Nieuw hoekje voor Angel4

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

RIEKSKE

10 dec 2011, 08:43

lieve angelique
kom je ondanks alles toch fijne zaterdag wensen
lieveke ga eruit met ed om afleiding te zoeken
anders wordt je helemaal gek lieverd
positief denken zeggen ze altijd
maar dat is ook zo
zie mij maar ik bijt ook door hoe moeilijk het is

ik zou je zo graag eens willen omhelzen ......je steunen ...en knuffelen
maar ik doe het van verte lieverd
en weet ik denk erg veel aan jou
en hoop dat alles goed gaat komen

mijn overbuurman is pas genezen verklaart longkanker
hij kwam het mij zelf vertellen zo erg blij

knuffie mateke liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

ghyra

10 dec 2011, 10:11

Afbeelding

goede morgen angel.......hier zonnig en koud....
word een mooie dag.....
thx hoor.....vertrek rond 12.00.....
ga er lekker opuit.....
tot morgen........en houd je goed......positief blijven hoor :wink:
groetjes GHYRA

voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............

falcon1

10 dec 2011, 10:36

Goeie morgen Angel en Ed,

lieve vrienden die het moeilijk hebben steun je... en daar hebben we totaal geen moeite mee... integendeel zelfs!
En voor jezelf... inderdaad, al je moed bijeenrapen en er voor gaan! Het zal je zeker wel lukken! Ook voor Ed want die zal het ook niet makkelijk hebben denk ik.

Ik lees dat je spelletjes speelt op Facebook... heb ik ook nog gedaan maar gestopt wegens te druk. Veertje doet het nog wel, maar dan wordt het 's avonds dikwijls een gezellige babbel met vrienden.
Maar je kan er wel wat mee bezig zijn hé... goed om effe je hoofd leeg te maken...

We wensen jullie beiden nog een fijne dag...

Liefs,

Veertje & Falcon
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

RIEKSKE

10 dec 2011, 19:27

Afbeelding

kom je fijne avond wensen angelique en ed
liefs riekske
derde advent morgen
en hele dikke traan

Angel4

10 dec 2011, 19:53

Hallo lieve allemaal,

Normale reactie heb ik vernomen maar ik zit er even helemaal doorheen.
De waarheid druppelt langzaam maar zeker binnen, dringt steeds meer tot me door.

Vraag aan jullie ...... wordt a.u.b. niet afstandelijk nu (dit komt vaak voor wanneer men weet dat iemand zoiets heeft is me verteld) maar beschouw me a.u.b. nog gewoon als Angel4.
Blijf a.u.b bij me, ik heb jullie zo hard nodig.
Ben je bang of zie je er tegen op over dit onderwerp of zoals altijd met mij te praten door deze verschrikkelijke ziekte, zeg het me a.u.b. eerlijk.

Niet verkeerd begrijpen s.v.p. .... ik ben gewoon bang jullie nu kwijt te raken.

Wens iedereen een hele fijne avond toe en tot later.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4

falcon1

10 dec 2011, 21:24

Lieve Angel,

hoe kan je nu denken dat we je gaan loslaten!
Zeker niet... in tegendeel....
Je bent altijd heel openhartig en dat maakt schrijven soms wel wat makkelijker. We hebben je nu al zo lang gevolgd en weten wat je hebt meegemaakt. Maar dit vind ik nu wel echt oneerlijk!
Ik heb er geen moeite mee om te schrijven hoor... maar ik heb de indruk dat je al veel te ver zit met dat molentje in hoofd. Blijf het voor ogen houden dat je zal genezen!!!
Natuurlijk word je je meer en meer bewust van je situatie maar ik weet dat je er goed zal doorkomen... het moet!
Ik moet je wel voor één ding waarschuwen. Ik weet niet of je het gedaan hebt, maar ga er nu zeker niks over opzoeken op internet... Je zal alleen de ergste dingen lezen en onthouden.
Angel, blijf gerust alles van je afschrijven en we zullen zeker heel dicht bij je blijven. Als het even niet zo is voor ons is dat we het even te druk hebben (zoals morgen). Maar denk zeker niet dat we je in de steek gaan laten!

Lieve meid, tracht je een beetje te ontspannen en wat positieve energie op te doen.... Je zal zien, je hebt nog een heel mooi leven voor je... als je dit allemaal doorwerkt hebt... Tijd brengt raad!

We geven jullie beiden nog een dikke rustgevende knuff

Afbeelding

Liefs,

Veertje & Rudy

Angel4

10 dec 2011, 22:26

Ging net afsluiten want de pc staat de hele middag/avond al in de slaapstand.
Maar dit vind ik nu wel echt oneerlijk!

Lieve Falcon en Veertje,

Ik bedoelde het absoluut niet zo maar ik heb vandaag van een vrouw (ze had ook borstkanker, 2x) vernomen dat mensen zo verdrietig kunnen worden dat ze niet meer weten wat tegen je (een patient) te zeggen en dan wordt er liever gezwegen, ze heeft dat met meer dan de helft van haar vriendenkring ervaren, vandaar dat ik in paniek raakte.

Ik stel het zo op prijs dat jullie bij me zijn en blijven, ik ben er ook heel eerlijk in, ik heb jullie nodig omdat ik jullie vertrouw en jullie oprechtheid voel.

Ik ben idd de fout in gegaan en blijf maar zoeken op internet en ja, verschrikkelijk!!!!

Ed heeft me aan het begin van de avond uitgelegd dat zodra ik geopereerd ben en ze het gezwel uit mijn borst hebben gehaald ik in ieder geval geen borstkanker meer heb.
Ik begrijp zijn goedheid wel en ben er ook een stuk geruster door geworden al weet ik dat er nog een addertje of meer onder het gras kunnen zitten, zijn logica deed me goed.

Ik ga nu afsluiten ...... goede nacht en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

falcon1

11 dec 2011, 00:14

Lieve Angel,

je moet Ed nu echt wel geloven! Het is zoals hij zegt !!!

Hopelijk hebben jullie toch een rustige nacht gehad...

Liefs,

Veertje en Rudy

Angel4

11 dec 2011, 09:23

Goedemorgen lieve allemaal,

Vreemd genoeg kreeg ik gisterenavond laat ineens weer rust over me.
Het ergste (schudden van het lichaam door de stress) werd rustiger en ik heb goed geslapen.
Welliswaar even een periode gehad vannacht wat minder was maar toch, mezelf ertoe kunnen brengen terug te willen slapen inplaats van piekeren.

Het is wel waar dat wanneer ze klaar zijn met de operatie .... dan is het gezwel niet meer in mijn lichaam en als daarbij dan de (eventuele, niet zichtbare) kleine deeltjes ook vernietigd zijn dan is het wel zoals Ed zei.

Ook heb ik besloten (hopen dat ik het echt kan) niet meer op internet te gaan zoeken en lezen want jemig, wat een ellende.

Ik ga nu ontbijten, thx allemaal nogmaals, fijne dag en tot later.

.
Groetjes,
Angel4

RIEKSKE

11 dec 2011, 11:02

lieve angelique
meisje hoe kan je denken dat ik je in de steek zou laten nu
maar ja je hebt wel gelijk mij lieten ook vele vrienden vallen in tijd van ernstige nood
daarom zou ik het nooit kunnen doen omdat ik weet hoe erg dit is

wacht nu rustig de o.p af lieverd
en ga vooral niet op internet
ik heb dat niet gedaan toen ik nieuwe knie kreeg
nou achteraf wat ik zie zou ik die o.p nooit gedaan hebben
dus ga niet op internet af lieverd

ik kan best begrijpen je onrust
maar maak je niet gek is niet goed voor de o.p
blijf positief lieverd dan heel je goed en snel
geloof mij ik kan er over mee praten
luister wat ed zegt hij heeft het ook erg zwaar nu zijn vrouwtje ziek is

troost hem lieverd geef hem ff exstra aandacht
dat zal jullie beiden goed doen
meisje ik vind het zo erg voor jou
en denk hele dag aan jou
maar ik bid voor je dat alles goed mag komen
en laat een exstra kaarjes branden voor onze angelique
wens je sterkte lieverd uit de grond van mijn hart
liefs riekske
en hele dikke traan

ghyra

11 dec 2011, 16:01

Afbeelding

hallo Angel...zeker laat ik je ook niet in de steek,
weet hoe belangrijk mensen om je heen zijn :wink:
en er zeker over blijven praten......lucht op////
ben net 1 uurtje thuis...was gezellig,en hadden goed weer....
nu ff de dogs eten geven,mijn zoon had ze verzorgd :wink:
het 3de kaarsje aangestoken,ook voor alle dieren,en
die het minder goed hebben als die van ons :wink:
maar ook voor de mensen die het minder hebben :wink:
maar zeker ook voor jou ,dat je kracht mag vinden,
voor deze week,en wat erna komt.......
onderzoek.....operatie......bestraling......
een diike pakkerd.......tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrr :wink:
groetjes GHYRA

Angel4

11 dec 2011, 16:11

Welcome back Ghyra.

Ik ben echt blij met jullie antwoorden en als het bot over is gekomen ..... dat heb ik niet zo bedoeld, ik raakte gewoon in paniek.

Vandaag is mijn moeder hier op visite geweest.
Ze is zich kapot geschrokken zei ze en bleef maar aan me plukken en vrijven en zeggen dat ze zo blij is me weer te zien en te voelen.
Ze ziet er goed uit en ze heeft veel plezier met haar vriendinnen en gaat veel met ze uit naar allerlei plaatsen en steden.
Ik ben wel blij dat we niet meer uit elkaar zijn en al helemaal dat ze nu vriendinnen heeft waarmee ze haar leven kan delen, ondanks ze natuurlijk nog steeds mijn vader terug wil.
Ook mijn dochter (mijn moeder had haar stiekem op de hoogte gebracht) heeft me gebeld en tja, ik weet niet wat ik er van denken moet maar oké, ik hou niet van zulke boze dingen dus vind ook dit wel oké.

Ik ben het meest blij met dit hoekje en wil daarom ook de webmasters van dit forum bedanken voor de kans dat wij hier bij elkaar zijn gekomen ... dat jullie mij maar blijven dragen en steunen.
Dank je wel allemaal.

Heel veel liefs,
Angel

.
Groetjes,
Angel4

magrit

11 dec 2011, 16:24

Afbeelding

Lieve Angel4,op mij kan je ook rekenen.
Ik heb wel minder tijd om hier te komen maar ik denk aan je!!!!!!

Probeer positief te denken en je zinnen te verzetten samen met Ed.
Nog een goede avond en een rustige nacht.
Lieve groeten van Magrit :wink:

Afbeelding

ghyra

11 dec 2011, 20:40

View My Video

hallo angel wil je ff laten zien ,
van dit beeld...wat bewoog ,hij deed het zo goed...
je moeder geweest........toch fijn,dat je haar gesproken hebt,
mss doet het je toch goed.......maar prima dat ze haar vrienden heeft.
en je dochter ook gebeld......ja ...mss doet het je toch goed
van die kant ook je steun...je familie :wink:
fijne avond..laterrrr
hopelijk een goede nacht........
groetjes GHYRA

falcon1

11 dec 2011, 22:19

Lieve Angel & Ed,

we zijn net terug van Limburg (hadden er een verschrikkelijk zware vergadering). En dan denk ik soms, waarom steek ik nu al mijn tijd in die dingen ipv al die mensen hier die het moeilijk hebben verder te helpen...

Ik ben blij dat je toch wat hebt kunnen slapen... dat heeft met aanvaarden te maken denk ik... Ik ga nu misschien een raar voorbeeld geven, maar telkens als we de katten moeten vangen om mee te gaan doen ze alles om dit te verhinderen... en we weten het al op voorhand... op een gegeven moment berusten ze in hun lot en laten zich gewillig vangen en worden daar dan ook heel rustig van.... ze worden rustig omdat ze aanvaarden dat ze toch met ons mee moeten voor de grote reis...

Al geruime tijd zat ik met de vraag hoe het met je moeder is, maar ik heb het niet gedaan om geen zout op een zere wonde te strooien. Ik ben wel blij dat je er nu zelf over begint en dat ze je begrijpt! Ze zal je nu zeker ook wel steunen omdat ze toch ergens haar weg gevonden heeft bij haar vriendinnen. Blijkbaar heeft ze zelfs de moeite gedaan om je dochter in te lichten... Spijtig dat al die aandacht op deze manier terug moet komen...
Maar ik denk ook wel dat ze je zullen steunen.

Zoals je leest laat niemand je hier in de steek... in tegendeel! We weten maar al te goed hoe je in elkaar zit en je dat je echt nood hebt aan steun en begrip!

Ik had wel verwacht dat je reeds opzoekingswerk had gedaan op internet... en dat is niet goed... Je zou bijvoorbeeld wel eens een voorbeeld kunnen nemen aan Riekske! Ondanks alles wat ze allemaal al heeft meegemaakt blijft ze er toch steeds in geloven! En dat moet jij ook doen!
Ook Magrit, Ghyra en Riekske zijn je van in het begin blijven volgen en zullen je ook zeker blijven steunen, zeker in deze moeilijke periode. Ze weten allemaal hoe je hen nodig hebt!

Ik zou ook even iets tegen Ed willen zeggen... bedankt om zoveel voor je Angel te doen. Ze heeft je nu zo erg nodig en willen daarom jou ook heel veel sterkte wensen....

Lieve Angel, houdt de moed er in, denk niet aan wat je de komende dagen te wachten staat, maar aan het mooie leven dat je nog te wachten staat als eens alles achter de rug zal zijn... je zal dan nog zoveel sterker zijn en nog meer in jezelf gaan geloven!!!

Liefs,

Veertje & Rudy