Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
goedemorgen lieve allemaal,
even een teken van leven weer want de ergste pijn is gezakt.
ik kon werkelijk helemaal niets meer en heb nog best moeite met alle bewegingen die ik doe.
toch ben ik blij wat te kunnen schrijven nu al kan ik geen hoofdletters gebruiken omdat mijn spieren dat niet aankunnen.
ed en ik hopen dat iedereen kan genieten van dit prachtige zomerweer en we hopen dat het rond half juli-augustus nog even lekker zal zijn want dan zitten mijn kuren erop en zouden wij misschien ook nog even een graantje mee kunnen pikken van dit jaar en op de camping.
riekske en gerhard, we denken veel aan jullie maar staan net als iedereen machteloos.
we wensen jullie dan ook alle warmte en sterkte toe.
wens iedereen een fantastisch pinkster weekend toe en tot later.
even een teken van leven weer want de ergste pijn is gezakt.
ik kon werkelijk helemaal niets meer en heb nog best moeite met alle bewegingen die ik doe.
toch ben ik blij wat te kunnen schrijven nu al kan ik geen hoofdletters gebruiken omdat mijn spieren dat niet aankunnen.
ed en ik hopen dat iedereen kan genieten van dit prachtige zomerweer en we hopen dat het rond half juli-augustus nog even lekker zal zijn want dan zitten mijn kuren erop en zouden wij misschien ook nog even een graantje mee kunnen pikken van dit jaar en op de camping.
riekske en gerhard, we denken veel aan jullie maar staan net als iedereen machteloos.
we wensen jullie dan ook alle warmte en sterkte toe.
wens iedereen een fantastisch pinkster weekend toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
gelukkig toch al een beetje beter. En bedankt dat je ondanks de pijnen je toch even langs kwam.
En je moet er zéker in geloven dat je in de zomermaanden nog veel gaat genieten van het mooi weer, de camping, de natuur... Laat dit alvast een lichtpunt zijn!
P.s.: nog proficiat voor je primeur om de 100e blz te mogen openen!!!
@Riekske. Iedereen is verslagen met wat jou en Gerhard overkomt. Het is voor niemand te begrijpen...
Zeker voor jullie heel veel sterkte en laat ons hopen dat jullie toch nog heel lang vele fijne momenten mogen beleven!!!!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
gelukkig toch al een beetje beter. En bedankt dat je ondanks de pijnen je toch even langs kwam.
En je moet er zéker in geloven dat je in de zomermaanden nog veel gaat genieten van het mooi weer, de camping, de natuur... Laat dit alvast een lichtpunt zijn!
P.s.: nog proficiat voor je primeur om de 100e blz te mogen openen!!!
@Riekske. Iedereen is verslagen met wat jou en Gerhard overkomt. Het is voor niemand te begrijpen...
Zeker voor jullie heel veel sterkte en laat ons hopen dat jullie toch nog heel lang vele fijne momenten mogen beleven!!!!!!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
lieve riekske en gerhard,
ed en ik weten echt niet wat te zeggen, behalve dat ed met een lelijk woord reageerde toen hij je laatste bericht las, verontwaardigd, boos en verdrietig om wat er zich nu afspeeld daar bij jullie en ik ga in die gedachten met hem mee.
niets en dan ook helemaal niets kunnen we zeggen om jullie bij te staan, we kunnen jullie alleen maar zeggen naast jullie te staan en te steunen zover je dit kunt noemen in deze.
heel veel sterkte riekske en gerhard!
ed en ik weten echt niet wat te zeggen, behalve dat ed met een lelijk woord reageerde toen hij je laatste bericht las, verontwaardigd, boos en verdrietig om wat er zich nu afspeeld daar bij jullie en ik ga in die gedachten met hem mee.
niets en dan ook helemaal niets kunnen we zeggen om jullie bij te staan, we kunnen jullie alleen maar zeggen naast jullie te staan en te steunen zover je dit kunt noemen in deze.
heel veel sterkte riekske en gerhard!
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
dank jullie lieve angelique en ed
het is vreselijk
niks maar ook helemaal niks kunnen ze nog doen
misschien als ie veel pijn zou krijgen bestraling
maar ???????????????
ik zou het liefste met hem mee gaan ,ik meen dit echt
het doet zo vreselijk pijn een man waar ik zo erg veel van hou
die wordt mij zomaar afgenomen
ik kan het gewoon net geloven angeliqu
wij gan vrijdag voor 8 dagen weg
god weet of ie okt.nog haald wij weten het niet .en hebben dan geboekt al lang geleden .
ik durfde het jou al bijna niet laten weten het is grootschalig en niet keinschalig waarvoor ze hem wel die chemo gaven ,wt niks uitgehaald heeft helemaal kaal ja en 20 kilo afgevallen en ziek zoals jij verdomme
en ja genieten ik kan het niet meer echt niet
er zweeft zo erg veel door mijn hoofd .
sterkte voor jou lieverd ,k denk aan jullie
liefs gerhard en riekske
dank toch voor je steun
tranen met tuiten

het is vreselijk
niks maar ook helemaal niks kunnen ze nog doen
misschien als ie veel pijn zou krijgen bestraling
maar ???????????????
ik zou het liefste met hem mee gaan ,ik meen dit echt
ik kan het gewoon net geloven angeliqu
wij gan vrijdag voor 8 dagen weg
god weet of ie okt.nog haald wij weten het niet .en hebben dan geboekt al lang geleden .
ik durfde het jou al bijna niet laten weten het is grootschalig en niet keinschalig waarvoor ze hem wel die chemo gaven ,wt niks uitgehaald heeft helemaal kaal ja en 20 kilo afgevallen en ziek zoals jij verdomme
en ja genieten ik kan het niet meer echt niet
er zweeft zo erg veel door mijn hoofd .
sterkte voor jou lieverd ,k denk aan jullie
liefs gerhard en riekske
dank toch voor je steun
tranen met tuiten
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Lieve Angele en Ed,
we komen jullie nog een rustige nacht wensen...
@ Riekske:
Het is onbegrijplijk hoe men van hierboven over een mensenleven beslist... maar ergens toch wel heel oneerlijk!!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
we komen jullie nog een rustige nacht wensen...
@ Riekske:
Dit gevoel ken ik... Voor mij duurde het maar enkele weken, voor Veertje één nacht... Maar we hopen dat je Gerhard nog lang bij je mag hebben!ik zou het liefste met hem mee gaan ,ik meen dit echt
ik kan het gewoon net geloven
Het is onbegrijplijk hoe men van hierboven over een mensenleven beslist... maar ergens toch wel heel oneerlijk!!!!
Liefs,
Veertje & Falcon
-
Lieve Angel en Ed,
we komen jullie nog een rustige nacht wensen!
Hopelijk gaat het stilaan beter met jou...
Lukt het nog een beetje voor Ed?
@ Riekske... sterkte voor jullie beiden... geniet nog van jullie vakantie... Ergens heb ik het gevoel dat jullie nog vele fijne dingen samen gaan beleven... het is maar een voorgevoel....
Liefs,
veertje & Rudy
we komen jullie nog een rustige nacht wensen!
Hopelijk gaat het stilaan beter met jou...
Lukt het nog een beetje voor Ed?
@ Riekske... sterkte voor jullie beiden... geniet nog van jullie vakantie... Ergens heb ik het gevoel dat jullie nog vele fijne dingen samen gaan beleven... het is maar een voorgevoel....
Liefs,
veertje & Rudy
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
lieve angelique
hopelijk gaat het een beetje met jou
ze wilde gerhard die spuit ook weer komen zetten
maar helaas hoefd het niet meer
geen chemo geen spuit
ik kan die weg brengen
sterkte lieverd ook voor ed
knuf riekske
hopelijk gaat het een beetje met jou
ze wilde gerhard die spuit ook weer komen zetten