Ja Rudy ik weet het dat ge daar dicht bij frankrijk bent. ik heb er vele jaren geleden ook heel veel naartoe geweest. Ik heb daar parfiat amour leren drinken. Toen dronk ik dat graag. Nu moet ik dat niet meer hebben . Zo zoete likeur .
Ik heb veel moeten rondrijden voor de kinderen dus verscheidene keren in de auto niet zo gezellig en druk ook. Woensdag denk ik dat er nog meer mensen thuis zijn. Ja hé geen school.
Gisteren een gezellige namiddag met iemand die op bezoek kwam en als het mij gaat, ga ik morgen eens met de bus naar Gent.
Ik heb vandaag spaghetti bolognaise gemaakt en heb juist nog voor mij morgen dus moet ik niet koken.
Rudy en veertje hugie en oma-c en helena goede nacht en morgen gezond weer op
Slaapwel Gerarda
Ik heb veel moeten rondrijden voor de kinderen dus verscheidene keren in de auto niet zo gezellig en druk ook. Woensdag denk ik dat er nog meer mensen thuis zijn. Ja hé geen school.
Gisteren een gezellige namiddag met iemand die op bezoek kwam en als het mij gaat, ga ik morgen eens met de bus naar Gent.
Ik heb vandaag spaghetti bolognaise gemaakt en heb juist nog voor mij morgen dus moet ik niet koken.
Rudy en veertje hugie en oma-c en helena goede nacht en morgen gezond weer op
Slaapwel Gerarda