Mijn Papsje....
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Ik was zondag ook even niet lekker...daarna heel moe...wij waren op stap en zijn terug naar huis gekeerd....heb toen de ganse namiddag regelmatig geslapen en de nacht die volgde ook...
Ik denk, gevochten tegen de griep...wij zijn gelukkig ingeënt.
Een fijne dag voor jullie!! Hier fris maar zonnig!!
Ik denk, gevochten tegen de griep...wij zijn gelukkig ingeënt.
Een fijne dag voor jullie!! Hier fris maar zonnig!!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
verschillende mensen grieperig? Ik had het eergisteren ook... net als jij en Reline beschrijft. Maar het komt niet echt door precies... iets raar. Grieperig, misselijk voelen, rusten, precies wat beter voelen en toch niet echt kiplekker, maar ook niet doodziek...
Huisdieren, echt iets raar hé! Ze zijn er steeds als je ze nodig hebt... Hier wordt dat in goede zijn verteld, maar het kan ook anders hahaha...
Die kabouters kunnen soms onder elkaar echt ruzie maken en dan ga je natuurlijk tussenbeide moeten komen. Als ze luisteren ok. Maar als dat niet is begin je daar tegen te praten alsof het kinderen zijn. En wonderwel, blijkbaar heb je wel invloed op die dieren!
Soms denk je, het is geen zegen die huisdieren... Als hier 's morgens de wekker afloopt en je nog doodmoe bent komen de poezen even langs... wat snuffelen en kriebelen met hun snorharen... je wil slapen en vraagt nog beleefd, gerust gelaten te worden... Even later komen ze weer en zetten zacht een pootje op je gelaat... je geraakt wat meer geïrriteerd en roept luid hun naam! Helpt even, maar ze worden natuurlijk ook geïrriteerd dat je niet uit je bed komt... ze hebben honger! Na enkele minuten komen ze terug en beginnen het deken naar beneden trekken en dan wordt het je te veel... je springt uit je bed... 4 katten die zenuwachtig voor je voeten lopen... richting kast en je grijpt een zakje katteneten... hun lievelingsgerechtje. Je wil het in het bakje doen maar de draaien zo rond het eetbakje dat het niet lukt om het er in te krijgen en meer op hun hoofd krijgen dan in het bakje... En als het je dan allemaal gelukt is en ze luid smikkelen van het lekkere goedje krijg je een "rust" over je dat je deze klus weer goed geklaard hebt. En opeens ben je blijgezind dat je je 's morgensvroeg weer vier kabouterkes een pracht van dag bezorgd hebt. Idem dito voor hondjes hoor!
Sorry voor het lange verhaal
Maar Reline, je hebt gelijk... als je rust wil en niet echt de tijd hebt om je met huisdieren bezig te houden, moet je ze niet in huis halen. En net zoals ik schreef ... ze zijn echt een "plezante" last! Ik zou ze niet meer kunnen missen.
Pffff... wat ik eigenlijk wou zeggen Angel en Ed... we willen jou een fijne avond en zalige nacht wensen....
Liefs,
Veertje & Falcon
verschillende mensen grieperig? Ik had het eergisteren ook... net als jij en Reline beschrijft. Maar het komt niet echt door precies... iets raar. Grieperig, misselijk voelen, rusten, precies wat beter voelen en toch niet echt kiplekker, maar ook niet doodziek...
Huisdieren, echt iets raar hé! Ze zijn er steeds als je ze nodig hebt... Hier wordt dat in goede zijn verteld, maar het kan ook anders hahaha...
Die kabouters kunnen soms onder elkaar echt ruzie maken en dan ga je natuurlijk tussenbeide moeten komen. Als ze luisteren ok. Maar als dat niet is begin je daar tegen te praten alsof het kinderen zijn. En wonderwel, blijkbaar heb je wel invloed op die dieren!
Soms denk je, het is geen zegen die huisdieren... Als hier 's morgens de wekker afloopt en je nog doodmoe bent komen de poezen even langs... wat snuffelen en kriebelen met hun snorharen... je wil slapen en vraagt nog beleefd, gerust gelaten te worden... Even later komen ze weer en zetten zacht een pootje op je gelaat... je geraakt wat meer geïrriteerd en roept luid hun naam! Helpt even, maar ze worden natuurlijk ook geïrriteerd dat je niet uit je bed komt... ze hebben honger! Na enkele minuten komen ze terug en beginnen het deken naar beneden trekken en dan wordt het je te veel... je springt uit je bed... 4 katten die zenuwachtig voor je voeten lopen... richting kast en je grijpt een zakje katteneten... hun lievelingsgerechtje. Je wil het in het bakje doen maar de draaien zo rond het eetbakje dat het niet lukt om het er in te krijgen en meer op hun hoofd krijgen dan in het bakje... En als het je dan allemaal gelukt is en ze luid smikkelen van het lekkere goedje krijg je een "rust" over je dat je deze klus weer goed geklaard hebt. En opeens ben je blijgezind dat je je 's morgensvroeg weer vier kabouterkes een pracht van dag bezorgd hebt. Idem dito voor hondjes hoor!
Sorry voor het lange verhaal
Maar Reline, je hebt gelijk... als je rust wil en niet echt de tijd hebt om je met huisdieren bezig te houden, moet je ze niet in huis halen. En net zoals ik schreef ... ze zijn echt een "plezante" last! Ik zou ze niet meer kunnen missen.
Pffff... wat ik eigenlijk wou zeggen Angel en Ed... we willen jou een fijne avond en zalige nacht wensen....
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Leuk hoe je dat allemaal schrijft Rudy en ja, het gaat precies zo.
Katten hebben een super eigenzinnig karaktertje en dat is wat ze zo geliefd maakt bij mij, ik ben dan ook super jaloers op ze want wat zou ik graag gewoon mezelf willen zijn i.p.v. altijd maar hoe andere willen dat ik moet zijn.
Honden enz. zijn lief, zonder meer, ik hou van alle dieren maar katten hebben toch echt mij voorkeur.
Beterschap voor iedereen die ziek zijn en heel veel sterkte.
Ik ben nog misselijk maar ben vandaag heerlijk bezig geweest in huis.
Slaap lekker allemaal.
Katten hebben een super eigenzinnig karaktertje en dat is wat ze zo geliefd maakt bij mij, ik ben dan ook super jaloers op ze want wat zou ik graag gewoon mezelf willen zijn i.p.v. altijd maar hoe andere willen dat ik moet zijn.
Honden enz. zijn lief, zonder meer, ik hou van alle dieren maar katten hebben toch echt mij voorkeur.
Beterschap voor iedereen die ziek zijn en heel veel sterkte.
Ik ben nog misselijk maar ben vandaag heerlijk bezig geweest in huis.
Slaap lekker allemaal.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Angel, raar, maar ik heb.vanavond weer een aantal uren geslapen, van half zeven ongeveer tot na half negen! Raar hé!
Weet je wat ik je voor 2011 toewens?
Dat je steeds meer momenten gaat beleven dat je helemaal jezelf kan zijn!!
Dat gaat heel fijn voor je zijn!!!!
Liefs, Reline
Weet je wat ik je voor 2011 toewens?
Dat je steeds meer momenten gaat beleven dat je helemaal jezelf kan zijn!!
Dat gaat heel fijn voor je zijn!!!!
Liefs, Reline
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen Angel een fijne dag......
die dag komt er zeker wel Angel,
gewoon jezelf zijn,dat wil toch iedereen.......
jezelf zijn dat mag!!!!!!!
knuffieeee.....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie morgen Angel & Ed,
we komen jullie een fijne dag wensen... maar vooral een rustige...
Hoe is het met je moeder? Is ze aan de beterhand?
Nog eentje te gaan, en het is weer weekend.
Liefs,
Veertje & Falcon
we komen jullie een fijne dag wensen... maar vooral een rustige...
Hoe is het met je moeder? Is ze aan de beterhand?
Nog eentje te gaan, en het is weer weekend.
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Hallo lieve allemaal,
Ik ben de hele dag met de overgordijnen en de naaimachine bezig geweest.
Jawel, tussen de telefoontjes van mijn moeder door want ze is opstandig omdat ze zich mateloos verveeld, nog steeds last heeft van die hersenschudding en het morgen glad zou worden dus kortom ...... ze kan niet naar buiten.
Ze begint toch een beetje haar "oude" gewoontes terug te krijgen, ze is weer opstandig en kattig en vooral ongeduldig.
In het verleden zou ik me daar aan ergeren maar nu ben ik er wel blij om.
Reline, dat je zoveel slaapt is alleen maar goed he, dan genees je.
Jullie zijn allemaal lief, stuk voor stuk enorm lieve mensen en nogmaals wil ik toch even kwijt dat ik blij ben jullie te "kennen".
Straks ga ik afsluiten, nog even tv kijken en dan naar bed en ik wens iedereen een hele goede nacht toe.

Ik ben de hele dag met de overgordijnen en de naaimachine bezig geweest.
Jawel, tussen de telefoontjes van mijn moeder door want ze is opstandig omdat ze zich mateloos verveeld, nog steeds last heeft van die hersenschudding en het morgen glad zou worden dus kortom ...... ze kan niet naar buiten.
Ze begint toch een beetje haar "oude" gewoontes terug te krijgen, ze is weer opstandig en kattig en vooral ongeduldig.
Reline, dat je zoveel slaapt is alleen maar goed he, dan genees je.
Jullie zijn allemaal lief, stuk voor stuk enorm lieve mensen en nogmaals wil ik toch even kwijt dat ik blij ben jullie te "kennen".
Straks ga ik afsluiten, nog even tv kijken en dan naar bed en ik wens iedereen een hele goede nacht toe.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Hallo Angel,
En dat slapen....je hebt gelijk....ik heb het momenteel echt wel nodig!
Ik wens je een hele fijne dag toe....hopelijk is het nu niet glad.....jou moeder heeft nu vast een schrik opgedaan voor die gladde toestanden!
FDat vind ik heel fijn om te lezen......ooit was het heel anders.....nu weet je er mee om te gaan hé......je begrijpt jou moeder en jou moeder begrijpt jou ook wel...het was een hele weg te gaan, maar je bent er sterjk uitgekomen.Ze begint toch een beetje haar "oude" gewoontes terug te krijgen, ze is weer opstandig en kattig en vooral ongeduldig.
En dat slapen....je hebt gelijk....ik heb het momenteel echt wel nodig!
Ik wens je een hele fijne dag toe....hopelijk is het nu niet glad.....jou moeder heeft nu vast een schrik opgedaan voor die gladde toestanden!
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel.....was de hele dag op pad...naar duitsland,
net hier over de grens....kleef.....
ff geshopt.....fijne avond....en smakelijk
tot laterrrrrrr
groetjes GHYRA