Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
hopelijk al iets beter?
Gelukkig dat de chemo er op zit want deze maal heb je wel enorm veel afgezien...
We wensen je snelle beterschap...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk al iets beter?
Gelukkig dat de chemo er op zit want deze maal heb je wel enorm veel afgezien...
We wensen je snelle beterschap...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
hallo lieve allemaal,
ik probeer maar wat want nu hebben al mijn nagels een beschermdopje en dat typt ook een beetje raar.
maar ik wil toch even een kort berichtje schrijven.
het gaat ietsjes beter maar we hadden dit niet verwacht ed en ik en zijn hierdoor ook zeer beperkt in ons gaan en staan helaas.
maar blijven hopen he.
wat een leuke plaatjes allemaal, thx hoor
wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
ik probeer maar wat want nu hebben al mijn nagels een beschermdopje en dat typt ook een beetje raar.
maar ik wil toch even een kort berichtje schrijven.
het gaat ietsjes beter maar we hadden dit niet verwacht ed en ik en zijn hierdoor ook zeer beperkt in ons gaan en staan helaas.
maar blijven hopen he.
wat een leuke plaatjes allemaal, thx hoor
wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en ed,
bedankt dat je toch even bent langs gekomen.
Blijkbaar maak je toch een hele moeilijke periode door en daarom willen we jullie nog heel veel sterkte wensen.
Hopelijk gaat het snel terug de goede richting uit...
Liefs,
Veertje & Rudy
bedankt dat je toch even bent langs gekomen.
Blijkbaar maak je toch een hele moeilijke periode door en daarom willen we jullie nog heel veel sterkte wensen.
Hopelijk gaat het snel terug de goede richting uit...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
dat klopt wel veertje en rudy, ik zou niet meer weten hoe het is om zonder pijn te leven en soms wordt ik daar heel ongeduldig van want die pijn is ook niet een beetje maar juist behoorlijk.
toch hopen we dat het over zal gaan.
het zijn de zenuwuiteinde van handen en voeten die zijn aangetast door de chemo en er wordt gezegd dat deze niet altijd zal verdwijnen maar dat je er mee moet leren leven, ik moet er niet aan denken
ik weet dat er veel ergere dingen bestaan en dat ik niet mag klagen maar toch ....... iedere dag, de hele dag door en ook in de nachten die pijnen
ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, wens riekske en gerhard enorm veel sterkte en wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
toch hopen we dat het over zal gaan.
het zijn de zenuwuiteinde van handen en voeten die zijn aangetast door de chemo en er wordt gezegd dat deze niet altijd zal verdwijnen maar dat je er mee moet leren leven, ik moet er niet aan denken
ik weet dat er veel ergere dingen bestaan en dat ik niet mag klagen maar toch ....... iedere dag, de hele dag door en ook in de nachten die pijnen
ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat, wens riekske en gerhard enorm veel sterkte en wens iedereen nog een hele fijne dag toe.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4