mijn man verloren
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Dag gerarda, ik wens je ook een fijne feestdag
en een mooie moederdag, hier in 't Antwerpse
wordt die vandaag gevierd zoals je al wel zal weten..
Geniet van de zonnige dagen, voor wwe 't weten is het weer "op"
Nog een knuffel..en...Je hebt een pb-tje
Dank je dewill, voor de lieve attentie.. mooi boeket is het.
Geniet ook een beetje van deze dag ...als het lukt...
Voor jou ook een fijn oogstfeest, en een knuffelke
Alle vrienden, een moie dag en tot later...
en een mooie moederdag, hier in 't Antwerpse
wordt die vandaag gevierd zoals je al wel zal weten..
Geniet van de zonnige dagen, voor wwe 't weten is het weer "op"
Nog een knuffel..en...Je hebt een pb-tje
Dank je dewill, voor de lieve attentie.. mooi boeket is het.
Geniet ook een beetje van deze dag ...als het lukt...
Voor jou ook een fijn oogstfeest, en een knuffelke
Alle vrienden, een moie dag en tot later...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ook van ons een fijne moederdag gewenst...

Maar het is ook een feestdag en ik weet uit onderving dat die ook wel eens moeilijk kunnen zijn... Hopelijk kom je toch goed de dag door...
Daarom ook een sterkteknuff van ons!
OmaC, inderdaad, moederdag op 15 augustus is hier zo gekend, maar voor mij mag dat elke dag hoor! Dus wensen we jou ook een fijne moederdag!
Dewill, ook voor een fijne feestdag gewenst!
Liefs,
Veertje & Rudy
ook van ons een fijne moederdag gewenst...

Maar het is ook een feestdag en ik weet uit onderving dat die ook wel eens moeilijk kunnen zijn... Hopelijk kom je toch goed de dag door...
Daarom ook een sterkteknuff van ons!
OmaC, inderdaad, moederdag op 15 augustus is hier zo gekend, maar voor mij mag dat elke dag hoor! Dus wensen we jou ook een fijne moederdag!
Dewill, ook voor een fijne feestdag gewenst!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goede avond gerarda en iedereen...
't Wordt al vroeger donker en nu met die wolken zeker..
Warm vandaag ... weer slecht verdeeld hé..
Ach ja pakken zoals 't komt, 't is zomer..
Een sterkte-knuffelke... deze dag zal weer een
beetje herinneringen meegebracht hebben
Ik kom slaapwel zeggen de kinderen zijn nog hier..
Tot morgen en slaapwel aan iedereen....
't Wordt al vroeger donker en nu met die wolken zeker..
Warm vandaag ... weer slecht verdeeld hé..
Ach ja pakken zoals 't komt, 't is zomer..
Een sterkte-knuffelke... deze dag zal weer een
beetje herinneringen meegebracht hebben
Ik kom slaapwel zeggen de kinderen zijn nog hier..
Tot morgen en slaapwel aan iedereen....
-
Lieve Gerarda,
alles ok? Indien niet, moet je het hier zeker komen vertellen, indien wel mag je dat natuurlijk ook komen vertellen
Zijn er nog bezoekjes gepland of komen de kinderen nog eens langs?
Hopelijk kan je je toch wat bezig houden opdat de dag niet te lang duurt. Een wandelingetje naar het park en een boekje lezen... daar is het nu goed weer voor.
OmaC, na halfoogst beginnen de dagen inderdaad snel te korten. Laat er ons nu nog wat van genieten!
Hugie, lukt dan nog zo een beetje met dit warme weer?
Nog een fijne dag iedereen,
Liefs,
Veertje & Rudy
alles ok? Indien niet, moet je het hier zeker komen vertellen, indien wel mag je dat natuurlijk ook komen vertellen
Zijn er nog bezoekjes gepland of komen de kinderen nog eens langs?
Hopelijk kan je je toch wat bezig houden opdat de dag niet te lang duurt. Een wandelingetje naar het park en een boekje lezen... daar is het nu goed weer voor.
OmaC, na halfoogst beginnen de dagen inderdaad snel te korten. Laat er ons nu nog wat van genieten!
Hugie, lukt dan nog zo een beetje met dit warme weer?
Nog een fijne dag iedereen,
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en vrienden,
Kom ook nog eens langs;ben gisteren niet uit het bed gaweest;voel me zooooooooooooooooo ziek;vanmorgen opgestaan en in koorts.
Bed nat :robe nat :Nam mijn temperatuur en had 37,9° en normaal heb ik 36°en toen was het 5 u.
Vandaag heb ik nog niet veel gedaan;opperhoofd vroeg deze morgen "wat ga je doen vandaag" nikske he;ben nog niet goed!
Allee hij is verven bij de zoon ;hij wil het af als ze terug komen uit vakantie!
hier blijft alles liggen;Huguette zal het wel doen zeker?
Gaar sebiet bellen als hij vertrekt en dan kan ik de aardappelen opzetten .
Word mijn leven zo moe he;maar sorry mag niet he ,mijn kleindochtertje is er nog.
Tot vanavond mssn
Gerarda
Zit altijd in jou topic ,maar moet eens van mijn hart
Hugie
Kom ook nog eens langs;ben gisteren niet uit het bed gaweest;voel me zooooooooooooooooo ziek;vanmorgen opgestaan en in koorts.
Bed nat :robe nat :Nam mijn temperatuur en had 37,9° en normaal heb ik 36°en toen was het 5 u.
Vandaag heb ik nog niet veel gedaan;opperhoofd vroeg deze morgen "wat ga je doen vandaag" nikske he;ben nog niet goed!
Allee hij is verven bij de zoon ;hij wil het af als ze terug komen uit vakantie!
Gaar sebiet bellen als hij vertrekt en dan kan ik de aardappelen opzetten .
Word mijn leven zo moe he;maar sorry mag niet he ,mijn kleindochtertje is er nog.
Tot vanavond mssn
GerardaZit altijd in jou topic ,maar moet eens van mijn hart
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hugie...
Net nu met die warme dagen zo ziek!!
Je geraakt je warmte van die koorts moeilijker kwijt hé!
Toch voorzichtig zijn met opstaan...nam je iets tegen de koorts? vb. en afebryl kan wonderen doen....(als je het mag nemen)
En hou vol hé...het voelt vaak zo uitzichtloos, maar zoals je zegt...er is vooral Yunna....
Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat er af en toe zo'n dag met een gouden randje komt zoals die Orchideeëndag! Wat was dat fijn!
Gerarda...is alles goed met jou?
Ik zag je nog niet.....
Met de kleinzoon naar zee?
Veel lefs voor iedereen..
Net nu met die warme dagen zo ziek!!
Je geraakt je warmte van die koorts moeilijker kwijt hé!
Toch voorzichtig zijn met opstaan...nam je iets tegen de koorts? vb. en afebryl kan wonderen doen....(als je het mag nemen)
En hou vol hé...het voelt vaak zo uitzichtloos, maar zoals je zegt...er is vooral Yunna....
Ik wens je veel sterkte toe en hoop dat er af en toe zo'n dag met een gouden randje komt zoals die Orchideeëndag! Wat was dat fijn!
Gerarda...is alles goed met jou?
Ik zag je nog niet.....
Met de kleinzoon naar zee?
Veel lefs voor iedereen..
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Hugie,
wat erg... nu nog ziek ook. Hopelijk niks enrstig, anders toch even langs de dokter!
Ik zou je eigenlijk wat willen opmonteren, maar in jou situatie is het niet zo simpel hé meiske.
Ik moet je bewonderen voor wat je doet! Maar ik begrijp ook je machteloosheid...
Gelukkig beleef je nog plezier aan je kleindochter en die zal er binnenkort weer zijn om jou wat levensvreugde te geven!
Ondanks alles wensen we jou veel sterkte en een snelle beterschap...
Liefs,
Veertje & Rudy
wat erg... nu nog ziek ook. Hopelijk niks enrstig, anders toch even langs de dokter!
Ik zou je eigenlijk wat willen opmonteren, maar in jou situatie is het niet zo simpel hé meiske.
Ik moet je bewonderen voor wat je doet! Maar ik begrijp ook je machteloosheid...
Gelukkig beleef je nog plezier aan je kleindochter en die zal er binnenkort weer zijn om jou wat levensvreugde te geven!
Ondanks alles wensen we jou veel sterkte en een snelle beterschap...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Goede avond alle forumvrienden,
en gerarda in het bizonder
Gerarda zal op een goed wei zitten denk ik ...met een
van de kinderen of kleinkinderen, dat is wat ik hoop tenminste
Hugie, nog ziek ook met dit warme weer,
gaat het nu al iets beter?.. je orchidée-dag was zo mooi...
op tijd de dokter bellen hoor..
koorts is een waarschuwing dat er iets niet juist is...
Sterkte en beterschap... en een knuffelke natuurlijk.
reline en falcon,een fijne avond ook voor jullie..
slaapwel voor straks en tot morgen...
Ik wandel nog even door over de www
en gerarda in het bizonder
Gerarda zal op een goed wei zitten denk ik ...met een
van de kinderen of kleinkinderen, dat is wat ik hoop tenminste
Hugie, nog ziek ook met dit warme weer,
gaat het nu al iets beter?.. je orchidée-dag was zo mooi...
op tijd de dokter bellen hoor..
koorts is een waarschuwing dat er iets niet juist is...
Sterkte en beterschap... en een knuffelke natuurlijk.
reline en falcon,een fijne avond ook voor jullie..
slaapwel voor straks en tot morgen...
Ik wandel nog even door over de www
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Ik kom weer onder de mensen na een paar ellendige dagen met dit gebit.Toen het hersteld was en ik ermee thuis kwam begon ik veel pijn te krijgen zodat ik het niet kon inhouden.Natuurlijk juist feestdag.Gisteren ben ik toen teruggegaan en heeft ze het wat afgevijld. Ik was overgelukkig want ik kon eindelijk met de kleinzoon naar Oostende zoals ik al lang beloofd had.
We hebben het daar heel leuk gehad. We zijn naar het staketsel geweest om hem dit eens te tonen , mar ik zelf was blij om dit eens terug te zien.
We hadden geluk dat er juist enkele boten buiten en binnen vaarden.
We zijn dan naar de jachthaven ook geweest zo dat we al die mooie boten eens konden bekijken, allemaal dingen dat een jongen interesseert hé.
Hij wilde dan ook in de zee gaan zwemmen maar daarvoor was het water te koud. Spijtig dat er juist nu gans de morgen bijna geen zon was in Oostende . Toen we in Aalst vertrokken was het daar beter. Ik heb beloofd dat we eens op een woensdagnamiddag zullen gaan eventueel in september. het kan dan nog ook mooi weer zijn.
We gaan ook eens teruggaan voor een excursie te doen met een boot.
Ik was moe als ik thuis kwam maar blij , want mijn kleinzoon had erg genoten.
Hugie ik ben toch wel ongerust over u hoor. Als ge koorts hebt is er toch iets niet in orde en zoudt ge beter de dokter laten komen.
Groetjes Gerarda
We hebben het daar heel leuk gehad. We zijn naar het staketsel geweest om hem dit eens te tonen , mar ik zelf was blij om dit eens terug te zien.
We hadden geluk dat er juist enkele boten buiten en binnen vaarden.
We zijn dan naar de jachthaven ook geweest zo dat we al die mooie boten eens konden bekijken, allemaal dingen dat een jongen interesseert hé.
Hij wilde dan ook in de zee gaan zwemmen maar daarvoor was het water te koud. Spijtig dat er juist nu gans de morgen bijna geen zon was in Oostende . Toen we in Aalst vertrokken was het daar beter. Ik heb beloofd dat we eens op een woensdagnamiddag zullen gaan eventueel in september. het kan dan nog ook mooi weer zijn.
We gaan ook eens teruggaan voor een excursie te doen met een boot.
Ik was moe als ik thuis kwam maar blij , want mijn kleinzoon had erg genoten.
Hugie ik ben toch wel ongerust over u hoor. Als ge koorts hebt is er toch iets niet in orde en zoudt ge beter de dokter laten komen.
Groetjes Gerarda
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
oma-c ik moet zeggen ik kan er echt van genieten om met mijn kleinzoon op te trekken. feitelijk begint het voor mij plezant te worden aan die leeftijd.
En hij interesseert zich aan alles; ik heb hem ook uitleg gegeven waar ge moet kijken voor de uren van de trein en hij verstond het niet dat daar stond Brussel Eupen en dat ik die trein zou nemen maar ik toonde hem dan de kaart waar al de tussenstops op stonden. Hij stelt vragen over van alles.
Ik zie ze allebei even graag hoor. Maar de oudste is dan meer een babbelaar.
In de jongste zie ik feitelijk mijn man. Hij gelijkt aan de foto's van toen mijn man klein was en zijn manier van doen is ook zo en nu ontdekte ik ook weer iets dat voor mijn man het liefst was dat hij deed zwemmen.
Ik ben iemand die zo een beetje alles bestudeer ook het verleden. Als ik de foto' s zag van de ouders en grootouders van Marc vond ik dat hij meer op zijn grootvader leek. En ik heb dit van nog iemand ontdekt en ik denk dat dit nu ook wel zo is;met mijn kleinzoon.
Ik zal nu maar stoppen en mijn potje koffie drinken , de krant is toegekomen
Ik hoop dat jullie allemaal een mooi weekend hebben.
Groetjes en knuffels ook voor reline en Rudy en veertje ;
Gerarda
En hij interesseert zich aan alles; ik heb hem ook uitleg gegeven waar ge moet kijken voor de uren van de trein en hij verstond het niet dat daar stond Brussel Eupen en dat ik die trein zou nemen maar ik toonde hem dan de kaart waar al de tussenstops op stonden. Hij stelt vragen over van alles.
Ik zie ze allebei even graag hoor. Maar de oudste is dan meer een babbelaar.
In de jongste zie ik feitelijk mijn man. Hij gelijkt aan de foto's van toen mijn man klein was en zijn manier van doen is ook zo en nu ontdekte ik ook weer iets dat voor mijn man het liefst was dat hij deed zwemmen.
Ik ben iemand die zo een beetje alles bestudeer ook het verleden. Als ik de foto' s zag van de ouders en grootouders van Marc vond ik dat hij meer op zijn grootvader leek. En ik heb dit van nog iemand ontdekt en ik denk dat dit nu ook wel zo is;met mijn kleinzoon.
Ik zal nu maar stoppen en mijn potje koffie drinken , de krant is toegekomen
Ik hoop dat jullie allemaal een mooi weekend hebben.
Groetjes en knuffels ook voor reline en Rudy en veertje ;
Gerarda