mijn man verloren
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Rudy inderdaad het is er weer hevig aan toe gegaan.
Misschien ga ik de maandag eens naar de stoet als het mooi weer is, want de zondag ik dit natuurlijk enorm druk.
Ik heb hier nu problemen met mijn pc en morgen moet ik hem binnen doen.
Ik heb nog de laptop van Marc dat ik kan gebruiken maar ik zal toch mijn pctje missen.
Ik hoop nu dat er aan die laptop niets mankeert dus als ge mij niet hoort weet ge dat mijn machientjes mij in de steek gelaten hebben.
Ik vind dat de laptop te traag werkt daarom denk ik dat daar ook iets aan mankeert.
Groetjes voor iedereen en een dikke knuffel
gerarda
Misschien ga ik de maandag eens naar de stoet als het mooi weer is, want de zondag ik dit natuurlijk enorm druk.
Ik heb hier nu problemen met mijn pc en morgen moet ik hem binnen doen.
Ik heb nog de laptop van Marc dat ik kan gebruiken maar ik zal toch mijn pctje missen.
Ik hoop nu dat er aan die laptop niets mankeert dus als ge mij niet hoort weet ge dat mijn machientjes mij in de steek gelaten hebben.
Ik vind dat de laptop te traag werkt daarom denk ik dat daar ook iets aan mankeert.
Groetjes voor iedereen en een dikke knuffel
gerarda
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
hopelijk kunnen ze je pc herstellen. Maar volgens mij is dat geen probleem hoor. Af en toe eens volledig leegmaken en opkuisen en je gaat zien dat hij er opnieuw als raket vandoor gaat!
En de carnaval in Aalst gaan we zekr volgen... maar dan op TV. Hopelijk lukt het je om er naar toe te gaan!
Hugie, oeie... dat klinkt niet zo goed! Fijn dat je toch even langs kwam om het te melden! Tja, het moet bij jou ook niet gekker worden hé.
Veel sterkte nog.
We wensen aan alle vrienden hier nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
hopelijk kunnen ze je pc herstellen. Maar volgens mij is dat geen probleem hoor. Af en toe eens volledig leegmaken en opkuisen en je gaat zien dat hij er opnieuw als raket vandoor gaat!
En de carnaval in Aalst gaan we zekr volgen... maar dan op TV. Hopelijk lukt het je om er naar toe te gaan!
Hugie, oeie... dat klinkt niet zo goed! Fijn dat je toch even langs kwam om het te melden! Tja, het moet bij jou ook niet gekker worden hé.
Veel sterkte nog.
We wensen aan alle vrienden hier nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Ik wens jullie allemaal een leuk weekend wel wat veel regen en wind maar niets aan te doen.
Ik zal me ook wel vervelen. De kinderen komen niet en pc buiten gebruik ? niet leuk. Ik werk hier nu wel op de laptop maar ik heb toch liever een computer.
Zo Reline Rudy en Veerjte Oma -C Hugie Carlein
Veel liefs van mij.
Gerarda
Ik zal me ook wel vervelen. De kinderen komen niet en pc buiten gebruik ? niet leuk. Ik werk hier nu wel op de laptop maar ik heb toch liever een computer.
Zo Reline Rudy en Veerjte Oma -C Hugie Carlein
Veel liefs van mij.
Gerarda
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Gerarda,
Gelukkig heb je de laptop van Marc waar je nu op terecht kan!!
Als je die niet moest hebben...
Ik hoop dat er in je pC gewoon veel te veel opgeslagen zit....en dan zal alles vlug opgelost zijn!!
En ben je naar de foor geweest?....En er nog zo graag opzitten.....bij mij is die zin er niet zo....was hier in het dorp ook altijd maar een kleine kermis...niet zoals bij jullie.
Wat ik graag deed was buldozeren....lang geleden!!
Carnaval in Aalst betekende voor jullie heel veel hé...was een beetje een deel van jullie leven..
Ik hoop dat het weer volgende dagen mee wil en dat je er naar toe kan.
Ik was gisteren om het gereserveerde boek....maar er was nog iemand die het voor mij reserveerde....de volgende aan de beurt ben ik....ik heb wel het boek gezien ...het werd nog niet opgehaald....
In de plaats daarvan heb ik een zeven andere boeken mee...vijf ervan van Steel....heb echt enorm veel zin in lezen en ben er gisterenavond aan begonnen.....maar dat betekende...lezen....wegdoezelen enz...elke keer weer...
Daarom waarschijnlijk dat ik vannacht al rond de vijven wakker was!! Maar ik heb er veel deugd van gehad hoor!!
Hugie...ik ben blij dat je er even was...klinkt niet goed....maar dit schrijven lucht je zeker op en ik hoop dat je in de toekomst misschien wat kwijt kan....
Ik wens je ook veel sterkte toe....
Ik wens jullie, net als aan Oma-C, Carlein en Falcon en andere lezers een hele fijne dag toe...hopelijk een minder natte dan gisteren!!
Liefs, Reline
Gelukkig heb je de laptop van Marc waar je nu op terecht kan!!
Als je die niet moest hebben...
Ik hoop dat er in je pC gewoon veel te veel opgeslagen zit....en dan zal alles vlug opgelost zijn!!
En ben je naar de foor geweest?....En er nog zo graag opzitten.....bij mij is die zin er niet zo....was hier in het dorp ook altijd maar een kleine kermis...niet zoals bij jullie.
Wat ik graag deed was buldozeren....lang geleden!!
Carnaval in Aalst betekende voor jullie heel veel hé...was een beetje een deel van jullie leven..
Ik hoop dat het weer volgende dagen mee wil en dat je er naar toe kan.
Ik was gisteren om het gereserveerde boek....maar er was nog iemand die het voor mij reserveerde....de volgende aan de beurt ben ik....ik heb wel het boek gezien ...het werd nog niet opgehaald....
In de plaats daarvan heb ik een zeven andere boeken mee...vijf ervan van Steel....heb echt enorm veel zin in lezen en ben er gisterenavond aan begonnen.....maar dat betekende...lezen....wegdoezelen enz...elke keer weer...
Daarom waarschijnlijk dat ik vannacht al rond de vijven wakker was!! Maar ik heb er veel deugd van gehad hoor!!
Hugie...ik ben blij dat je er even was...klinkt niet goed....maar dit schrijven lucht je zeker op en ik hoop dat je in de toekomst misschien wat kwijt kan....
Ik wens je ook veel sterkte toe....
Ik wens jullie, net als aan Oma-C, Carlein en Falcon en andere lezers een hele fijne dag toe...hopelijk een minder natte dan gisteren!!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Goede morgen gerarda en de vrienden
weekend alweer, en we zouden regen krijgen..
pakken zoals het komt hé..
gerarda, ik hoop dat je goed beschermd tegen de regen
toch iets kan opsnuivenvan de carnaval-gekte..
ik ben er vroeger bijna jaarlijks geweest omdat ik er
toen vrienden had wonen.. da's al lange jaren geleden
ze wonen er nu niet meer en ik zie het niet meer zitten om
het nog mee te maken .. alles op z' tijd hé,
Toen waren de kinderen nog klein en veel jaren jonger..
maar ik kan me dat feestgewoel nog heel goed herinneren.
Net als in Duitsland..Keulen -Aken -Mainz... wij gingen alleen
voor de stoet en nadien terug naar huis..niet om mee te vieren
want zo'n feestvierders zijn we nooit geweest
Nu kijk ik sporadisch nog eens op de Duitse TV naar de stoet(en)...
Hugie, ik kan je ook alleen maar sterkte wensen..
en hopen dat het ooit eens betert...
niet fijn allemaal
maar jij zit ermee hé
een knuffelke..
reline veel leesgenot,:) ik val tegenwoordig ook in slaap
bij een boek.. hoe spannend ook..
falcon een fijn druk weekend
Wie ik nog vergeet, sorry..ik ga me douchen en klaarmaken..
Zit nog in slaaptenue
weekend alweer, en we zouden regen krijgen..
pakken zoals het komt hé..
gerarda, ik hoop dat je goed beschermd tegen de regen
toch iets kan opsnuivenvan de carnaval-gekte..
ik ben er vroeger bijna jaarlijks geweest omdat ik er
toen vrienden had wonen.. da's al lange jaren geleden
ze wonen er nu niet meer en ik zie het niet meer zitten om
het nog mee te maken .. alles op z' tijd hé,
Toen waren de kinderen nog klein en veel jaren jonger..
maar ik kan me dat feestgewoel nog heel goed herinneren.
Net als in Duitsland..Keulen -Aken -Mainz... wij gingen alleen
voor de stoet en nadien terug naar huis..niet om mee te vieren
want zo'n feestvierders zijn we nooit geweest
Nu kijk ik sporadisch nog eens op de Duitse TV naar de stoet(en)...
Hugie, ik kan je ook alleen maar sterkte wensen..
en hopen dat het ooit eens betert...
maar jij zit ermee hé
reline veel leesgenot,:) ik val tegenwoordig ook in slaap
bij een boek.. hoe spannend ook..
falcon een fijn druk weekend
Wie ik nog vergeet, sorry..ik ga me douchen en klaarmaken..
Zit nog in slaaptenue
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" 
-
Reline dat heb ik ook dat ik inslaap valet een boek.Maar het zal vandaag wel moeten want er is bijna niets op de tv en op die laptop is maar een noodgeval voor mij.
Wat die carnaval betrefd zijn wij daar ingerold door het werk van Marc ik heb daar zeker veel plezier mee gehad.Maar als ik jong was ging ik in Oostende ook graag naar de foor.Nu alleen nog kijken
Oma -C gij bent ook al overal in de wereld geweest als ik u hoor. grapje We vinden u bijna aan de kust. En Aalst is u ook niet vreemd. Ja ik heb vroeger nooit gedacht dat ik Oostende ging verlaten. Maar ja er waren dan vriendinnen die met een beroepsmilitair trouwden en die gingen dan naar Duitsland. Waar de liefde een mens kan brengen hé
Rudy het zal voor u en Veertje ook wel boeken lezen worden zeker . Wandelen op de dijk niet aan te bevelen.
Hugie ik stuur u een beetje troost want ge verlangt ook om eens buiten te komen hé. Voor u moet dit nog erger zijn dan voor ons he .
Nog wat moed binnen een maandje zal het wel beteren.
Carlein ook voor u een rustige zondag ??
Groetjes en een dikke knuffel
Gerarda
.
Wat die carnaval betrefd zijn wij daar ingerold door het werk van Marc ik heb daar zeker veel plezier mee gehad.Maar als ik jong was ging ik in Oostende ook graag naar de foor.Nu alleen nog kijken
Oma -C gij bent ook al overal in de wereld geweest als ik u hoor. grapje We vinden u bijna aan de kust. En Aalst is u ook niet vreemd. Ja ik heb vroeger nooit gedacht dat ik Oostende ging verlaten. Maar ja er waren dan vriendinnen die met een beroepsmilitair trouwden en die gingen dan naar Duitsland. Waar de liefde een mens kan brengen hé
Rudy het zal voor u en Veertje ook wel boeken lezen worden zeker . Wandelen op de dijk niet aan te bevelen.
Hugie ik stuur u een beetje troost want ge verlangt ook om eens buiten te komen hé. Voor u moet dit nog erger zijn dan voor ons he .
Nog wat moed binnen een maandje zal het wel beteren.
Carlein ook voor u een rustige zondag ??
Groetjes en een dikke knuffel
Gerarda
.
-
Lieve Gerarda,
we komen je nog een rustige avond wensen.
Hier waren kleinkinderen op bezoek en morgen moeten we naar dochter en dat is niet bij de deur.
Een boek lezen? Daar heb ik helaas geen tijd voor
Ben altijd wel met iets bezig...
Hopelijk is je pc snel terug in orde.
Nog een dikke sterkteknuff.
Liefs,
Veertje & Rudy
we komen je nog een rustige avond wensen.
Hier waren kleinkinderen op bezoek en morgen moeten we naar dochter en dat is niet bij de deur.
Een boek lezen? Daar heb ik helaas geen tijd voor
Hopelijk is je pc snel terug in orde.
Nog een dikke sterkteknuff.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo iedereen,
Nogal de moeite hé vandaag . Ik dacht dat de wereld dan toch aan het vergaan was zoals ze ons beloofd hadden de 21e hahaha
Ik verstond er mij niet aan dat de laptop niet meer werkte , ik wilde enkele mensen verwittigen die nu op mijn laptop mailen maar niemand was te bereiken. Gelukkig is het nog snel opgelost.
Mijn vooropgestelde wandeling met de hond is ook opgelost. Niets thuis blijven koud en regen.Zoals gewoonlijk.
Ikwens jullie allemaal een rustige avond gezellig bij het vuur.
Groetjes Gerarda
Nogal de moeite hé vandaag . Ik dacht dat de wereld dan toch aan het vergaan was zoals ze ons beloofd hadden de 21e hahaha
Ik verstond er mij niet aan dat de laptop niet meer werkte , ik wilde enkele mensen verwittigen die nu op mijn laptop mailen maar niemand was te bereiken. Gelukkig is het nog snel opgelost.
Mijn vooropgestelde wandeling met de hond is ook opgelost. Niets thuis blijven koud en regen.Zoals gewoonlijk.
Ikwens jullie allemaal een rustige avond gezellig bij het vuur.
Groetjes Gerarda
-
Hi gerarda, ik geraak nu ook binnen alhoewel ik geen telenet heb...
ik kon alleen hier bij sennet niet binnen
van na de middag tot ongever 11u en verder werkte alles goed..
Ja je mist het als het niet werkt...
slaapwel en tot morgen..'t is bedtijd nu..
ik kon alleen hier bij sennet niet binnen
van na de middag tot ongever 11u en verder werkte alles goed..
Ja je mist het als het niet werkt...
slaapwel en tot morgen..'t is bedtijd nu..
-
Lieve Gerarda,
hier ook alles plat... eerst internet dan sennet...
Maar gelukkig,we zijn er terug.
En niet wanhopen hoor... eens zal het weer terug beter worden om gaan te wandelen en er op uit te trekken!
Je weet het... het zeetje wacht op u!
Hopelijk heb je toch nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
hier ook alles plat... eerst internet dan sennet...
Maar gelukkig,we zijn er terug.
En niet wanhopen hoor... eens zal het weer terug beter worden om gaan te wandelen en er op uit te trekken!
Je weet het... het zeetje wacht op u!
Hopelijk heb je toch nog een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Even een korte groet van mij. Ik voel me niet gelukkig zonder mijn pc . Ik hoop dat ik hem vandaag zal thuis krijgen maar het is afwachten.
Ik kom bijna niet buiten met dit slechte weer. Gelukkig heb ik wel regelmatig telefoontjes zodat ik hoor dat er nog ergens leven is. We leven op hoop van beterschap.
Eens die carnaval voorbij zal het ook wel beter gaan. Nu kunt ge wel eens naar de foor gaan , maar voor boodschappen blijft ge daar nu betetr weg.
Er zijn veel winkels die nu gesloten zijn en die zelfs hun etalage barricaderen dus alleen op de molentjes gaan zitten dat kan ik doen
Hugie Oma-c rudy en Veertje
Reline en Carlein vele groetjes en een knuffel van mij
Gerarda
Ik kom bijna niet buiten met dit slechte weer. Gelukkig heb ik wel regelmatig telefoontjes zodat ik hoor dat er nog ergens leven is. We leven op hoop van beterschap.
Eens die carnaval voorbij zal het ook wel beter gaan. Nu kunt ge wel eens naar de foor gaan , maar voor boodschappen blijft ge daar nu betetr weg.
Er zijn veel winkels die nu gesloten zijn en die zelfs hun etalage barricaderen dus alleen op de molentjes gaan zitten dat kan ik doen
Hugie Oma-c rudy en Veertje
Reline en Carlein vele groetjes en een knuffel van mij
Gerarda

-
Lieve Gerarda,
het zijn weer drukke tijden bij jullie hé.
En niet alleen druk maar precies ook vrij woelig... als ze alles moeten barricaderen...
Nog even geduld en al dat feestgeweld zal ook weer voorbijgaan.
Hopelijk kan je je ondertussen toch wat bezig houden.
We wensen jou en alle forumvrienden (Hugie?) nog een fijne avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
het zijn weer drukke tijden bij jullie hé.
En niet alleen druk maar precies ook vrij woelig... als ze alles moeten barricaderen...
Nog even geduld en al dat feestgeweld zal ook weer voorbijgaan.
Hopelijk kan je je ondertussen toch wat bezig houden.
We wensen jou en alle forumvrienden (Hugie?) nog een fijne avond.
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Hallo gerarda, en de vrienden,
weerom een natte dag..maar we moeten erdoor
't moet iets doen in de winter en dat glad-zijn is nog erger..
dan kunnen we helemaal niet buiten..
Ik wens jullie allen een fijne dag met wat je doet..
prober gezond te blijven...
He zou 't met hugie zijn.??:roll:
Ik ga tussen de buien door boodschappen doen.. met het fietske
zoals altijd..heb nooit een auto gehad dus ben het gewend hé
Ik mis het ook niet omdat ik het niet gewoon ben
niets erg hoor.. alleen die regen en zo is niet fijn..
Maar ik smelt er niet van... allé, tot later...
weerom een natte dag..maar we moeten erdoor
't moet iets doen in de winter en dat glad-zijn is nog erger..
dan kunnen we helemaal niet buiten..
Ik wens jullie allen een fijne dag met wat je doet..
prober gezond te blijven...
He zou 't met hugie zijn.??:roll:
Ik ga tussen de buien door boodschappen doen.. met het fietske
zoals altijd..heb nooit een auto gehad dus ben het gewend hé
Ik mis het ook niet omdat ik het niet gewoon ben
niets erg hoor.. alleen die regen en zo is niet fijn..
Maar ik smelt er niet van... allé, tot later...