wie weet er raad?
-
Gast
DAG CHRISTIENTJE
ondanks ik ni veel tijd heb vandaag,kom ik je toch vlug efkens een kusje geven xxxx
IK KOM NOG WEL EENS TERUG XXX
ondanks ik ni veel tijd heb vandaag,kom ik je toch vlug efkens een kusje geven xxxx

IK KOM NOG WEL EENS TERUG XXX
-
Kristien 53 - Lid geworden op: 05 jan 2009, 19:27
Dat is goed,zonneke,altijd welkom!!!
Dikke knuffie en wens je het allerbeste toe!
Kristien
Dikke knuffie en wens je het allerbeste toe!
Kristien
-
Dank u Fientje,zal ik zeker doen!
Slaapwel en tot morgen...ik ga vandaag eens vroeg slapen en hoop dat het beter lukt dan voorbije nacht!
Slaap zacht,
warme knuffel,
Kristien
Slaapwel en tot morgen...ik ga vandaag eens vroeg slapen en hoop dat het beter lukt dan voorbije nacht!
Slaap zacht,
warme knuffel,
Kristien
-
Hallo Fientje,
ben deze morgen moe opgestaan,weer niet goed kunnen slapen...
Lig precies de ganse nacht met m'n ogen dicht zonder de slaap te vatten.
Ben op zoek naar een natuurlijke wijze om te kunnen slapen.
Weet jij soms iets?
Je mag het mij altijd doorspelen,want ik zou graag eens terug goed willen slapen,het is al een tijdje geleden...
Toch weer bedankt voor je mooi berichtje!
Dikke knuffel,
Kristien
ben deze morgen moe opgestaan,weer niet goed kunnen slapen...
Lig precies de ganse nacht met m'n ogen dicht zonder de slaap te vatten.
Ben op zoek naar een natuurlijke wijze om te kunnen slapen.
Weet jij soms iets?
Je mag het mij altijd doorspelen,want ik zou graag eens terug goed willen slapen,het is al een tijdje geleden...
Toch weer bedankt voor je mooi berichtje!
Dikke knuffel,
Kristien
-
Gast
CHRISTIENTJE,als je nu eens op google zou intikken en zoeken naar natuurlijke slaapmiddelen,dan zal je wel vannalles te lezen krijgen
zo heb ik seniorennet gevonden
STRAF Héééééé
eens proberen CHRISTIENTJE,en ja natuurlijk een goede nachtrust kan wonderen doen
knuffel xxxx
moet ook nog zoveel ontdekken aan dit net ,we zijn zoet tot 100 jaar

zo heb ik seniorennet gevonden
STRAF Héééééé
eens proberen CHRISTIENTJE,en ja natuurlijk een goede nachtrust kan wonderen doen
knuffel xxxx
moet ook nog zoveel ontdekken aan dit net ,we zijn zoet tot 100 jaar

-
Hallo zonneke,ik zal dat zeker eens moeten proberen,want zo kan het niet verder,ik geraak helemaal uitgeput...
En ja,ik ben ook niet zo'n held hoor op de computer,alle dagen leer ik ook nog bij,dat is geen schande denk ik!
Nogmaals bedankt en tot wederhoren!
lieve groet,
Kristien
En ja,ik ben ook niet zo'n held hoor op de computer,alle dagen leer ik ook nog bij,dat is geen schande denk ik!
Nogmaals bedankt en tot wederhoren!
lieve groet,
Kristien
-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Kristientje,
Een goede avond.
Ikzelf heb slaappillen met het gros geslikt, zelfs die Rohypnol, soms tot
zes per nacht.
Tot ik op een avond tot het besef kwam.
Maar Fien wat ga je doen 1 of 2 pillen, toen dacht ik
bij mezelf neem er 3 dan kun je nog niet slapen.
Dus heb ik heel de reutemeteut in de vuilbak gekieperd.ik dacht dan kan evengoed zo wakker liggen zonder pillen
Ik nam alleen een pilletje om mijn spieren te ontspannen.
en lag wakker, tot ik ergens las dat je niet mag gaan slapen voor je echt slaap hebt.
Wel dat hielp, ga nu alleen slapen als ik doodmoe ben en mijn ogen niet meer kan open houden
Zorg er wel voor dat je klaar bent om gaan te slapen
Kom in mijn beddeke en voor mijn hoofd het kussen raakt slaap ik al.
Hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.
Vergeet niet kristientje het lukt niet van vandaag op morgen.
Lezen helpt en computerspelletjes ook, word er doodmoe van.
Wens je een goede nachtrust
Fien 65+
Vergeven is tweemaal beminnen
-
Gast
CHRISTIENTJE,ben ook geen held in pc,heb ook nooit ni veel tijd,en je hoeft je daar in geen geval voor te schamen ZEKER NIET
en zoals ons fientje zegt,een boek lezen,een kopke warme melf of probeer het eens met een théétje,maar ik kan best begrijpen dat je daar uitgeput van bent,als je niet voldoende slaapt
trauwens,wat zegt je dokter hier over?ik geef je nen dikke knuffel,en probeer je wat te ontspannen ok?
VOILA,EN JE KRIJGT NOG ROZEKES OOK VAN MIJ
en zoals ons fientje zegt,een boek lezen,een kopke warme melf of probeer het eens met een théétje,maar ik kan best begrijpen dat je daar uitgeput van bent,als je niet voldoende slaapt
trauwens,wat zegt je dokter hier over?ik geef je nen dikke knuffel,en probeer je wat te ontspannen ok?

VOILA,EN JE KRIJGT NOG ROZEKES OOK VAN MIJ
-
Bedankt Fientje en zonneke voor jullie reactie...
Ik ben er al eens voor bij de dokter geweest en heeft me TRAZOLAN voorgeschreven...gebruik het al een tijdje maar helpt niet echt...en nu wou ik het eens langs natuurlijke weg proberen.
Ik ben wel iemand die me vlug iets aantrekt en kan piekeren,ik zou dat niet mogen doen,maar ja dat zal de aard van het beestje zijn zeker.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan...
Ik ga toch mijn best proberen te doen en me proberen te ontspannen!
Toch leuk dat ik bij jullie even te rade kon!!!
Dikke knuffel voor jullie beiden,
lieve groet,
Kristien
Ik ben er al eens voor bij de dokter geweest en heeft me TRAZOLAN voorgeschreven...gebruik het al een tijdje maar helpt niet echt...en nu wou ik het eens langs natuurlijke weg proberen.
Ik ben wel iemand die me vlug iets aantrekt en kan piekeren,ik zou dat niet mogen doen,maar ja dat zal de aard van het beestje zijn zeker.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan...
Ik ga toch mijn best proberen te doen en me proberen te ontspannen!
Toch leuk dat ik bij jullie even te rade kon!!!
Dikke knuffel voor jullie beiden,
lieve groet,
Kristien
-
Gast
MOET JE DOEN,ontspannen en hier zijn er mogelijkheden genoeg hoor!!!!
en wat minder piekeren,ik weet het,ni makkelijk maar toch proberen
iedereen heeft hier zo zijn zorgen en verdriet hoor,wees daar maar zeker van,zelfs ik heb grote problemen,maar laat het aan mijn hartje niet komen,het is ook zo koud buiten,een beetje een slechte periode,christientje voor iedereen,maar geloof me als je hier vrienden maakt lijkt alles percies makkelijker,toch voor mij
en doe da maar,stap eens een natuurwinkel binnen,ze zullen je wel helpen,natuurlijk je weet dat het wat langer duurt voor het werkt hé
k'zou zeggen,t'kan nooit geen kwaad zene
allé tot morgen nekeer xxxxxx
en wat minder piekeren,ik weet het,ni makkelijk maar toch proberen
iedereen heeft hier zo zijn zorgen en verdriet hoor,wees daar maar zeker van,zelfs ik heb grote problemen,maar laat het aan mijn hartje niet komen,het is ook zo koud buiten,een beetje een slechte periode,christientje voor iedereen,maar geloof me als je hier vrienden maakt lijkt alles percies makkelijker,toch voor mij
en doe da maar,stap eens een natuurwinkel binnen,ze zullen je wel helpen,natuurlijk je weet dat het wat langer duurt voor het werkt hé
k'zou zeggen,t'kan nooit geen kwaad zene
allé tot morgen nekeer xxxxxx

-
Hallo zonneke,
het is waar,ne mens zou soms beter ne roze bril opzetten en er lichter over gaan,maar soms is het zo simpel niet als het lijkt...
daarom doet het me ook deugd om hier mijn hart eens te luchten,je moet het aan iemand kwijt hé!
Anders blijf je ermee zitten en wordt het van kwaad naar erger...
Ik vind het ook heel goed om hier goede vriendinnen tegen te komen,mensen hebben goede mensen nodig en die heb ik hier al wel gevonden.Het doet zo'n deugd dat men je begrijpt en probeert te helpen!!!
Nog een fijne avond gewenst en tot morgen misschien!
Warme knuffel,
Kristien
het is waar,ne mens zou soms beter ne roze bril opzetten en er lichter over gaan,maar soms is het zo simpel niet als het lijkt...
daarom doet het me ook deugd om hier mijn hart eens te luchten,je moet het aan iemand kwijt hé!
Anders blijf je ermee zitten en wordt het van kwaad naar erger...
Ik vind het ook heel goed om hier goede vriendinnen tegen te komen,mensen hebben goede mensen nodig en die heb ik hier al wel gevonden.Het doet zo'n deugd dat men je begrijpt en probeert te helpen!!!
Nog een fijne avond gewenst en tot morgen misschien!
Warme knuffel,
Kristien
-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Kristientje,
Een goede avond, een beetje beter geslapen???
Je moet je daar geen zorgen over maken, heel veel vrouwen slapen slecht.
Als je echt moe ben komt die slaap er wel lieve schat.
Ja, ik ben ook blij dat ik deze topic gevonden heb en zoveel vrienden
Het kan zo goed doen een lief woordje.
tot morgen misschien
Dikke knuffel
Fien 65+
Vergeven is tweemaal beminnen
-
Gast
vlug nog tussen mijn eten door,een kijkje komen nemen tot bij jou
een beetje geslapen?en jaaaaaaaaaaa
zet hem maar op zene dienen roze bril,wedden dat wij er schoon mee zouden staan
tot morgen christientje xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx