Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goed morgen Angel......hier koud en gevroren..
word krabben!!!!
nu eerst naar de tandarts........brrrrrrrrrrrrrrrr
fijne dag......hier komt de zon......
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Hier vriest het ook maar de zon schijnt erbij en al waait er een schrale (koud koud) oosten wind, de zon maakt het altijd weer mooi.
Straks wat boodschappen doen en dan weer snel naar m'n warme huisje.
Sterkte bij de tandarts Ghyra.
Iedereen nog een hele fijne dag toegewenst en tot later.
Hier vriest het ook maar de zon schijnt erbij en al waait er een schrale (koud koud) oosten wind, de zon maakt het altijd weer mooi.
Straks wat boodschappen doen en dan weer snel naar m'n warme huisje.
Sterkte bij de tandarts Ghyra.
Iedereen nog een hele fijne dag toegewenst en tot later.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo Angel..is gelukkig meegevallen bij de tandarts.....
hier weer zonnig weer geweest.....
hopelijk gaat het wat beter met je???
zit ff in spanning,een vriendin staat morgenvroeg,7.45,
een nier af aan een zoon,van een andere vriendin
van haar....die kent ze al heel lang....en is erg ziek.....
nu maar hopen dat het allemaal lukt......
fijne avond...laterrrrrrrrrrrrrrr
een goede nacht.....
groetjes GHYRA
-
Goede avond lieve allemaal,
Jemig Ghyra, wat een mooi en groot gebaar van je vriendin.
Over het algemeen doet men dit niet snel voor iemand die geen familie is maar in feite heeft ze gelijk en is iedereen gelijk, familie of niet.
Toch heb ik een groot respect voor zulke mensen die het hart op je juiste plaats hebben zitten.
Ik zal een kaarsje voor iedereen daar branden met de wens dat het komt zoals het je vriendin haar bedoeling is ..... goed!
Wens iedereen een hele goede avond toe en tot later.
Ghyra, heel veel sterkte.
Riekske ..... ook jij heel veel sterkte.
Jemig Ghyra, wat een mooi en groot gebaar van je vriendin.
Over het algemeen doet men dit niet snel voor iemand die geen familie is maar in feite heeft ze gelijk en is iedereen gelijk, familie of niet.
Toch heb ik een groot respect voor zulke mensen die het hart op je juiste plaats hebben zitten.
Ik zal een kaarsje voor iedereen daar branden met de wens dat het komt zoals het je vriendin haar bedoeling is ..... goed!
Wens iedereen een hele goede avond toe en tot later.
Ghyra, heel veel sterkte.
Riekske ..... ook jij heel veel sterkte.
.
Groetjes,
Angel4
-

goede morgen Angel.....thx hoor...
ja kunnen alle kaarsjes gebruiken,
vind het ook heel spannend......
vanmiddag hoop ik meer te weten......
hier koud en mistig......fijne dag....
ga nu sporten,,,,doeiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA
-

Angel kreeg net smsje....operatie goed verlopen bij vriendin,
nu is haar nier naar de ontvangende.....
hopelijk gaat daar ook alles goed.....
fijne middag...
groetjes GHYRA
-
Hallo Ghyra, goedemiddag lieve allemaal,
Ghyra, fijn dat de operatie goed verlopen is, toch voor de zekerheid kaarsjes blijven branden want het is nog zo pril allemaal.
Prachtig gebaar, dat mag wel beloond worden met een goede afloop.
Ben net terug van boodschappen en mijn man is net terug van een vergadering, kwamen bijna gelijk thuis
Hier ook erg somber weer maar daar is het nu eenmaal herfst voor
Nog een hele fijne dag toegewenst en tot later.

Ghyra, fijn dat de operatie goed verlopen is, toch voor de zekerheid kaarsjes blijven branden want het is nog zo pril allemaal.
Prachtig gebaar, dat mag wel beloond worden met een goede afloop.
Ben net terug van boodschappen en mijn man is net terug van een vergadering, kwamen bijna gelijk thuis
Hier ook erg somber weer maar daar is het nu eenmaal herfst voor
Nog een hele fijne dag toegewenst en tot later.

.
Groetjes,
Angel4
-
Goedemorgen lieve allemaal,
Hier schijnt momenteel het zonnetje, ziet er vriendelijk en uitnodigend uit.
Ook is het niet koud, afgelopen nacht ook niet dus het weer is aan het veranderen maar je weet niet hoe en wat, verrassing dus.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Hier schijnt momenteel het zonnetje, ziet er vriendelijk en uitnodigend uit.
Ook is het niet koud, afgelopen nacht ook niet dus het weer is aan het veranderen maar je weet niet hoe en wat, verrassing dus.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-

hallo Angel.....heb niet zo,n goed nieuws,de nier is aan het sfstoten,
er is nog een hele kleine kans,,,,,,
hij is al voor de 4de keer in de operatiekamer....
vind het zo erg voor mijn vriendin......
een goede nacht...
groetjes GHYRA
-
Hallo Ghyra,
Dat is nou enorm vervelend nieuws en ja, zo'n zware beslissing en operatie, het afstaan van een orgaan had het liefst beloond moeten worden met een geslaagde/goede afloop.
Ik vind het erg triest, heb er verschillende malen over lopen denken vandaag, jammer hoor.
Ik hoop dat je ondanks dit alles zult slapen Ghyra, heb een goede nacht.
Riekske .... sterkte meis, ook aan jou denk ik steeds en hoop dat je er goed uit zult komen zodat je straks de kerst in Duitsland door kunt brengen.
Wens iedereen een hele goede nacht toe en tot later.

Dat is nou enorm vervelend nieuws en ja, zo'n zware beslissing en operatie, het afstaan van een orgaan had het liefst beloond moeten worden met een geslaagde/goede afloop.
Ik vind het erg triest, heb er verschillende malen over lopen denken vandaag, jammer hoor.
Ik hoop dat je ondanks dit alles zult slapen Ghyra, heb een goede nacht.
Riekske .... sterkte meis, ook aan jou denk ik steeds en hoop dat je er goed uit zult komen zodat je straks de kerst in Duitsland door kunt brengen.
Wens iedereen een hele goede nacht toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Goeie morgen Angel & Ed,
ben er even niet geweest wegens te druk. maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Angel... misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er al verdere onderzoeken geweest?
Hier ook herfstweer.. vallende bladeren kortere dagen, maar toch nog zonnig...
Ghyra wat erg voor je vriendin en het zoontje van haar vriendin... eigenlijk niet eerlijk... ik vind het vreselijk...
Riekske, ook voor jou veel sterkte en een spoedig herstel!
We wensen jullie nog een fijne herfstdag...
ben er even niet geweest wegens te druk. maar ik hoop dat alles goed gaat met jullie.
Angel... misschien dat ik het gemist heb, maar zijn er al verdere onderzoeken geweest?
Hier ook herfstweer.. vallende bladeren kortere dagen, maar toch nog zonnig...
Ghyra wat erg voor je vriendin en het zoontje van haar vriendin... eigenlijk niet eerlijk... ik vind het vreselijk...
Riekske, ook voor jou veel sterkte en een spoedig herstel!
We wensen jullie nog een fijne herfstdag...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemiddag lieve allemaal,
Jemig Ghyra, dat is werkelijk heel erg.
Alles voor niets
Sterkte voor allen en hopen dat er toch nog een andere oplossing komt.
Ik steek straks weer een kaarsje op.
Hi Rudy en Veertje, nee, dit ziekenhuis staat als zodanig bekend als mensonvriendelijk en ik werd gewoon afgekat en als ik op internet de recencies lees over dit ziekenhuis kunnen ze straks alsnog inpakken.
Daar was een jaartje of wat al sprake van, het ziekenhuis Lelystad zou weggaan en wij moesten dan of naar Emmeloord of naar Almere.
Niet te best voor de spoedgevallen lijkt me.
Ik heb het voor me uit geschoven naar de oproep datum van het bevolkings onderzoek, dat wilde die persoon die ik aan de telefoon had (van het ziekenhuis) dus ging ik me er maar niet kwaad om maken.
Mocht het zijn dat er toch (wat ik niet hoop) iets aan de hand is met mijn borst dan zal ik hen aansprakelijk stellen daarvoor.
Als ik heel eerlijk moet wezen ben ik wel bang hoor maar ga me er niet aan overgeven want dan verpest ik ons leven al voor er iets gebeurd.
Hoe is het met jullie??
Hier is het ook koud maar ook heerlijk zonnig en wij zijn eerst naar Elburg geweest, hebben wat kerstspullen gekocht want ieder jaar sneuvelt er wel wat en ze hebben zulke mooie dingen weer he
We konden het niet laten want we hopen dit jaar samen een heerlijke ontspannen en fijne kerst te mogen beleven.
Dit bedoel ik niet rot of zo hoor maar het was ieder jaar heel ongezellig, heel veel mensen en aan het einde van de kerst waren Ed en ik op en blut en o-zóóóóóóó blij dat het weer voorbij was.
Met onze verjaardagen wisten we niet wat ons overkwam, zo fijn, zo gezellig, zo ontspannen .... dit was ons nog niet overkomen en nu willen we eigenlijk niet anders meer.
We hopen dat ook de kerst ons dit gevoel brengt .... niet langer het gevoel van "moeten, rennen, ergenissen, grote monden krijgen, kinderen die de macht over je hebben, je spullen kapot maken, aan één stuk door gillen en je hebt het maar te pikken want anders worden pa en ma boos enz." maar wel willen we nu het gevoel van geluk, warmte en samenzijn.
Denk s.v.p. niet dat ik hier foute dingen mee bedoel maar hier ging het wel altijd zo en niet alleen met kerst en nu ik de deur dicht gedaan heb voel ik me sterker worden en wat belangrijker is, Ed en ik kunnen steeds beter met elkaar overweg en ik durf het nog niet hardop te zeggen maar ja, we gaan zelfs heel goed met elkaar om (in ieder geval steeds beter).
Pffffffft, dat was weer een heel verhaal.
Nog voor Riekske en Gerhard ..... stekte en ook voor jullie brand ik een kaarsje.
Wens (ondanks alles) iedereen nog een hele fijne zaterdag en tot later.
Jemig Ghyra, dat is werkelijk heel erg.
Alles voor niets
Sterkte voor allen en hopen dat er toch nog een andere oplossing komt.
Ik steek straks weer een kaarsje op.
Hi Rudy en Veertje, nee, dit ziekenhuis staat als zodanig bekend als mensonvriendelijk en ik werd gewoon afgekat en als ik op internet de recencies lees over dit ziekenhuis kunnen ze straks alsnog inpakken.
Daar was een jaartje of wat al sprake van, het ziekenhuis Lelystad zou weggaan en wij moesten dan of naar Emmeloord of naar Almere.
Niet te best voor de spoedgevallen lijkt me.
Ik heb het voor me uit geschoven naar de oproep datum van het bevolkings onderzoek, dat wilde die persoon die ik aan de telefoon had (van het ziekenhuis) dus ging ik me er maar niet kwaad om maken.
Mocht het zijn dat er toch (wat ik niet hoop) iets aan de hand is met mijn borst dan zal ik hen aansprakelijk stellen daarvoor.
Als ik heel eerlijk moet wezen ben ik wel bang hoor maar ga me er niet aan overgeven want dan verpest ik ons leven al voor er iets gebeurd.
Hoe is het met jullie??
Hier is het ook koud maar ook heerlijk zonnig en wij zijn eerst naar Elburg geweest, hebben wat kerstspullen gekocht want ieder jaar sneuvelt er wel wat en ze hebben zulke mooie dingen weer he
We konden het niet laten want we hopen dit jaar samen een heerlijke ontspannen en fijne kerst te mogen beleven.
Dit bedoel ik niet rot of zo hoor maar het was ieder jaar heel ongezellig, heel veel mensen en aan het einde van de kerst waren Ed en ik op en blut en o-zóóóóóóó blij dat het weer voorbij was.
Met onze verjaardagen wisten we niet wat ons overkwam, zo fijn, zo gezellig, zo ontspannen .... dit was ons nog niet overkomen en nu willen we eigenlijk niet anders meer.
We hopen dat ook de kerst ons dit gevoel brengt .... niet langer het gevoel van "moeten, rennen, ergenissen, grote monden krijgen, kinderen die de macht over je hebben, je spullen kapot maken, aan één stuk door gillen en je hebt het maar te pikken want anders worden pa en ma boos enz." maar wel willen we nu het gevoel van geluk, warmte en samenzijn.
Denk s.v.p. niet dat ik hier foute dingen mee bedoel maar hier ging het wel altijd zo en niet alleen met kerst en nu ik de deur dicht gedaan heb voel ik me sterker worden en wat belangrijker is, Ed en ik kunnen steeds beter met elkaar overweg en ik durf het nog niet hardop te zeggen maar ja, we gaan zelfs heel goed met elkaar om (in ieder geval steeds beter).
Pffffffft, dat was weer een heel verhaal.
Nog voor Riekske en Gerhard ..... stekte en ook voor jullie brand ik een kaarsje.
Wens (ondanks alles) iedereen nog een hele fijne zaterdag en tot later.
.
Groetjes,
Angel4