Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

falcon1

12 mei 2011, 17:53

Goeie avond Angel en Ed,

kan wel begrijpen dat je niet steeds op pc kan hoor...
En zolang jullie het goed stellen zijn we ook gerust hé!

Nog een fijne avond,

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Angel4

12 mei 2011, 19:06

Goede avond lieve allemaal,

Eindelijk kan ik even hier komen, op de pc.
Het begint kouder te worden maar we hebben een kachel voor het geval het te erg wordt.
Vandaag ben ik naar de Zwaluwenhoeve gefietst (ongeveer een km of 4 hier vandaan) want ik had yoghurt nodig en Ed was aan het werk maar daar aangekomen hadden ze mijn merk niet (van de andere krijg ik maagpijn) dus weer terug zonder yoghurt maar wel een lekker fietstochtje gehad.
Nog even en ook mijn pc komt hier te staan want ik verveel me als Ed zit te werken en het buiten te koud is.
In ons huis in Lelystad staat niet veel meer, niet eens een bed en zo langzamerhand kan Ed het af gaan maken (die ene muur gladstucken) zodat het verkocht kan worden.
Wel moeten we (indien er een koper komt en het koopt) dan op zoek naar een andere woning want huren kunnen we niet omdat we economisch niet aan andere steden gebonden zijn.
Het wordt dus nog ingewikkeld maar toch kunnen we geen andere weg bewandelen helaas.
We zien het nog wel.
Jullie hebben 2 plekjes waar je op terug kan vallen he Rudy en Veertje?
Da's een hele geruststelling.
De recessie doet veel mensen behoorlijk wat leed aan maar ik mag niet klagen want hoeveel mensen leven er op straat?!?!
Da's pas erg weet ik uit ervaring.
Ja hoor, ik zit weer lekker te klagen maar luister maar niet naar me want het is niet als klagen bedoeld, het is angst, pure angst.
Ik wens iedereen nog een hele fijne avond toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

ghyra

12 mei 2011, 20:09

Afbeelding

hallo angel......fijn dat je lekker hebt genoten met de fiets,
en niet bang zijn ,je hebt heerlijk huisje in de bossen ...toch???
een huis heb je zo gekocht hoor......maar eentje naar je zin,
dat is het voornaamste :wink:
gewoon rustig aan doen ,met alles......
fijne avond...later
een goede nacht zonder spoken,
geen pijn en nare dromen.....
tot morgen....doeiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

ghyra

13 mei 2011, 08:54

Afbeelding

goede morgen angel...
een fijne zonnige dag :
wink:
groetjes GHYRA

falcon1

13 mei 2011, 10:20

Lieve Angel en Ed,

we hopen ook dat je snel iemand vind die je huisje wil kopen... En dan heb je nog even tijd om uit te kijken naar een ander stekje... Vooral niks overhaast doen! En... regelmatig genieten van de dingen om je heen... Voor alles is een oplossing...

Ik heb vorige week eens een landkaart bestudeerd van waar jij woont, je camping, Arnhem... Ligt blijkbaar allemaal ver van elkaar, maar niet onoverkomelijk... Alles ligt wel ver van bij ons....

Hopelijk hebben jullie vandaag nog een leuke dag!

Liefs,

Veertje & Falcon

ghyra

13 mei 2011, 22:24

Afbeelding

geen pijn en nare dromen.....
tot morgen....doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
:wink:
groetjes GHYRA

falcon1

13 mei 2011, 22:27

Lieve Angel & Ed,

we komen jullie nog een rustige nacht wensen....

Liefs,

Veertje & Falcon

Angel4

13 mei 2011, 22:42

Goede avond lieve vrienden,

Jemig, dat duurde even maar misschien dat ik morgen mijn eigen pc hier heb.

Ik vind alles wel vreemd hoor wat dat wonen betreft, net alsof je geen vastigheid meer hebt en aangezien ik al eerder zonder pardon op straat kwam te leven (2x) heb ik daar een erge angst voor gekregen.
Als ik zwervers zie krijg ik het zo benauwd omdat ik een klein beetje weet door wat voor een hel ze gaan, je leest het ook bij de meeste in hun ogen, zo breekbaar, zo ten einde raad.
Nu hebben we nog en de caravan en ons huis maar de toekomst ziet er niet goed uit zolang we in deze dure tijd leven, de recessie zorgt ervoor dat heel veel mensen met een enorme angst leven.
Hoe kan zoiets ontstaan he.
Maar ik mag nog dankbaar zijn en druk mezelf dat ook steeds op het hart zodat ik niet in de put kom te zitten om iets wat nog niet is.
Ik zou wel een leuk huisje in Nijmegen willen hoor Ghyra maar we kunnen niet hoger dan pl.m. 125.000 (all inn) en daar heb je in Nijmegen niet veel voor.
Rudy, wij zitten eigenlijk in de gemeente Nunspeet, deze camping staat niet bij de andere campings als zodanig aangegeven dus kun je het ook niet gemakkelijk ontdekken maar doordat ik een tijdje geleden de link van de camping plaatste is het op die manier wel (via google maps) te ontdekken.
Jammer dat het zo'n eind uit elkaar ligt want Ed en ik hadden jullie allen graag een keer ontmoet.
Nijmegen is niet ver voor ons maar de rest is een aardig eindje weg voor een bakkie koffie :)

Helaas niets meer van mijn moeder vernomen maar aan de andere kant niet helaas want wat was ze gemeen, wat heeft ze me vaak verdriet gedaan en vooral de laatste 3 jaar.
Het is nogal dubbel allemaal.
Maar mijn hele leven (als mijn moeder vals/onrechtvaardig was geweest) ging ik het als de wiedeweerga goedmaken, mijn excuses aanbieden want stel je voor.
Nu kan ik het niet, dit keer kan ik het echt niet.
Ik heb mijn hele leven achter mijn ouders aangerend als een straathondje die het koud had en naar warmte verlangde en steeds weer werd ik afgewezen, net als de rest van de familie en later kwam Ed er ook bij en ook hij is erg slecht behandeld.
Nu we voor dief uitgemaakt werden was dit zo'n enorme klap, dit deed zo'n pijn in mijn hart en ziel en ook bij Ed kwam het als een donderslag aan, nu kunnen we het beide niet aan en willen het ook niet meer.
Wat erg eigenlijk he.
Ik wens dit echt niemand toe.

Nou, dit was weer een flink bericht, en Rudy en Veertje, we vergeten de piloot niet hoor, er was alleen nog geen tijd voor want die Ed is maar druk.

Iedereen een hele goede nacht en ik hoop tot later.
(jullie zijn schatten, thx).

.
Groetjes,
Angel4

ghyra

14 mei 2011, 09:06

Afbeelding

goede morgen angel....zit nu ook op de camping....
is bewolkt en zon.......angel niet bang zijn ,je hebt altijd nog de caravan.....
en je huisje nog,moet eerst verkocht zijn,,,,,maar gaat mss sneller als je denkt....bij ons in de straat stonden er ook verschillende
te koop.....en allemaal weg hoor...
een huisje met tuin voor die prijs,zal wat moeilijk zijn.....
wel appartementen.......maar vaak met 1 slaapkamer.......
of mss omstreken,weurt,beuningen.......dukenburg,lindenholt,neerboschoost,
allemaal rond nijmegen......en toch dichtbij centrum......
niet teveel piekeren meid,,,,,het is niet anders.....geniet
met z,n tweeën......
fijne zaterdag.........en tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:wink:
groetjes GHYRA

Angel4

14 mei 2011, 10:28

Goedemorgen lieve allemaal,

Frisjes he maar wel fijn hier in het bos, heerlijk.

Ze staan er wel Ghyra maar bijna allemaal belast met erfpacht en dat willen we niet.

Ach, we kunnen veel kanten op, in Arnhem staan er ook veel (voor deze prijs) te koop maar die wijken ken ik en tja, ik vindt ze niet gezellig.

De huizenprijzen in Lelystad zijn zo belachelijk laag, ze staan bijna gelijk met het noorden van het land en die staan ook voor deze prijzen te koop omdat er geen mens wil wonen (weinig althans).
Ik wil ook niet in Groningen wonen, vraag me niet waarom want dat weet ik niet eens, het lijkt zo eenzaam, zo vlak en ver weg van de plaatsen waar je het liefst zou wonen ook.
We wachten het wel af.
Het meest bang ben ik voor het zwerversbestaan zoals ik al eerder schreef.

De kachel brand hier even lekker want het is even te koud.

Ghyra ook lekker op de camping .... geniet er van he.
Heb je wat fotootjes van jullie vakantie huisje (caravan) want ik ben benieuwd.
Riekske nog in Mallorca?
Met een lekker zonnetje en plezier?
Ik hoop het.
Falcon en Veertje, in Limburg of aan het zeetje.
Betekend het zeetje dat jullie aan de zee wonen of ?????

Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

14 mei 2011, 17:25

Lieve Angel & Ed,

ik kan er wel inkomen hoe je je voelt als je over je verleden en zwervers vertelt! Maar het zal jullie wel lukken om iets moois te vinden hoor... gewoon een beetje geduld!
Ik vind het wel erg dat je steeds zo vernederd werd en een moeilijk verleden achter de rug hebt. Maar dat hoeft zo verder niet te blijven hé!

Ja Angel, eigenlijk woon ik aan zee, De Panne, midden in het centrum, een boogscheut van het strand. Echt wel mooi en gezellig hier.

En wat die piloot betreft... niks dringt hoor! Zorgen jullie nu maar dat je je goed voelt en wat kan genieten van de camping en haar omgeving.
Fijn dat je binnenkort ook je eigen PC hebt, zal het wat makkelijker maken voor jou!

Geniet nog van het weekend...

Liefs,

Veertje & Falcon

ghyra

14 mei 2011, 21:01

Afbeelding
hallo angel hier vast een foto......
vanbinnen staat op de vaste pc ,die stuur ik morgen wel door :wink:
fijne avond...later
geen pijn en nare dromen......
tot morgen...doeiiiiiiiiiiiiiiiiiii
groetjes GHYRA

ghyra

15 mei 2011, 09:53

Afbeelding

fijne zondag.....tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

15 mei 2011, 12:06

Goedemorgen (nog net) lieve allemaal,

Mooie caravan Ghyra, ben heel nieuwsgierig naar de andere foto's.
Waar (welke streek) staan jullie?

Falcon en Veertje, ja hoor, het is gewoon af en toe dat de paniek bij me door slaat (vanwege de woning) maar dan lees ik weer één van jullie berichten en ga bedenk dan dat het allemaal niet zo zwaar hoeft te zijn.
Het is maar dat je het gewend bent (tegenslag), dan denk je dat het altijd zo zal blijven maar dat hoeft inderdaad niet het geval te zijn.

Het heeft behoorlijk geregend en momenteel is het even droog maar wel afwisseling van wolken en zon.
Toch blijft het prachtig hier, zo onwerkelijk als je bedenkt dat we (omdat er zoveel mensen bestaan) allemaal buiten deze prachtige natuur moeten leven in ons normale bestaan.
De eigenaars van deze camping (de zoon en zijn kinderen) zijn hier geboren weten niet beter en beseffen niet hoeveel geluk ze hebben.
Onze lieve Heer heeft het toch erg goed met hen voor gehad, misschien verdiend uit hun vorige leven (je weet het niet).

Wat heerlijk ook dat jullie aan zee wonen Falcon en Veertje, ook zo overweldigend .... de zee.
De hele natuur is prachtig en machtig.

Wens iedereen nog een hele fijne dag toe en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

15 mei 2011, 14:49

Lieve Angel en Ed,

niet ongerust zijn, alles zal wel tot zijn recht komen... jullie hebben dat ook verdiend! Maar niks forceren... geef alles zijn tijd...

Om je beeld te geven van onze situatie hier ga ik ook enkele fotokes plaatsen...

Ik woon aan zee en het is hier inderdaad prachtig...
Afbeelding

Hier Amberke, de kleindochter voor de eerste maal aan zee met opa...
Afbeelding

Een zicht op het vakantieverblijf in Hengelhoef in Limburg. Ik verblijf voornamelijk door de week als ik ga werken... Het zijn eigenlijk allemaal appartementjes midden in het groen in het natuurpark "Midden-Limburg"
Afbeelding

En hier onze 4 kapoenen, van links naar rechts, Tygro, Plush, Betty en Roshie..
Afbeelding

Nog een fijne dag...

Liefs,

Veertje & Falcon