mijn man verloren
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda,
We zijn net thuis van de kinderen en ik kwam eens kijken naar goed nieuws.
Ik heb een tip voor jou voor een volgende keer als je een drukke baan moet dwarsen.
In plaats van te wachten tot je die kan dwarsen, gewoon naar de andere richting rijden.....dan moet je maar één kant in het oog houden.....dan op een rustigere plek het andere vak kiezen.....het veiligst door een parking op te draaien of even een straat in te rijden en daar te draaien!
Ik weet niet of ik het duidelijk uitgelegd heb.....ik probeerde het...
Nu hoop ik dat je veilig thuis bent!
Ik rijd al sinds 1964 en kom nog altijd overal....blijven rijden in alle omstandigheden is het enige dat waarschijnlijk helpt....
Voor iedereen nog een fijne avond!
Liefs, Reline
We zijn net thuis van de kinderen en ik kwam eens kijken naar goed nieuws.
Ik heb een tip voor jou voor een volgende keer als je een drukke baan moet dwarsen.
In plaats van te wachten tot je die kan dwarsen, gewoon naar de andere richting rijden.....dan moet je maar één kant in het oog houden.....dan op een rustigere plek het andere vak kiezen.....het veiligst door een parking op te draaien of even een straat in te rijden en daar te draaien!
Ik weet niet of ik het duidelijk uitgelegd heb.....ik probeerde het...
Nu hoop ik dat je veilig thuis bent!
Ik rijd al sinds 1964 en kom nog altijd overal....blijven rijden in alle omstandigheden is het enige dat waarschijnlijk helpt....
Voor iedereen nog een fijne avond!
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
hallo forumvrienden allemaal,
Hierbij mijn uitslag van de dag.
Het was werkelijk mijn geluksdag. Mijn vroiendin zei mij dat ik best eens zou bellen naar die garage en dat uitleggen dat ik niet graag in de donker rijd en ook niet tijdens de spitsuren. ja en inderdaad ze zouden er rekening mee houden. En normaal zouden ze iemand van daar meegeven, maar dan zou ik hem dan ook terugbrengen naar erembodegem. Ik denk zo een 8km ongeveer denk ik.En een uurtje later belt die an terug of ze tegen de middag mijn auto mochten brengen dat er daar iemand was die naar aalst kwam. ja natuurlijk goed voor mij. En dan nog het boucket. Ik wilde die man terug rijden naar erembodegem en hij zegt mij Mevrouw wilt ge mij hier naar de garage va de renault brengen. (ongeveer 1 km van bij mij) De garage waar ik mijn wagen gekocht heb en waar ik normaal naartoe moet voor herstelling en waarvan ik dus tevoet naar huis kan komen.
De spanning was direct verdwenen. Ik ben dan nà het eten eens mijn zoon gaan bezoeken die ziek is maar gelukkig al aan de beterhand. Het was een beetje griep achtig. keelpijn en koorts maar morgen gaat hij weer werken.
Reline dat is zeker goede raad die ge mij gegeven hebt. Maar ik kende dit al soms gebruik ik het hier ook in mijn omtrek omdat er veel autos' geparkeerd staan en ge niet goed ziet of er auto's afkomen.Maar daar wilde ik het niet doen omdat ik niet wist hoe het daar verder op dit industriegebied was.
Allee nu nog snel wat langer klaar s'avonds en ik kan weer eens optrekken met de wagen naar de kust.
Slaapwel aan iedereen
Gerarda
Hierbij mijn uitslag van de dag.
Het was werkelijk mijn geluksdag. Mijn vroiendin zei mij dat ik best eens zou bellen naar die garage en dat uitleggen dat ik niet graag in de donker rijd en ook niet tijdens de spitsuren. ja en inderdaad ze zouden er rekening mee houden. En normaal zouden ze iemand van daar meegeven, maar dan zou ik hem dan ook terugbrengen naar erembodegem. Ik denk zo een 8km ongeveer denk ik.En een uurtje later belt die an terug of ze tegen de middag mijn auto mochten brengen dat er daar iemand was die naar aalst kwam. ja natuurlijk goed voor mij. En dan nog het boucket. Ik wilde die man terug rijden naar erembodegem en hij zegt mij Mevrouw wilt ge mij hier naar de garage va de renault brengen. (ongeveer 1 km van bij mij) De garage waar ik mijn wagen gekocht heb en waar ik normaal naartoe moet voor herstelling en waarvan ik dus tevoet naar huis kan komen.
De spanning was direct verdwenen. Ik ben dan nà het eten eens mijn zoon gaan bezoeken die ziek is maar gelukkig al aan de beterhand. Het was een beetje griep achtig. keelpijn en koorts maar morgen gaat hij weer werken.
Reline dat is zeker goede raad die ge mij gegeven hebt. Maar ik kende dit al soms gebruik ik het hier ook in mijn omtrek omdat er veel autos' geparkeerd staan en ge niet goed ziet of er auto's afkomen.Maar daar wilde ik het niet doen omdat ik niet wist hoe het daar verder op dit industriegebied was.
Allee nu nog snel wat langer klaar s'avonds en ik kan weer eens optrekken met de wagen naar de kust.
Slaapwel aan iedereen
Gerarda

-
Gerarda...dat is hier een oef!!
Ik werd nu toch ongerust hoor!
Nu afsluiten en slapen gaan!!
Fijn dat het met je zoon wat beter gaat!
En tof dat er zoveel mensen zijn die je zomaar willen helpen!!!
Slaap wel!
Liefs, Reline
Slaap wel!
Liefs, Reline
-
Reline bedankt voor uw medeleven , het doet veel plezier, ge voelt u niet alleen.reline schreef:Gerarda...dat is hier een oef!!
Slaap wel!
Liefs, Reline
Ik moet zeggen ik ben ook benieuwd wat de uitslag zal zijn van uw heup hoor, maar ja ge moet nu nog zolang wachten. Dat is tegenwoordig met alles zo. Ofwel loopt men met veel pijn ofwel is men onrustig , we moeten toch veel lijden in ons leven.
Voor die jeuk op mijn hoofd moet ik ook wachten tot eind februari.
Nog goed dat er geen puisten op mijn hoofd staan , anders kon ik mijn haar niet kammen
Groetjes Gerarda
-
Goeiemorgen Gerarda,
Ik hoop dat het met je hoofd in orde gaat komen, vervelend dat je zolang nog moet wachten tot je bij een dokter terecht kan!
Hier gaat het goed in die zin dat de wandelstok 90 - 100 % van de pijn opvangt, maar als ik even zonder probeer te stappen is er helmaal niks verbeterd en na stappen merk ik wel dat het belastend was...maar ik ben content...ik kan weer buiten en dat is veel waard...en...zulke wandelstok is goud waard!!!
Wat mijn bloeddruk betreft...die is nog gezakt, maar ik moet de dubbele dosis medicijnen 3 maanden blijven nemen, zelfs als de druk heel laag is, tenzij ik draaierig wordt...ben vergeten te vragen naar het waarom, maar dat zal ook wel zijn belang hebben zeker!
Ben nu in elk geval gerust en de kinderen ook!
Een fijne dag voor jou!!
Groetjes, Reline
Ik hoop dat het met je hoofd in orde gaat komen, vervelend dat je zolang nog moet wachten tot je bij een dokter terecht kan!
Hier gaat het goed in die zin dat de wandelstok 90 - 100 % van de pijn opvangt, maar als ik even zonder probeer te stappen is er helmaal niks verbeterd en na stappen merk ik wel dat het belastend was...maar ik ben content...ik kan weer buiten en dat is veel waard...en...zulke wandelstok is goud waard!!!
Wat mijn bloeddruk betreft...die is nog gezakt, maar ik moet de dubbele dosis medicijnen 3 maanden blijven nemen, zelfs als de druk heel laag is, tenzij ik draaierig wordt...ben vergeten te vragen naar het waarom, maar dat zal ook wel zijn belang hebben zeker!
Een fijne dag voor jou!!
Groetjes, Reline
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
kom nog even binnenspringen om te kijken hoe het met je gaat...
Blijkbaar is alles een beetje naar wens... goed zo!
Mijn werkweek zit er op maar alles begint hier zo een beetje samen te vallen waardoor het hier nog extra drukker wordt
We wensen je nog een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Oeps, ben nog iets vergeten te vragen... iedereen nog op zijn gewicht?
kom nog even binnenspringen om te kijken hoe het met je gaat...
Blijkbaar is alles een beetje naar wens... goed zo!
Mijn werkweek zit er op maar alles begint hier zo een beetje samen te vallen waardoor het hier nog extra drukker wordt
We wensen je nog een fijne avond en een rustige nacht...
Liefs,
Veertje & Rudy
Oeps, ben nog iets vergeten te vragen... iedereen nog op zijn gewicht?
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
hallo Gerada;lom je nog even goede nacht wensen!
Was vandaag mijn dagje wel;hier scheen weer het zonneke
maar seffes is het weer een andere dag he!
Een dikke kus en tot morgen zeker?
Wij doen dat op drukke wegen ook z o;langs de kant rijden en de volgende straat indraaien en weer rijden,als je op een drukke steenweg moet naar lings rijden sta je lang te wachten eer je over bent!
Iedereen een slaap je wel!
Was vandaag mijn dagje wel;hier scheen weer het zonneke
Wij doen dat op drukke wegen ook z o;langs de kant rijden en de volgende straat indraaien en weer rijden,als je op een drukke steenweg moet naar lings rijden sta je lang te wachten eer je over bent!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Ja Hugie een mens moet een beetje vindingrijk zijn of ge geraakt nooit thuis.Hugie12 schreef:hallo Gerada;lom je nog even goede nacht wensen!
Was vandaag mijn dagje wel;hier scheen weer het zonneke![]()
maar seffes is het weer een andere dag he!
Plezant is het niet meer om eens weg te rijden zowel met de fiets of de auto.
Zelfs tevoet is het soms niet meer mogelijk.
Ik ging vroeger altijd wandelen met mijn honden met nog twee andere vrouwen en hun hond langs een vaart. Heel rustig en we konden afslaan naast de baan dat we zo een blokje deden juist gepast voor iedereen een 5 km ongeveer. Tot ze de baan geasfalteert hadden.Auto's mochten er niet komen enkel fietsen . Ja ineens moesten wij beginnen wegspringen voor een groep fietsers met koersfietsen. Echt bangelijk want we moesten snel zijn om onze honden (wel aan de lijn) snel dicht bij ons te trekken. 5Min later weer hetzelfde tot we zagen dat dit een groepje renners waren die daar wat kwamen trainen. voila het was daar voor ons ook gedaan.
Ik ga de rest van de week wat eenzaam zijn want de kinderen komen zaterdag niet omdat er een verjaardagsfeestje is bij familie van mijn schoondochter. Ik ga wel het hondje op bezoek hebben en die weet dat ik met haar ga wandelen (als het niet regent) als ik mij niet direct klaar maak als ze haar brengen recht ze dan haar kop en bekijkt mij met groter ogen wil ze zeggen allee we gaan wandele zeker.
Maandag heb ik dan één van de kleinzonen bij mij want er word gestaakt in de school. Ja er zullen veel grootouders een opvangdienst hebben. maar ik doe het graag hoor. Vroeger deed ik het niet zo graag omdat ik er altijd moest mee bezig zijn en dat was te vermoeiend. Ik speelde wel veel met hen hoor en nu nog, maar ik wilde wel een beetje rusten en dan verveelden ze zich hé.Nochthans speelgoed genoeg hoor.
Tot volgende babbel.
groetjes en knuffel Gerarda
-
Reline ik denk dat er sommige mensen zijn die gevoelig zijn voor een hoge bloeddruk. Ik weet dat mijn ma ook altijd pillen moest nemen en in mijn hobbyclub was daar ook iemand die haar bloeddruk altijd hoger stond. Gelukkig dat ge er oud kunt mee worden want die vrouw leeft nog altijd. Mijn moeder verwaarloosde haar pillen en dat mag zeker niet.reline schreef:Goeiemorgen Gerarda,
Een fijne dag voor jou!!
Groetjes, Reline
Ik ben curieus wat de dokter zal zeggen van uw heup.
Reline ik wens u een gezellig week-end
Een grote knuffel gerarda
-
Goeiemorgen Allemaal,
Gerarda.....hier in de buurt zijn ook van die wegen, jaagpaden die geclaimd worden door die "rappe".....die amateurcoureurs die met niks rekening houden, enkel met zichzelf en snelheid.
Wij hebben afgeleerd om goed aan onze eigen kant te blijven stappen of fietsen en gebruiken nu het hele pad...dan moeten ze wel rekening met anderen houden...vaak hebben ze zelfs geen bel of bellen niet want dan moeten ze hun hand verplaatsen....
Ze misbruiken hun macht...spijtig hé.
Ik ben er wel zeker van dat de hond regelmatig bij jou gaat komen staan met zijn grote verlangende ogen!!!
Voor iedereen een fijne dag!
Gerarda.....hier in de buurt zijn ook van die wegen, jaagpaden die geclaimd worden door die "rappe".....die amateurcoureurs die met niks rekening houden, enkel met zichzelf en snelheid.
Wij hebben afgeleerd om goed aan onze eigen kant te blijven stappen of fietsen en gebruiken nu het hele pad...dan moeten ze wel rekening met anderen houden...vaak hebben ze zelfs geen bel of bellen niet want dan moeten ze hun hand verplaatsen....
Ze misbruiken hun macht...spijtig hé.
Ik ben er wel zeker van dat de hond regelmatig bij jou gaat komen staan met zijn grote verlangende ogen!!!
Voor iedereen een fijne dag!