Nieuw hoekje voor Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
hou vol he lieve schat
ik denk aan jou
liefs riekske
ja lieverd deze week is een hel voor ons twee dagen uitslagen donderdag en vrijdag
ik hoop zo dat gerhard een engelbewaarder heeft
ik denk aan jou
liefs riekske
ja lieverd deze week is een hel voor ons twee dagen uitslagen donderdag en vrijdag
ik hoop zo dat gerhard een engelbewaarder heeft
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hi Ghyra (goedemorgen allemaal),
Leuk dat je het gelezen hebt.
Fijn he wat die mensen doen.
Heb afgelopen nacht best lekker geslapen, vaak even
wakker maar dan toch weer in slaap gevallen.
Heb het steeds voor me uitgeschoven en dat is ook zo,
het begint straks en niet nu maar toch zit ik nu te stressen.
Ik hoop vandaag (later op de dag) hier een berichtje te kunnen
plaatsen dat houdt dan in dat je daar nog toe in staat bent
Als het goed is komt de zon er weer bij vandaag, de vrolijke noot
Riekske en Gerhard ..... heel veel sterkte.
Fijne dag allemaal en tot later.
Leuk dat je het gelezen hebt.
Fijn he wat die mensen doen.
Heb afgelopen nacht best lekker geslapen, vaak even
wakker maar dan toch weer in slaap gevallen.
Heb het steeds voor me uitgeschoven en dat is ook zo,
het begint straks en niet nu maar toch zit ik nu te stressen.
Ik hoop vandaag (later op de dag) hier een berichtje te kunnen
plaatsen dat houdt dan in dat je daar nog toe in staat bent
Als het goed is komt de zon er weer bij vandaag, de vrolijke noot
Riekske en Gerhard ..... heel veel sterkte.
Fijne dag allemaal en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Even een update over gisteren (kon niet achter de pc, ben gelijk gaan liggen).
Als we mijn zenuwen niet mee rekenen (dat waren er nogal niet wat) ging het niet zo vreselijk naar als waar ik bang voor was geweest.
Had een uur voor de kuur (thuis) al een tablet tegen de misselijkheid moeten nemen, kreeg daar vóór de kuur ook een infuusje tegen misselijkheid en (laat ik het afkloppen) ben niet misselijk geweest dus heb geluk gehad.
Werd door een hele lieve dame geholpen met veel humor en daar ben ik altijd voor te porren, scheelt je de helft.
Mijn buurvrouw daarintegen heeft tegen haar verpleegster hele enge dingen verteld over heel veel mensen die dood waren gegaan aan allerlei enge ziektes en op de meest nare manieren.
Mijn hemel, hoe denken zulke mensen!
Wij hebben het eigenlijk alleen maar over leuke en luchtige dingen gehad en voor je het weet heeft de hele zaal een glimlach op hun face, fijn hoor.
Ik had mijn draagbare DVD speler met de serie "Allo Allo" meegenomen en na wat nieuwsgierige blikken van mijn buurman (74 jaar) aan de overkant heb ik het aan hem geleend want hij was zo alleen en had niets om handen.
Het was een hele vrolijke man en lieve man die heel blij was met de gang van zaken en zat te genieten van de serie.
Hij wil er nu ook eentje gaan kopen en gelijk heeft hij.
Het was een lichte zaal met veel bedden en heel veel soorten drank dus dat paste wel in mijn straatje want ik drink
altijd al heel veel (non alcaholische dranken), normaal toch wel zo'n 3 liter per dag dus daar had ik geen moeite mee.
Gisteren denk ik zo'n beetje een liter of 4/5 gedronken te hebben met in mijn achterhoofd (ging dwangmatig) dat je die dag veel moest drinken.
Heb wel rode, opgezwollen handen/vingers gehad wat nogal gevoelig was ook maar dat is sinds afgelopen nacht weggetrokken.
Slapen heb ik in het totaal maar zo'n 3 1/2 gered in het totaal (was heel bang en onrustig) maar ik hoop dat vandaag in te kunnen halen, ben toch wat rustiger geworden.
En ik maar denken dat ik vandaag al moest gaan wandelen (duhhhh), maar goed dat ik betijds hoorde "over twee weekjes".
Ga het er vandaag van nemen en hoop geen te gekke bijwerkingen meer te krijgen want die groene voelsprieten op mijn hoofd zijn toch wel apart
O ja .... vandaag nog een stuk van mijn haar zodat (hoop ik) ik het toch aan zal kunnen zonder haar (dit vind ik heel erg en zie er enorm tegenop).
Maar ja, kan ook niet alles hebben ook he.
Probeer het aan te kunnen om het vandaag héél kort (millimeteren) te knippen (althans .... Ed moet het doen).
Mijn hemel, wat heb ik geboft met die man, ik mag gewoon ziek zijn .... hij draagt me zoals het spreekwoord ook wel zegt door deze toch wel zware tijd heen en heel het zelf ook zo zwaar door wat hij ziet bij mij.
Hij is echt een geschenk uit de hemel al spreek ik niet altijd zo over hem (als we een woordenwisseling hebben b.v.
) maar dat is menselijk he.
Poehééé .... nu ben ik echt moe en ga even kijken of mijn koffie er nog staat.
-----
Rieske en Gerhard, heel veel warmte en sterkte toegewenst.
Hoop dat voor jullie zo weer een betere tijd aan zal breken.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst en Ghyra ... kijk eens op TT pag. 195 op RTL4 ...... genieten dus he
Even een update over gisteren (kon niet achter de pc, ben gelijk gaan liggen).
Als we mijn zenuwen niet mee rekenen (dat waren er nogal niet wat) ging het niet zo vreselijk naar als waar ik bang voor was geweest.
Had een uur voor de kuur (thuis) al een tablet tegen de misselijkheid moeten nemen, kreeg daar vóór de kuur ook een infuusje tegen misselijkheid en (laat ik het afkloppen) ben niet misselijk geweest dus heb geluk gehad.
Werd door een hele lieve dame geholpen met veel humor en daar ben ik altijd voor te porren, scheelt je de helft.
Mijn buurvrouw daarintegen heeft tegen haar verpleegster hele enge dingen verteld over heel veel mensen die dood waren gegaan aan allerlei enge ziektes en op de meest nare manieren.
Mijn hemel, hoe denken zulke mensen!
Wij hebben het eigenlijk alleen maar over leuke en luchtige dingen gehad en voor je het weet heeft de hele zaal een glimlach op hun face, fijn hoor.
Ik had mijn draagbare DVD speler met de serie "Allo Allo" meegenomen en na wat nieuwsgierige blikken van mijn buurman (74 jaar) aan de overkant heb ik het aan hem geleend want hij was zo alleen en had niets om handen.
Het was een hele vrolijke man en lieve man die heel blij was met de gang van zaken en zat te genieten van de serie.
Hij wil er nu ook eentje gaan kopen en gelijk heeft hij.
Het was een lichte zaal met veel bedden en heel veel soorten drank dus dat paste wel in mijn straatje want ik drink
altijd al heel veel (non alcaholische dranken), normaal toch wel zo'n 3 liter per dag dus daar had ik geen moeite mee.
Gisteren denk ik zo'n beetje een liter of 4/5 gedronken te hebben met in mijn achterhoofd (ging dwangmatig) dat je die dag veel moest drinken.
Heb wel rode, opgezwollen handen/vingers gehad wat nogal gevoelig was ook maar dat is sinds afgelopen nacht weggetrokken.
Slapen heb ik in het totaal maar zo'n 3 1/2 gered in het totaal (was heel bang en onrustig) maar ik hoop dat vandaag in te kunnen halen, ben toch wat rustiger geworden.
En ik maar denken dat ik vandaag al moest gaan wandelen (duhhhh), maar goed dat ik betijds hoorde "over twee weekjes".
Ga het er vandaag van nemen en hoop geen te gekke bijwerkingen meer te krijgen want die groene voelsprieten op mijn hoofd zijn toch wel apart
O ja .... vandaag nog een stuk van mijn haar zodat (hoop ik) ik het toch aan zal kunnen zonder haar (dit vind ik heel erg en zie er enorm tegenop).
Maar ja, kan ook niet alles hebben ook he.
Probeer het aan te kunnen om het vandaag héél kort (millimeteren) te knippen (althans .... Ed moet het doen).
Mijn hemel, wat heb ik geboft met die man, ik mag gewoon ziek zijn .... hij draagt me zoals het spreekwoord ook wel zegt door deze toch wel zware tijd heen en heel het zelf ook zo zwaar door wat hij ziet bij mij.
Hij is echt een geschenk uit de hemel al spreek ik niet altijd zo over hem (als we een woordenwisseling hebben b.v.
Poehééé .... nu ben ik echt moe en ga even kijken of mijn koffie er nog staat.
-----
Rieske en Gerhard, heel veel warmte en sterkte toegewenst.
Hoop dat voor jullie zo weer een betere tijd aan zal breken.
Iedereen een hele fijne dag toegewenst en Ghyra ... kijk eens op TT pag. 195 op RTL4 ...... genieten dus he
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel wat fijn dat het meegevallen is.....
en dat je een leuke verpleegster hebt...
ja dat scheelt zeker de helft.....en wat humor,
kan er toch gelachen worden.....en wat lief van je dat je die
man dvd liet kijken.....
ja ed is er zeker 1 uit duizend,al ken ik hem niet persoonlijk{jou ook niet
heb je ook zeker nodig denk ik zo.....
een fijne rustige dag.....en dat het allemaal mag meevallen.....
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr.....zal ff op rtl kijken..word alleen wat frisser,
het wknd..maar we mogen niet mopperen
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Ja Ghyra, inderdaad jammer van de weersverandering want ik had zo graag even bij de caravan gaan kijken, genieten van de natuur en zo.
Misschien valt het mee (hope so).
Mijn haren waren al begonnen met uitvallen, nu al
Heb het ziekenhuis er over gevraagd en inderdaad, over een week ben ik kaal.
Toch maar vast gaan millimeteren, (Ed zag spierwit toen hij aan het knippen was, zo erg rot vond hij het voor me) maar het staat niet eens gek en over een paar dagen zal ik toch kaal zijn dus ... ik snap hem wel, ik denk dat ik ook ziek zou worden als het andersom zou zijn en ik het bij hem zou moeten doen.
Toch heb ik vast een mutsje op en als ik naar buiten ga binnenkort een sjaaltje er omheen, deze twee heb ik in rose en verschillende kleurtjes (onder de rose, modellen zijn hetzelfde en in de rose zit al een mutsje vast dus krijg je ook niet zo snel een koud bolletje he
):

Dit zijn mijn mutsjes (voor in bed):

En die zitten dan ongeveer zo (maar dan zonder haar er onder uit en ik vind dat de dame op de foto hem wat te hoog op heeft zitten):

Ik heb nu het "sand" mutsje op en het zit lekker en is comfortabel.
Ja, ik hoop dat ik er zo over kan blijven denken en praten maar het aller belangrijkste is dat we hopen dat we dit niet voor niets doen, dat deze hele weg niet voor "niets" zal zijn maar daar gaan we niet van uit, dat is voor later en er wordt ook steeds strenge controle (steeds bloedprikken enz.) uitgevoerd.
Op hoop van zegen moet je maar denken (al is er toch angst in je binnenste).
Ik heb toch akelige bijwerkingen behalve die handen.
Ook zenuwkrampen, vlekken, niet slapen en vooral chemo-brains zoals de andere dat noemen .... wist vanmorgen (toen ik het ziekenhuis moest bellen) mijn eigen adres niet eens en als ik een gesprekje met Ed of iemand anders heb stop ik ineens en weet dan niet meer waar het over ging
Ik ga er niet mee in mijn maag zitten, het zal wel weer goed komen.
Dat was weer even een update maar ik heb dus wel mooie spulletjes he
Ga er nu weer mee stoppen en even liggen want ben alweer bek af.
Probeer even te slapen op het lounge gedeelte van de bank.
Fijne dag nog allemaal en tot later.
Misschien valt het mee (hope so).
Mijn haren waren al begonnen met uitvallen, nu al
Heb het ziekenhuis er over gevraagd en inderdaad, over een week ben ik kaal.
Toch maar vast gaan millimeteren, (Ed zag spierwit toen hij aan het knippen was, zo erg rot vond hij het voor me) maar het staat niet eens gek en over een paar dagen zal ik toch kaal zijn dus ... ik snap hem wel, ik denk dat ik ook ziek zou worden als het andersom zou zijn en ik het bij hem zou moeten doen.
Toch heb ik vast een mutsje op en als ik naar buiten ga binnenkort een sjaaltje er omheen, deze twee heb ik in rose en verschillende kleurtjes (onder de rose, modellen zijn hetzelfde en in de rose zit al een mutsje vast dus krijg je ook niet zo snel een koud bolletje he

Dit zijn mijn mutsjes (voor in bed):

En die zitten dan ongeveer zo (maar dan zonder haar er onder uit en ik vind dat de dame op de foto hem wat te hoog op heeft zitten):

Ik heb nu het "sand" mutsje op en het zit lekker en is comfortabel.
Ja, ik hoop dat ik er zo over kan blijven denken en praten maar het aller belangrijkste is dat we hopen dat we dit niet voor niets doen, dat deze hele weg niet voor "niets" zal zijn maar daar gaan we niet van uit, dat is voor later en er wordt ook steeds strenge controle (steeds bloedprikken enz.) uitgevoerd.
Op hoop van zegen moet je maar denken (al is er toch angst in je binnenste).
Ik heb toch akelige bijwerkingen behalve die handen.
Ook zenuwkrampen, vlekken, niet slapen en vooral chemo-brains zoals de andere dat noemen .... wist vanmorgen (toen ik het ziekenhuis moest bellen) mijn eigen adres niet eens en als ik een gesprekje met Ed of iemand anders heb stop ik ineens en weet dan niet meer waar het over ging
Ik ga er niet mee in mijn maag zitten, het zal wel weer goed komen.
Dat was weer even een update maar ik heb dus wel mooie spulletjes he
Ga er nu weer mee stoppen en even liggen want ben alweer bek af.
Probeer even te slapen op het lounge gedeelte van de bank.
Fijne dag nog allemaal en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel......goed zo positief blijven denken en doen hoor....
leuke sjaaltjes.....frisse kleurtjes...
mss valt het wel mee het weekend,kun je toch ff weg.....
slaap ze voor nu....
groetjes GHYRA
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Ja hoor Ghyra, zolang ik kan (af en toe een dip of iets anders wat nogal raar is hoort erbij denk ik maar) probeer ik zo positief mogelijk te blijven.
Natuurlijk lukt dat niet altijd maar van nature ben ik geen negatief persoontje dus ...
Wat eten en drinken betreft .... het is dat je het nodig hebt anders deed ik het even niet meer want getsie derrie nog aan toe .... wat smaakt alles vies zeg!
Net karton en niets smaakt waar het naar smaken moet.
Suiker is veranderd in een bitter goedje (en ik ben zo'n zoetenkauw), banaan moet je zien want anders weet je niet echt dat je banaan eet, yoghurt (eet ik s'morgens altijd met lijnzaad, zonnnenbloempitten en zemelen erin) smaakt naar dikke droge karton (of zoiets), appels naar bitter en ga zo maar door.
Maar dat zal ook wel van tijdelijke aard zijn (hoop ik).
Ik heb overigens echt goed geslapen en lang ook.
Overdags gisteren een klein uurtje (op de bank) en gisterenavond in bed vanaf pl.m. 23.00uur tot half 6 vanmorgen aan één stuk door, héérlijk!!!
Werd wakker omdat ik moest plassen maar kon toen niet meer in slaap komen.
Mutsje was heerlijk warm, iets minder dan mijn eigen haar maar lekker.
Toen ik op stond was ik hyper (trillen, opgejaagd gevoel, beetje bang voor weet ik veel wat .... kan ook niet tegen alleen zijn nu ... gek he) maar ik had al van dit verschijnlsel bij chemo gehoord, ze noemen het 'Hyper" dus dat is dan duidelijk he
Wel heb ik sinds 9 januari 2012 (de avond vóór de operatie) voor het eerst mijn sieraadjes weer in en om gedaan, ik was er eigenlijk al aan gewend zonder maar kwam ze gisteren toevallig tegen in een beker (???????? dat ik ze daar in had gedaan wist ik niet eens meer )
Staat wel weer leuk maar moet er wel weer aan wennen.
We willen zaterdag wel even (voor een paar uurtjes) naar de camping gaan, ondanks dat het weer dan niet meer zo lekker zal zijn, ben je er
toch even lekker uit.
Nu beginnen mijn hersenen toch weer op te geven en begin ik rare dingen te typen heb ik zelf door (weet het niet meer zo goed)
Riekske, het gaat (behalve mijn smaak en chemo-brains) best goed hoor.
Als er geen rare dingen meer bij gaan komen zoals b.v. licht geven in het donker valt het verder wel mee he
Hoe gaat het met Gerhard en natuurlijk met jou ook??????
Hoop wel wat beter, ik brand voor alle mensen hier en over de hele wereld nu alleen nog maar kaarsjes online (tot het weer in het echt kan) maar het is evengoed heel serieus bedoeld.
Heel veel sterkte.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Ja hoor Ghyra, zolang ik kan (af en toe een dip of iets anders wat nogal raar is hoort erbij denk ik maar) probeer ik zo positief mogelijk te blijven.
Natuurlijk lukt dat niet altijd maar van nature ben ik geen negatief persoontje dus ...
Wat eten en drinken betreft .... het is dat je het nodig hebt anders deed ik het even niet meer want getsie derrie nog aan toe .... wat smaakt alles vies zeg!
Net karton en niets smaakt waar het naar smaken moet.
Suiker is veranderd in een bitter goedje (en ik ben zo'n zoetenkauw), banaan moet je zien want anders weet je niet echt dat je banaan eet, yoghurt (eet ik s'morgens altijd met lijnzaad, zonnnenbloempitten en zemelen erin) smaakt naar dikke droge karton (of zoiets), appels naar bitter en ga zo maar door.
Maar dat zal ook wel van tijdelijke aard zijn (hoop ik).
Ik heb overigens echt goed geslapen en lang ook.
Overdags gisteren een klein uurtje (op de bank) en gisterenavond in bed vanaf pl.m. 23.00uur tot half 6 vanmorgen aan één stuk door, héérlijk!!!
Werd wakker omdat ik moest plassen maar kon toen niet meer in slaap komen.
Mutsje was heerlijk warm, iets minder dan mijn eigen haar maar lekker.
Toen ik op stond was ik hyper (trillen, opgejaagd gevoel, beetje bang voor weet ik veel wat .... kan ook niet tegen alleen zijn nu ... gek he) maar ik had al van dit verschijnlsel bij chemo gehoord, ze noemen het 'Hyper" dus dat is dan duidelijk he
Wel heb ik sinds 9 januari 2012 (de avond vóór de operatie) voor het eerst mijn sieraadjes weer in en om gedaan, ik was er eigenlijk al aan gewend zonder maar kwam ze gisteren toevallig tegen in een beker (???????? dat ik ze daar in had gedaan wist ik niet eens meer )
Staat wel weer leuk maar moet er wel weer aan wennen.
We willen zaterdag wel even (voor een paar uurtjes) naar de camping gaan, ondanks dat het weer dan niet meer zo lekker zal zijn, ben je er
toch even lekker uit.
Nu beginnen mijn hersenen toch weer op te geven en begin ik rare dingen te typen heb ik zelf door (weet het niet meer zo goed)
Riekske, het gaat (behalve mijn smaak en chemo-brains) best goed hoor.
Als er geen rare dingen meer bij gaan komen zoals b.v. licht geven in het donker valt het verder wel mee he
Hoe gaat het met Gerhard en natuurlijk met jou ook??????
Hoop wel wat beter, ik brand voor alle mensen hier en over de hele wereld nu alleen nog maar kaarsjes online (tot het weer in het echt kan) maar het is evengoed heel serieus bedoeld.
Heel veel sterkte.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
sterkte angelique voor jou
en wat hier betreft is vreselijk
gerhard wordt vrijdag opgenomen voor verdere onderzoeken
het zit heel erg raar in elkaar
en zenuwslopend
wij slapen niet meer
en wat hier betreft is vreselijk
gerhard wordt vrijdag opgenomen voor verdere onderzoeken
het zit heel erg raar in elkaar
en zenuwslopend
wij slapen niet meer
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Arme Riekske en Gerhard.
Weet dat jij net zoveel lijdt als je mannetje want dat heb zie ik bij Ed ook.
Komt door jullie liefde voor elkaar.
Hopen dat deze jullie ook door deze ellendige periode heen kan slepen.
Hoe dan ook .... denken zal ik zeker aan jullie.

Weet dat jij net zoveel lijdt als je mannetje want dat heb zie ik bij Ed ook.
Komt door jullie liefde voor elkaar.
Hopen dat deze jullie ook door deze ellendige periode heen kan slepen.
Hoe dan ook .... denken zal ik zeker aan jullie.

.
Groetjes,
Angel4
-
dank je lieverd
ik ga er helemaal onderdoor ben zo vreselijk bang
ja ed heeft ook vreselijke tijd doorstaan \
geloof mij maar wij kennen dat
wens jullie sterkte
ik hoop dat je kaarsje gaat helpen
ik ga er helemaal onderdoor ben zo vreselijk bang