren!!
Daag! De zon doet iedereen en alles herleven!! Fijn toch!!!
Liefs, reline
Ik wou dat we dichter bij woonden....maar wij wonen helemaal in het noorden....van België hé
Maar is er in je gemeente geen dienst die voor enkele dagen vakantie kan zorgen? En het ziekenfonds...ik dacht dat die voorzieningen hadden aan zee...
wie weet is er wat mogelijk!!...
Fijn dat je kleindochterke er weer enkele dagen gaat zijn!
Ik hoop dat je vlug weer 100% bent en ik kijk uit naar je bericht van morgen!!
Gerarda...gisteren al op stap geweest naar het park....wij zijn waarschijnlijk de enigen die vandaag thuis zijn denk ik...we hadden gisteren een drukke dag...vandaag wordt het tuin...in de schaduw...en hobbyen....deze voormiddag nog in de weer met wassen en drogen!
Wens je ook een fijne dag...de hond gaat het heel fijn vinden om eens terug op stap te kunnen....
En oma-C....je bent nu waarschijnlijk op weg naar Duinbergen...hopelijk vroeg vertrokken en hopelijk alle files voor.
Heb geen flauw idee waar Duinbergen ligt...aan "expressweg" te lezen ergens aan de noordkust denk ik...ga meteen googlen....
SW....gisteren fijn om lezen...momenteel tijd voor een heel andere tekst....kan het niet juist verwoorden...
Falcon...met kleindochtertje naar het strand? Zand en water en lekker warm is nu het van het voor haar!! Wel goed insmeren!!
Daag! De zon doet iedereen en alles herleven!! Fijn toch!!!
Liefs, reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
De strakke zuidenwind
heeft de wolken uiteen gedreven.
Daarachter lacht de zon
en spiegelt zich in de plassen.
De bomen drogen hun blaadjes
waarop 'n zilveren glans weerkaatst.
En terwijl jullie met z'n allen op weg zijn,
naar dé zee of
gewoon (met de hond) op wandel,
bewaakt deze wolf het thuisfront.
En wenst jullie allen een ontspannen dag,
een veilige baan én
een behouden thuiskomst.
Tot...??? later.
SW
heeft de wolken uiteen gedreven.
Daarachter lacht de zon
en spiegelt zich in de plassen.
De bomen drogen hun blaadjes
waarop 'n zilveren glans weerkaatst.
En terwijl jullie met z'n allen op weg zijn,
naar dé zee of
gewoon (met de hond) op wandel,
bewaakt deze wolf het thuisfront.
En wenst jullie allen een ontspannen dag,
een veilige baan én
een behouden thuiskomst.
Tot...??? later.
SW
-
SW....ik kwam nog eens kijken...ik verwachtte een schrijven...heel mooi verwoord hoe de natuur zich herstelt...buigt naar de zon toe!!
Een fijne dag!!
Een fijne dag!!
Laatst gewijzigd door reline op 18 jul 2012, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Hallo lieve forumvrienden... ik ben ook nog aan het thuisfront... babysitten...
Veertje is werken....
Lieve Gerarda, zoals het er nu uit ziet zou het goed wandelweer moeten zijn. Het zou jullie beiden deugd doen denk ik... eens niet tussen vier muren te moeten zitten...
Hugie, bedankt dat je toch iets van je liet horen... Het is blijkbaar nog geen 100% hé. En toch hoop ik ergens dat het allemaal gaat beteren!
Trouwens hoe is het nu met Duck?
Verzorg je goed hé...
SW, weer mooi geschreven! Het moet geweldig zijn als je zoiets kan! Maar het is steeds meer dan een gedicht... Tekenen kan iedereen... maar een mooi schilderij maken is wat anders hé
Reline, open-tuindag vandaag? Dat moet ook gebeuren natuurlijk, maar kan ook ontspannend zijn. Ik heb hier maar ene bloembak en bedenk opeens dat ik die bloemen nog moet water geven...
OmaC, zal nu stilletjesaan een restaurantje aan jet zoeken zijn denk ik...
Iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Lieve Gerarda, zoals het er nu uit ziet zou het goed wandelweer moeten zijn. Het zou jullie beiden deugd doen denk ik... eens niet tussen vier muren te moeten zitten...
Hugie, bedankt dat je toch iets van je liet horen... Het is blijkbaar nog geen 100% hé. En toch hoop ik ergens dat het allemaal gaat beteren!
Trouwens hoe is het nu met Duck?
Verzorg je goed hé...
SW, weer mooi geschreven! Het moet geweldig zijn als je zoiets kan! Maar het is steeds meer dan een gedicht... Tekenen kan iedereen... maar een mooi schilderij maken is wat anders hé
Reline, open-tuindag vandaag? Dat moet ook gebeuren natuurlijk, maar kan ook ontspannend zijn. Ik heb hier maar ene bloembak en bedenk opeens dat ik die bloemen nog moet water geven...
OmaC, zal nu stilletjesaan een restaurantje aan jet zoeken zijn denk ik...
Iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
Nog even binnenwippen op deze opgewekte én opwekkende topic.
Soms begin ik te
blozen
als ik die lovende woorden lees. Nu, ja, ik verwoord spontane gedachten en blijkbaar zal dat wel een aanleg zijn, want toen ik op school een opstel schreef, moest de leraar mij altijd afremmen, terwijl de meeste andere klasmakkers zaten te zweten boven hun blad.
Zoveel jaren later zijn er ook andere katten te geselen.
Want, nu de zomer met wat vertraging gaat beginnen, staat de tuin te schreeuwen om extra aandacht.
En de tijd is beperkt, want binnen een 6-tal weken wachten o.a. de druiven én de vijgen in de Provence. Moeder merel zit wel op haar derde nest en verplicht me om in de 50 meter lange haagbeuk weer 2 meter ongeschoren te laten staan, tot ze verhuist naar één van haar andere vaste stekjes in de tuin...
voor nest nr. 4.
(Vorig jaar had ze 5 nesten, doordat ze mee mag eten van de fruitresten op de komposthoop)
Hopelijk legt iedereen vanavond
het hoofd zacht te rusten
en voelt de zonnestralen nagloeien,
in het zilver-vergrijsde hart
dat zich nog behaaglijk jong kan voelen.
SW
Soms begin ik te
Zoveel jaren later zijn er ook andere katten te geselen.
Want, nu de zomer met wat vertraging gaat beginnen, staat de tuin te schreeuwen om extra aandacht.
En de tijd is beperkt, want binnen een 6-tal weken wachten o.a. de druiven én de vijgen in de Provence. Moeder merel zit wel op haar derde nest en verplicht me om in de 50 meter lange haagbeuk weer 2 meter ongeschoren te laten staan, tot ze verhuist naar één van haar andere vaste stekjes in de tuin...
voor nest nr. 4.
(Vorig jaar had ze 5 nesten, doordat ze mee mag eten van de fruitresten op de komposthoop)
Hopelijk legt iedereen vanavond
het hoofd zacht te rusten
en voelt de zonnestralen nagloeien,
in het zilver-vergrijsde hart
dat zich nog behaaglijk jong kan voelen.
SW
-
SW we gaan zeker goed slapen ,want ik voel het aan mijn voetjes dat ik een lange wandeling heb gemaakt in dat mooie weer
Voor iedereen volgende week paraat want dan begint eindelijk de zomer , volgens de krant.
groetjes voor jullie allemaal en geniet ervan
groetjes Gerarda
Voor iedereen volgende week paraat want dan begint eindelijk de zomer , volgens de krant.
groetjes voor jullie allemaal en geniet ervan
groetjes Gerarda
-
Dag allemaal,
Die zonnestraaltjes waren er hier helemaal niet, of af en toe een zeldzaam...
ik geloof niet dat we de 20° haalden en er was enorm veel wind...
Maar...het kon ons niet deren hoor.
Rond de middag kwam Frans buiten, keek eens naar de lucht en vroeg...."Zijn we weg?"
En wij weg naar Kalmthout-Heide...een fotozoektocht...eigenlijk gewerkt aan de gezondheid....goed voor het hoofd...goed voor de gewrichten en tgt. hebben we ervoor gezorgd dat het vitamientjeniveau op peil blijft!
SW...ik heb hier op sennet beseft hoe graag ik schrijf...en poesie....het denken is er...zelfs soms erg veel, maar ik krijg het niet op papier zoals jij....
Komt misschien nog wel....ben waarschijnlijk teveel met vanalles bezig.
Hoe zou Oma-C het gehad hebben? Ook zoveel wind en aan de koude kant?
Waarschijnlijk wel zon daar aan zee!!
En Falcon.....ook met Justine weer eventjes aan zee?
Gerarda.....fijn dat het vandaag droog was! En je hebt het gepresteerd om een lange wandeling te maken...hond blij...baasje content en je zal vannacht zeker goed slapen!!
Hugie....liet het zonneke zich bij jou zien? Heb je ervan geprofiteerd om een hoekje uit de wind op te zoeken? Ik hoop dat het je gelukt is!
Helana....ik hoop dat jij ook een fijne dag had!!
Lieve groetjes voor iedereen!
Hier is het weer erg aan het regenen...kan ons niet deren...het belangrijkste is...we hebben de mooiste momenten van de dag geplukt!!!
Die zonnestraaltjes waren er hier helemaal niet, of af en toe een zeldzaam...
ik geloof niet dat we de 20° haalden en er was enorm veel wind...
Maar...het kon ons niet deren hoor.
Rond de middag kwam Frans buiten, keek eens naar de lucht en vroeg...."Zijn we weg?"
En wij weg naar Kalmthout-Heide...een fotozoektocht...eigenlijk gewerkt aan de gezondheid....goed voor het hoofd...goed voor de gewrichten en tgt. hebben we ervoor gezorgd dat het vitamientjeniveau op peil blijft!
SW...ik heb hier op sennet beseft hoe graag ik schrijf...en poesie....het denken is er...zelfs soms erg veel, maar ik krijg het niet op papier zoals jij....
Komt misschien nog wel....ben waarschijnlijk teveel met vanalles bezig.
Hoe zou Oma-C het gehad hebben? Ook zoveel wind en aan de koude kant?
Waarschijnlijk wel zon daar aan zee!!
En Falcon.....ook met Justine weer eventjes aan zee?
Gerarda.....fijn dat het vandaag droog was! En je hebt het gepresteerd om een lange wandeling te maken...hond blij...baasje content en je zal vannacht zeker goed slapen!!
Hugie....liet het zonneke zich bij jou zien? Heb je ervan geprofiteerd om een hoekje uit de wind op te zoeken? Ik hoop dat het je gelukt is!
Helana....ik hoop dat jij ook een fijne dag had!!
Lieve groetjes voor iedereen!
Hier is het weer erg aan het regenen...kan ons niet deren...het belangrijkste is...we hebben de mooiste momenten van de dag geplukt!!!
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
ik ga nog niet doke doen en ja ik had een fijne dag vandaag
-beetje in de tuin gewerkt
-boodschapjes gedaan
-bbq bij de troostkameraad en zijn slechtziende maat
-dan naar klassiek in de botaniek, op het laatste uitgeregend, vaste prik als ik in de botaniek kom blijkbaar
de nacht was niet om over naar huis te schrijven, lang geleden dat ik nog zo gehuild heb
-beetje in de tuin gewerkt
-boodschapjes gedaan
-bbq bij de troostkameraad en zijn slechtziende maat
-dan naar klassiek in de botaniek, op het laatste uitgeregend, vaste prik als ik in de botaniek kom blijkbaar
de nacht was niet om over naar huis te schrijven, lang geleden dat ik nog zo gehuild heb
-
Ik heb ook nog geen slaap...toch seffens naar bedje toe maar met een boek...
Eigenlijk...dat huilen heeft misschien echt nodig geweest...zoveel dat vast zat al een hele tijd....gaat je zeker opgelucht hebben en uiteindelijk deugd gedaan hebben!
En nu vandaag die fijne dag!!
Ben blij voor jou!!
Voor straks...welterusten...daag!!
Slaapt Koba al?
Eigenlijk...dat huilen heeft misschien echt nodig geweest...zoveel dat vast zat al een hele tijd....gaat je zeker opgelucht hebben en uiteindelijk deugd gedaan hebben!
En nu vandaag die fijne dag!!
Ben blij voor jou!!
Voor straks...welterusten...daag!!
Slaapt Koba al?
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
koba profiteert van mijne schoot om op te slapen