Nieuw hoekje voor Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
voor ons toch een opluchting voor wat je hier schreef!!!
We beseffen wel dat je nog een weg af te leggen hebt, maar we hebben je ook de maanden gevolgd waar je het soms verschrikkelijk moeilijk had. We kennen jou al een beetje en we kunnen alleen maar zeggen dat je gans de tijd heel moedig was! Dat je ondanks dit alles toch altijd hebt door gezet en toch steeds uit die diepe put geraakte.
We wensen nu dat je toch langzaam (mag ook snel zijn natuurlijk) herstelt.
En wat Bonfita betreft... om eerlijk te zijn, het zou mij ook deugd doen denk ik. Ik zou zeggen, zeker doen!
Angel en Ed, we wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk ook een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
voor ons toch een opluchting voor wat je hier schreef!!!
We beseffen wel dat je nog een weg af te leggen hebt, maar we hebben je ook de maanden gevolgd waar je het soms verschrikkelijk moeilijk had. We kennen jou al een beetje en we kunnen alleen maar zeggen dat je gans de tijd heel moedig was! Dat je ondanks dit alles toch altijd hebt door gezet en toch steeds uit die diepe put geraakte.
We wensen nu dat je toch langzaam (mag ook snel zijn natuurlijk) herstelt.
En wat Bonfita betreft... om eerlijk te zijn, het zou mij ook deugd doen denk ik. Ik zou zeggen, zeker doen!
Angel en Ed, we wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk ook een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy

Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39
hallo angel,was een heerlijk weertje vandaag...
hopelijk met jou gauw wat beter....
mijn zus naar huis gebracht,blijf nog een paar dagen
hier met de dogs...ff uitrusten
ook fijne avond...en een rustige nacht,,,,,

hopelijk met jou gauw wat beter....
mijn zus naar huis gebracht,blijf nog een paar dagen
hier met de dogs...ff uitrusten
ook fijne avond...en een rustige nacht,,,,,

groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
hallo lieve allemaal.
wat een lekker weer vandaag he en volgens de weervoorspellers zijn we er nog niet klaar mee
wij zijn rond 12.00uur naar elburg gegaan, naast de parkeerplaats ligt gelijk de markt dus hoefde ik niet ver te lopen.
alleen sokken gekocht en toen weer naar de auto want ik trok het niet meer, ben heel snel moe
via voorburg naar hierden naar de camping, daar even wat gedronken, wat gewandeld (dat moet je echt bijhouden) en na een uurtje of 2 weer naar huis.
niet lang allemaal en niet om over naar huis te schrijven maar toch, voor mij een hele opgave
mijn vingertjes spelen alweer op dus stop ik er weer mee voor vandaag en wil jullie hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes.
fijne avond nog en tot later.
wat een lekker weer vandaag he en volgens de weervoorspellers zijn we er nog niet klaar mee
wij zijn rond 12.00uur naar elburg gegaan, naast de parkeerplaats ligt gelijk de markt dus hoefde ik niet ver te lopen.
alleen sokken gekocht en toen weer naar de auto want ik trok het niet meer, ben heel snel moe
via voorburg naar hierden naar de camping, daar even wat gedronken, wat gewandeld (dat moet je echt bijhouden) en na een uurtje of 2 weer naar huis.
niet lang allemaal en niet om over naar huis te schrijven maar toch, voor mij een hele opgave
mijn vingertjes spelen alweer op dus stop ik er weer mee voor vandaag en wil jullie hartelijk bedanken voor jullie lieve berichtjes.
fijne avond nog en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo angel fijn je berichtje,,,,,
en ff eropuit geweest.....toch al een begin
elke dag wat beter...nu rusten....
smakelijk en fijne avond..laterrr
een goede nacht......doeiiiiiiiiiii
ja heerlijk weer hè
groetjes GHYRA
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
toch een serieuze uitstap gedaan! Het is een begin hé!
Binnenkort zal het wel beteren. En inderdaad ze voorspellen nog mooi weer. Probeer er toch een beetje van te genieten!
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
toch een serieuze uitstap gedaan! Het is een begin hé!
Binnenkort zal het wel beteren. En inderdaad ze voorspellen nog mooi weer. Probeer er toch een beetje van te genieten!
Nog een rustige nacht.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...