Mijn Papsje....
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo angel...een mooie dag vandaag,,,,
hopelijk ervan genoten.....
fijne avond..later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen...
tot morgen........doeiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goede avond lieve allemaal,
Het was een leuke dag vandaag, heel anders dan de andere dagen.
Ed zat achter de pc en ineens ging hij opbellen en maakte een afspraak.
Het was een afspraak met een campingbeheerder bij Harderwijk.
Inmiddels was ik al gewassen en opgepoetst en gingen wij er heen.
Gewoon even kijken zonder verwachting en het was prachtig weer, koud maar het zonnetje scheen zo fijn.
Op de camping aangekomen werden we rondgeleid en ik werd helemaal in beslag genomen door een woonwagen.
Mijn vrienden en vriendinnen (uit mijn verleden) woonde voornamelijk allemaal in woonwagens dus was dit voor mij fijn terug te zien.
Zelf heb ik ook een poosje in een woonwagen gewoond .... leuk dus.
Ze zijn wat groter dan een stacaravan maar heel stabiel en hebben dubbel glas enz. .... net als een gewoon huis want voor woonwagens is daar een wet voor (gemeente).
Je kunt er gewoon het hele jaar in wonen.
Er moet nog wel heel wat aan gedaan worden maar ik was eigenlijk al verkocht en had niet echt interesse meer in de rest wat we kregen te zien.
De jaarplaats was ook te doen en je mag er dan ook het hele jaar aanwezig zijn.
Er waren veel mensen die lekker in hun nachtponnetje/ochtendjas lekker op de bank tv zaten te kijken, ook leuk.
We hebben afgesproken met de eigenaar dat we eerst een berekening gaan maken over de totale kosten en dat we het dan deze week laten weten.
Wat mij betreft .... ik heb er zin in en Ed ook maar hij moet het werk doen dus wacht ik dat gewoon af (hij heeft er zin in) of hij het werkelijk wil.
Je moet van natuur houden wil je op die camping staan want er lopen eekhoorntjes, konijntjes, hertjes enz. ..... puur natuur dus.
Hieronder even alleen de link van de woonwagen want het is een grote foto.
http://oi54.tinypic.com/6jkc3t.jpg
------------------------
Nadat we weer naar Lelystad gingen zijn we naar mijn moeder gegaan.
Mijn moeder is vanmorgen naar de herdenking der doden geweest waar ook mijn vader werd herdacht, zijn naam en de datum werden gesproken en er werd een kaars voor hem opgestoken en een witte steen lag daar, mijn moeder mocht deze steen meenemen.
We zijn een paar uurtjes gebleven, hebben natuurlijk over over mijn vader gepraat en zijn daarna naar huis gegaan.
Poehéé, dit was wel erg veel.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Het was een leuke dag vandaag, heel anders dan de andere dagen.
Ed zat achter de pc en ineens ging hij opbellen en maakte een afspraak.
Het was een afspraak met een campingbeheerder bij Harderwijk.
Inmiddels was ik al gewassen en opgepoetst en gingen wij er heen.
Gewoon even kijken zonder verwachting en het was prachtig weer, koud maar het zonnetje scheen zo fijn.
Op de camping aangekomen werden we rondgeleid en ik werd helemaal in beslag genomen door een woonwagen.
Mijn vrienden en vriendinnen (uit mijn verleden) woonde voornamelijk allemaal in woonwagens dus was dit voor mij fijn terug te zien.
Zelf heb ik ook een poosje in een woonwagen gewoond .... leuk dus.
Ze zijn wat groter dan een stacaravan maar heel stabiel en hebben dubbel glas enz. .... net als een gewoon huis want voor woonwagens is daar een wet voor (gemeente).
Je kunt er gewoon het hele jaar in wonen.
Er moet nog wel heel wat aan gedaan worden maar ik was eigenlijk al verkocht en had niet echt interesse meer in de rest wat we kregen te zien.
De jaarplaats was ook te doen en je mag er dan ook het hele jaar aanwezig zijn.
Er waren veel mensen die lekker in hun nachtponnetje/ochtendjas lekker op de bank tv zaten te kijken, ook leuk.
We hebben afgesproken met de eigenaar dat we eerst een berekening gaan maken over de totale kosten en dat we het dan deze week laten weten.
Wat mij betreft .... ik heb er zin in en Ed ook maar hij moet het werk doen dus wacht ik dat gewoon af (hij heeft er zin in) of hij het werkelijk wil.
Je moet van natuur houden wil je op die camping staan want er lopen eekhoorntjes, konijntjes, hertjes enz. ..... puur natuur dus.
Hieronder even alleen de link van de woonwagen want het is een grote foto.
http://oi54.tinypic.com/6jkc3t.jpg
------------------------
Nadat we weer naar Lelystad gingen zijn we naar mijn moeder gegaan.
Mijn moeder is vanmorgen naar de herdenking der doden geweest waar ook mijn vader werd herdacht, zijn naam en de datum werden gesproken en er werd een kaars voor hem opgestoken en een witte steen lag daar, mijn moeder mocht deze steen meenemen.
We zijn een paar uurtjes gebleven, hebben natuurlijk over over mijn vader gepraat en zijn daarna naar huis gegaan.
Poehéé, dit was wel erg veel.
Wens iedereen nog een hele fijne avond toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Therie - Lid geworden op: 01 jul 2005, 17:39
angel en ed ik heb naar de foto gekeken
dit zou voor jullie de edeale mooie plaats zyn midden in de natuur
alls jullie dat mooi knus gereed maken kunnen jullie daar naar toe
juist gelyk ghyra mooi op geknap prachtig zou jullie goed doen
wens jullie een fyne avond
liefs therie
dit zou voor jullie de edeale mooie plaats zyn midden in de natuur
alls jullie dat mooi knus gereed maken kunnen jullie daar naar toe
juist gelyk ghyra mooi op geknap prachtig zou jullie goed doen
wens jullie een fyne avond
liefs therie
liefde haalt het beste uit de mens
groetjes therie
groetjes therie
-

goede morgen angel......
dat is een grote......mooi hoor....
kun je heel wat van maken......en zeker daar in wonen,
ja is altijd veel werk.....binnen...buiten.....
maar elke keer wat.....en als ed van klussen houd.....
heerlijk toch......jij het interieur..heerlijk tussen de bomen,
alleen veel blad
alle vogeltjes komen ff kijken,ondanks de dog
hopelijk gaat het door,hebben jullie om naar uit te kijken
fijne dag hoor........
groetjes GHYRA
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Hallo Angel,
Ik ben meteen gaan kijken op de site.
Die wagen en omgeving is gewoon prachtig! Ik wist niet dat je zoiets kom vinden.....en zo rustig!
Ik kan me voorstellen dat je er tot rust komt en dat je/jullie er op een hele andere manier mensen gaan leren kennen.
Ik hoop dat het jullie lukt om hem te huren of te kopen.
Ik heb één bedenking.....wat als je op internet wil komen....kan het in de woonwagen of moet je aan de inkom van het domein...kan dan wel duur zijn voor een uurtje PC.
Gewoon iets om na te vragen en uit te testen.....rekening houden dat je in de woonwagen geen of slechte verbinding kan hebben in vergelijking met thuis.
Liefs, Reline
Ik ben meteen gaan kijken op de site.
Die wagen en omgeving is gewoon prachtig! Ik wist niet dat je zoiets kom vinden.....en zo rustig!
Ik kan me voorstellen dat je er tot rust komt en dat je/jullie er op een hele andere manier mensen gaan leren kennen.
Ik hoop dat het jullie lukt om hem te huren of te kopen.
Ik heb één bedenking.....wat als je op internet wil komen....kan het in de woonwagen of moet je aan de inkom van het domein...kan dan wel duur zijn voor een uurtje PC.
Gewoon iets om na te vragen en uit te testen.....rekening houden dat je in de woonwagen geen of slechte verbinding kan hebben in vergelijking met thuis.
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Goedemorgen lieve vrienden,
Wist het ook niet Reline, hij stond er gewoon plotseling die woonwagen.
Wij hadden 6 jaar geleden ook al 2 weekjes op die camping gestaan en het is er inderdaad één brok natuur.
Vannacht hebben we beide niet geslapen, Ed en ik zijn een beetje uit ons doen van zoiets plotseling postitiefs (denken we).
Het doet raar in mijn hoofd en ik ben een beetje bang voor dat het niet goed zal gaan, dat er weer iets tussen gaat komen.
Als je wilt kun je gewoon op internet komen daar Reline dus dat is geen punt.
We hebben een laptop voor zulke gevallen.
En daarnaast ligt Harderwijk hier niet ver vandaan, ongeveer 25 á 30 km.
Dit hebben we gedaan i.v.m. mijn moeder, als ze ons nodig heeft of zo.
Dus als we even naar lelystad willen om te kijken of alles in orde is kunnen we ook op internet.
Nu eerst onze rust (in ons koppie) terug zien te vinden zodat we de knoop wel of niet door kunnen gaan hakken.
Wens iedereen een hele fijne dag toe, het zonnetje schijnt hier nog vriendelijk.
Wist het ook niet Reline, hij stond er gewoon plotseling die woonwagen.
Wij hadden 6 jaar geleden ook al 2 weekjes op die camping gestaan en het is er inderdaad één brok natuur.
Vannacht hebben we beide niet geslapen, Ed en ik zijn een beetje uit ons doen van zoiets plotseling postitiefs (denken we).
Het doet raar in mijn hoofd en ik ben een beetje bang voor dat het niet goed zal gaan, dat er weer iets tussen gaat komen.
Als je wilt kun je gewoon op internet komen daar Reline dus dat is geen punt.
We hebben een laptop voor zulke gevallen.
En daarnaast ligt Harderwijk hier niet ver vandaan, ongeveer 25 á 30 km.
Dit hebben we gedaan i.v.m. mijn moeder, als ze ons nodig heeft of zo.
Dus als we even naar lelystad willen om te kijken of alles in orde is kunnen we ook op internet.
Nu eerst onze rust (in ons koppie) terug zien te vinden zodat we de knoop wel of niet door kunnen gaan hakken.
Wens iedereen een hele fijne dag toe, het zonnetje schijnt hier nog vriendelijk.
.
Groetjes,
Angel4
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Angel,
Ik ben net weer gaan kijken naar die woonwagen en heb er franske bij geroepen. Hij is gewoon prachtig en heeft heel veel woonruimte.
En door die kleur helemaal geïntegreerd in de natuur...ik zie er een brok van, allerlei oudere bomen. Heel mooi!
Het zal een moeilijke beslissing worden!!!
Misschien best nog een keer gaan kijken.....eerst allerlei op papier schrijven waar je zeker op moet letten....
Waarom ik schreef over internet....wij huurden een huisje aan zee in een klein domein afgelopen september er hadden er gratis internet....maar we geraakten vaak niet op internet....heel onregelmatig en erg traag als het al eens lukte en het was bij iedereen die daar verbleef zo....vandaar dat ik het maar aanhaalde.
Een groot pluspunt is dat je niet zo ver weg bent van je moeder.
Ik ben net weer gaan kijken naar die woonwagen en heb er franske bij geroepen. Hij is gewoon prachtig en heeft heel veel woonruimte.
En door die kleur helemaal geïntegreerd in de natuur...ik zie er een brok van, allerlei oudere bomen. Heel mooi!
Het zal een moeilijke beslissing worden!!!
Misschien best nog een keer gaan kijken.....eerst allerlei op papier schrijven waar je zeker op moet letten....
Waarom ik schreef over internet....wij huurden een huisje aan zee in een klein domein afgelopen september er hadden er gratis internet....maar we geraakten vaak niet op internet....heel onregelmatig en erg traag als het al eens lukte en het was bij iedereen die daar verbleef zo....vandaar dat ik het maar aanhaalde.
Een groot pluspunt is dat je niet zo ver weg bent van je moeder.
Zomaar voor iemand aardig zijn
-

Angel hopelijk zijn jullie eruit
internet is op een camping goed hoor,tenminste bij ons
voor 7mnd.110€....onbeperkt,heledag door
wens jullie een fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen......
tot morgen....doeiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
ik ben er een tijdje "uit" geweest, maar als ik je laatste berichtje lees ben ik enorm blij dat jullie het blijkbaar goed stellen en terug wat van het leven kunnen genieten!
Geniet van elkaar en alles wat jullie dierbaar is!!!!
Veertje & Falcon
ik ben er een tijdje "uit" geweest, maar als ik je laatste berichtje lees ben ik enorm blij dat jullie het blijkbaar goed stellen en terug wat van het leven kunnen genieten!
Geniet van elkaar en alles wat jullie dierbaar is!!!!
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
dolfijntjevr54 - Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:59

Goede morgen Angel.
Hoop dat je een goede nachtrust gehad hebt.
Wens je verder nog een fijne dag toe.
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Falcon en Veertje, we hadden elkaar elders al gesproken he, ook dit gaat weer goed komen.
Dolfijntje, wat zie je er mooi uit, net een prinsesje.
Ed en ik hebben beide de griep en ik heb daar gisteren de hele dag mee op bed gelegen en ga zo weer terug ..... eerst even hier schrijven.
Ga vanavond ook nog even proberen hier te komen en wens iedereen een hele fijne dag toe.
Falcon en Veertje, we hadden elkaar elders al gesproken he, ook dit gaat weer goed komen.
Dolfijntje, wat zie je er mooi uit, net een prinsesje.
Ed en ik hebben beide de griep en ik heb daar gisteren de hele dag mee op bed gelegen en ga zo weer terug ..... eerst even hier schrijven.
Ga vanavond ook nog even proberen hier te komen en wens iedereen een hele fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4