Nieuw hoekje voor Angel4
-
Angel4 - Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Dank je wel Riekske.
Ben er blij om te weten dat er aan me gedacht wordt al wordt dit niet het ergste.
De 2 dames op facebook spreek ik nauwelijks, het was maar een paar maal en het "woord" werd niet genoemd, ze zijn nog maar zo kort geleden "genezen/schoon" verklaard dat ze het ontwijken en ik begrijp dat maar al te goed.
Je kunt op de foto's aan hun gezicht en ogen zien dat ze een enorm zware strijd gestreden hebben, hebben beide nog heel kort (net aangegroeid) haar en hun ogen zien het leven, niet te geloven wat je daaruit kunt lezen en ik kreeg er tranen van in mijn ogen .... ze hebben zo dicht bij de dood gestaan.
Nee, ik begrijp dat het voor hun nog te kort geleden is al weet ik wel dat ze morgen ook aan me zullen denken.
Ik probeer me er weer doorheen te slaan, met de dag te leven want ik kan het anders niet aan en ik denk dat iedereen zo reageert.

Ben er blij om te weten dat er aan me gedacht wordt al wordt dit niet het ergste.
De 2 dames op facebook spreek ik nauwelijks, het was maar een paar maal en het "woord" werd niet genoemd, ze zijn nog maar zo kort geleden "genezen/schoon" verklaard dat ze het ontwijken en ik begrijp dat maar al te goed.
Je kunt op de foto's aan hun gezicht en ogen zien dat ze een enorm zware strijd gestreden hebben, hebben beide nog heel kort (net aangegroeid) haar en hun ogen zien het leven, niet te geloven wat je daaruit kunt lezen en ik kreeg er tranen van in mijn ogen .... ze hebben zo dicht bij de dood gestaan.
Nee, ik begrijp dat het voor hun nog te kort geleden is al weet ik wel dat ze morgen ook aan me zullen denken.
Ik probeer me er weer doorheen te slaan, met de dag te leven want ik kan het anders niet aan en ik denk dat iedereen zo reageert.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4
-
Dank je wel lieve allemaal.
Morgenochtend 5.00 uur opstaan, douchen en dan op weg naar A'dam.
We gaan het zien, ik moet mezelf sterk maken, ook omwille van Ed, hij is zo lief en zo bezorgd ook, zo bang en nerveus.
Ik hoop tot morgen snel, tot die tijd een hele fijne avond, een goede nacht en tot later.
Morgenochtend 5.00 uur opstaan, douchen en dan op weg naar A'dam.
We gaan het zien, ik moet mezelf sterk maken, ook omwille van Ed, hij is zo lief en zo bezorgd ook, zo bang en nerveus.
Ik hoop tot morgen snel, tot die tijd een hele fijne avond, een goede nacht en tot later.
.
Groetjes,
Angel4
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel......heel veel sterkte morgen,,,,,,
ook voor ed......
kaars brand hoor....en hopelijk helpt het ook
we moeten erin blijven geloven......
houd moed,en veel kracht hoor.......
laterrrrrrr...een rustige nacht........dikke pakkerd
groetjes GHYRA
voor de wereld ben je iemand,voor iemand ben je de wereld............
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel,
sorry dat ik er even niet was.... (wegens mijn werk)
We wensen je alvast veel sterkte voor morgen...
Ik vind wel dat je je enorm kranig houdt en en dat je wat rustiger lijkt omdat je je berust in je lot... Misschien niet fijn dat ik dat zeg...
Morgen (straks) ga je zeker in onze gedachten zijn en zullen we een kaarsje branden dat alees zo positief mogelijk verloopt.
Ook voor Ed... hij zal het ook wel enorm moeilijk hebben, al zegt hij dat niet in zoveel woorden...

Een dikke geneeskrachtige knuff,
Veertje & Rudy
sorry dat ik er even niet was.... (wegens mijn werk)
We wensen je alvast veel sterkte voor morgen...
Ik vind wel dat je je enorm kranig houdt en en dat je wat rustiger lijkt omdat je je berust in je lot... Misschien niet fijn dat ik dat zeg...
Morgen (straks) ga je zeker in onze gedachten zijn en zullen we een kaarsje branden dat alees zo positief mogelijk verloopt.
Ook voor Ed... hij zal het ook wel enorm moeilijk hebben, al zegt hij dat niet in zoveel woorden...

Een dikke geneeskrachtige knuff,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goedemiddag lieve allemaal,
Vond het verschrikkelijk maar we hebben toch maar mooi gedaan, de volle tijd en de scan was volledig gelukt.
Uitslag maandag a.s. hier in het ziekenhuis (weer beangstigend).
Ben heel trots op ons (Ed en mezelf) want jemig, hoe heb ik ooit aan deze man kunnen twijfelen.
Dank jullie voor je steun.
Ga nu weer stoppen want ben heel moe en misselijk.
Tot later.
Liefs,
Angel
Vond het verschrikkelijk maar we hebben toch maar mooi gedaan, de volle tijd en de scan was volledig gelukt.
Uitslag maandag a.s. hier in het ziekenhuis (weer beangstigend).
Ben heel trots op ons (Ed en mezelf) want jemig, hoe heb ik ooit aan deze man kunnen twijfelen.
Dank jullie voor je steun.
Ga nu weer stoppen want ben heel moe en misselijk.
Tot later.
Liefs,
Angel
.
Groetjes,
Angel4
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Angel en Ed,
fijn dat je dit toch nog even kwam vertellen.
Dit heb je alvast achter de rug!
En inderdaad, nu maar afwachten wat ze je maandag vertellen. Laat ons hopen dat het toch nog wat mag meevallen...
We blijven voor je duimen.
Ook voor Ed, dat hij je nog veel mag steunen want op zo'n momenten weet je pas echt wat je aan elkaar hebt...
Nog een fijne avond en hopelijk kan je toch een beetje rust vinden.
Liefs,
Veertje & Rudy
fijn dat je dit toch nog even kwam vertellen.
Dit heb je alvast achter de rug!
En inderdaad, nu maar afwachten wat ze je maandag vertellen. Laat ons hopen dat het toch nog wat mag meevallen...
We blijven voor je duimen.
Ook voor Ed, dat hij je nog veel mag steunen want op zo'n momenten weet je pas echt wat je aan elkaar hebt...
Nog een fijne avond en hopelijk kan je toch een beetje rust vinden.
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ghyra - Lid geworden op: 16 mei 2005, 19:39

hallo Angel...dit is ook weer voorbij,
blijf duimen voor maandag.....
fijn dat hebben jullie zeker samen gedaan
rust nu maar uit.......rustige avond
groetjes GHYRA