mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda

16 dec 2012, 19:36

Hugie ge weet toch wat ze zeggen hé

WAT GE ZELF DOET ?DOET GE BETER; dUS WAT GE ZELF KOOPT ZAL OOK WEL BETER ZIJN :wink: :wink:

Groetjes gerarda

reline

16 dec 2012, 20:09

Hugie....ik kom je een beetje troosten ..
Wij zaten ook thuis hoor en ik hoef helemaal geen cadeautjes te kopen...niet voor mezelf en niet voor Frans.....doen wij niet...
Of ja...eigenlijk wel cadeautjes....voor onze 3 jongste kleindochtertjes....de andere kleinkinderen hebben liever een cent!

En nog niet van je pakske verlost?
Hier is het qua gezondheid stillekesaan aan het beteren...

Hugie toch...
Ik wou dat ik in de buurt woonde...dan zouden we zeker de Leuvense kerstmarkt onveilig maken en wie weet ook sommige winkels!!
En een lekkere glühwein drinken....

tot.....

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

Oma-C

17 dec 2012, 09:09

Dag gerarda, 't is al druk hier :)
Hallo allemaal, hier ook geen cadeautjes
als we iets willen gaan we het halen wanneer het nodig is
en verder is het allemaal zo opgeklopt ..
Kleinzoon krijgt een cent daar doet hij mee wat hij graag doet :)
of heeft...Met 22 is dat geen kind meer hé
De kinderen hebben zelf voorgesteld van ermee te stoppen.
Iedereen heeft wat ie graag heeft dus ja...

Hugie zo'n zatlapperij.. dat maak je zelf hé, daar hoeft niemand
aan mee te doen.. je kan evengoed wel over een markt
of zo wandelen zonder dat je daar onnozel aan meedoet..
maar ja.. 't is een gedacht zeker :roll:
en een glühweintje of een jenevertje..daar wordt je niet
direct zat van.. je moet geen fles drinken hé :lol:

Dag reline jou zag ik al onderweg :)

Dag falcon, hou jullie gezond :)

Voor iedereen een fijne maandag.. tot later :)
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

falcon1

17 dec 2012, 17:48

Lieve Gerarda,

ik bekijk dat hier allemaal van op afstand hoor.. Ik zie graag dat mensen genieten. zelf is het ook niet zo direct aan mij besteed.

OmaC, die cadeaukes beginnen hier ook serieus te minderen. Bovendien hebben de kinderen hun geld zelf broodnodig.
Ze staan er wel op dat ze nieuwjaarsavond hier samenkomen.

Reline, en voor jullie blijkt dat ook zo te zijn. Maar is dan ook een heel grote familie aan het worden hé...

Hugie, ik heb eigenlijk wat compassie met u... Gelukkig dat je er toch altijd e moed weet in de houden... Maar ik kan me wel een beeld vormen hoe alles bij jou in zijn werk zit... Ik hoop echt voor jou dat je de feestdagen wat kan genieten...

We wensen iedereen nog een fijne avond. Seffens zijn het hier zeevruchten, mosselkes... Ik zal er u enkele virtuele opsturen...

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Hugie12

18 dec 2012, 00:30

Hallo Gerarda en de vtienden,
Ben er weer eens ,opperhoofd is juist slapen en dan eb ik de pc om wat teschrijven he :lol:

Wij hebben graag een pakje onder de boom ,kleinigheidjes hoor,maar wel een pakske........wij vragen wat ze graag hebben en ik krijg steevast de kookboek van colryut hahahahahaa

De zoon en zijn vriendin krijgen geld ,heb juist doosjes gemaakt,maar er zit nog niks in :lol: :lol: :lol: Yunna mijn kleidochtertje krijgt een speeltje,maar ook niet veel,want ze is jarig de 10de januari en dan krijgt ze weer wat.Sven (Isabel haar zoon)krijgt dit jaar niets !!!!!!Vind niet dat hij beloont moet worden ..........6 op 20 op zijn rapport en ge moest hem horen op zijn ma! :twisted:
Voor opperhoofd,die krijgt een appel ,snoepen is gezond he :lol: :lol: :lol:

Nu ga ik julie laten en mssn tot morgen
knuffel
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

Oma-C

18 dec 2012, 08:19

Goede morgen gerarda en de vrienden..
Hugie jij bent me er eentje..:lol: :) hahaha,
En ja... een apppel mooi ingepakt 't is origineel :lol:

Hier een kalme dag vandaag, de sinussen willen niet
echt beteren en door de medicatie last van te hoge bloeddruk :?
beestjes zijn slecht onder bedwang te krijgen.. ach ja.. :roll:

Ik wens iedereen een fijne dag met wat je doet..
Groetjes en tot...

gerarda

18 dec 2012, 09:53

Oma-c zo maar op de sukkel blijven niet plezant hé. natuurlijk juist met die feestdagen. Ik hoor veel mensen klagen. Hier zitten we ook met een kleinzoon die keelpijn heeft en hoest . Maar tegen kerstdag zal dat wel gedaan zijn.
Die bloeddruk heb ik mijn moeder ook altijd horen over klagen.
Inderdaad een beestje dat niet gewillig wegblijft.
Ik hoop dat ge van uw hoest ook zult verost zijn tegen kersdag.

Meiske ik zal voor u ook eens een kaarsje branden hoor, dat ge het gezellig hebt met de feestdagen en met uw kinderen.

groetjes Gerarda Afbeelding

gerarda

18 dec 2012, 10:01

Hallo Hugie,

Ja ge bent goed bezig een appel voor het opperhoofd die zal wel gezond blijven. :D

Ik heeft ook geld aan de kinderen ze moeten inderdaad maar zelf weten wat ze er voor willen kopen.
Ik vind dat wel gezellig als ik mensen zie geschekjes kopen , maar zelf doe ik dat niet graag; Ik denk altijd ja zouden ze daar wel tevreden mee zijn. Zelfs als ik weet wat ze moeten hebbben denk ikdan ja zou het kleur nu wel goed zijn . Neen hoor dat maakt mij alleen maar zenuwachtig.
En voormezelf ga ik heel graag op ronde om mijn goesting te vinden.

Nog een weekje geduld en he tis zover.

groetjes gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 18 dec 2012, 10:13, 2 keer totaal gewijzigd.

gerarda

18 dec 2012, 10:09

Rudy ik geloof u dat het allemaal aan u niet besteed is , we eten tegenwoordig zoveel goede dingen op gewone dagen dat we niet meer weten wat speciaal maken . Ik heb voor mij wel ideeen maar al die dingen moeten de klein kinderen niet hebben. ik ben nogal verlekkerd op Kreeft en St jacobvruchten . En ook slakken . Mijn zoon en ik zouden nogal smullen .En die mossel pot dat ge hier stuurde ik had er direct goesting naar. :D .

Het zal toch wel gezellig zijn bij jullie met de kinderen zeker. Hopelijk is iedereen gezond tegen dan. want met kinderen staat ge soms voor verassingen.

groetjes voor u en Veertje
gerarda
Afbeelding

gerarda

18 dec 2012, 10:16

Carlein bedankt voo ruw kaartje, ik begin er inderdaad weer bovenop te komen en goesting te krijgen om te koen. maar ik zal mij eerst laten bedienen met de kerstdagen

groetjes gerarda Afbeelding

falcon1

18 dec 2012, 17:07

Lieve Gerarda,

fijn te horen dat het stilaan beter gaat.
En St. Jacobsschelp staat hier bij de feestdagen ook altijd op het menu! De rest zal iets simpel zijn... iets wat ze allemaal lusten want sommigen zijn daar nogal moeilijk in. Ik denk dat als we hier spaghetti serveerden iedereen gelukkig was!

OmaC, nog steeds niet in orde? Het lijkt wel iets hardnekkig te zijn! We zullen hier ook voor jou een kaarske branden opdat je snel terug beter mag zijn...

Hugie, je bent inderdaad wel een cadeeke hoor :lol:
Maar je hebt dat allemaal wel goed geregeld!En de kookboek van de Colruyt vind ik dit jaar wel goed... ik heb hem al...

Carlein, alles goed met jou?

Vandaag is het babysitten hier.
We wensen iedereen nog een fijne avond.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda

19 dec 2012, 14:37

Rudy ik moet lachen omdat ge zegt.Het zal spaghetti zijn iedereen lust dat. Dat is hier ook zo Vooral de kinderen. Ik denk dat ik met die st jacobsvruchten niet moet afkomen en dacht ook dan doe ik maar spaghetti voor hen hahaha

Hoewel ik zelf ook de spaghetti van Marc mis. Ik kan ze ook wel maken maar die van hem was beter.

Morgen moet ikniet meer voor de kleinzoon zorgen en ga ik eens de straat op.

Groetjers en liefs voor u en Veertje Gerarda

Oma-C

20 dec 2012, 09:03

Goede morgen... aan gerarda en de vrienden vandaag een fijne Afbeelding
gewenst..hopelijk gaat alles goed. :)

gerarda

20 dec 2012, 16:27

Oma-c ja hoor alles gaat goed ,maar traag :roll:
Ik kon gisteren niet in slaap geraken en heb uitzonderlijk eens een slaappil genoemen en ik ben ni-u nog niet wakker en het is al weer bijna avond hahahaha?
maar ikheb toch mijn boodschappen kunnen doen maar alles met vertraging. Ik was maar rond 9,30uwakker en anders sta ik al om 9 uur aan de winkels.

Ikben deze namiddag dan ook naar de boekenwinkel geweest om een boek te bestellen over pp.
Houd je klaar hé als de pp beelden op u afkomen hahahha

maar dat zal maar nà nieuwjaar zijn; dan zal ik al wel weer wakker zijn.

Groetjes en hoe gaat het met de hoest ??

gerarda

gerarda

20 dec 2012, 16:28

hallo hugie ergens in de goot gevallen op weg naar het ziekenhuis ?
Alles goed met u.?

groetjes gerarda