mijn man verloren
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallokes iedereen,
Ben vanmorgen naar de kine geweest en in de namiddag zat ik terug aan de koorts!Hoofdpijn.....
Dat geschud met mijn zagemeel heeft er geen goed aan gedaan ,maar een geluk,mijn vijzen staan weer op hun plaats
mijn keel doet nog zeer en dan met dat chinees eten,amai ben al flink gekuist vanbinnen
maar we leven nog
Gisteren met mijn ziek lijf naar de kapper........om te horen dat ik mijn afspraak verzet had,wegens die snee
Ga vandaag wat vroeger naar mijn beddebak,zal mssn helpen
een knuffel voor iedereen en tot..........

Ben vanmorgen naar de kine geweest en in de namiddag zat ik terug aan de koorts!Hoofdpijn.....
Dat geschud met mijn zagemeel heeft er geen goed aan gedaan ,maar een geluk,mijn vijzen staan weer op hun plaats
Gisteren met mijn ziek lijf naar de kapper........om te horen dat ik mijn afspraak verzet had,wegens die snee
Ga vandaag wat vroeger naar mijn beddebak,zal mssn helpen
een knuffel voor iedereen en tot..........
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hallo Hugie oei oei triestig gesteld met u. De Chinezen hebben u goed liggen gehad. Ja ik heb het ook nog gehad dat daar iets misvallen was en ik in mijn bed moest kruipen en de chinezen hebben mij niet meer gezien.
Met alle Chinezen maar niet met de de dezen
Het is dan maar best dat yunna naar school is want ge zou haar nu wel niet graag rond u hebben denk ik.
Rudy Reline Oma-c Helena Tina en Hugie allemaal vele groetjes van mij. Gisteren ben ik gans de dag weggeweest en doodmoe van het babbelen dan maar vroeg in bed gekropen en ik weet dat ik vandaag ook dikwijls een dutje zal doen.Maar ik moet bij de kleinzoon gaan die een beetje ziek is . Misschien wat griep of stress van de nieuwe ervaring inde school denk ik ?
Met mijn tanden gaat het goed. Gisteren was die pijn ineens gedaan . Ik ga afwachten of het zo blijft en dat hoop ik. Maar als het opnieuw begint ga ik dan naar die andere tandarts.
Het is misschien toch zoals Rudy zegt dat dit gebit en het gehemelte moeten leren overeen te komen
Groetjes en een dikke knuffel voor iedereen.
Goed hé altijd dat positief nieuws van Tina. Maar dat er niets zoal aan gedaan worden als de getuigen zwijgen was wel te denken.Maar het is wel goed dat die kerel nu weet dat de mensen hem kennen.
Bey bey Gerarda
Met alle Chinezen maar niet met de de dezen
Het is dan maar best dat yunna naar school is want ge zou haar nu wel niet graag rond u hebben denk ik.
Rudy Reline Oma-c Helena Tina en Hugie allemaal vele groetjes van mij. Gisteren ben ik gans de dag weggeweest en doodmoe van het babbelen dan maar vroeg in bed gekropen en ik weet dat ik vandaag ook dikwijls een dutje zal doen.Maar ik moet bij de kleinzoon gaan die een beetje ziek is . Misschien wat griep of stress van de nieuwe ervaring inde school denk ik ?
Met mijn tanden gaat het goed. Gisteren was die pijn ineens gedaan . Ik ga afwachten of het zo blijft en dat hoop ik. Maar als het opnieuw begint ga ik dan naar die andere tandarts.
Het is misschien toch zoals Rudy zegt dat dit gebit en het gehemelte moeten leren overeen te komen
Groetjes en een dikke knuffel voor iedereen.
Goed hé altijd dat positief nieuws van Tina. Maar dat er niets zoal aan gedaan worden als de getuigen zwijgen was wel te denken.Maar het is wel goed dat die kerel nu weet dat de mensen hem kennen.
Bey bey Gerarda
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen dames,
gerarda, fijn dat (en hopelijk voor altijd) je tandjes
geen pijn meer doen... vandaag weer oppas, ja het begint hé?? verkoudheden en vroege 'griepjes'
zorg dat jij ervan gespaard blijft hoor...
Hugie, die koorts telkens is geen goed teken hé..
niet telang mee lopen hoor... koorts heeft altijd en oorzaak
en die moeten ze opsporen.. dan pas kan er iets aan gedaan worden..
Dat 'zagemeel' zal geen zagemeel zijn...dan zou het geen
pijn doen hé
al goed dat de vijzen terug vaststaan...
't zou nogal rammelen denk ik...
Veel beterschap gewenst.... 't heeft nu allang genoeg geduurd hé
Een fijne woensdag , en tot later ..
Aan allen en vriendelijke groet...
gerarda, fijn dat (en hopelijk voor altijd) je tandjes
geen pijn meer doen... vandaag weer oppas, ja het begint hé?? verkoudheden en vroege 'griepjes'
zorg dat jij ervan gespaard blijft hoor...
Hugie, die koorts telkens is geen goed teken hé..
niet telang mee lopen hoor... koorts heeft altijd en oorzaak
en die moeten ze opsporen.. dan pas kan er iets aan gedaan worden..
Dat 'zagemeel' zal geen zagemeel zijn...dan zou het geen
pijn doen hé
't zou nogal rammelen denk ik...
Veel beterschap gewenst.... 't heeft nu allang genoeg geduurd hé
Een fijne woensdag , en tot later ..
Aan allen en vriendelijke groet...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
eens wat goed nieuws en hopelijk mag dat zo blijven! Je hebt al genoeg te verduren gehad!!! Hopelijk gaan de kansen nu een een keertje keren zoals men dat zegt... we hopen het voor jou!
Hugie, verzorg je toch maar goed! Net zoals OmaC zegt... koorts heeft altijd een betekenis! Hopelijk moeten we ons niet te bezorgd maken..
Ja Gearada, Tina doet wel alles wat ze kan hé... Dat meisje heeft de laatste dagen wel alle ongelukken aan haar kant. Maar ik vind dat ze wel enorm sterk is om dat allemaal te kunnen verwerken! Ik zou er moeite er veel moeite mee gehad hebben!
Enfin, ik wens jullie allemaal eeen nrustige nacht....
Liefs,
Veertje & Rudy
eens wat goed nieuws en hopelijk mag dat zo blijven! Je hebt al genoeg te verduren gehad!!! Hopelijk gaan de kansen nu een een keertje keren zoals men dat zegt... we hopen het voor jou!
Hugie, verzorg je toch maar goed! Net zoals OmaC zegt... koorts heeft altijd een betekenis! Hopelijk moeten we ons niet te bezorgd maken..
Ja Gearada, Tina doet wel alles wat ze kan hé... Dat meisje heeft de laatste dagen wel alle ongelukken aan haar kant. Maar ik vind dat ze wel enorm sterk is om dat allemaal te kunnen verwerken! Ik zou er moeite er veel moeite mee gehad hebben!
Enfin, ik wens jullie allemaal eeen nrustige nacht....
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo iedereen en in het bijzonder Gerarda;
Koorts is wel goed he,de vuiligheid uit je lijf
maar ben dan wel niet in opperbeste stemming hahahahahha
Kom eens kijken wat julie allemaal geschreven hebt en ben tevrede
Gerada je doet het goed he
Falcon en veertje julie doen het nog beter
oma c altijd goed gezind en voor iedereen een goude raad ,ben je famillie van Tante Kaat ???????
Mensen de oven roept;mijn brood is klaar,dus tot morgen?
knuffel voor allen
Koorts is wel goed he,de vuiligheid uit je lijf
Kom eens kijken wat julie allemaal geschreven hebt en ben tevrede
Gerada je doet het goed he
Falcon en veertje julie doen het nog beter
oma c altijd goed gezind en voor iedereen een goude raad ,ben je famillie van Tante Kaat ???????
Mensen de oven roept;mijn brood is klaar,dus tot morgen?
knuffel voor allen
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Hugie,
die koorts zal wel ergens een reden hebben hé... dus u zeker goed verzorgen!
En vroeg uw beddebakske in? Het was toch al 1 uur toen je nog uw broodje aan bakken was
Maar ja... 1 uur is eigenlijk wel vroeg hé...
Als ik het goed begrepen heb heeft OmaC vandaag HOOG bezoek. Misschien dat ze vanavond nog even langs komt...
We wensen iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
die koorts zal wel ergens een reden hebben hé... dus u zeker goed verzorgen!
En vroeg uw beddebakske in? Het was toch al 1 uur toen je nog uw broodje aan bakken was
Maar ja... 1 uur is eigenlijk wel vroeg hé...
Als ik het goed begrepen heb heeft OmaC vandaag HOOG bezoek. Misschien dat ze vanavond nog even langs komt...
We wensen iedereen nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo gerarda en de vrienden.. 
ja falcon ik had HOOG bezoek , dat bezoek is ondertussen
al goed en veilig thuisgekomen liet het weten...
't was een aangename en fijne dag zelfs het weer was ons goedgezind.!
Dank je..
jij hebt hard gewerkt aan de kasten voor je spullen???
Gerarda, goed zo, genieten als je kan het leven is al zo kort,
als je 't goed beziet
pakken wat kan en je graag wil natuurlijk
Hugie, nee ik ben geen familie van tante Kaat maar wel
zoveel mogelijk goed gezind...het kost in 't leven evenveel:
of je slechtgezind bent of goedgezind..
't is natuurlijk niet alle dagen kermis..er zijn ook mindere dagen...
maar mijn glas is altijd halfvol.!!
En die koorts..? komt altijd van iets wat niet goed is,
het gooit de vuiligheid eruit oké ....maar de oorzaak is
meestal belangrijker, ...toch in 't oog houden hoor...
Reline al even niet gezien?? alles oké.???
slaapwel allemaal tot morgen
ja falcon ik had HOOG bezoek , dat bezoek is ondertussen
al goed en veilig thuisgekomen liet het weten...
't was een aangename en fijne dag zelfs het weer was ons goedgezind.!
Dank je..
Gerarda, goed zo, genieten als je kan het leven is al zo kort,
als je 't goed beziet
Hugie, nee ik ben geen familie van tante Kaat maar wel
zoveel mogelijk goed gezind...het kost in 't leven evenveel:
of je slechtgezind bent of goedgezind..
't is natuurlijk niet alle dagen kermis..er zijn ook mindere dagen...
maar mijn glas is altijd halfvol.!!
En die koorts..? komt altijd van iets wat niet goed is,
het gooit de vuiligheid eruit oké ....maar de oorzaak is
meestal belangrijker, ...toch in 't oog houden hoor...
Reline al even niet gezien?? alles oké.???
slaapwel allemaal tot morgen
-
Rudy en veertje hugie oma-c reline Tina Helena allemaal een goede nacht en een goed weekend.
Bij mij zal het stil zijn. de kinderen komen niet en verder moet ik om een nieuwe diepvriezer gaan zien. Ik was naar de gemeente gegaan om eens te zien of ik best een andere electriciteitsleveransier zou nemen . die man vond dat ik zoveel verbruik; had om maar aleen te wonen . Ik dacht direct aan mijn diepvriezer en ben hem beginnen controleren en ik word gewaar dat gij blijft draaien. Hij word niet warm maar verbruikt natuurlijk veel . Ik ga snel om een andere gaan . Hij is al wel een 10 12 jaar oud.
groetjes en veel liefs van mij
gerarda
Bij mij zal het stil zijn. de kinderen komen niet en verder moet ik om een nieuwe diepvriezer gaan zien. Ik was naar de gemeente gegaan om eens te zien of ik best een andere electriciteitsleveransier zou nemen . die man vond dat ik zoveel verbruik; had om maar aleen te wonen . Ik dacht direct aan mijn diepvriezer en ben hem beginnen controleren en ik word gewaar dat gij blijft draaien. Hij word niet warm maar verbruikt natuurlijk veel . Ik ga snel om een andere gaan . Hij is al wel een 10 12 jaar oud.
groetjes en veel liefs van mij
gerarda
-
Goede morgen gerarda, en de vrienden....
Ja een mens vergeet soms dat er "sluipverkeer" is
op sommige toestellen en het wordt allemaal duur...
Succes met de nieuwe diepvries..
Aan allen een fijne vrijdag en groetjes aan de 'meelezers'
Ja een mens vergeet soms dat er "sluipverkeer" is
op sommige toestellen en het wordt allemaal duur...
Succes met de nieuwe diepvries..
Aan allen een fijne vrijdag en groetjes aan de 'meelezers'
-
Lieve Gerarda,
dat heb je weer goed gezien. Zo'n groot-verbruiker kan je maar best vernieuwen.
En een weekendje alleen... Kan je geen plannen maken om ergens naar toe te gaan? Of misschien eens iemand uitnodigen...
Hopelijk breng je je weekend toch goed door!
Nog een rustige nacht gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
dat heb je weer goed gezien. Zo'n groot-verbruiker kan je maar best vernieuwen.
En een weekendje alleen... Kan je geen plannen maken om ergens naar toe te gaan? Of misschien eens iemand uitnodigen...
Hopelijk breng je je weekend toch goed door!
Nog een rustige nacht gewenst...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Ja Rudy het is wel spijtig dat de kinderen niet komen ,maar ik zal me wel niet vervelen. Ik heb een diepvriezer gekocht dat ze morgen brengen en als hij klaar is kan ik er alles weer netjes instoppen . Ik heb nu een genomen met schuiven en zo voor mij alleen vond ik dat wel pracktisch en ik zal dit mooi rangschikken en misschien weer wat receptjes uit proberen omdat ik al de kinderen weer eens zal samenroepen binnenkort
Groetjes voor alle vrienden en vriendinnen ik hoop dat het iedereen goed gaat. En jullie een leuk weekend hebben. Ik vind het de laatste tijd toch nog altijd mooi weertje
gerarda

Groetjes voor alle vrienden en vriendinnen ik hoop dat het iedereen goed gaat. En jullie een leuk weekend hebben. Ik vind het de laatste tijd toch nog altijd mooi weertje
gerarda

-
Goede morgen gerarda en iedereen..
Jij weet weer wat te doen, diepvriezer in orde brengen
voor overladen.. en geen bezoek dit weekeind..
'tja.. de kinderen hebben ook hun leven en verplichtingen,
hun werk.. hun vrienden, hun gezin kortom...
maar je zal je niet vervelen..
alleen het weer zal niet meezitten
Allen een fijn weekend...en groetjes...
Jij weet weer wat te doen, diepvriezer in orde brengen
voor overladen.. en geen bezoek dit weekeind..
'tja.. de kinderen hebben ook hun leven en verplichtingen,
hun werk.. hun vrienden, hun gezin kortom...
maar je zal je niet vervelen..
Allen een fijn weekend...en groetjes...
-
Lieve Gerarda,
hopelijk ben je nog niet ingevroren!
Maar zou zeggen... probeer toch het hoofd koel te houden als je alles overtast zodat je nadien nog alles terug vindt.
We hebben hier ook een vertikale koelkast met laden en dat is héél gemakkelijk!!! Je gaat er plezier aan hebben!
Hopelijk kan je je de rest van de dag ook nog goed bezig houden... en dan is het weekend weer voorbij.
Spijtig van het slechte weer... maar daar zullen we ook moeten aan wennen...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk ben je nog niet ingevroren!
Maar zou zeggen... probeer toch het hoofd koel te houden als je alles overtast zodat je nadien nog alles terug vindt.
We hebben hier ook een vertikale koelkast met laden en dat is héél gemakkelijk!!! Je gaat er plezier aan hebben!
Hopelijk kan je je de rest van de dag ook nog goed bezig houden... en dan is het weekend weer voorbij.
Spijtig van het slechte weer... maar daar zullen we ook moeten aan wennen...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Rudy mijn eetwaren zijn terplaatse maar ik moet wel zeggen dat ik vrees dat ik een grotere had moeten nemen. Ik heb een met 4 schuiven en ik had toch beter 6 schuiven genomen. ik zal wel zien. er zitten voor het ogenblik enkele grote stukken in die voorzien waren om eens voor de kinderen te koken en die gaan er binnenkort uit. En dan zal ik beter kunnen rangschikken. het komt wel goed.
Morgen ben ik weer op triem naar een vriendin hiet in mijn omtrek die zich al afvroeg waar ik bleef. ik moet altijd zelf gaan omdat zij niet met de auto kan rijden. En nu ook niet meer met de fiets durft te rijden . Intressant voor mij. Dan moet ik geen taart kopen maar ga er wel bij hen eten
grapje hoor. Haar man doet niets liever dan bakken . Is zijn beroep geweest.
groetjes en liefs van mij
Voor jullie allemaal
Rudy en veertje Hugie Oma-c Helena
reline voor u ook veel groetjes en hoop dat het u goed gaat. we horen wel nog van u doe maar rustig aan; we zijn nog niet weg
Gerarda
Morgen ben ik weer op triem naar een vriendin hiet in mijn omtrek die zich al afvroeg waar ik bleef. ik moet altijd zelf gaan omdat zij niet met de auto kan rijden. En nu ook niet meer met de fiets durft te rijden . Intressant voor mij. Dan moet ik geen taart kopen maar ga er wel bij hen eten
grapje hoor. Haar man doet niets liever dan bakken . Is zijn beroep geweest.
groetjes en liefs van mij
Voor jullie allemaal
Rudy en veertje Hugie Oma-c Helena
reline voor u ook veel groetjes en hoop dat het u goed gaat. we horen wel nog van u doe maar rustig aan; we zijn nog niet weg
Gerarda