Ben ik dan niets ???

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

kwiebus
Lid geworden op: 07 sep 2004, 13:04
Locatie: w-vl

08 jan 2008, 11:29

Hallo lieve mensen ,
Vele dank voor de warme steuntjes !! Waardeer ik echt ...
Maar toch voel ik niet nog niet goed in mijn vel ...En dat zal zeker nog een tijd zo duren .Ik ken dit gevoel van vroeger toen in zware depressies zat ...Ja ik weet het moet mij herpakken ...Maar ik kan het niet van den ene op de andere dag ...
Wat ik nu echt mis ...voelbaar luisterd oor ,een warme knuffel(geen sex)
Ik hoef geen gelijk te krijgen ....Maar voor het ogenblik is alles 'anti' in mijn ogen ..Niets is nog goed .
De wereld draait zot van de schone schijn ...en ook ik ben daar in gelopen .Door 14 jaar geleden in deze relatie te stappen met iemand die nooit los geraakt van zijn moeder ,die dan ook nogeens een clan vormen tegen alles wat hun naam niet draag.Nu deze strijd heb ik al gestreden door mij terug te trekken en mij enkel aan de relatie bezig te houden .
Maar als ik dan zie en voel hoe deze man mij behandel als vuil is ook deze houvast weg .
Volgens zijn moeder moet ik gelukkig zijn enz...Nu vraag ik ,het geen hij mij op oud/nieuw heeft aangedaan ,welke vrouw zou daar gelukkig van worden ..en dan ook nog weten dat ook mijn kinderen mij in de steek laten ....Geen 10 vrouwen .
Och ,er zijn zoveel puntje waar ik mij aan stoor...Maar volgens hem ben ik de zotte ,onhandelbare ....Maar ik ben een gewone dag dagelikse huisvrouw (sleur) alles netjes proper ...breien,naaien...huisklussen doe ik allemaal zelf ...Nog nooit heeft vent iets gdaan ...
Dus mag ik wel wat repect en waardering eisen .

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

08 jan 2008, 11:55

KWIBUS,

Goed dat je hier weer iets van je laat horen.

Ik weet niet in welke omgeving je woont( stad of den buiten) , maar je zou toch de raad van WIESKEN eens moeten opvolgen en te kijken en luisteren naar de natuur.

Kom op tijd uw woordje hier maar plaatsen, wij stellen belang omdat je in ons ogen wel IEMAND bent hoor
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE

wiesken
Lid geworden op: 07 mei 2005, 07:11
Locatie: oost vlaanderen

08 jan 2008, 12:17

Hallo Kwiebus !!!!

Ik heb met aandacht je antwoord gelezen , steun geven doen we graag om u te helpen ! en heb het al meerdere keren geschreven,,,, jij zal zelf de draad moeten terug opnemen en het verleden waar ge u aan ergerd weg laten , ,,,,,je kan de klok niet meer omdraaien , ( anders zou dat bij vele gebeuren hé ) Maak tijd voor jezelf , ga wandelen , ga eens doen wat je al zo lang zou willen doen , gewoon misschien eens op een terraske zitten , of neem de trein en spoor eens naar zee je kan je zorgen mee laten gaan met de wind ,blijf niet binnen zitten .

MAAR KWIEBUS ..... van waar die naam KWIEBUS u zelve geven ???
je had al raad gekregen ,,wel ik zou je die ook geven ,, verander je nick Kwiebus ,, is de start van het verleden te proberen te vergeten .

Jij bent een mens ,,,maar geen kwiebus .
Vriendelijke groetjes
Wiesken

kwiebus
Lid geworden op: 07 sep 2004, 13:04
Locatie: w-vl

08 jan 2008, 12:46

Dag wieske

Die naam ,vroeger had ik hier een leuke naam hoor .
Van waar die naam ..???Maar hoe moet ik veranderen ...als inlog met een andere gaat het niet .

Verder wa die vogeltje,natuur betref zit ik hier goed !!!
Ik woon op den buiten ,met vogeltjes aan de achter deur ,geitjes poesjes
en daar kan ik ook erg van genieten ...
Al deze dingen boeien mij meer dan mensen ...En 'dat'is toch niet de bedoeling van een leven ....Ze horen er bij met alle respect die ze verdienen ...Maar ergens moet men toch ook kunnen 'houden' van 'de' mens .En die harmonie is bij mij een beetje zoek geraakt .

Anders veeg ik mijn broek aan zijn manier van doen hoor ....Als ik zin heb ben ik weg ,nooit lang ..Maar op enkele dagen in het jaar doe ik moeite om het thuis ook gezellig te maken ...
Maar dan kan hij er niet mee om gaan ...doe gewoon zijn gedacht ...

Nu mijn besluit sta vast ...Hij kan er nog blijven tot zijn huis klaar is ,en dan kan hij vertrekken ..
Neeee.....ik laat mij niet meer lijmen !!!!!
De pijn was nu te sterk ...en ook wat de kinderen betref...sorry ,ik zal nu echt een 'egoiste' worden.Wat zeker geen karaktertrek niet is van mij .
Want ik ben een 'maagd" van sterrebeeld.
Ja ,ik weet het ,het is een sterrebeeld met 'veel' eisen .Maar als een maagt die eisen kan invullen ,moeten andere het ook maar die moeite doen ....Ze krijgen vele kansen !!!En mijn tenen zijn/waren erg lang !!!

wiesken
Lid geworden op: 07 mei 2005, 07:11
Locatie: oost vlaanderen

08 jan 2008, 15:16

Hallo Kwiebus

Voor je naam te veranderen stuur een mailke naar de moderators .
En zij kunnen u helpen .

Veel groetjes
wiesken

bo'ke
Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47

08 jan 2008, 18:31

Kwiebus,

Schijnbaar heb je al een verdere richting in jouw leven genomen.

Met steun zal dit dan ook lukken.
Maar start met te weten dat je er mag zijn.

Afbeelding

een blije groet
bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan

dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan

'zalig genieten'
.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

08 jan 2008, 19:18

Afbeelding
IK NOEM JOU GEWOON LIEVERD
DIE ROT NAAM VOND IK IN HET BEGIN AL NIET GOED LIEVERD
KON IK JOU MAAR TROOSTEN EN OF STEUNEN
MAAR IK HEB LUISTEREND OOR VOOR JOU
EN DOET MIJ ERG PIJN HOE HARD JE DE WERELD ZIET
HET KLOPT ,HET IS ECHT NIET ALLES ZONNESCHEIN
WAT JE ZIET .GA GEWOON EENS IN JE EENTJE ERGENS EEN BAKKIE KOFFIE DRINKEN ,HEB IK OOK GEDAAN ALS IK MIJ NIET HAPPY
VOELDE LIEVERD ANDERS ZAK JE IN DIEPE PUT
EN DAN MOET JE DAAR WEER UIT KRABBELEN
IK WEET WAAROVER IK PRAAT ,IK WENS JOU VEEL STERKTE
DAG LIEVERD KNUFFIE VAN RIEKSKE ,EN SLAAP LEKKER
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

kwiebus
Lid geworden op: 07 sep 2004, 13:04
Locatie: w-vl

08 jan 2008, 19:32

hallo lieverjes ....Wat die naam betref heb ik niet zo een last van ..
Nu ik al een andere gekozen en zal in het vervolg met de nieuw opkomen
Hij is kort ,maar is een goeie herinnenring van een klein meisje die mij zo noemde "madam tata "ta zijn de laatst twee letters van mijn echte naam ...Nu die "madam" moet er niet meer bij hoor .

Ben deze avond naar de huisarts geweest ,een echte goeie babbel gedaan ..want hij weet ook hoe de situatie hier is huis is.
Hij ken die man ,en zijn onbeschofte manieren ook .
Nu het is al wat lichter om dragen die pijn.
En morgen ga ik zeker een lekker verwen koffie drinken met alles erop en eraan !!!!Neeee...ik zal het niet in den drank slaan ...maar een druppelke neem ik er ook zeker bij ...Wel jammer dat ik dat alleen moet doen ....ben ik gewoon ...Maar zeg nu zelf ,dergelijke dingen zijn toch veel leuker met zijn tweetjes héééé???
Zo ...prentjes kan ik er nog niet opzetten ...
Maar ,toch een goed nacht toe gewenst iedereen !!!!

wiesken
Lid geworden op: 07 mei 2005, 07:11
Locatie: oost vlaanderen

09 jan 2008, 05:04

Hallo Kwiebus

Je kan nog zoveel leren op de pc kijk maar eens rond hier in de forum je zal merken dat je tijd te kort krijgt .
Voor zo plaatjes te zetten kan je een kijkje nemen in oefenforum .
Onder tussen zet ge uw zorgen aan de kant . zo komt het dan wel weer goed dan kan je weer genieten van t leven .

Afbeelding

groetjes

WIESKEN

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

09 jan 2008, 08:49

Goede morgen,lieverd.
Blij dat je iets van jou laat horen en je problemen kunt afschrijven,zoiets zal je toch wat opluchten.
Hier op het 'oefenforum',als je daarvoor interresse hebt,kan je leren om plaatje's te zetten,je kan hier uren verzeilen en ik kan er van meespreken.
Het is hier heel gezellig en je maakt hier rap vrienden ook,vroeger toen ik pas op pc kwam,in mei vorig jaar was ik een volslagen leek en kende niemand.
Maar nu heb ik enorm veel vrienden gemaakt hier via deze weg en je kan hier altijd met je problemen ergens terecht,er is altijd wel een luisterd oor.
Tracht je er zoveel mogelijk tegen te verzetten en laat inderdaad niet meer met je sollen,niemand in zijn leven mag dit laten doen door een ander.
Veel sterkte met alles,beetje bij beetje zal je je er wel doorheen slepen,want je lijkt mij wel een moedige vrouw.


Afbeelding

Vele lieve groetjes van Kristina(ik spreek uit haar naam,vermits ze op het ogenblik niet erg goed is) en mijzelf.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

10 jan 2008, 07:07

Goede morgen,lieverd.

Afbeelding

Warme knuffels van Kristina en mijzelf.
Niet opgeven,hoor !!!
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

10 jan 2008, 07:13

Afbeelding
GOEDE MORGEN LIEVE SCHAT
KOM JOU EEN GOEDE DAG WENSEN
EN LIEFFIE IK GA ALTIJD ALS IK HET MOEILIJK HEB
\ALLEEN OP EEN BINNEN TERRASJE ZITTEN EN NEEM LEKKER BAKKIE CAPPUCINO
JE ZIET MENSEN OM JE HEEN ,EN ALS JE NAAR HUIS
GAAT VOEL JE JE WEER IETS ANDER MENS
GELOOF MIJ MAAR ,IK SPREEK VAN ERVARING
TOEN IK HET ERG MOEILIJK HAT
DIKKE KNUFFEL VAN RIEKSKE
DAG LIEVERD XX
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

11 jan 2008, 09:00

Hello lieverd,
Gaat het al wat beter nu met jou.
Van harte wensen wij het beste voor jou.

Afbeelding

Lieve groetjes van Kristina en mijzelf.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

kwiebus
Lid geworden op: 07 sep 2004, 13:04
Locatie: w-vl

11 jan 2008, 10:35

Goei morgen vrienden ..

Sorry dat ik gisteren gene goeie dag ben komen zeggen .
Maar ik ben echt ziek ...zit hier trillend met de handen en mijn lijf te tikken ....Af en toe draai ik zowat van mijn stokske ..
Veel te laag in bloed ....Komt door al die tres en spanning ...,plus daar
boven op nog een zware verkoudheid erbij ....
Ne mens geraakt zo van de ene miserie in de andere ...
Al dat het jaar 2008 zal zijn ...???amaai
Nu ik zo al het probleem dat ik geen vit.B 12 meer aanmaak ,en daardoor veel yzer tekort kom ....Door die stres zal ik er maar verbruikt hebben dan nodig ...Enfin even uit zieken ,mag dan weer mijn B12 spuit halen ,en ook een ijzer baxter ...en nog een goed stukje vis en ik wordt weer helemaal de oude kwiety :lol:
Doei!!

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

11 jan 2008, 12:31

KWIETY verzorg je dat je snel terug de oude bent

DOEI
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE