mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Helena van Troje

24 aug 2012, 11:30

hallo, jawel ik was op stap naar de dokter gisteren met de bus
pees aan schouder is afgescheurd, moet binnen veertien dagen onder het mes en dan revalideren eerst met slingverband, arm mag niet bewegen 4à6 weken en dan oefenen.

viel ik in de bus nog is met de deur in huis, de bus eerder=> geschaafde knie maar dat geneest

hurry up koetsier en maar weer verder ben aan het uitdokteren hoe ik dat in mijn allene ga doen zonder arm rechts
familiehulp is geen optie: vier maand wachten, daartegen ben ik genezen en duur jongens

reline

24 aug 2012, 18:35

Gerarda.....

Nu moest ik toch wel lachen hoor....ik las.." reline is ofwel een vliegende Hollander of een globbetrotter ik weet niet goed hoe dat noemt. Ik denk dat we niet mogen verschieten als ze eens aan onze deur staat zou mooi zijn hé."

En we zijn vandaag wwer gaan globetrotten en het was er echt wel heel warm aan...

Ik heb wel vaak aan jou gedacht want ik denk, ik weet het niet zeker...ik denk dat we in jou buurt waren....we maakten dendermonde onveilig!

Helena....hoe gaat het nu met je knie? dat lukt toch hé!
Alles komt voor jou wel weer in orde! De hulp en het herstel...
We duimen met zijn allen!!!

Nu hier eten...was even komen piepen hoe het jullie ging!

Groetjes aan jullie allen.....

Liefs, Reline[/quote]
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

24 aug 2012, 19:28

Ja ja Reline jullie waren niet zo ver van Aalst.Ik vind dat ik hier al ondervonden heb dat de wereld maar klein is. Tina woont in Oostende en we zijn ooit naar dezelfde dancing uitgegaan. En ze woont zelfs in de omgeving waar ik ook woonde.

ge weet geen probleem ge bent atijd welkom. maar ik ben liefst verwittigd dan kan ik een cake bakken :wink:
maar als ge blijft eten moet ge nu wachten tot ik die groenten terrine eens klaargemaakt heb. :roll: :lol:

Toch genoten van uw ritje hoop ik.

groetjes gerarda

Oma-C

24 aug 2012, 19:47

Goede avond gerarda en alle forumvrienden :wink:

Ik hoop dat alles goed gaat hier..?
ja, we hebben twee mooie dagen gehad, heerlijk zomerweer aan zee
en prachtig wandelweer.. meer moet dat niet zijn hé :)
een fijne babbel, eens goed lachen..en samen lekker eten...

Gerarda de zorgzame. :wink: altijd klaar om de mensen
aan tafel te krijgen voor een fijne maaltijd :wink: toch wel lief hé :)

reline globetrotten,gezellig hé, nu even niet maar
uitstel zal geen afstel zijn zeker..? sterkte met schoonzoon..

Helena, jij zit wel in een echt sukkelstraatje...
ik hoop dat je spoedig kan geholpen worden..en ja
het zal ook z'n tijd nodig hebben, en veel geduld
en voorzichtigheid natuurlijk.. :roll: niet simpel als je alleen bent
Maar de kinderen zullen zich weer wel laten kennen, en klaarstaan..
als de nood het hoogst is..... zegt falcon altijd hé.. :roll:

falcon, heerlijk in Limburg denk ik.. samen met veertje
genieten van de vrije dagen, en de vrienden.. :) fijne vakantie nog..

Hoe zou het met Hugie zijn.?? en als je meeleest meisje,
een voorzichtig knuffeke hoor, het is al wat draaglijker nu he
die temperaturen :roll:

Voor iedereen die nog passeert een vriendelijke groet
hou jullie sterk en goed.. morgen is weer een andere dag..
we proberen er het beste van te maken ...er is geen keuze hé :?
Slaapwel voor straks, en tot morgen..
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

24 aug 2012, 20:14

Lieve Gerada,

groot gelijk dat je er binnenkort eens gaat van profiteren!
Je moet jezelf ook eens wat gunnen, de boog kan niet altijd gespannen staan. Zijn de kinderen regelmatig op bezoek?
Veel sterkte voor morgen. Het zal weer een speciale ervaring zijn voor jou.

Reline, globetrotter, zo kennen we je wel...

Helena, ondanks al de tegenslagen toch nog positief. Hopelijk komt er snel beterschap.

Hugie, het regent hier nu... het zal je nu wel helpen denk ik...

OmaC, terug van weg geweest, hopelijk heb je er van genoten. Het weer was er alvast naar...

Nog een fijne avond,

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

reline

24 aug 2012, 22:23

Gerarda....als ik jou woorden van deze namiddag lees, moet ik weer lachten hoor...is zo plezant geschreven en eigenlijk is het een beetje waar....

Wij waren er wegens een zoektocht die er loopt georganiseerd door de gezinsbond en de Sportfederatie.....de Limburgertjes deden hem enkele dagen geleden en nu wij.....en dan gaan we kijken naar al onze en hun gemaakte fouten!

Door die zoektochten komen wij overal...vandaar globetrotten?... maar het is voor ons ook een uitlaatklep om even alle problemen te vergeten.

Wij waren vandaag dus in Rupelmonde...bezochten ook het Begijnhof...in de Begijnhofkerk brandt er momenteel een kaarsje voor jullie allemaal.....en gedachten gingen naar zoveel mensen die het nu niet makkelijk hebben!

Gerarda....ik werd er even koud en warm van dat je speciaal voor ons cake gaat bakken en een groententerrine maken....ik weet intussen wat het is hé!
Als we weer in de buurt komen laat ik het zeker weten!!
Ik weet dat je er heel blij mee zou zijn...

En voor morgen.....ik denk aan jou!

Oma-C.....dat met schoonzoon ....ik weet niet hoe ik het moet uitleggen......het is iets waar je nog nooit van hoorde....ik hoop dat het goed afloopt.....

Hugie......het is nog altijd vrij warm hé, maar toch....er zijn nu de frisse nachten.....en overdag veel aangenamer.....lukt het een beetje beter?

Helena.....goed zo!! Blijven vechten!!!

Falcon.....hopelijk zijn jullie nu begonnen aan een fijne rustvakantie.....

Groetjes, Reline

Oma-C

25 aug 2012, 11:58

Even een goede middag gerarda,

Hier is het vandaag zoete inval, telefoons, pc,
koffiedrinkende buurman.. ik geraak hopeloos achterop
met de planning :roll: maar ach, het gaat niet lopen..:)

Gerarda ik denk aan jou vandaag...
niet gemakkelijk waarschijnlijk.. Ja zo komen
er dikwijls moeilijke ogenblikken en we moeten verder hé :?

reline, je moet het niet uitleggen hoor... er zijn zaken
die niet moeten verklaard worden..ik wens jullie er sterkte mee
dat zeker... en spoedig beterschap..

falcon, ja, we hebben een hele fijne tijd gehad aan zee..
het mooie weer was besteld hé :lol: :lol: special delivery!! :lol:

Helena ik hoop dat je niet telang en teveel moet afzien...
laat je maar eens verwennen, dat moet al eens kunnen...:)

Hugie..ikhoop dat jij een beetje bekomen bent
nu die hevigste hitte voorbij is :roll:
't is nog goed maar draaglijker hé

Allemaal om een of andere reden een sterkteknuff :)
en tot later...
Laatst gewijzigd door Oma-C op 26 aug 2012, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.

gerarda

25 aug 2012, 20:10

Dag Oma-c Rudy en Veertje -Reline Hugie Helena Tina

ik kom jullie zeggen dat ik de crematie dienst van de neef goed doorstaan heb.
Ik had het heel lastig deze morgen, maar doordat mijn zoon erbij was ging het goed om er naartoe te rijden en ik heb weer ondervonden dat ik wel een beetje vertrouwen moet hebben in mijn GPS
.De ceremonie was niet in dezelfde zaal als waar het voor Marc was verleden jaar en ik had dus geen verband ermee. Bij Marc was de kist e nog maar daar was de as al in de urne omdat het daar uitgestrooid werd.
Ik heb dan aan de tafel gezeten samen met een nicht van de overledene en we hebben zoveel gebabbeld dat ik aan niets kon denken.

Nog een gezellig weekend voor iedereen

groetjes en liefs

gerarda

falcon1

25 aug 2012, 23:05

Lieve Gerarda,

gelukkig is alles toch goed verlopen bij de crematie en geen pijnlijke herinneringen die boven kwamen.
Fijn dat je zo'n goede babbel hebt kunnen doen met de nicht van de overledene. Ik weet uit ondervinding dat zo'n koffietafel soms heel deugddoende gesprekken kan opleveren!

Wij hebben ook een vrij zwaar bezoek achter de rug. We zijn goede vrienden gaan bezoeken en men heeft bij die vrouw vastgesteld dat ze een snelgroeiende hersentumor heeft. Ze geven haar nog een tweetal maanden. Volgende maand wordt ze 70.
Ze stonden er op dat we nog eens langs kwamen en we hebben ook veel gebabbeld. Ze waren ons enorm dankbaar dat we langs gekomen waren. Maar dat is eigenlijke het minste wat een mens kan doen in zo'n situatie.
Ik denk dat ze de volgende maanden onze steun nog heel erg gaan nodig hebben...

Enfin, dit even te zijde...

We wensen jou en alle forumvrienden nog een fijne avond en morgen... gezond weer op...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Hugie12

26 aug 2012, 01:25

Hay Gerarda,
Kom even langs en heb alles gelezen.........
Iedereen was zich op een andere manier hem aan het vermaken,behalve jij niet met de crematie ,maar zelfs die is goed door gemaakt!Supper. :oops:
Julie spreken allemaal van afgekoeld ;vrijdagnacht heeft het hier eindelijk 5 min geregend !!!!!!Dacht eindelijk.......maar nu is het toch enhele graden minder met de wind.
We hadden de kinderen en opperhoofd is er mee naar Bokrijk geweest en moeder de vrouw zorgt dan dat het eten klaar staat als ze terug binnen komen :lol:
Morgen gat hij naar Aarschot vogels verkopen en tegen dat hij terug komt zijn het dan weer mosselen :lol: Dus zal ik goed op tijd opstaan om ze te kuisen en de friet te snijden en een x af te bakken.

Helena onder het mes ?goed vooruit zicht weeral en onder tussen uw knie pijn gedaan;kom hier zal er een kuske op geven ,dan is het genezen :lol:

Oma en Relinde de coureurs ,als ge een beetje wacht ga ik mee op mijne home trainer :lol: :lol: :lol: :lol:

Falcon uw bezoek is wel minder hoor,mijn buren hun zoon is daar reeds tweemaal aan geopereert en nu hebben ze gezegt,dat het niet meer lukt!
Zijn dochtertje is nu twee jaar,erg he.

Zo ga de boeken toedoen en hopelijk tot morgen,julie zijn al bijna uit geslapen :lol:

voor allen een dikke knuffel
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

26 aug 2012, 06:57

Rudy het moet verschrikkelijk zijn voor die vrienden van jullie wat die mensen te wachten staat.
Het zal voor jullie ook wel veel spanning geweest zijn te denken dat dit het laatste gezellig samenzijn was want verder zal het een tijd van pijn en smart zijn.

Ze zullen inderdaad de troost van jullie kunnen gebruiken.

groetjes en knuffel
Gerarda

Oma-C

26 aug 2012, 08:19

Afbeelding
Voor iedereen
even een fijne zondag ondanks verdriet en last...
ik spring later op de dag nog eens binnen...
eerst nog eens rondwandelen op het www

Vriendelijke groetjes :)

reline

26 aug 2012, 10:16

Gerarda,

Nu gaan je gedachten ongetwijfeld telkens weer naar gisteren...alles van gisteren draait als een film voor je ogen...
Ik hoopte dat je er goeie babbels zou hebben met familie en vrienden..kan op zulk moment zo'n deugd doen.....en was dus zo!!
En eigenlijk...gelukkig dat je geen auto moest rijden...je zat met zoveel spanningen gisterenmorgen!!

Falcon....het moet voor jullie vrienden heel biezonder zijn dat je hun wens kon waarmaken....ik kan het verder niet uitleggen, maar het betekende voor hen een stiukje hemel op aarde....

Hugie...goed trainen hé.....we wachten zeker....en we passen zeker onze snelheid aan.....ik kan ook niet wat Oma-C kan denk ik....navenant wat voor dag....sommige dagen gaan vanzelf!
Vandaag Bokrijk? Het zal er af en toe heel nat zijn!
En troost je...gisteren kregen wij ook maar een heel klein beetkje regen, 2 liter sinds heel lang, maar vannacht was het wat anders...net weer een stortbui gepasseerd!
En jullie hebben vogels? Laat jullie het mosselfestijn lekker smaken!!
En geniet straks van de kinderen!

Oma-C....op wandel via de PC....ook prettig...

Ik wens alle vrienden een hele fijne zondag toe!

Liefs, Reline

gerarda

26 aug 2012, 11:46

ja er moeten eens meer van die grappen verteld worden we hebben nood aan wat opwek middelen en wat is er beter dan een beetje fantasie.

Ik zie jullie al rijden . Oma-c voorop reline als tweede zoals ge zegt dat ge zo fel niet bent als oma-c en Hugie maar trappen om jullie voorbij te steken . maar ik wil wel meerijden met de auto als bezemwagen hoor. :lol: :lol: :wink:

Zoudt ge misschien wel kunnen gebruiken :roll:

Groetjes gerarda

reline

26 aug 2012, 12:32

Gerarda...een prima idee!!

JIj met de bezemwagen...

Ikke kan wel goed fietsen, maar oma-C is zo geroutineerd dat ze zeker 25 per uur gaat!

Ik zie ook het beeld al voor mij!

Maar Hugie....jou trainer loopt niet op de baan hé...dan moet jij met trainer en al de bezemwagen in en daar trappen maar!!

En op tijd een stopke!! :lol: :lol: