mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

reline

07 aug 2012, 23:53

Slaapwel Gerarda....

Dromen van de zee...

Hier bezoek van Klaas Vaak....

Pc uit en zzzttt!!

Welterusten!!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

falcon1

08 aug 2012, 14:38

Lieve Gerarda,

zijn de plannen een beetje in het water gevallen?
Blijkbaar hebben ze oma nog nodig deze week :wink:
Volgende week zou het terug gaan zomeren. Misschien geen slecht idee om eens naar Oostende te trekken met je kleinzoon. Het zal jullie beiden deugd doen!
Is het al wat beter met je oog, lippen en tandjes? Het heeft ook allemaal zijn tijd nodig om te genezen hé.

Hopelijk toch nog een fijne dag.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

08 aug 2012, 15:30

falcon1 schreef: Lieve Gerarda,

zijn de plannen een beetje in het water gevallen?
Blijkbaar hebben ze oma nog nodig deze week :wink:
Volgende week zou het terug gaan zomeren. Misschien geen slecht idee om eens naar Oostende te trekken met je kleinzoon. Het zal jullie beiden deugd doen!
Is het al wat beter met je oog, lippen en tandjes? Het heeft ook allemaal zijn tijd nodig om te genezen hé.

Hopelijk toch nog een fijne dag.

Liefs,

Veertje & Rudy

Ja ik heb er al een beetje moed op dat alles wel zal goed komen . Mijn oog is in orde maar ik doe er toch enkele dagen zalf in en mijn lippen zal ik nog een weekje insmeren overdag en nadien nog enkel s'nachts

Goed dat het volgende week dan mooi weer zal zijn.Ik begin er echt genoeg van te hebben van hier altijd thuis te blijven.

Ik heb juist weer mijn wandelingetje gedaan met de hond.

Geniet jullie maar lekker ginder aan de zee
Veel knuffels voor u en Veertje

gerarda

falcon1

08 aug 2012, 18:22

Gerarda, ik zal seffens nog eens wat kolen in de kachel kappen zodat het volgende week goed warm is aan zee :lol:
Ik bewonder je toch hoor, je trekt heel goed je plan! (behalve bij het pompsteendopje :wink: maar je ziet, het is toch allemaal in orde gekomen hé, al moest er een nieuwe pompbak in!)

We wensen je nog een fijne avond.

Liefs,

Veertje & Rudy

gerarda

08 aug 2012, 19:58

Giet maar een grote emmer kolen op Rudy

:wink: :wink: :D :D

Groetjes Gerarda Afbeelding

Oma-C

08 aug 2012, 20:27

Gerarda, van mij ook nog even een knuffeltje,
ik heb vandaag geen tijd gehad om aan de pc te zitten.
morgen komt er bezoek dus weer geen pc..
mssn morgenavond eventjes..ik zie wel. :wink:

Ik hoop dat falcon goed stookt :) dat het mooi weer
wordt aan zee dan kan je ervan gaan genieten, met de kleinzoon :wink:

Nog een fijne avond aan allen en tot later :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

reline

08 aug 2012, 22:24

Dag Gerarda....ik kom nog even kijken!!

Jou vooruitzichten zijn gewijzigd...bezoeken uitgesteld.....maar in de plaats kan je op stap met je kleinzoon.....die zal dat wel heel graag hebben...zeker naar zee en zeker naar het staketsel.....helemaal aan het einde...daar waan je je midden in zee!

Ik weet nog niks van temperaturen volgend week, maar ik las dat er aan zee zeker zal gestookt worden!!
Oef...dat beloofd voor hier.....dat wordt zweten.....misschien gaan we dan ook wel een dag naar zee , misschien naar de Oosterschelde!

Gerarda...als het kan...niet altijd thuis blijven zitten hoor...bij slecht weer gewoon goed aankleden en elke dag buiten, al is het maar voor een klein wandelingetje!!

Groetjes voor iedereen,

Liefs, reline

gerarda

08 aug 2012, 23:14

reline ge hebt gelijk ik moet weer buiten komen. maar die slechte zomer heeft daar een grote rol in gespeeld en dan zo nu en dan wat prutsen in mijn gezondheid. dan hebt ge ook geen goesting om buiten te komen.
Mijn lippen beginnen te beteren en ik heb vandaag minder last gehad met mijn gebit. hopelijk blijft het verder beteren. dan zal ik weer de moed hebben om eens op te trekken.

trek gij ook maar eens op naar de zee met Frans

Ik ga nu mijn zalfkes eens gaan halen en naar mijn tram trekken.

Slaapwel gerarda

Oma-C

09 aug 2012, 06:47

Goeie morgen gerarda..

Een sterkteknuffelke en geniet van je dagje..
goed dat het stillekes betert...verzorg je goed ..!
Het wordt een mooie dag ..de zon zit al klaar..
De zeelucht zal je goed doen, dat is altijd zo..
het maakt mensen blij en vrolijk...
en 't is zo rustgevend... het geluid van de zee en de golven... 8)
Fijne dag...

Dag reline, geniet ook met franske van wat
jullie vandaag plannen :)

tot later.....

reline

09 aug 2012, 10:43

Goeiemorgen Gerarda,

De zon is er weer !! Fijn hé!

Nu moet je zeker op stap.....op wandel met de hond...naar het park met je boek?....een grotere wandeling als het kan....
Vitamientjes opdoen!

Wij zijn ook van plan volgende week een dagje de zeelucht te gaan opsnuiven.
Morgen komen de kinderen de hond ophalen en vanaf dan kunnen we weer een ganse dag weg...

De kinderen waren op reis naar Wales...gisterenavond bericht gehad...ze hebben 2 zomerdagen gehad op de veertien.....verder koud en veel regen....gelukkig hadden ze vele dikke truien mee!

Fijn dat je stillekesaan beterschap ondervindt aan je lippen en je gebit!

Oma-C...we hebben nog helemaal geen plannen.....mogelijk zijn we vandaag gewoon thuis, maar we maken er zeker een fijne dag van!

Voor jou een toffe dag met je bezoek
....jullie treffen het!!

Liefs, Reline

gerarda

09 aug 2012, 17:26

Reline toch erg hé voor de kinderen als ze zo maar eenmaal in het jaar op vakantie kunnen gaan en dan met moeite wat mooi weer. ge kunt wel in de loop van het jaar ook ergens naartoe gaan ,maar dat is niet hetzelfde dan dat verlof waar men een gans jaar naar tracht.

Ja ik heb wat in het parkje kunnen zitten en ik zit hier nu ook met de buitendeur open zodat de vitaminekes kunnen binnenkomen :wink:

Ik heb al een chocolade cake gebakken want mijn oudste kleinzoon komt morgen en die is daar gek op.hij zal weer snel minderen . :roll:

groetjes gerarda

falcon1

09 aug 2012, 18:58

Lieve Gerarda,

ik heb gedaan wat ik beloofd heb en de temperatuur begint hier op te lopen aan zee :lol:
Ben blij dat je toch eens buiten geweest bent naar je parkje. Maar inderdaad, het was een echte "kwakkelzomer"! Hopelijk nog een fijne nazomer...
Ik kan best geloven dat je kleinzoon nu wel naar oma wil en genieten van een lekkere chocoladecake!
En nu zijn mijn vingers gekruist odat je volgende week naar het zeetje kan hoor!

Reline, ook plannen aan het maken om naar zee te gaan. Toevallig was ik vorige week aan zoeken op Google Earth hoe het er uit zag bij onze noorderburen en kwam toen ook uit op de Oosterschelde. Je hebt er nog goede herinneringen aan denk ik want je ging daar toen nog vissen... is niet?

OmaC, voor mij is het nu moeilijk typen want met gekruiste vingers is dat moeilijk. Maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat je bezoek heel fijn geweest is!!!

En wat heb ik gedaan? Van deze morgen vroeg vallen de mails hier binnen voor mijn "project". Het is als een vulkaan die op uitbarsten staat! Kreeg er een beetje hoofdpijn van en heb er toen de riem opgelegd. De fiets genomen en naar het strand gelegen... genoten van de mensen rondom mij en dan doorgereden naat St - Idisbald en terug. Nu ben ik een lekker visje aan het bakken en met witloof en witte bonen en patattenpure gaat dat smaken denk ik. Ik ben ongelooflijk blij dat Veertje me heeft leren koken... want verder dan een eitje klaarmaken bakte ik er niks van :lol: :lol: :lol:

We wensen jullie allemaal nog een fijne avond en een rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy

reline

09 aug 2012, 22:12

Dag Gerarda....

Normaal gaan de kinderen enkel op vakantie als de weersvooruitzichten goed zijn, maar nu kon dat niet....het was een speciale reis en er moest vanalles gereserveerd worden.
Bij schoonzoon thuis werd vroeger een jongetje uit Dublin (Ierland) in de vankantie opgevangen...was zo oud als schoonzoon....
Dat jongetje werd groot en kwam weer naar Belgie om getuige te zijn bij huwelijk van schoonzoon....
Nu trouwt dat jongetje zelf in september, maar dan lukt het schoonzoon niet om naar het huwelijk te gaan...staat in het onderwijs en daarom zijn ze met het ganse gezin naar Wales, waar die jongen nu woont.
N'n helen uitleg hé!

Het was vandaag een mooie dag hé en fijn dat je er ook van genoten hebt.
Wij zaten in de schaduw in de tuin.....Franske lezen en ikke hobbyen....tiptop van temperatuur en geen wind!! Ideaal!

En morgen weer een leuke dag...je wordt aan het bakken gezet om je oudste kleinzoon te verwennen!!
Hij lijkt me een echte lekkerbek of zoetebek te zijn!!

Falcon....het wordt waarschijnlijk de Oosterschelde, maar is nog niet helemaal zeker.....de Oosterschelde is als de zee, maar het water is veel zuiverder en heel helder.
Franske sprak van nog eens te gaan vissen en ik doe natuurlijk graag mee...is al enkele jaartjes geleden.
En ja...wij hebben hele vele speciale herinneringen aan die Oosterschelde en ik weet dan wel zeker dat we terug naar huis rijden boven op de dijk...kilometers lang......met fantastisch uitzicht...een blauwe oosterschelde met hier en daar een zeilboot.
Als we gaan maak ik een foto...

Ook heelijk gaan uitwaaien of uitfietsen = een nieuw uitgevonde woord.

Smakelijk eten voor jullie!! Klinkt heel lekker!

Nog een fijne avond voor alle vrienden en tot morgen!!

Liefs, Reline

Oma-C

10 aug 2012, 08:47

Hallo gerarda, ik weet zeker dat het allemaal op z'n plooi komt..
dat de kleinzoon de cake eerlijk zal vinden en dat
jullie nog eens tot aan zee graken... :wink:
in 't park is het ook aangenaam maar aan zee is het altijd fijner... :wink:

Je mag de vinger gewoon loslaten hoor falcon :lol: :wink:
hier is alles prima verlopen ... heerlijk genoten van 't mooie weer
en van de tuin.. goede gesprekken gehad en veel en duidelijk gemaakt... 't was héél aangenaam.. :) een uitzonderlijke dag! :wink:

reline geniet ervan als je de oosterschelde opzoekt
ik ruik een beetje mijn geboortestreek daar... :wink:

Hoe zou't met Hugie zijn..?? :roll: :?

falcon1

10 aug 2012, 23:42

Lieve Gerarda,

ik heb al wat geschreven voor jou bij Helena.
Tja, het loopt allemaal een beetje door elkaar hé...
Maar wensen je toch veel goede moed voor het weekend en voor nu een rustige nacht.

Hugie, lang niks meer van jou gehoord? Lukt het een beetje?
Ik heb in het verleden dikwijls Hapje Tapje in Leuven bezocht en wou dat dit jaar ook doen... Helaas het was het voorbije weekend denk ik.. Was altijd zo gezellig...

Liefs,

Veertje & Rudy