Nieuw hoekje voor Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

Angel zit hier ook met stomheid geslagen,
en weet niet goed wat ik moet zeggen........
als veel sterkte.....hopelijk is het te behandelen,
met bestraling.....en dat je er vroeg bij bent.....
meid praat erover en krop niet op.....ook met ed.....
liefs en een dikke steunknufffff.....
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Kan er nog niet helemaal in geloven, kan er nog niet echt bij.
Onbewust heb ik het wel geweten, zesde zintuig?
Het schijnt er al een aardig tijdje te zitten.
Ze zijn aardig bezig geweest vandaag, kort gesprek vooraf, mammografie eerst, daarna röntgenfoto’s, toen een punctie door de patholoog-anatoom, toen de uitslag (kwaadaardige kanker) en toen nog 3x een biopsie (welliswaar onder lichte verdoving maar behoorlijk pijnlijk).
Lange dag met heel veel stress en geen happy end.
Wachten op het ziekenhuis in Amsterdam voor een MRI en daarna nog rontgenfoto's of scans (ben vergeten hoe dat heet) of er geen uitzaaingen in mijn longen, lever enz. zitten.
Zitten die er niet is de kans er dat het te behandelen is er.
Meer heb ik niet op kunnen slaan.
Ik hoop er op dat er geen uitzaaingen zijn en dat het verwijderd kan worden.
Ik ga weer even stoppen, ben de weg weer even kwijt.
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Lieverd
Je gaat niet uit mijn hoofd
Ik bid voor jou dat er geen uitzaaiingen zijn
Wanneer weer je dat
Meisje ik weet wat er nu door je heengaat maar blijf geloven lieverd
Kon ik jou maar ff knuffelen
Sterkte ook voor ed knuffie riekske
Je gaat niet uit mijn hoofd
Ik bid voor jou dat er geen uitzaaiingen zijn
Wanneer weer je dat
Meisje ik weet wat er nu door je heengaat maar blijf geloven lieverd
Kon ik jou maar ff knuffelen
Sterkte ook voor ed knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
sorry, maar we kunnen het nog steeds niet begrijpen. Na alles wat jullie al hebben moeten verwerken... ook dit nog... echt niet eerlijk...
We kunnen nog maar een ding zeggen... verlies er de moed niet bij.
Je hebt al zoveel woelige waters door zwommen...
Dit is natuurlijk een magere troost met hetgeen je nu meemaakt.
Belangrijk is dat je nu ook je gevoelens van je afschrijft zoals je dat altijd gedaan hebt!
Wat er lichamelijk met je gebeurt kunnen we niet veranderen, maar wat er geestelijk (en niet onbelangrijk) met je gebeurt kunnen we je misschien wel helpen...
Lieve Angel en Ed, we hopen uit de grond van ons hart dat jullie dit te boven komen en eigenlijk twijfelen we daar niet aan...
Nog heel veel sterkte voor de komende dagen...
Liefs,
Veertje & Falcon
sorry, maar we kunnen het nog steeds niet begrijpen. Na alles wat jullie al hebben moeten verwerken... ook dit nog... echt niet eerlijk...
We kunnen nog maar een ding zeggen... verlies er de moed niet bij.
Je hebt al zoveel woelige waters door zwommen...
Dit is natuurlijk een magere troost met hetgeen je nu meemaakt.
Belangrijk is dat je nu ook je gevoelens van je afschrijft zoals je dat altijd gedaan hebt!
Wat er lichamelijk met je gebeurt kunnen we niet veranderen, maar wat er geestelijk (en niet onbelangrijk) met je gebeurt kunnen we je misschien wel helpen...
Lieve Angel en Ed, we hopen uit de grond van ons hart dat jullie dit te boven komen en eigenlijk twijfelen we daar niet aan...
Nog heel veel sterkte voor de komende dagen...
Liefs,
Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Lieve allemaal,
Jullie zijn weer bij me, gelukkig maar.
Ed en ik hopen ook op een goede afloop, geen uitzaaingen dus maar voordat we dat weten zijn we alweer zeker 2 maanden verder want de MRI gaat 6 weken duren en dan nog de TC Scan.
Hopen dat ............. ik weet het even niet meer.
Ik wil me in ieder geval niet bang gaan maken want dat heb ik al te lang gedaan en ik probeer me er in te berusten, hoe raar dat ook mag klinken ..... flow with the river.
We willen nu eerst samen even bijkomen van dit akelige bericht en kijken hoe sterk we samen zijn, Ed en ik.
Thx dat jullie er ook zijn.
Liefs,
Angel.
Jullie zijn weer bij me, gelukkig maar.
Ed en ik hopen ook op een goede afloop, geen uitzaaingen dus maar voordat we dat weten zijn we alweer zeker 2 maanden verder want de MRI gaat 6 weken duren en dan nog de TC Scan.
Hopen dat ............. ik weet het even niet meer.
Ik wil me in ieder geval niet bang gaan maken want dat heb ik al te lang gedaan en ik probeer me er in te berusten, hoe raar dat ook mag klinken ..... flow with the river.
We willen nu eerst samen even bijkomen van dit akelige bericht en kijken hoe sterk we samen zijn, Ed en ik.
Thx dat jullie er ook zijn.
Liefs,
Angel.
.
Groetjes,
Angel4
-

lieverd hou vol
samen zijn jullie sterk
maar hoe lang de onwetenheid er is
dat is vreselijk
maar wij bidden voor jou dat alles goed mag komen
en moed houden is makkelijk gezegt maar dat is het beste
ik denk aan je je gaat niet uit mijn hoofd mateke
sterkte van ons
gerhard&riekske
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-

Angel ja ,jullie zullen zeker ff moeten bijkomen
van dit nieuws.......houd moed......
denk aan je .......en samen gaan jullie ervoor.....
wij helpen mee,wel op de achtergrond.....maar we zijn er
voor je......
een rustige dag......zoek ook je afleiding.....
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
Hallo lieve allemaal,
Ik heb (vreemd genoeg) goed geslapen de afgelopen nacht, toch zeker 4 1/2 uur en daarnet ook weer een muizenslaapje op de bank.
Ed heeft het ziekenhuis net gebeld om te vragen waarom de TC Scan zo lang moet duren (vanwege het onderzoek naar uitzaaingen) want die Scan hebben ze hier wel in dit ziekenhuis in Lelystad.
Hij kreeg te horen dat z'on scan niet nodig was omdat ....... let op, nu komt het!!! ....... ER ZIJN GEEN UITZAAINGEN!!!!
Toen ik het hoorde heb ik enorm gehuild, heel hard .... van blijdschap.
Ik had vanmorgen n.l. het gevoel (angst) dat mijn hele lichaam al vol zat, stom he.
Ook gaan ze niet akkoord met de lange wachttijd voor de MRI Scan in Amsterdam (AMC) en gaan stappen ondernemen.
Waarschijnlijk krijgen we volgende week een telefoontje van het AMC voor een snelle afspraak aangezien er al kwaadaardige borstkanker geconstateerd is ....met zekerheid dus moeten ze het versnellen zodat er snel geopereerd kan worden (operatie voor zoiets staat zo'n 2 weken na ontdekking voor).
De MRI is bestemd om de werkelijke omvang van het gezwel te weten te komen want op de rontgen geeft hij een andere grootte aan en weten ze niet of er "onschuldig" weefsel omheen zit .... dat is alleen met een MRI Scan te zien.
Wat er gebeuren gaat na de MRI is nog de vraag ..... gaan ze het eerst (ligt aan de ernst ... de grootte .... weefsel of niet .... allemaal nog vragen) of met medicijnen proberen het gezwel kleiner te maken of gelijk opereren.
Na de opereratie (als alles verwijderd is) gaan ze bestralen of chemo, ook dat is nog niet duidelijk voor mij want ik heb eigenlijk alleen bestralen onthouden .... van chemo nog niet zeker.
Weet je dat ik (klinkt heel gek) heel blij ben met de uitslag van vanmorgen ..... GEEN UITZAAINGEN!!!!!!!!!!!
Oh lieverds, wat kan een mens vreemd reageren he .... "Mevrouw, u heeft een kwaadaardige borstkanker" en ik blij de volgende dag dat er geen uizaaingen zijn.
Ze zeggen dat dit tegenwoordig goed te behandelen is dus er is nog hoop en die probeer ik vast te houden .... de rest onderga ik want wat kun je anders doen.
Voel me momenteel dankbaar en rustig .... hoop dat dit zo blijft en dat de angst niet weer bezit van me krijgt.
Liefs,
Angel
Ik heb (vreemd genoeg) goed geslapen de afgelopen nacht, toch zeker 4 1/2 uur en daarnet ook weer een muizenslaapje op de bank.
Ed heeft het ziekenhuis net gebeld om te vragen waarom de TC Scan zo lang moet duren (vanwege het onderzoek naar uitzaaingen) want die Scan hebben ze hier wel in dit ziekenhuis in Lelystad.
Hij kreeg te horen dat z'on scan niet nodig was omdat ....... let op, nu komt het!!! ....... ER ZIJN GEEN UITZAAINGEN!!!!
Toen ik het hoorde heb ik enorm gehuild, heel hard .... van blijdschap.
Ik had vanmorgen n.l. het gevoel (angst) dat mijn hele lichaam al vol zat, stom he.
Ook gaan ze niet akkoord met de lange wachttijd voor de MRI Scan in Amsterdam (AMC) en gaan stappen ondernemen.
Waarschijnlijk krijgen we volgende week een telefoontje van het AMC voor een snelle afspraak aangezien er al kwaadaardige borstkanker geconstateerd is ....met zekerheid dus moeten ze het versnellen zodat er snel geopereerd kan worden (operatie voor zoiets staat zo'n 2 weken na ontdekking voor).
De MRI is bestemd om de werkelijke omvang van het gezwel te weten te komen want op de rontgen geeft hij een andere grootte aan en weten ze niet of er "onschuldig" weefsel omheen zit .... dat is alleen met een MRI Scan te zien.
Wat er gebeuren gaat na de MRI is nog de vraag ..... gaan ze het eerst (ligt aan de ernst ... de grootte .... weefsel of niet .... allemaal nog vragen) of met medicijnen proberen het gezwel kleiner te maken of gelijk opereren.
Na de opereratie (als alles verwijderd is) gaan ze bestralen of chemo, ook dat is nog niet duidelijk voor mij want ik heb eigenlijk alleen bestralen onthouden .... van chemo nog niet zeker.
Weet je dat ik (klinkt heel gek) heel blij ben met de uitslag van vanmorgen ..... GEEN UITZAAINGEN!!!!!!!!!!!
Oh lieverds, wat kan een mens vreemd reageren he .... "Mevrouw, u heeft een kwaadaardige borstkanker" en ik blij de volgende dag dat er geen uizaaingen zijn.
Ze zeggen dat dit tegenwoordig goed te behandelen is dus er is nog hoop en die probeer ik vast te houden .... de rest onderga ik want wat kun je anders doen.
Voel me momenteel dankbaar en rustig .... hoop dat dit zo blijft en dat de angst niet weer bezit van me krijgt.
Liefs,
Angel
.
Groetjes,
Angel4
-

Angel wat fijn toch nog een goed bericht.......
ja dat kunnen ze goed opereren,kennis van mij ook,
operatief verwijderd,daarna wat bestralingen,
maar borstbesparend....ooooo meid hoop dat dit voor jou ook mogelijk is....
hadden ze dat gister niet kunnen zien van de uitzaaingen??
ben beetje blij met jou.......
fijn dat je ook goed geslapen hebt.......
tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
groetjes GHYRA
-
jeetje angelique wat erg fijn
ik zit hier met een traan van blijdschap voor jou
ik hoop zo dat ze alles snel gaan doen meisje
jeetje ik leef zo erg met jou mee
en hopelijk borstbesparend
ja ze zijn nu steeds verder met de borsten
maar ik ken je angst lieverd
en je laat alles met je doen als je maar beter wordt
wat zal edje blij zijn geen ..........uitzaaingen jeetje dank u lieve heertje hier boven
ik ben zo erg blij voor jou lieverd
knuffie van riekske
ik zit hier met een traan van blijdschap voor jou
ik hoop zo dat ze alles snel gaan doen meisje
jeetje ik leef zo erg met jou mee
en hopelijk borstbesparend
ja ze zijn nu steeds verder met de borsten
maar ik ken je angst lieverd
en je laat alles met je doen als je maar beter wordt
wat zal edje blij zijn geen ..........uitzaaingen jeetje dank u lieve heertje hier boven
ik ben zo erg blij voor jou lieverd
knuffie van riekske
en hele dikke traan
en hele dikke traan