Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

ghyra

08 nov 2011, 08:26

Afbeelding

goede morgen Angel......denk aan je en zal duimen
voor je.....buiten brand altijd de kaars......
:wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

falcon1

08 nov 2011, 09:59

Goeie morgen lieve Angel,

we denken aan jou... hopelijk alles positief...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

08 nov 2011, 12:43

Goedemiddag lieve allemaal,

Thx voor jullie meedenken, lief hoor.

Ik ben bij de huisarts geweest maar hij kon niets vinden en volgens hem zat er dus niets afwijkends.
Hij gaf me een verwijzing mee voor het geval dat ik dit via een mamografie bevestigd wilde hebben, als ik te ongerust was, hem niet geloofde (laten we het zo zeggen) en zekerheid wilde hebben.
Nou moet ik je zeggen dat ik ziek wordt bij het idee nu naar dat ziekenhuis te moeten want ik kan er niet eens naar kijken als we er voorbij rijden, ik zie nog steeds mijn vader liggen hijgen en sterven.
Ook heb ik me toch te nerveus gemaakt voor deze dag en zag daarnet bijna niets meer (migraine aanval) door de stress die ik had en nog heb.
Nu moet ik even bij mezelf te raden gaan of ik al dan niet vandaag nog een afspraak ga maken met het ziekenhuis of op de oproep (die ik over een maand krijg) wacht van de bevolkingsonderzoek bus.
We weten nu niet echt veel meer hoewel Ed zegt dat we het wel weten, de dokter kon niets vinden dus is het goed.
Had hij dan ook die brief maar niet gegeven om me gerust te stellen (ik begrijp zijn denkwijze wel hoor .... maar begreep hij de mijne ook maar) want nu zit ik nog te piekeren.

Rudy, ik ga straks even kijken wat jullie hebben geschreven in het koffie hoekje waar je over schreef, heel veel respect voor Sill (ik heb ze niet gekend .... ook niet op het forum) dat hij tot op het einde nog de woorden "Carpe Diem" gebruikte en fijn dat jullie bij zijn vrouwtje zijn geweest.

Riekske ..... gaat het met jou nu wat beter meis?
Ik hoop dat ze je maar rap kunnen helpen van die ellende af te komen.

Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

Angel4

08 nov 2011, 13:33

Ik ben net op jullie hoekje wezen kijken en heb je foto's bekeken en de verhalen erbij gelezen.
Weer zo'n enorm sterk mens (Mariagina) zoals ze zich er doorheen slaat.
Hier in NL zeggen we: alhoewel je iemand wel voor het hoofd kunt kijken maar nooit erin (wie weet hoe ze zich vanbinnen voelt).
Ik kende hen niet, denk dat ze zich elders op het forum ophielden of ik ze nooit gelezen heb want het was altijd zo enorm druk op het babbelhoekje, ik kon het niet bijhouden allemaal.
Wel heb ik een paar tellen de tranen in mijn ogen moeten bedwingen, het huilen tegen moeten houden.
Fijn dat vele hier zo close met elkaar omgaan, de andere niet laten barsten en zorgen dat andere geen eenzaam bestaan hoeft te lijden (althans niet altijd).
Jammer dat ik hen niet gekend heb want het zien van deze lieve vrouw (dit kun je in haar hele wezen lezen op de foto's) geeft een gevoel van gemis als je zo iemand niet kent.

Fijn dat jullie er waren en ook hele leuke momenten gezien .... een muts in bed op is nooit weg he :-)
Later zag ik de muts weer en ga je nog verder nadenken over dat er toch mensen met oprechte gevoelens bestaan.

.
Groetjes,
Angel4

ghyra

08 nov 2011, 15:34

Afbeelding

hallo angel,gelukkig goed nieuws....
ja helemaal zeker ben je als je een mamografie laat
maken.....of meteen of op de oproep wachten......
als de dr.het zegt!!!!
moet nu gaan eten,straks cursus.....
fijne avond..... :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

08 nov 2011, 16:31

Ja raar he Ghyra, ik voel het wel.
Nu laat ik het heel even betijen en waarschijnlijk dat ik morgen bel voor een afspraak in het ziekenhuis (wachttijd 1 week).

Fijne avond Ghyra.

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

08 nov 2011, 19:57

lieve angelique
ik ben erg blij voor jou
laat voor de voorzichtigheid een mammo doen
is altijd safe

wens je fijne avond
knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

magrit

08 nov 2011, 20:05

Liefste Angel4,
Goed dat de huisdokter niets voelt en je probeert gerust te stellen,maar je heb gelijk om een afspraak te maken voor een mammografie,
ik zou dat ook doen.Als die goed is kan je pas echt gerust zijn.
Positief denken is de boodschap!!
Tot later,Magrit :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Angel4

08 nov 2011, 21:14

Lief van jullie allemaal.

Morgen bellen gaat het dus niet worden want alle moeite die ik de afgelopen tijd heb gedaan om positief in het leven proberen te gaan staan is even op, ik voel me erg moe en hoop een keer op een goede nachtrust zodat ik energie bij kan tappen en zodra dat gelukt is en ik me weer wat sterker voel kan ik er voor gaan, beslissingen nemen enz.
Nu even rustig aan voor het weer fout gaat (dit gebeurde vanmiddag even en ik had het nogal te kwaad eerlijk gezegd).

Voordat ik verder ga mezelf te beklagen ga ik nu eerst even nadenken over hoe goed ik het eigenlijk heb en een operatie om dat gepieker (het piekerpotje) te laten verwijderen is harder nodig denk ik.

Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

ghyra

08 nov 2011, 22:15

Afbeelding
groetjes GHYRA

Angel4

08 nov 2011, 22:27

Afbeelding

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

09 nov 2011, 00:31

Lieve Angel,

het onderzoek bij je huisarts lijkt dus wel heel bemoedigend... Maar als ik me in jou plaats stel zou mijn molentje ook beginnen draaien hoor... Je wil 100% zekerheid! Er is misschien nu nog 1% onzekerheid en dat is nog ietsje te veel hé...
Maar anderzijds... 99% zekerheid is toch wel veel, niet? Probeer je daar momenteel aan op te trekken... De kans dat het onderzoek negatief gaat zijn is nu wel klein...
We hopen echter wel dat je nu heel snel uitsluitsel krijgt en dat het bange wachten snel voorbij is.
Nog een vraagje... is die bus die de mamografie neemt ook niet in je buurt en je kan je daar alsnog terecht? Ik vind een wachttijd van een week voor een mamografie wel lang. Of kan je huisdokter geen woordje doen voor jou?

We hopen dat je toch wat rust kan vinden en wensen je heel veel sterkte...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

RIEKSKE

09 nov 2011, 05:55

Afbeelding
goede morgen angelique
kom je fijne woensdag wensen
en sterkte lieverd
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

09 nov 2011, 08:31

Afbeelding

goede morgen Angel......fijne dag...
hier koud maar de zon komt eraan :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

09 nov 2011, 09:08

falcon1 schreef: Lieve Angel,

het onderzoek bij je huisarts lijkt dus wel heel bemoedigend... Maar als ik me in jou plaats stel zou mijn molentje ook beginnen draaien hoor... Je wil 100% zekerheid! Er is misschien nu nog 1% onzekerheid en dat is nog ietsje te veel hé...
Maar anderzijds... 99% zekerheid is toch wel veel, niet? Probeer je daar momenteel aan op te trekken... De kans dat het onderzoek negatief gaat zijn is nu wel klein...
We hopen echter wel dat je nu heel snel uitsluitsel krijgt en dat het bange wachten snel voorbij is.
Nog een vraagje... is die bus die de mamografie neemt ook niet in je buurt en je kan je daar alsnog terecht? Ik vind een wachttijd van een week voor een mamografie wel lang. Of kan je huisdokter geen woordje doen voor jou?

We hopen dat je toch wat rust kan vinden en wensen je heel veel sterkte...

Liefs,

Veertje & Falcon

Goedemorgen lieve allemaal,

Klopt dat het geruststellend was Rudy maar er speelt momenteel meer.
Ik had laatst verteld dat mijn broer na 27 jaar weer van zich liet horen en met hem nog wat anderen uit mijn duistere (verdrietige) verleden en dat heeft nogal was bij me teweeg gebracht en dat moet ik weer zien te verwerken.

De mammo afspraken gelden hier voor het ziekenhuis 1 week wachttijd en voor de bevolkingsonderzoeks-bus ongeveer een maand.

Als ik alles zo hoor is het in Belgie toch allemaal wat soepeler dan hier in NL dus ga ik een huis in Belgie zoeken :-)

Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4