mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda

27 sep 2012, 09:23

Hallo Hugie en Oma-C
Plezant om wakker te worden vandaag. De kaartjes stroomden hier gisteren al toe. Vandaag (want het is vandaag mijn verjaardag 27-09-1938 )
heeft er al iemand aan mijn telefoon staan zingen en ik moest later dan mijn telefoon toeleggen want mijn gsm stond ook te roepen hahaha.
Mijn dag kan niet meer stuk.
Heel heel lief van jullie hoor Hartelijk dank.

Gerarda

falcon1

27 sep 2012, 11:51

Lieve Gerarda,

ook van ons van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Afbeelding

We hopen dat het nog een fijne dag wordt voor jou!
Nog een dikke verjaardagsknuff!!!

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

27 sep 2012, 17:23

Hartelijk Dank Rudy en Veertje voor het mooie kaartje. Heerlijk zo een dag dat ge leuke kaartjes ontvangt.

groetjes Gerarda

Afbeelding

Oma-C

27 sep 2012, 20:01

Hey gerarda,

Hopelijk had je een fijne verjaardag.. ondanks het gemis :roll:
Ik had je graag een zelfgemaakt kaartje willen sturen
maar heb geen adres, vandaar dat je het met dit
virtuele mandje bloemen moest doen.. :?

Aan allen nog een fijne avond en tot morgen...blijf gezond hé :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

Hugie12

28 sep 2012, 01:21

hali halo ben ik nu zot of doe ik zo?
Hallo Gerarda en de vrienden,
Uwe dag is weer voorbij ,maar er komen er nog hoor........ikke was toch de eerste en weeral tevroeg :oops: oma c had het weer gezien met haar arendsogen zeker,blijf speciaal op om je een kaartje te sturen :lol: :lol: en dan was ik weer te vroeg!!!! :oops:
Hopelijk een leuke dag gehad,maar las dat er gebeld werd van uw andere vrienden enz wil ook zo een verjaardag he......ben 10 jaar jonger;dus zottekes .
Spijtig dat we je adres niet wisten he oma c ,want ik maak ook mijn kaartjes zelf :oops:
duuuuuuuuuuuus iedereen zijn adres privee doorsturen aub :lol: want anders worden ze gewist :lol:
Zou ik nu wat vroeger gaan slapen? Neen Falcon ,want mijn brood steekt nog in de oven hahahahahaha
Maar ga nog wat wandelen op sennet en dan slapen;dus tot morgen?
knuffel van Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

28 sep 2012, 08:21

Neen hoor Hugie ge bent niet zot. Doe maar voort zoals ge bezig bent.
En verjaardagswensen krijgen kan zeker wel een paar dagen te vroeg of te laat, altijd leuk.

Bij mij was mijn broodje al gebakken van gisteren ik kon dus redelijk vroeg naar mijn bedje en heb zelfs lang geslapen.
Ik ga nu eens al mijn moed bijeen nemen en mijn huis eens wassen met water en zeep. Schuren zoals ze zeggen.

Groetjes Gerarda

falcon1

28 sep 2012, 20:29

Lieve Gerarda,

ik ben blij dat je het zegt... eens uwe moed bijeen rapen om te poetsen... awel, dat heb ik nu ook altijd :lol:

En eens lang geslapen... het kan je maar deugd gedaan hebben! Wat kan je anders doen met zo'n weer.
Nog één vraagske, hoe is het nu met de tandjes? Is dat een beetje opgelost geraakt?

Hugie... je bent niet zot aan het worden hoor...
Als ik dat hier thuis zeg dan zegt Veertje altijd "je kuntniet worden wat je al bent" :lol: :roll: :evil:
En houd me nu al een ganse dag bezig... waarom bakt Hugie nu zo laat in de nacht haar broodje? Wel ik denk dat ik de oplossing heb... om 's morgens vers brood te hebben! Just of just?

OmaC, je zelf gemaakte kaartjes zijn gewoonweg prachtig! Het is voor mij vooral belangrijk dat ze steeds met veel liefde gemaakt zijn en dat je er iets "persoonlijks" hebt ingelegd!

Ik ga nu moeten afsluiten. We hebben gans de dag dochter en nkleinkindjes hier gehad en dan gaat voor mij PC uit...
Maar we hebben er weer enorm van genoten!!!

We wensen iedereen nog een fijne avond en rustige nacht...

Liefs,

Veertje & Rudy

Oma-C

28 sep 2012, 22:19

Ja gerarda, ik vroeg het me ook af hoe de tandjes het doen :roll:
omdat we er niks over horen denk ik dat het beter is..?

falcon ja ik maak graag die kaartjes ik heb er net weer
een stapeltje voor een vriend gemaakt. :wink:
Ik ben blij als mensen daar gelukkig door worden, ik steek er
mijn tijd en mijn hart in ..en het is aangenaam als het
gewaardeerd wordt :wink: elke jarige die ik ken en waarvan
het adres heb krijgt een kaartje, en telkens uniek
voor de persoon gemaakt, ik heb er nooit 2 dezelfde. :lol:
Dank voor 't complimentje, :lol: :D groetjes aan Veertje :)

Hugie, ik heb een bril hoor:) die ogen zijn niet zo goed meer,
zeker geen arendsogen hahaha maar ik schrijf alles op
zo vergeet ik weinig (hoop ik) :roll:

Voor iedereen nog een slaapwelleke, en tot morgen :wink:
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

28 sep 2012, 23:06

Oma-C met de tandjes alles in orde . ik ben blij dat dit opgelost is.
Zoiets heb ik nog nooit tegen gekomen.

Mijn gesprongen lippen doen het ook goed maar ik blijf de zalf gebruiken dat de apotheker mij gegeven heeft.
En verder heb ik gisteren mezelf tevreden gesteld met wafels en ben er niet ziek van geweest zodat mijn binnen kant voor het ogenblik ook braaf is.

Ik hoop voor u een leuk weekend
Veel liefs van mij

Gerarda

RIEKSKE

29 sep 2012, 07:54

Afbeelding
lieve Gerarda
kom je ook nog ff proficiat wensen voor je verjaardag
en veel sterkte
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

gerarda

29 sep 2012, 10:47

Riekske Hartelijk dank voor uw mooi kaartje. En moedig van u om met al uw verdriet nog anderen te feliciteren.
Ik leef ook mee met jullie hoor. Wat Gerhard moet meemaken is onmenselijk.

Ook voor jullie hoop ik dat ge nog lang samen kunt zijn, maar zonder pijn.

Groetjes en een dikke knuffel voor u beiden
Gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 29 sep 2012, 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

falcon1

29 sep 2012, 11:21

Lieve Gerarda,

we zijn blij dat het terug beter gaat met jou!
Die dingen kunnen wel uw gemoed ondermijnen hé...
Maar ondanks alles heb je toch weer goed je plan getrokken en Marc zal daar ook zeker fier op zijn!

We wensen je nog een fijne zaterdag.

Liefs,

Veertje & Rudy

gerarda

29 sep 2012, 13:59

Ja hoor Rudy ik ben weer op mijn plooi. Maar ik zal toch weer mijn hersenen in gang zetten om eens al de kinderen samen te brengen van mij en van mijn zuster. Taart kopen is geen probleem. Maar ik bak dan zelf ook nog een tweetal cakes. De chocolade cake heb ik de laatste tijd al veel gebakken maar voor de appelsiencake wilde ik nog eerst eens proberen . De hoofdplat zal gourmet zijn maar ik zal wat varieren met de groentjes en de aperitiefhapjes zal ik ook weer andere nemen.
Ik zal dus een tijdje bezig zijn met de voorbereidingen . Ik denk dat Marc daar nu zal zitten lachen hoor.Dat was allemaal voor hem vroeger hahaha. maar hij deed het graag.
Donderdag heb ik wafels gebakken voormezelf en er veel gegeten met slagroom ja natuurlijk één kilotje bij. Ik ga ze maar weer gaan aflopen deze week.
ik wilde feitelijk naar een tearoom gaan en mij laten bedienen, maar ik vind dat daar altijd verkeerd. ge vraagt een wafel met slagroom en een tas koffie. Om te beginnen brengen ze die koffie eerst ( omdat ge niet meer zou weglopen zeker ) en later dan die wafel en dan is die koffie koud en ik vind dat bij een wafel of pannenkoeken de koffie heet moet zijn. En als ik dan dacht dat die slagroom uit een spuitbus zou komen kon ik best zelf wafels bakken en lekkere verse room opkloppen . Helaas dat kilotje hé. :cry:

Rudy en veertje oma-C Hugie Helena Tina ik wens jullie allemaal een leuk weekend.

groetjes gerarda

Helena van Troje

29 sep 2012, 20:25

maar ik heb deze week toch een heel lekkere wafel gegeten in een tearoom met echte slagroom en echt fruit, amai, ik heb niet meer moeten eten de rest van de dag njammmiiieeee!!!! met een echt potje thee heel heet

falcon1

29 sep 2012, 21:29

Lieve Gerada,

ik heb uw verhaal gelezen met wat gemengde gevoelens...
Eerst dacht ik ocharme, da meiske weet niet meer waar eerts aan beginnen! Maar als ik dat een tweede maal las dacht ik, amaai... die heeft nogal courage!
Weet je wat? Gebruik maar eens goed uw hersenen om er een fijne avond van te maken met de kinderen en die van je zus. Iedereen zal er van genieten en jij heel zeker ook. En Marc zal zo fier als ne gieter zijn als hij ziet wat jij allemaal presteerd!!! (nu, wij ook hoor!)

We weten ook dat het allemaal niet zo gemakkelijk is als het lijkt, maar je moet er zeker af en toe voor zorgen dat je je eens goed voelt... zònder schuldgevoelens!

@Helena: Fijn dat je terug thuis bent, maar heb al iets op jou topic geschreven!
Amaai dat was precies wel de moeite die wafel! Hier in De Panne op de markt (net onder ons deur) kan je die ook eten maar ik vind ze wat groot... net een luchtmatras!

En OmaC is vandaag aan het zeetje. Als ze hetzelfde weer heeft als hier zal ze er ook wel van genoten hebben!

Veertje moest vandaag gaan werken maar ik heb een serieuze fietstocht gedaan langs de dijk en over het strand. Kwestie van conditie wat op peil te houden :roll: . Maar daarna heb wel ik gans het appartement gepoetst... ook voor de conditie :lol:

We wensen al de forumvrienden nog een rustige avond...

Liefs,

Veertje & Rudy