Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Goedemorgen lieve allemaal,
Fijn als ik alles zo lees, jullie zetten je schouders eronder en hoe zwaar het ook mag zijn iemand troost en moed in te spreken, jullie blijven het doen.
Mijn moeder leeft wel mee maar ze is bang en aangezien ik haar zo goed ken begrijp ik dat van haar.
Mijn dochter is minder te begrijpen en somt in een zeer korte tijd alle mensen die de afgelopen 2 jaar in haar kennissenkring zijn overleden aan kanker op ... niet erg hoopgevend maar ook haar ken ik en het zij zo.
Ik heb heel toevallig (geloof niet zo in toeval maar oké) 2 fantastische vrouwen ontmoet op Facebook, ex borstkanker patienten die mij nu al 2 dagen schrijven, opbeuren maar dan op een heel luchtige en grappige manier en het woord "k" komt er niet in voor.
Dit telt, 2 wildvreemde dames die een wildvreemde (ikke dus) willen begeleiden.
Ik heb altijd met volle verbazing naar Riekske "gekeken" en begreep nooit waar ze toch de kracht vandaan haalde en nog ......
Ik hoop dat ik net zo sterk mag wezen.
Magrit, ik ben zo blij je af en toe te zien, dank je en ook de andere die achter de schermen blijven ..... ik weet dat ook jullie me volgen en ook dat geeft kracht .... thx daarvoor.
En voor Ghyra heb ik ook een enorm respect ..... ga ik verder niet over uitwijden maar wat zijn sommige mensen sterk of moedig.
Rudy en Veertje .... dat voorbeeld van de katten ken ik.
Ook ik heb dit al vaker meegemaakt ..... stress tot je er bijna bij neer valt en dan geef je jezelf maar over want wat moet je anders .... verder tegen stribbelen heeft geen nut en maakt het alles nog erger en vaak kwam dan de gelatenheid en overgave.
Ik ga nu even stoppen en kom straks nog even terug.
Liefs,
Angel
Fijn als ik alles zo lees, jullie zetten je schouders eronder en hoe zwaar het ook mag zijn iemand troost en moed in te spreken, jullie blijven het doen.
Mijn moeder leeft wel mee maar ze is bang en aangezien ik haar zo goed ken begrijp ik dat van haar.
Mijn dochter is minder te begrijpen en somt in een zeer korte tijd alle mensen die de afgelopen 2 jaar in haar kennissenkring zijn overleden aan kanker op ... niet erg hoopgevend maar ook haar ken ik en het zij zo.
Ik heb heel toevallig (geloof niet zo in toeval maar oké) 2 fantastische vrouwen ontmoet op Facebook, ex borstkanker patienten die mij nu al 2 dagen schrijven, opbeuren maar dan op een heel luchtige en grappige manier en het woord "k" komt er niet in voor.
Dit telt, 2 wildvreemde dames die een wildvreemde (ikke dus) willen begeleiden.
Ik heb altijd met volle verbazing naar Riekske "gekeken" en begreep nooit waar ze toch de kracht vandaan haalde en nog ......
Ik hoop dat ik net zo sterk mag wezen.
Magrit, ik ben zo blij je af en toe te zien, dank je en ook de andere die achter de schermen blijven ..... ik weet dat ook jullie me volgen en ook dat geeft kracht .... thx daarvoor.
En voor Ghyra heb ik ook een enorm respect ..... ga ik verder niet over uitwijden maar wat zijn sommige mensen sterk of moedig.
Rudy en Veertje .... dat voorbeeld van de katten ken ik.
Ook ik heb dit al vaker meegemaakt ..... stress tot je er bijna bij neer valt en dan geef je jezelf maar over want wat moet je anders .... verder tegen stribbelen heeft geen nut en maakt het alles nog erger en vaak kwam dan de gelatenheid en overgave.
Ik ga nu even stoppen en kom straks nog even terug.
Liefs,
Angel
Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel.....hier wat zon en wolken.....
fijn voor je van die mensen op facebook,
die je ook wat kunnen begeleiden......
fijne middag nog.......en veel kracht hoor
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
ik ben blij dat je op Facebook twee zielsgenoeten gevonden hebt waar je je hart eens kan luchten. Het klinkt toch vrij positief. Het is misschien eigenaardig dat je zo opeens vrienden hebt die je zelfs nog nooit gezien hebt, maar dat is een nieuw tijdperk dat is aangebroken... dit zijn nu "vituele vrienden"...
We hopen dat je er nog veel steun gaat van krijgen!!!
Wie kan je beter begrijpen dan iemand die het zelf allemaal heeft meegemaakt...
We wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk een rustige nacht...
Liefs,
Veertje en Rudy
ik ben blij dat je op Facebook twee zielsgenoeten gevonden hebt waar je je hart eens kan luchten. Het klinkt toch vrij positief. Het is misschien eigenaardig dat je zo opeens vrienden hebt die je zelfs nog nooit gezien hebt, maar dat is een nieuw tijdperk dat is aangebroken... dit zijn nu "vituele vrienden"...
We hopen dat je er nog veel steun gaat van krijgen!!!
Wie kan je beter begrijpen dan iemand die het zelf allemaal heeft meegemaakt...
We wensen jullie nog een fijne avond en hopelijk een rustige nacht...
Liefs,
Veertje en Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Slechte nacht achter de rug maar kan mijn slaap vandaag weer inhalen.
Op de achtergrond hoor ik Ed werken achter zijn pc, de katten liggen bij me in de buurt, de tv staat aan en ik kijk zo onze mooie tuin in.
Dat alles is rustgevend en geeft een enorm beschermend gevoel.
Ja, buiten is het echt herfst he.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
Slechte nacht achter de rug maar kan mijn slaap vandaag weer inhalen.
Op de achtergrond hoor ik Ed werken achter zijn pc, de katten liggen bij me in de buurt, de tv staat aan en ik kijk zo onze mooie tuin in.
Dat alles is rustgevend en geeft een enorm beschermend gevoel.
Ja, buiten is het echt herfst he.
Wens iedereen een hele fijne dag toe.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

goede morgen angel...wat een weer....brrrr..
een en al water......is nu wel genoeg
en nog zo donker.......
maar kaars brand nog steeds hoor.....
die word niet nat
\toch een fijne dag.........
groetjes GHYRA
-
Lekker geslapen afgelopen nacht, echt fijn.
Ja, wat een weer he .....
Vanavond op RTL 4 om half 10 ga ik naar het programma "mijn lijf" of zoiets kijken want daar ondergaat een vrouw ook een MRI Scan voor haar borsten.
Kan ik zien wat morgenochtend gaat gebeuren.
Morgen ochtend om rond 6.00 uur (misschien iets vroeger) hier weg vanwege de files rond Amsterdam.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
Lekker geslapen afgelopen nacht, echt fijn.
Ja, wat een weer he .....
Vanavond op RTL 4 om half 10 ga ik naar het programma "mijn lijf" of zoiets kijken want daar ondergaat een vrouw ook een MRI Scan voor haar borsten.
Kan ik zien wat morgenochtend gaat gebeuren.
Morgen ochtend om rond 6.00 uur (misschien iets vroeger) hier weg vanwege de files rond Amsterdam.
Wens iedereen een hele fijne dag toe en tot later.
.
Groetjes,
Angel4