Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08

De laatste zit er in dus de vlag mag uit
Nu nog een weekje of 3 á 4 en dan hopen op het opknappen/bijkomen/leven hervatten enz.
Het dringt allemaal nog niet tot me door maar volgens Ed komt dat door de aankomende weken die ik nu nog door moet knokken en ik denk dat hij gelijk heeft want de kuur op zich is niet zo'n ramp maar de rest ....
We gaan het zien. .
Morgen komt de verpleegster met de Neulasta en nu maar hopen en duimen dat het niet weer zo'n nare tijd gaat worden met zoveel pijn maar toe maar, niet op de feiten vooruit gaan lopen want misschien valt het mee, you never know.
Ook moet ik tot en met volgende week maandag tabletten tegen de bijwerkingen slikken en volgens mij werken ze niet eens maar oké.
Ik ben blij dat ik nu aan *herstel kan gaan denken (afkloppen).
*

Thx voor jullie lieve berichtjes en het heeft geholpen want het ging allemaal prima op de chemo-unit, ze hebben zelfs de laatste beschikbare ader kunnen vinden en dat is maar goed ook want anders had ik naar de OK gemoeten zodat ze het daar zouden inbrengen en dat hoefde nu gelukkig niet.
Ik ga nu rusten want ben wel heel erg moe en hoop later op de dag hier terug te komen.
Fijne dag allemaal en tot later.
Riekske en Gerhard, ik denk aan jullie.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
heel erg veel sterkte lieverd ben zooooooooooo blij dat het erop zit
voor jou en ed
ik heb zoveel aan jou gedacht vandaag
hou vol he mateke nu de spuit nog
ik heb toen de laatste voor gerhard weg moeten brengen die moest niet meer
ja en die wordt zo vernietigt voor zoveel geld 1500 euro
erg he .
sterkte en slaap maar lekker als je dat kan
knuffie gerhard en riekske
gerhard doet niks als wielrennen kijken
goede aflijding voor hem .
voor jou en ed
ik heb zoveel aan jou gedacht vandaag
hou vol he mateke nu de spuit nog
ik heb toen de laatste voor gerhard weg moeten brengen die moest niet meer
ja en die wordt zo vernietigt voor zoveel geld 1500 euro
erg he .
sterkte en slaap maar lekker als je dat kan
knuffie gerhard en riekske
gerhard doet niks als wielrennen kijken
goede aflijding voor hem .
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
de chemo is nu achter de rug. Waarschijnlijk nog enkele moeilijke dagen en nog wat revalideren maar dan is het herstellen...
We wensen jullie nog veel sterkte en natuurlijk, een spoedig herstel
We bewonderen jullie enorm!!!!!
Nog een dikke sterkteknuff van osn!
Liefs,
Veertje & Rudy
de chemo is nu achter de rug. Waarschijnlijk nog enkele moeilijke dagen en nog wat revalideren maar dan is het herstellen...
We wensen jullie nog veel sterkte en natuurlijk, een spoedig herstel
We bewonderen jullie enorm!!!!!
Nog een dikke sterkteknuff van osn!
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Kort nachtje gehad maar toch even geslapen in tegenstelling tot de vorige keren want dan sliep je de eerste (na de kuur) niet dus dit is lekker meegenomen
Ook gingen we pas om half 12 naar bed en dat was laat in verhouding met alle weken hiervoor want dan lagen we er rond 9 uur al in.
Ja Riekske, die spuiten zijn enorm duur en toen ik er naar vroeg aan die verpleegster beaamde ze dat maar ja zei ze, die leverancier heeft de macht om zoveel te vragen en wij hebben het toch echt nodig.
Daar zit wat in natuurlijk dus ....
Maar goed dat we het niet uit onze eigen portomonai hoeven te betalen want dan ging het niet he.
Fijn dat je (ondanks jullie eigen sorro's) gisteren aan me gedacht hebben, thx.
Herstellen nu he Ghyra, Falcon en Veertje, pfffffffft, dat zal een flinke kluif worden maar ik ben blij dat het zover is
Het valt me overigens op Ghyra dat jij al heel lang op mijn website komt aan de plaatjes te zien want deze (bovenstaande) heb ik alleen nog maar op mijn pc in mijn Pandora mappen maar niet meer op de site ...... leuk te zien steeds weer!
Nou, ben ik even blij dat dit bericht er staat en volgens mij niet helemaal zonder fouten want jemig, wat is dat moeilijk na zo'n kuur (schrijven en soms spreken ook) want ook je hersenen doen mee en laten het qua lezen en schrijven vaak afweten dan.
Je moet dan vooral niet in paniek raken omdat je denkt van tante lotje getikt te zijn geworden want dan is het hek helemaal van de dam
Dank jullie voor de enorm lieve berichtjes.
Een hele fijne dag en tot later.
Riekske en Gerhard heel veel stekte en warmte van deze kant.

Kort nachtje gehad maar toch even geslapen in tegenstelling tot de vorige keren want dan sliep je de eerste (na de kuur) niet dus dit is lekker meegenomen
Ook gingen we pas om half 12 naar bed en dat was laat in verhouding met alle weken hiervoor want dan lagen we er rond 9 uur al in.
Ja Riekske, die spuiten zijn enorm duur en toen ik er naar vroeg aan die verpleegster beaamde ze dat maar ja zei ze, die leverancier heeft de macht om zoveel te vragen en wij hebben het toch echt nodig.
Daar zit wat in natuurlijk dus ....
Maar goed dat we het niet uit onze eigen portomonai hoeven te betalen want dan ging het niet he.
Fijn dat je (ondanks jullie eigen sorro's) gisteren aan me gedacht hebben, thx.
Herstellen nu he Ghyra, Falcon en Veertje, pfffffffft, dat zal een flinke kluif worden maar ik ben blij dat het zover is
Het valt me overigens op Ghyra dat jij al heel lang op mijn website komt aan de plaatjes te zien want deze (bovenstaande) heb ik alleen nog maar op mijn pc in mijn Pandora mappen maar niet meer op de site ...... leuk te zien steeds weer!
Nou, ben ik even blij dat dit bericht er staat en volgens mij niet helemaal zonder fouten want jemig, wat is dat moeilijk na zo'n kuur (schrijven en soms spreken ook) want ook je hersenen doen mee en laten het qua lezen en schrijven vaak afweten dan.
Je moet dan vooral niet in paniek raken omdat je denkt van tante lotje getikt te zijn geworden want dan is het hek helemaal van de dam
Dank jullie voor de enorm lieve berichtjes.
Een hele fijne dag en tot later.
Riekske en Gerhard heel veel stekte en warmte van deze kant.

.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel en Ed,
we hopen met je mee dat je de volgende dagen beter gaat doorkomen dan de weken voorheen.
Verzorg je nu maar goed en ik denk dat veel rusten ook wel bevorderlijk is.
Nog veel sterkte en verzorg je goed hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
we hopen met je mee dat je de volgende dagen beter gaat doorkomen dan de weken voorheen.
Verzorg je nu maar goed en ik denk dat veel rusten ook wel bevorderlijk is.
Nog veel sterkte en verzorg je goed hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Lekker geslapen, jullie ook?
Wel pijn nu, vooral in mijn hele bovenlijf en mijn smaak is weer helemaal weg, het enige wat je nu nog een klein beetje proeft is heel veel suiker in een beker drinken maar daar moet je ook mee oppassen he, voor je het weet heb je zo op een dag een halve kilo suiker binnen omdat je "verplicht" bent minstens 2 liter vocht per dag te drinken na je kuur.
Maar genoeg nu, ik weet dat dit een tijdje kan gaan duren maar dan hoop ik net als de keren daarvoor ook weer langzaam maar zeker op te gaan knappen en nu hoef ik geen chemo meer dus ..... ??!??
Ik ga nu weer stoppen met typen en de pc afsluiten want ik ben alweer uitgeput en wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Thx voor jullie lieve berichtjes
Lekker geslapen, jullie ook?
Wel pijn nu, vooral in mijn hele bovenlijf en mijn smaak is weer helemaal weg, het enige wat je nu nog een klein beetje proeft is heel veel suiker in een beker drinken maar daar moet je ook mee oppassen he, voor je het weet heb je zo op een dag een halve kilo suiker binnen omdat je "verplicht" bent minstens 2 liter vocht per dag te drinken na je kuur.
Maar genoeg nu, ik weet dat dit een tijdje kan gaan duren maar dan hoop ik net als de keren daarvoor ook weer langzaam maar zeker op te gaan knappen en nu hoef ik geen chemo meer dus ..... ??!??
Ik ga nu weer stoppen met typen en de pc afsluiten want ik ben alweer uitgeput en wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Thx voor jullie lieve berichtjes
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel en Ed,
fijn dat je nog even langs kwam om te vertellen hoe het met je is.
Hopelijk voel je je snel terug beter.
We wensen jullie toch nog een fijne dag en hopelijk binnenkort wat meer zon zodat je ook in je tuintje of op de camping kan genieten...
Liefs,
Veertje & Rudy
fijn dat je nog even langs kwam om te vertellen hoe het met je is.
Hopelijk voel je je snel terug beter.
We wensen jullie toch nog een fijne dag en hopelijk binnenkort wat meer zon zodat je ook in je tuintje of op de camping kan genieten...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo angel....ja dat plaatje staat hier op mijn laptop;
houd goede moed
..kom gauw ff kijken......
hier mooi weer geweest...nu regen
na een braderie in Arcen geweest.....
dus nu ff lui tv kijken......naar de 4daagse kijken
fijne avond allemaal........en een goede nacht.... :
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Het gaat momenteel weer wat beter, kreeg gisteren (net als alle andere keren) die spiedmomenten weer (dit duurt meestal 3 dagen) dus ben tegen beter weten in behoorlijk aan de slag gegaan (eten maken, opruimen, schoonmaken enz.) en een enorme pan (alles vers) tomatensoep met uitjes, qourgettes enz. en volgens Ed (ik proef niets) is de soep niet te versmaden zo lekker dus voel ik me toch weer even terug mens
Wel moet ik nu stoppen met dit soort dingen want mijn nagels beginnen eraf te komen door de chemo en hoe lang het duurt voordat ze opnieuw aangegroeid zijn weet ik niet maar zie er wel tegen op (geen nagels .... brrrrrr
Weersverwachting gezien en als het zo is wat er staat (vanaf zondag zomers weertje) hoop ik dat dit een lekker poosje gaat duren want vanaf de 28e hebben wij 3 weekjes vakantie dus voor iedereen die in eigen land blijft met deze dagen hoop ik op toch nog een mooi zomertje.
Hopenlijk alles goed Veertje en Falcon?!
Riekske en Gerhard, heel veel sterkte samen, ik denk ook heel veel aan jullie.
Ghyra, heerlijk he, de vierdaagse, ik mis het echt iedere jaar sinds ik hier woon want ik ging er ook altijd heen (niet zelf wandelen hoor
) en genoot van de stemming onder het volk en de gezelligheid.
Ik zou nog steeds een leuk huisje in Nijmegen willen hebben of in de buurt daarvan maar tja, het is er niet goedkoop op de huizenmarkt dus ..... dromen mag ook he
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Het gaat momenteel weer wat beter, kreeg gisteren (net als alle andere keren) die spiedmomenten weer (dit duurt meestal 3 dagen) dus ben tegen beter weten in behoorlijk aan de slag gegaan (eten maken, opruimen, schoonmaken enz.) en een enorme pan (alles vers) tomatensoep met uitjes, qourgettes enz. en volgens Ed (ik proef niets) is de soep niet te versmaden zo lekker dus voel ik me toch weer even terug mens
Wel moet ik nu stoppen met dit soort dingen want mijn nagels beginnen eraf te komen door de chemo en hoe lang het duurt voordat ze opnieuw aangegroeid zijn weet ik niet maar zie er wel tegen op (geen nagels .... brrrrrr
Weersverwachting gezien en als het zo is wat er staat (vanaf zondag zomers weertje) hoop ik dat dit een lekker poosje gaat duren want vanaf de 28e hebben wij 3 weekjes vakantie dus voor iedereen die in eigen land blijft met deze dagen hoop ik op toch nog een mooi zomertje.
Hopenlijk alles goed Veertje en Falcon?!
Riekske en Gerhard, heel veel sterkte samen, ik denk ook heel veel aan jullie.
Ghyra, heerlijk he, de vierdaagse, ik mis het echt iedere jaar sinds ik hier woon want ik ging er ook altijd heen (niet zelf wandelen hoor
Ik zou nog steeds een leuk huisje in Nijmegen willen hebben of in de buurt daarvan maar tja, het is er niet goedkoop op de huizenmarkt dus ..... dromen mag ook he
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
Lieve Angel en Ed,
even snel la,gskomen want vandaag gans de dag de kinderen op bezoek en kleinkind is hier al gans de week.
Angel ik denk dat je terug wat levenslust gaat krijgen nu de chemo achter de rug is. Het zal nog wel een tijdje duren voor je volledig hersteld bent maar stilaan komt alles wel weer in orde hoor!
En hopelijk vanaf dit weekend hopelijk wat meer zomers weer zodat we ook wat van de natuur kunnen gaan genieten!
We wensen jullie nog een fijne dag...
even snel la,gskomen want vandaag gans de dag de kinderen op bezoek en kleinkind is hier al gans de week.
Angel ik denk dat je terug wat levenslust gaat krijgen nu de chemo achter de rug is. Het zal nog wel een tijdje duren voor je volledig hersteld bent maar stilaan komt alles wel weer in orde hoor!
En hopelijk vanaf dit weekend hopelijk wat meer zomers weer zodat we ook wat van de natuur kunnen gaan genieten!
We wensen jullie nog een fijne dag...