Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
ik zou niet weten waarom je niet mag klagen... na al wat jullie al hebben doorstaan!!!! Ik ben eerder van mening dat jullie je heel kranig gedragen! Na alles wat ik hier gelezen heb moet ik zeggen dat je toch heel sterk bent om dit allemaal te dragen!
Nu maar hopen dat er stilaan verbetering komt.
Ik weet dat ik makkelijk zeggen heb, maar jij moet het wel doorstaan hé...
Daarom dat we je toch heel veel sterkte en moed wensen om te blijven vechten zodat je nadien weer van de simpele dingen in het leven kan genieten...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik zou niet weten waarom je niet mag klagen... na al wat jullie al hebben doorstaan!!!! Ik ben eerder van mening dat jullie je heel kranig gedragen! Na alles wat ik hier gelezen heb moet ik zeggen dat je toch heel sterk bent om dit allemaal te dragen!
Nu maar hopen dat er stilaan verbetering komt.
Ik weet dat ik makkelijk zeggen heb, maar jij moet het wel doorstaan hé...
Daarom dat we je toch heel veel sterkte en moed wensen om te blijven vechten zodat je nadien weer van de simpele dingen in het leven kan genieten...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel....ja valt niet mee....
maar goede moed houden hoor
beetje afleiding door wat foto,s///////
nu gauw wat beter worden,
iedere dag hoop ik een beetje meer
steunknufffffffffffffff
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
thx voor jullie vriendschap, dat doet goed.
vandaag naar het ziekenhuis geweest en dat schrijf ik later want dat kan ik nog niet.
riekske en gerhard, heel veel sterkte, ik denk zo vaak aan jullie
ghyra, genieten he
verder wens ik iedereen een hele fijne avond en tot later.
vandaag naar het ziekenhuis geweest en dat schrijf ik later want dat kan ik nog niet.
riekske en gerhard, heel veel sterkte, ik denk zo vaak aan jullie
ghyra, genieten he
verder wens ik iedereen een hele fijne avond en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
misschien toch wat goed nieuws gekregen in het ZH.
Hopelijk kan je nu stilaan beginnen aan je herstelperiode. Ik ken hier op sennet nog een vrouw die nu uiteindelijk toch bijna volledig hersteld is en ze is momenteel toch bezig een een heel gewoon leven. Meer nog, ik denk ze meer geniet van het leven dan vroeger.
Maar helaas heeft het allemaal zijn tijd nodig...
We zijn er wel zeker van het het jullie gaat lukken hoor... Je hebt al zo'n lange en moeilijke weg afgelegd, nu moet je er zeker voor gaan!
Misschien dat je dan binnenkort toch even naar de toekomst mag kijken en terug fijne plannen maken!!!!
We wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk rustige nacht.
Liefs,
veertje & Rudy
misschien toch wat goed nieuws gekregen in het ZH.
Hopelijk kan je nu stilaan beginnen aan je herstelperiode. Ik ken hier op sennet nog een vrouw die nu uiteindelijk toch bijna volledig hersteld is en ze is momenteel toch bezig een een heel gewoon leven. Meer nog, ik denk ze meer geniet van het leven dan vroeger.
Maar helaas heeft het allemaal zijn tijd nodig...
We zijn er wel zeker van het het jullie gaat lukken hoor... Je hebt al zo'n lange en moeilijke weg afgelegd, nu moet je er zeker voor gaan!
Misschien dat je dan binnenkort toch even naar de toekomst mag kijken en terug fijne plannen maken!!!!
We wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk rustige nacht.
Liefs,
veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
wat een fijn voorbeeld (jullie schrijven over de kennis van jullie veertje en rudy) en ja, ook wij kijken vooruit en niet meer achteruit, dat is niet de bedoeling.
ik heb een verwijzing meegekregen voor mijn herstel (zie link) www.bonfita.nl
het zal niet zo snel gaan als ik graag zou willen zei de oncoloog maar ik ben nu eenmaal geen geduldig persoontje
in het ziekenhuis eerst bloed afgenomen (cito), daarna controle bij de chirurg (alles goed), daarna naar de oncoloog en de hormonenkuur (5 jaar) meegekregen en toen nog een gesprek met de oncologie verpleegkundige (niets wat we nog niet wisten).
op de camping aangekomen (vrijdag) was ik ziek en ging de kachel aan en ik zat daar met veel kledinglagen op de bank te rillen.
ed moest nog veel doen en ik heb al die tijd zo gezeten en was zo blij toen we naar huis gingen, ik ben gelijk naar mijn bedje gegaan.
ik ben heel blij dat het nu goed gaat daar ghyra en ik hoop dat je met volle teugen kan genieten van de "zomer".
riekske, lief van je dat je ondanks je eigen ellende toch iedere keer hier komt, heel veel sterkte gewenst aan jullie.
ik stop nu weer want mijn vingertjes doen nog steeds erg pijn maar toch een heel bericht nu he
wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
ik heb een verwijzing meegekregen voor mijn herstel (zie link) www.bonfita.nl
het zal niet zo snel gaan als ik graag zou willen zei de oncoloog maar ik ben nu eenmaal geen geduldig persoontje
in het ziekenhuis eerst bloed afgenomen (cito), daarna controle bij de chirurg (alles goed), daarna naar de oncoloog en de hormonenkuur (5 jaar) meegekregen en toen nog een gesprek met de oncologie verpleegkundige (niets wat we nog niet wisten).
op de camping aangekomen (vrijdag) was ik ziek en ging de kachel aan en ik zat daar met veel kledinglagen op de bank te rillen.
ed moest nog veel doen en ik heb al die tijd zo gezeten en was zo blij toen we naar huis gingen, ik ben gelijk naar mijn bedje gegaan.
ik ben heel blij dat het nu goed gaat daar ghyra en ik hoop dat je met volle teugen kan genieten van de "zomer".
riekske, lief van je dat je ondanks je eigen ellende toch iedere keer hier komt, heel veel sterkte gewenst aan jullie.
ik stop nu weer want mijn vingertjes doen nog steeds erg pijn maar toch een heel bericht nu he
wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4