radeloze moeder
-
kittyken - Lid geworden op: 25 apr 2006, 10:11

hallo iedereen,
met de zoon is er nog geen verandering, hij belt wel nog alle dagen naar het CIC maar er is nog altijd een wachtlijst.
Op het werk is het heel druk en met die vermeerdering van werkuren ben ik wel moe, maar dat is tijdelijk, is terug een aanpasing he.
vele groetjes kittyken
begin de dag met een lach , vriendschap kost niets
-
rebecca - Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Goede morgen,lieve Kittyken.
Hartelijk dank voor je berichtje.
Dat je het druk hebt,is mss. wel een voordeel om meer je zinnen te kunnen verzetten.Je denkt er dan allemaal wat minder aan ook.

lieve groetjes van Rebecca en Kristina.
Hartelijk dank voor je berichtje.
Dat je het druk hebt,is mss. wel een voordeel om meer je zinnen te kunnen verzetten.Je denkt er dan allemaal wat minder aan ook.

lieve groetjes van Rebecca en Kristina.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
Voor iedereen 
ik heb het terug wat moeilijk gehad. De gedachten van: waarom mijn kinderen, waarom kunnen ze nu ook geen normaal leven leiden, speelden weer door mijn hoofd. Het is niet gemakkelijk te zien waarin ze verzeilt geraakt zijn en waar ze niet uit geraken. Het is door hun eigen toedoen ik weet het, maar toch heb ik het er soms nog heel moeilijk mee.
beste Kristina blij u hier weer te zien.
Vele groetjes iedereen kittyken

ik heb het terug wat moeilijk gehad. De gedachten van: waarom mijn kinderen, waarom kunnen ze nu ook geen normaal leven leiden, speelden weer door mijn hoofd. Het is niet gemakkelijk te zien waarin ze verzeilt geraakt zijn en waar ze niet uit geraken. Het is door hun eigen toedoen ik weet het, maar toch heb ik het er soms nog heel moeilijk mee.
beste Kristina blij u hier weer te zien.
Vele groetjes iedereen kittyken
-
Dag lieve Kittyken,
Hartelijk dank voor je berichtje.Ik geloof je maar al te goed dat je het dikwijls moeilijk hebt,maar laat de moed niet zakken en plooi niet,want dan ga je weer even ver staan als in het begin.Als je dan op nieuw zo gaat gekwetst worden,ik mag er niet aan denken.Stel je eigen op de eerste plaats,hoe hard het ook is,da's de beste raad die ik je kan geven,Kittyken.Wees niet kwaad dat ik dit zeg,maar het is echt voor je eigen goed dat ik spreek,hoor.Veel veel sterkte.

Dikke knuffels van Rebecca en Kristina.
Hartelijk dank voor je berichtje.Ik geloof je maar al te goed dat je het dikwijls moeilijk hebt,maar laat de moed niet zakken en plooi niet,want dan ga je weer even ver staan als in het begin.Als je dan op nieuw zo gaat gekwetst worden,ik mag er niet aan denken.Stel je eigen op de eerste plaats,hoe hard het ook is,da's de beste raad die ik je kan geven,Kittyken.Wees niet kwaad dat ik dit zeg,maar het is echt voor je eigen goed dat ik spreek,hoor.Veel veel sterkte.

Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
voor het begrip en steun die ik van jullie krijg dat geeft me keer op keer toch terug wat moed. Graag zou ik in contact komen met mensen die in dezelfde situatie zitten om te weten hoe zij dat eigenlijk verwerken.Kristina en Riekske ook nog veel sterkte.
Aan iedereen vele groetjes kittyken
-
Lieve Kittyken,
Dank voor je berichtje.
Eerlijk gezegd ken ik niemand ,maar heb je al eens goed rondgekeken hier op dit forum'troost'?Soms zitten er daar ook wel mensen bij,overlaatst zelfs iemand.Had je mij dit toen laten weten,ik wist wie het was,maar ik denk dat ze weg is nu.Maar de persoon die bij jou is geweest in het begin van je topic,zit in dezelfde situatie als jij.Kan je met hem eventueel geen contact maken via een pm?Ik denk toch dat hij nog altijd lid is van sennet ,en als je zijn situatie leest,komt die ook op de jouwe neer.Je kan maar proberen,hé.Veel succes en sterkte.

Dank voor je berichtje.
Eerlijk gezegd ken ik niemand ,maar heb je al eens goed rondgekeken hier op dit forum'troost'?Soms zitten er daar ook wel mensen bij,overlaatst zelfs iemand.Had je mij dit toen laten weten,ik wist wie het was,maar ik denk dat ze weg is nu.Maar de persoon die bij jou is geweest in het begin van je topic,zit in dezelfde situatie als jij.Kan je met hem eventueel geen contact maken via een pm?Ik denk toch dat hij nog altijd lid is van sennet ,en als je zijn situatie leest,komt die ook op de jouwe neer.Je kan maar proberen,hé.Veel succes en sterkte.

Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
Kittyken,ik heb het over Tjolder.Ben weest kijken,hij zit nog op sennet en zijn e-mail adres staat er zelfs nog bij ook.Ik denk dat hij hier op je topic op bladzijde 1 of 2 staat.Moest ik van jou zijn,ik zou het proberen,hoor.
Vriendelijke groetjes van Rebecca.
Vriendelijke groetjes van Rebecca.
Malware-byte's.
Malware-byte's.
-
Beste Kittyken,
Ik heb je pm gelezen.Ben je al eens op Google weest kijken.Want ik weet zekers dat zoiets bestaat,maar waar juist,het spijt mij dat ik je niet kan helpen,heb hier hier dit forum al afgezocht.Laat de moed niet zakken en veel sterkte,hoor.

Dikke knuffels van Kristina en Rebecca.
Ik heb je pm gelezen.Ben je al eens op Google weest kijken.Want ik weet zekers dat zoiets bestaat,maar waar juist,het spijt mij dat ik je niet kan helpen,heb hier hier dit forum al afgezocht.Laat de moed niet zakken en veel sterkte,hoor.

Dikke knuffels van Kristina en Rebecca.
Malware-byte's.
Malware-byte's.