mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
ik moest toch wel effe lachen...
We hebben ook een diepvries met 6 vakken, maar na zoveel tijd moeten we steeds de helft in de vuilbal kieperen!
Ne mens wil altijd maar hamsteren..; maar uiteindeijk heb je de helft te veel! Dus ik denk dat 4 vakken voor jou wel genoeg is!
En dan nog op bezoek bij een vriendin. Je hebt groot gelijk dat je je eens laat verwennen. Bovendien zullen ze niks liever willen om dat voor jou te doen!!!!
Gerarda, ik weet dat je je lieve Marc nog heel hard mist, maar toch bewonder ik je enorm hoe je je plan trekt! Probeer nu toch nog maar een beetje van het leven te genieten....
We wensen jue nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
We hebben ook een diepvries met 6 vakken, maar na zoveel tijd moeten we steeds de helft in de vuilbal kieperen!
Ne mens wil altijd maar hamsteren..; maar uiteindeijk heb je de helft te veel! Dus ik denk dat 4 vakken voor jou wel genoeg is!
En dan nog op bezoek bij een vriendin. Je hebt groot gelijk dat je je eens laat verwennen. Bovendien zullen ze niks liever willen om dat voor jou te doen!!!!
Gerarda, ik weet dat je je lieve Marc nog heel hard mist, maar toch bewonder ik je enorm hoe je je plan trekt! Probeer nu toch nog maar een beetje van het leven te genieten....
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Halloooooookes;zie eens wie hier is
Gerda een nieuwe vriezer .........waarom de winter komt eraan hoor,je had nog wat intrest gekregen op je boekje
Ben er maar over aan het zwansen he; wij hebben er twee .Een voor vlees en een voor groenten.
Een schuif is speciaal voor de soepen,wij zijn soepboeren he
Maak een grote ketel ,eten er eenmaal van en de rest gaat erin.Volgende dag maak ok andere soep en zovoorts.
Als de schuif vol is;word er gegeten en we hebbenn alle dagen verse soep en elke dag andere
Konijn maak ik klaar en verdeel het over zakjes,veel plaats gewonnen.....doe dat ook met stoofvlees enz alle grote massa's
Falcon in pensioen,welkom in het clubje van heb geen tijd!
Ben zelf nog niet in pensioen,binnen zes maanden;maar heb nu al geen tijd
Mijn brood moet er vandaag ook nog uit hahahahahaha
en nu ga ik dus me al aankleden voor mijne beddebak in te gaan!
Dus slaap wel iedereen
Gerda een nieuwe vriezer .........waarom de winter komt eraan hoor,je had nog wat intrest gekregen op je boekje
Ben er maar over aan het zwansen he; wij hebben er twee .Een voor vlees en een voor groenten.
Een schuif is speciaal voor de soepen,wij zijn soepboeren he
Als de schuif vol is;word er gegeten en we hebbenn alle dagen verse soep en elke dag andere
Konijn maak ik klaar en verdeel het over zakjes,veel plaats gewonnen.....doe dat ook met stoofvlees enz alle grote massa's
Falcon in pensioen,welkom in het clubje van heb geen tijd!
Ben zelf nog niet in pensioen,binnen zes maanden;maar heb nu al geen tijd
Mijn brood moet er vandaag ook nog uit hahahahahaha
en nu ga ik dus me al aankleden voor mijne beddebak in te gaan!
Dus slaap wel iedereen
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Hey Hugie uw hoofd is weer dicht zie ik ge kunt weer zwanzen
Ik heb maar één diepvriezer ,ik ben zo rijk niet als gij
En konijn doe ik ook in stukjes omdat hij niet meer zou weglopen
Blijf vandaag maar lekker binnen want ze zijn er mee met het herfstweer.
Ik werd het gisteren gewaar met de auto dat ik een rukwind voelde.
Vandaag ga ik weer op vriendinnenbezoek.
Oma-c het zal tijd worden om uw stalen ros op te kuisen en op stal te zette zeker toch wel voor de grote tochten.
Rudy opgepast aan de zee dat ge niet in Engeland terecht komt. Wij zijn ooit eens met iemand gaan wandelen op de dijk en die vrouw had een hondje mee (cocker spaniel) en dat hondje waaide omhoog. Goed dat hij aan de lijn was of hij zat in Engeland
Wij hebben de dijk moeten verlaten.
De charme van de kust. Ik heb het meegemaakt Oostende onder water.
Helena hoe gaat het de eenarmige piraat
Reline ook groetjes voor u en hou er de moed in nu is het niet na regen komt zonneschijn maar na regen komt regen
Groetjes voor iedereen en Gone with the wind
Gerarda
Ik heb maar één diepvriezer ,ik ben zo rijk niet als gij
En konijn doe ik ook in stukjes omdat hij niet meer zou weglopen
Blijf vandaag maar lekker binnen want ze zijn er mee met het herfstweer.
Ik werd het gisteren gewaar met de auto dat ik een rukwind voelde.
Vandaag ga ik weer op vriendinnenbezoek.
Oma-c het zal tijd worden om uw stalen ros op te kuisen en op stal te zette zeker toch wel voor de grote tochten.
Rudy opgepast aan de zee dat ge niet in Engeland terecht komt. Wij zijn ooit eens met iemand gaan wandelen op de dijk en die vrouw had een hondje mee (cocker spaniel) en dat hondje waaide omhoog. Goed dat hij aan de lijn was of hij zat in Engeland
Wij hebben de dijk moeten verlaten.
De charme van de kust. Ik heb het meegemaakt Oostende onder water.
Helena hoe gaat het de eenarmige piraat
Reline ook groetjes voor u en hou er de moed in nu is het niet na regen komt zonneschijn maar na regen komt regen
Groetjes voor iedereen en Gone with the wind
Gerarda
-
Gerarda en Hugie, ik heb toch moeten lachen met jullie verhaal van het eten en de diepvries. Ik denk dat jullie wel gezellige dames samen zijn!
Hugie toch wat aan de beterhand mag ik hopen. En uw traiteurbedrijfje draait ook terug op volle toeren!
Gerarda, ik zie het al gebeuren met die hond hahaha. Maar inderdaad, ik ooit ook eens naar de dijk gegaan tijdens een storm en ik kan je wel zeggen dat ik er doodsangsten heb uitgestaan. Op een gegeven moment zelfs op handen en voeten moeten verder kruipen!
Maar vandaag is het hier eigenlijk goed weer... daar zal Helena nu ook van aan genieten zijn hoop ik...
En hopelijk heb je vandaag een heel fijn bezoek bij je vriendinnen!
Liefs,
Veertje & Rudy
Hugie toch wat aan de beterhand mag ik hopen. En uw traiteurbedrijfje draait ook terug op volle toeren!
Gerarda, ik zie het al gebeuren met die hond hahaha. Maar inderdaad, ik ooit ook eens naar de dijk gegaan tijdens een storm en ik kan je wel zeggen dat ik er doodsangsten heb uitgestaan. Op een gegeven moment zelfs op handen en voeten moeten verder kruipen!
Maar vandaag is het hier eigenlijk goed weer... daar zal Helena nu ook van aan genieten zijn hoop ik...
En hopelijk heb je vandaag een heel fijn bezoek bij je vriendinnen!
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Ik ben er ook nog even...
dag gerarda en de vrienden allemaal
Hier is het voor de middag droog gebleven,wel veel wind
maar het was te doen..
Ben met de cabrio naar de kapster gereden, haartjes geknipt
ik mag weer buiten komen zonder dat de mensen schrikken
't was nodig maar de kapster was in verlof dus 2 weken
langer moeten wachten dan normaal...
Genoten bij de vriendin gerarda..??. groot gelijk..je hebt
maar wat je zelf pakt, niemand komt het aan de deur brengen...
Hugie ook weer 'in the mood'
fijn zoals jij altijd
kan lachen en vertellen. het optimisme loopt eraf ..
het doet echt goed jou te lezen...
Goed dat je zo kan zijn ..ondanks al je miserie...
het maakt het leven toch wat aangenamer hé
...
Veel sterkte en beterschap...!!
falcon, ik kan me voorstellen dat een storm aan de kust
je soms bang maakt, ik heb hier al angst voor rukwinden..
en zwaar weer...eens je het dak bent kwijtgeweeest
vergeet je dat krakend geluid je hele leven nooit meer
Ik hoop ook dat Helena een beetje kan genieten aan zee,
ze verdient het!
Ik ga iets eten.. en dan nog wat frustelen aan de kaartjes
(en een fijn belleke doen)
Fijne avond allemaal en tot morgen, en blijf of wordt gezond hé...
dag gerarda en de vrienden allemaal
Hier is het voor de middag droog gebleven,wel veel wind
maar het was te doen..
Ben met de cabrio naar de kapster gereden, haartjes geknipt
ik mag weer buiten komen zonder dat de mensen schrikken
't was nodig maar de kapster was in verlof dus 2 weken
langer moeten wachten dan normaal...
Genoten bij de vriendin gerarda..??. groot gelijk..je hebt
maar wat je zelf pakt, niemand komt het aan de deur brengen...
Hugie ook weer 'in the mood'
kan lachen en vertellen. het optimisme loopt eraf ..
het doet echt goed jou te lezen...
Goed dat je zo kan zijn ..ondanks al je miserie...
het maakt het leven toch wat aangenamer hé
Veel sterkte en beterschap...!!
falcon, ik kan me voorstellen dat een storm aan de kust
je soms bang maakt, ik heb hier al angst voor rukwinden..
en zwaar weer...eens je het dak bent kwijtgeweeest
vergeet je dat krakend geluid je hele leven nooit meer
Ik hoop ook dat Helena een beetje kan genieten aan zee,
ze verdient het!
Ik ga iets eten.. en dan nog wat frustelen aan de kaartjes
(en een fijn belleke doen)
Fijne avond allemaal en tot morgen, en blijf of wordt gezond hé...
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Oma-c
Het was zeker een leuke namiddag en kunnen pannekoeken eten zonder dat ge ze zelf moet bakken kon niet beter zijn.
Morgen mag ik ook naar de kapper. Ik zal ook blij zijn dat ik weer wat toonbaarder ben. Ik heb moeilijk haar en als er geen permanent meer inzit oei oei triestig .
groetjes gerarda
Het was zeker een leuke namiddag en kunnen pannekoeken eten zonder dat ge ze zelf moet bakken kon niet beter zijn.
Morgen mag ik ook naar de kapper. Ik zal ook blij zijn dat ik weer wat toonbaarder ben. Ik heb moeilijk haar en als er geen permanent meer inzit oei oei triestig .
groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
ne "kruipslag" daar heb jij nog niet van gehoord hé! Ik voelde me op dat momnet meer als dat hondje dat de lucht in ging, maar zonder leiband!
Tja, ne mens wil altijd maar uitdagingen aangaan... volgende keer wat kasseistenen in mijn zakken steken
Allé, wat ik eigenlijk wou zeggen... je hebt er dan toch van genoten bij je vriendinnen. En nog lekkere pannekoekskes gegeten!
En morgen naar de kapper... je zal weer herboren zijn! Het doet er mij aan denken dat de dochter mijn haartje ook nog eens moet knippen. Ik heb wel ne gemakkelijke coupe hoor. Opzij 11 mm en van boven 13 mm. Verder moet er nikis gebeuren. Ze zijn zo al gekleurd
OmaC, bij u is het al gebeurd. Je zal er weer prachtig uit zien. Spijtig dat er gene camera op je telefoon zit
Gelukkig wonen we in een appartement. Dan hebben we zo geen last van de stormen. Maar de uitzichten (vooral over Frankrijk) zijn hier gewoonweg prachtig! Al die dikke wolken die hier voorbij drijven... de regen die met bakken naar beneden valt... Ongelooflijk mooi!
Nu gaan we nog effe TV kijken want Veertje is nog niet zo lang thuis van haar werk en we hebben net nog maar gegeten...
Morgenvroeg moeten we even op kleindochtertje Luna letten. Altijd fijn als ze langskomt...
Hugie, hopelijk kom je straks ook nog even langs alvorens je broodje gebakken is
We wensen iedereen nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
ne "kruipslag" daar heb jij nog niet van gehoord hé! Ik voelde me op dat momnet meer als dat hondje dat de lucht in ging, maar zonder leiband!
Tja, ne mens wil altijd maar uitdagingen aangaan... volgende keer wat kasseistenen in mijn zakken steken
Allé, wat ik eigenlijk wou zeggen... je hebt er dan toch van genoten bij je vriendinnen. En nog lekkere pannekoekskes gegeten!
En morgen naar de kapper... je zal weer herboren zijn! Het doet er mij aan denken dat de dochter mijn haartje ook nog eens moet knippen. Ik heb wel ne gemakkelijke coupe hoor. Opzij 11 mm en van boven 13 mm. Verder moet er nikis gebeuren. Ze zijn zo al gekleurd
OmaC, bij u is het al gebeurd. Je zal er weer prachtig uit zien. Spijtig dat er gene camera op je telefoon zit
Gelukkig wonen we in een appartement. Dan hebben we zo geen last van de stormen. Maar de uitzichten (vooral over Frankrijk) zijn hier gewoonweg prachtig! Al die dikke wolken die hier voorbij drijven... de regen die met bakken naar beneden valt... Ongelooflijk mooi!
Nu gaan we nog effe TV kijken want Veertje is nog niet zo lang thuis van haar werk en we hebben net nog maar gegeten...
Morgenvroeg moeten we even op kleindochtertje Luna letten. Altijd fijn als ze langskomt...
Hugie, hopelijk kom je straks ook nog even langs alvorens je broodje gebakken is
We wensen iedereen nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Falcon je had wel geschreven dat je op handen en voeten kroop
,waarom dan die kasseistenen??????ga je zoals een slang dan?
Maar met dat alles ,vergeet ik Gerarda en de vrienden een groet te brengen..........dus dag iedereen
Gerarda,ben nog steeds niet de beste hoor;maar vechten is nog het enige dat ik kan;zonder me moe te maken
zit weer met krampen,denk dat het een overloop is!
Ben vanmorgen wel naar de kine geweest en heb braaf al mijn oefeningen gedaan.Heb een pluim gekregen van Dirk'( en dat doet wonderen)
Hier is het deze nacht weer het weertje,en op dat glazen dak hoor je dat zo goed;dus Hugie was niet uitgeslapen!
En Falcon;vandaag geen brood;dat is voor morgen hahahahahha
Ben ermee weg ,tot morgen
knuffeltje aan iedereen
Hugie alleen
Falcon je had wel geschreven dat je op handen en voeten kroop
Maar met dat alles ,vergeet ik Gerarda en de vrienden een groet te brengen..........dus dag iedereen
Gerarda,ben nog steeds niet de beste hoor;maar vechten is nog het enige dat ik kan;zonder me moe te maken
Ben vanmorgen wel naar de kine geweest en heb braaf al mijn oefeningen gedaan.Heb een pluim gekregen van Dirk'( en dat doet wonderen)
Hier is het deze nacht weer het weertje,en op dat glazen dak hoor je dat zo goed;dus Hugie was niet uitgeslapen!
knuffeltje aan iedereen
Hugie alleen
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Ja Rudy ge hoord mij niet veel meer spreken over Marc maar deze week heb ik weer enkele dagen enorm verdriet gehad en alles weer beleefd van zijn laatste dagen. Ik denk dat het komt omdat hij volgende maand verjaard.falcon1 schreef: Lieve Gerarda,
Liefs,
Veertje & Rudy
Maar n u gaat het al weer beter. met al die verhalen hier en het bezoek bij mijn vriendinnen kom ik er wel weer bovenop.
Groetjes en knuffels voor u en Veertje
Gerarda
-
Hugie12 schreef: ne "kruipslag" daar heb jij nog niet van gehoord hé! Ik voelde me op dat momnet meer als dat hondje dat de lucht in ging, maar zonder leiband!
Falcon je had wel geschreven dat je op handen en voeten kroop![]()
![]()
,waarom dan die kasseistenen??????ga je zoals een slang dan?
![]()
![]()
![]()
Maar met dat alles ,vergeet ik Gerarda en de vrienden een groet te brengen..........dus dag iedereen![]()
Gerarda,ben nog steeds niet de beste hoor;maar vechten is nog het enige dat ik kan;zonder me moe te makenzit weer met krampen,denk dat het een overloop is!
![]()
knuffeltje aan iedereen
Hugie alleen
Hugie ge hebt het niet goed gelezen van Rudy. hij zegt dat hij DE VOLGENDE KEER kasseistenen in zijn zakken zal steken.Maar ik denk niet dat hij nog zal buiten komen met zulk weer. Ik denk dat de mensen er nog over spreken in De Panne . DIE MAN DIE OVER DE ZEEDIJK KROOP
Sorry Rudy dat moest ik toch nog zeggen
Groetjes Gerarda
-
Lieve Gerarda,
er was toen geen kat op de dijk! (en ook geen slang...). Dus zal niemand mijn capriolen gezien hebben. En probeer u maar eens vast te houden aan de voegen in een muur! Dat was mijn eerste en laatste keer!
Ja, ik begrijp je wel wat Marc betreft. Die beelden zullen je wel gans je leven achtervolgen. Dat is heel normaal en zo moet het ook denk ik. Maar anderzijds gaat je leven verder en moet je ook aan jezelf denken.
Vandaag zou het ook onze huwelijksverjaardag geweest zijn... en dan komen ook die beelden van de laatste dagen weer naar boven, net of het gisteren was...
Hugie, toen je schreef over die regen op het glazen dak, dacht ik aan een liedje...
http://www.youtube.com/watch?v=z3Gsv19Uel4
En we geven je nog een pluimpje bij voor het goede werk dat je deed bij Dirk!
We wensen iedereen nog een fijne woensdag.
Liefs,
Veertje & Rudy
er was toen geen kat op de dijk! (en ook geen slang...). Dus zal niemand mijn capriolen gezien hebben. En probeer u maar eens vast te houden aan de voegen in een muur! Dat was mijn eerste en laatste keer!
Ja, ik begrijp je wel wat Marc betreft. Die beelden zullen je wel gans je leven achtervolgen. Dat is heel normaal en zo moet het ook denk ik. Maar anderzijds gaat je leven verder en moet je ook aan jezelf denken.
Vandaag zou het ook onze huwelijksverjaardag geweest zijn... en dan komen ook die beelden van de laatste dagen weer naar boven, net of het gisteren was...
Hugie, toen je schreef over die regen op het glazen dak, dacht ik aan een liedje...
http://www.youtube.com/watch?v=z3Gsv19Uel4
En we geven je nog een pluimpje bij voor het goede werk dat je deed bij Dirk!
We wensen iedereen nog een fijne woensdag.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Oh...Wat zie ik..??? 
Verjaarde jij gisteren gerarda.. op 26 september????
Dat moet ik noteren op m'n verjaardagskalender...
In ieder geval een late maar welgemeende Proficiat
En nog vele mooie jaren toegewenst...

Het zal een beetje een moeilijke dag geweest zijn ..maar je bent
een hele sterkte dame, je komt er weer overheen..
We zijn er voor jou.. en Marc ziet ook dat je 't goed doet....Héél goed.!
Verjaarde jij gisteren gerarda.. op 26 september????
Dat moet ik noteren op m'n verjaardagskalender...
In ieder geval een late maar welgemeende Proficiat
En nog vele mooie jaren toegewenst...

Het zal een beetje een moeilijke dag geweest zijn ..maar je bent
een hele sterkte dame, je komt er weer overheen..
We zijn er voor jou.. en Marc ziet ook dat je 't goed doet....Héél goed.!
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat"