mijn man is overleden
-
tina316 - Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
ik heb weinig geslapen vannacht en om 8 uur stonden ze al voor de deur gelukkig is het zondag de laatste dag
ik heb geholpen alles klaar te zetten en ik heb toch lieve buren ,ik heb nog nooit zoveel kussen gekregen ,toen ze buiten kwamen en mij zagen zeiden ze eerst van ver goedendag maar ik ben naar hen gegaan en een praatje begonnen en ze zeiden dat ze arnold ook nog steeds misten omdat ze hem anders alle dagen zagen , ze vroegen ook hoe het met mij ging en dat ze begrijpen dat deze 3 dagen heel moeilijk zijn voor mij er was zelfs iemand die zei dat ze fier op me was omdat ik de rommelmarkt deed in plaats van arnold
ik was ook een beetje bang dat de mensen zouden denken, haar man is nog maar dood en die zit hier al op de rommelmarkt
nu kreeg van van elk een kus en daardoor ben ik toch in de namiddag buiten gaan zitten bij mijn zus en haar man
maar het is en blijft moeilijk
en reline je hoeft helemaal niet bang te zijn om iets te zeggen hoor je probeert ook alleen raad te geven net als oma-c ,gerarda falcon en alle anderen en dat vind ik lief en jullie kunnen niet meer doen ,jullie zijn zo al een grote steun voor mij
en jij riekske jij bent toch een heel moedige vrouw en al die mooie foto's die je maakt voor mij krijgen een speciaal plekje ,ik vind ze zo mooi en dat je de tijd neemt om ze te maken terwijl je zulke grote zorgen hebt vind ik super sterk van jou
en ik hoop voor jou dat je je man nog heel lang mag houden
zondag de laatste dag en dan is het de allerlaatste keer dat er hier voor mijn deur rommelmarkt is , het doet me teveel denken aan arnold ,het was zijn ding
volgend jaar zal het ook wel pijn doen die boel niet meer te zien staan en zal ik er ook wel weer aan denken dat arnold er altijd zat ,de herinneringen zullen altijd blijven en de pijn van het gemis , maar ik kan het niet meer ,ik heb ook al gezegd tegen mijn zus het is gedaan voor mij
ik heb zijn fiets in het tuinhuis gezet ,mijn zus wou dat ik hem verkocht op de rommelmarkt maar dat kan ik niet , hij kan daar blijven staan tot hij oproest ,hij was van arnold en blijft ook van hem
groetjes tina
ik heb geholpen alles klaar te zetten en ik heb toch lieve buren ,ik heb nog nooit zoveel kussen gekregen ,toen ze buiten kwamen en mij zagen zeiden ze eerst van ver goedendag maar ik ben naar hen gegaan en een praatje begonnen en ze zeiden dat ze arnold ook nog steeds misten omdat ze hem anders alle dagen zagen , ze vroegen ook hoe het met mij ging en dat ze begrijpen dat deze 3 dagen heel moeilijk zijn voor mij er was zelfs iemand die zei dat ze fier op me was omdat ik de rommelmarkt deed in plaats van arnold
ik was ook een beetje bang dat de mensen zouden denken, haar man is nog maar dood en die zit hier al op de rommelmarkt
nu kreeg van van elk een kus en daardoor ben ik toch in de namiddag buiten gaan zitten bij mijn zus en haar man
maar het is en blijft moeilijk
en reline je hoeft helemaal niet bang te zijn om iets te zeggen hoor je probeert ook alleen raad te geven net als oma-c ,gerarda falcon en alle anderen en dat vind ik lief en jullie kunnen niet meer doen ,jullie zijn zo al een grote steun voor mij
en jij riekske jij bent toch een heel moedige vrouw en al die mooie foto's die je maakt voor mij krijgen een speciaal plekje ,ik vind ze zo mooi en dat je de tijd neemt om ze te maken terwijl je zulke grote zorgen hebt vind ik super sterk van jou
en ik hoop voor jou dat je je man nog heel lang mag houden
zondag de laatste dag en dan is het de allerlaatste keer dat er hier voor mijn deur rommelmarkt is , het doet me teveel denken aan arnold ,het was zijn ding
volgend jaar zal het ook wel pijn doen die boel niet meer te zien staan en zal ik er ook wel weer aan denken dat arnold er altijd zat ,de herinneringen zullen altijd blijven en de pijn van het gemis , maar ik kan het niet meer ,ik heb ook al gezegd tegen mijn zus het is gedaan voor mij
ik heb zijn fiets in het tuinhuis gezet ,mijn zus wou dat ik hem verkocht op de rommelmarkt maar dat kan ik niet , hij kan daar blijven staan tot hij oproest ,hij was van arnold en blijft ook van hem
groetjes tina
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina,
Wat ben ik blij met dit bericht.....
Zo fijn dat je dag zo goed ging.....dat je het prettig had met de buren.....
Je hebt een grote stap gezet vandaag, een hele grote en je ziet...eens doorgebeten lukt het hé...
Ik denk dat ook de buren blij zijn gewoon over vanalles te hebben kunnen babbelen met jou....ook over Arnold!
Ik voel me heel wat geruster nu.
Nu hier tijd om te slapen....
Ik wens je een hele goeie nacht toe...liefst een nonstop van een uur of acht!!
Een dikke knuffel, Reline
En die fiets....niet wegdoen...die betekent erg veel voor jou!!
Slaapwel!
Wat ben ik blij met dit bericht.....
Zo fijn dat je dag zo goed ging.....dat je het prettig had met de buren.....
Je hebt een grote stap gezet vandaag, een hele grote en je ziet...eens doorgebeten lukt het hé...
Ik denk dat ook de buren blij zijn gewoon over vanalles te hebben kunnen babbelen met jou....ook over Arnold!
Ik voel me heel wat geruster nu.
Nu hier tijd om te slapen....
Ik wens je een hele goeie nacht toe...liefst een nonstop van een uur of acht!!
Een dikke knuffel, Reline
En die fiets....niet wegdoen...die betekent erg veel voor jou!!
Slaapwel!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
ik vind het zo lief van jullie ,maar ik ben er nog hoor
nadat alles opgeruimd was heb ik mij wat bezig gehouden met mijn katten tygro wil al 2 dagen niet beneden komen en misty is zo verschrikt met al dat volk die weg en weer loopt
mijn zus en haar man kennen ze maar de dochter van mijn zus met haar 2 kinderen zijn ook mee en die zijn ze niet gewoon om te zien
de sukkelaars zijn helemaal uit hun doen
en ik ben elke avond zo verdrietig dat ik geen fut had de pc aan te zetten
maar omdat ik niet kan slapen kwam ik toch eens kijken en las jullie berichten
nu ga ik weer proberen te slapen want morgen staan ze hier weer zo vroeg en ik ben al helemaal geen vroege vogel ppppffff
ik heb inderdaad nog een heel lange weg te gaan hugie en ik heb heel veel gepraat met arnold de laatste 2 dagen
groetjes tina

nadat alles opgeruimd was heb ik mij wat bezig gehouden met mijn katten tygro wil al 2 dagen niet beneden komen en misty is zo verschrikt met al dat volk die weg en weer loopt
mijn zus en haar man kennen ze maar de dochter van mijn zus met haar 2 kinderen zijn ook mee en die zijn ze niet gewoon om te zien
de sukkelaars zijn helemaal uit hun doen
en ik ben elke avond zo verdrietig dat ik geen fut had de pc aan te zetten
maar omdat ik niet kan slapen kwam ik toch eens kijken en las jullie berichten
nu ga ik weer proberen te slapen want morgen staan ze hier weer zo vroeg en ik ben al helemaal geen vroege vogel ppppffff
ik heb inderdaad nog een heel lange weg te gaan hugie en ik heb heel veel gepraat met arnold de laatste 2 dagen
groetjes tina
-
Oma-C - Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Oef.. dag Tina
Het is een opluchting je terug te zien...We werden al ongerust..
Maar je ziet wel dat de buren je ook steunen , en als je eens
een vriendelijke goeiedag zegt komen ze ook wel een babbeltje
doen, of jij met hen.... dan kan je eens goed praten, en dat zal
je voelen ...dat doet deugd...mensen moeten ook weten
dat je wil praten natuurlijk..
Vandaag nog een zware dag en dan kan de gewone dagelijkse
routine weer beginnen.
Ik wen sje veel sterkte vandaag, en kom gerust iets zeggen, anders zijn we weer ongerust..
Dikke sterkteknuffel en tot later...
Het is een opluchting je terug te zien...We werden al ongerust..
Maar je ziet wel dat de buren je ook steunen , en als je eens
een vriendelijke goeiedag zegt komen ze ook wel een babbeltje
doen, of jij met hen.... dan kan je eens goed praten, en dat zal
je voelen ...dat doet deugd...mensen moeten ook weten
dat je wil praten natuurlijk..
Vandaag nog een zware dag en dan kan de gewone dagelijkse
routine weer beginnen.
Ik wen sje veel sterkte vandaag, en kom gerust iets zeggen, anders zijn we weer ongerust..
Dikke sterkteknuffel en tot later...
“Als je wil dat mensen je vertrouwen, wees dan eerlijk!" 
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
ik kom vlug nog even langs want we zijn gans de dag weg voor een vergadering.
Ik wou aleen maar zeggen dat wij hier nu ook gerust zijn na je mailtje!
Na wat we zaterdag lazen zagen we dat het echt niet goed ging.
Maar ik heb het al enkele keren gezegd, als de nood het hoogst is is de redding nabij.
Waarschijnlijk dat Arnold ook dacht dat hij moest ingrijpen... Zo zie je maar dat nu je toch even bent buiten gekomen je toch enkele mensen gezien hebt die je begrijpen en waar je een babbel kon mee doen. Was er geen rommelmarkt geweest had je waarschijnlijk ook het gase weekend alleen binnen gezeten. Zo'n babbel over Arnold zal je zeker deugd doen!
En iets wegdoen van Arnold zal ook weer een moeilijk moment zijn Iets wat nu zeker nog niet lukt.
Ik herinner me nog dat toen ik de kledij moest wegdoen van mijn vrouw ik een verschrikkelijk moeilijke dag heb gehad. Trouwens je kan zoiets niet alleen!
Tina, ik hoop dat die laatste dag ook nog een beetje meevalt.
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
ik kom vlug nog even langs want we zijn gans de dag weg voor een vergadering.
Ik wou aleen maar zeggen dat wij hier nu ook gerust zijn na je mailtje!
Na wat we zaterdag lazen zagen we dat het echt niet goed ging.
Maar ik heb het al enkele keren gezegd, als de nood het hoogst is is de redding nabij.
Waarschijnlijk dat Arnold ook dacht dat hij moest ingrijpen... Zo zie je maar dat nu je toch even bent buiten gekomen je toch enkele mensen gezien hebt die je begrijpen en waar je een babbel kon mee doen. Was er geen rommelmarkt geweest had je waarschijnlijk ook het gase weekend alleen binnen gezeten. Zo'n babbel over Arnold zal je zeker deugd doen!
En iets wegdoen van Arnold zal ook weer een moeilijk moment zijn Iets wat nu zeker nog niet lukt.
Ik herinner me nog dat toen ik de kledij moest wegdoen van mijn vrouw ik een verschrikkelijk moeilijke dag heb gehad. Trouwens je kan zoiets niet alleen!
Tina, ik hoop dat die laatste dag ook nog een beetje meevalt.
We wensen je nog een fijne dag...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
ja ik ben ook blij dat ik eens met mijn buren kon praten
ze zeiden zelf dat ze bang waren om mij aan te spreken of eens langs te komen
nu dit uitgepraat is heb ik hen gezegd dat ze altijd welkom zijn en dat mijn verdriet voor arnold nog altijd even groot is en ook soms zal huilen als ik over hem praat maar dat ze heel zeker niet bang hoeven te zijn om mij aan te spreken ,dat ik mij in de steek gelaten voelde omdat ze mij negeerden na de dood van arnold
maar het was niet zo bedoeld zeiden ze ,het is zoals jullie al gezegd en ondervonden hebben ,ze weten soms niet wat te doen
riekske bedankt voor je mooi plaatje ik denk ook aan jullie, ik heb gelezen op je forum dat gerhard zo moeilijk ademt ik vind het zo erg
hopelijk hebben jullie toch een beetje een aangename zondag
groetjes tina
ze zeiden zelf dat ze bang waren om mij aan te spreken of eens langs te komen
nu dit uitgepraat is heb ik hen gezegd dat ze altijd welkom zijn en dat mijn verdriet voor arnold nog altijd even groot is en ook soms zal huilen als ik over hem praat maar dat ze heel zeker niet bang hoeven te zijn om mij aan te spreken ,dat ik mij in de steek gelaten voelde omdat ze mij negeerden na de dood van arnold
maar het was niet zo bedoeld zeiden ze ,het is zoals jullie al gezegd en ondervonden hebben ,ze weten soms niet wat te doen
riekske bedankt voor je mooi plaatje ik denk ook aan jullie, ik heb gelezen op je forum dat gerhard zo moeilijk ademt ik vind het zo erg
hopelijk hebben jullie toch een beetje een aangename zondag
groetjes tina
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Tina,
alles zal nu wel bijna achter de rug zijn zeker?
Maar gelukkig heb je een goed gesprek gahad met de buren en begrijpen ze jou nu!
Het is inderdaad zo wat ze je zeggen. Wat zeg je tegen iemand die pas haar man verloren is? En ze denken dat ze jou nog verdrietiger maken als ze over zouden spreken. En dat is nu net verkeerd hé.
Hopelijk kom je hen af en toe nog eens tegen of zoeken ze je op zodat je niet alleen bent.
Maar vertel hen gerust hoe je je voelt, het zal je zeker opluchten!
Verder hopen we dat je straks toch nog een rustige nacht gaat hebben...
Liefs,
Veertje & Rudy
alles zal nu wel bijna achter de rug zijn zeker?
Maar gelukkig heb je een goed gesprek gahad met de buren en begrijpen ze jou nu!
Het is inderdaad zo wat ze je zeggen. Wat zeg je tegen iemand die pas haar man verloren is? En ze denken dat ze jou nog verdrietiger maken als ze over zouden spreken. En dat is nu net verkeerd hé.
Hopelijk kom je hen af en toe nog eens tegen of zoeken ze je op zodat je niet alleen bent.
Maar vertel hen gerust hoe je je voelt, het zal je zeker opluchten!
Verder hopen we dat je straks toch nog een rustige nacht gaat hebben...
Liefs,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Goeie avond Tina..
Je ziet dat de buren ook bezorgd zijn maar... mensen weten niet
wat te zeggen in zo'n situatie, ze zijn bang dat ze je pijn doen
terwijl jij schreeuwt om aandacht en een babbel..
Nu kan je beter met hen praten en je zal zien dat ze je begrijpen
en steunen.. je vraagt eens iemand voor een koffietje en
je wordt zelf eens gevraagd...zo hoort het.. en je zal zien
dat dan alles veel minder zwaar is.. echt..
Je niet afzonderen want dat maakt mensen bang om iets
te zeggen of vragen.. Je hebt die mensen écht nodig nu je zo alleen bent!
Wij zijn er ook natuurlijk ..maar dat is niet hetzelfde...
Lieve Tina ik ben content dat je al zover bent.. doe zo verder
en je zal het ondervinden .. een stapje met de keer en het komt goed..
Ja..natuurlijk zal je Arnold blijven missen.. en dat is heel normaal
maar je kan je alleen beginnen redden ...
kleine beetjes met de dag..en uur.. en elke dag is anders...
Nog een goede nacht en tot morgen , je kan het ...ik weet het..
Een lieve groet en slaapwel..
Je ziet dat de buren ook bezorgd zijn maar... mensen weten niet
wat te zeggen in zo'n situatie, ze zijn bang dat ze je pijn doen
terwijl jij schreeuwt om aandacht en een babbel..
Nu kan je beter met hen praten en je zal zien dat ze je begrijpen
en steunen.. je vraagt eens iemand voor een koffietje en
je wordt zelf eens gevraagd...zo hoort het.. en je zal zien
dat dan alles veel minder zwaar is.. echt..
Je niet afzonderen want dat maakt mensen bang om iets
te zeggen of vragen.. Je hebt die mensen écht nodig nu je zo alleen bent!
Wij zijn er ook natuurlijk ..maar dat is niet hetzelfde...
Lieve Tina ik ben content dat je al zover bent.. doe zo verder
en je zal het ondervinden .. een stapje met de keer en het komt goed..
Ja..natuurlijk zal je Arnold blijven missen.. en dat is heel normaal
maar je kan je alleen beginnen redden ...
kleine beetjes met de dag..en uur.. en elke dag is anders...
Nog een goede nacht en tot morgen , je kan het ...ik weet het..
Een lieve groet en slaapwel..
-
het is voorbij gelukkig
de eerste en laatste rommelmarkt zonder arnold
ik ben kapot lichamelijk en geestelijk je steeds weer moeten in houden om niet te huilen ,die herinneringen aan arnold die daar zat ,dat sleuren met die dozen vol spullen en het schuld gevoel dat ik nu alles naar het containerpark laat doen,alles wat arnold zo graag verzamelde voor zijn rommelmarkt
ik heb het gedaan omdat mijn zus het wilde ,maar nu is het voorbij
arnold zou het zeker begrijpen
volgend jaar ga ik genieten met mijn vriendinnen en buren op een terrasje
dat opruimen vanavond was heel zwaar ,weer een heel emotioneel zwaar moment
en riekske het is normaal dat ik er ben net als zoveel anderen voor jou , jij was er ook van in het begin voor mij
en elkaar steunen is het minste wat we kunnen doen ,al zou ik willen dat ik veel meer kon doen voor jou
ik ben blij voor jullie dat je nog een uitstapje kunt maken met je kleinkinderen doe het zolang jullie kunnen
geniet en koester elkaar zolang je kunt
oma-c en falcon alles wat jullie hebben meegemaakt maak ik nu mee mijn buren hebben zelfs gezegd dat als ik hulp nodig heb ik altijd bij hen mag aankloppen lief hé
en lief van jullie dat je met me inzat omdat je me niet hoorde ook hugie en reline bedankt het doet me veel
nu ga ik slapen tot morgen middag want vroeger sta ik niet op en dan ga ik mijn huis opkuisen als ik nog kan lopen want ik kruip hier vooruit
groetjes tina
de eerste en laatste rommelmarkt zonder arnold
ik ben kapot lichamelijk en geestelijk je steeds weer moeten in houden om niet te huilen ,die herinneringen aan arnold die daar zat ,dat sleuren met die dozen vol spullen en het schuld gevoel dat ik nu alles naar het containerpark laat doen,alles wat arnold zo graag verzamelde voor zijn rommelmarkt
ik heb het gedaan omdat mijn zus het wilde ,maar nu is het voorbij
arnold zou het zeker begrijpen
volgend jaar ga ik genieten met mijn vriendinnen en buren op een terrasje
dat opruimen vanavond was heel zwaar ,weer een heel emotioneel zwaar moment
en riekske het is normaal dat ik er ben net als zoveel anderen voor jou , jij was er ook van in het begin voor mij
en elkaar steunen is het minste wat we kunnen doen ,al zou ik willen dat ik veel meer kon doen voor jou
ik ben blij voor jullie dat je nog een uitstapje kunt maken met je kleinkinderen doe het zolang jullie kunnen
geniet en koester elkaar zolang je kunt
oma-c en falcon alles wat jullie hebben meegemaakt maak ik nu mee mijn buren hebben zelfs gezegd dat als ik hulp nodig heb ik altijd bij hen mag aankloppen lief hé
en lief van jullie dat je met me inzat omdat je me niet hoorde ook hugie en reline bedankt het doet me veel
nu ga ik slapen tot morgen middag want vroeger sta ik niet op en dan ga ik mijn huis opkuisen als ik nog kan lopen want ik kruip hier vooruit
groetjes tina
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Lieve Tina,
Deze keer ben ik het die wakker geworden is.....
Deze dagen zijn voor jou heel zwaar geweest hé, al waren er ook hele fijne momenten....het praten met de buren, en allicht ook de ontmoeting en babbeltjes met andere mensen die je kende....de kinderen van je zus...het mooie weer....ook heel belangrijk geweest....ik stel me voor als deze drie dagen, regendagen waren geweest...mag je niet aan denken...zou heel anders geweest zijn!
En ik weet zeker dat Arnold toegekeken heeft en niet weinig content is met de stap die je dit weekend zette.
En je mag geen schuldgevoel hebben hoor, omdat je alles van Arnold voor de rommelbeurs gaat opruimen...ik begrijp dat je het er heel moeilijk mee hebtn maar dacht je er al eens aan wat Arnold je nu zelf zou aanraden?....
Waarschijnlijk ook het containerpark of wie weet er iemand blij mee maken....
Ik hoop dat je een goeie nacht gaat hebben....dit keer niet zo vroeg opstaan!
En Tygro en Mysti.....die gaan ook blij zijn dat er terug rust is!
Welterusten voor jou....
Liefs, Reline
Deze keer ben ik het die wakker geworden is.....
Deze dagen zijn voor jou heel zwaar geweest hé, al waren er ook hele fijne momenten....het praten met de buren, en allicht ook de ontmoeting en babbeltjes met andere mensen die je kende....de kinderen van je zus...het mooie weer....ook heel belangrijk geweest....ik stel me voor als deze drie dagen, regendagen waren geweest...mag je niet aan denken...zou heel anders geweest zijn!
En ik weet zeker dat Arnold toegekeken heeft en niet weinig content is met de stap die je dit weekend zette.
En je mag geen schuldgevoel hebben hoor, omdat je alles van Arnold voor de rommelbeurs gaat opruimen...ik begrijp dat je het er heel moeilijk mee hebtn maar dacht je er al eens aan wat Arnold je nu zelf zou aanraden?....
Waarschijnlijk ook het containerpark of wie weet er iemand blij mee maken....
Ik hoop dat je een goeie nacht gaat hebben....dit keer niet zo vroeg opstaan!
En Tygro en Mysti.....die gaan ook blij zijn dat er terug rust is!
Welterusten voor jou....
Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
-
Dag Tina,
Ik hoop dat jij nog in je bedje ligt te slapen en goed uitrust
voor weer een nieuwe dag....
Ik kan niet beloven dat hij gemakkelijker zal zijn..
maar nu weet je dat mensen voor je klaarstaan...
voor even een babbeltje en wat troost...
Dat je er niet echt helemaal alleen voor staat...
hou het contact gaande anders gaat het weer verloren..
Een praatje met de buren of een koffietje samen...
Zo'n gewone kleine dingen kunnen de sleur van de stilte
en de eenzaamheid verbreken...het is een begin van genezing.
Ik wens je een aangenamere dag dan de voorbije dagen...
hou moed.. en ik geef je een dikke knuffel
veel sterkte en tot...
Ik hoop dat jij nog in je bedje ligt te slapen en goed uitrust
voor weer een nieuwe dag....
Ik kan niet beloven dat hij gemakkelijker zal zijn..
maar nu weet je dat mensen voor je klaarstaan...
voor even een babbeltje en wat troost...
Dat je er niet echt helemaal alleen voor staat...
hou het contact gaande anders gaat het weer verloren..
Een praatje met de buren of een koffietje samen...
Zo'n gewone kleine dingen kunnen de sleur van de stilte
en de eenzaamheid verbreken...het is een begin van genezing.
Ik wens je een aangenamere dag dan de voorbije dagen...
hou moed.. en ik geef je een dikke knuffel
veel sterkte en tot...
-
ja reline tygro en misty zijn heel blij dat alles voor bij is tygro was al drie dagen niet naar beneden gekomen ,maar gisteravond kwam hij met veel gemiauw naar beneden gedonderd direct op mijn schoot en spinnen en kopjes geven ,hij heeft voor het eerst in die drie dagen ook zijn bakje leeggegeten
Voor mij mocht het drie dagen geregend hebben dan moest ik het niet doen
maar ben toch blij dat ik gebabbeld heb met mijn buren
Ik ben heel moe en heb veel pijn vandaag ,dat zal wel enkele dagen duren
Oma-c morgen ga ik naar de dokter ik wil hulp want zo kan het niet verder
ik had me voorgenomen om niet op te staan voor de middag ,maar had zoveel pijn dat ik niet veel heb geslapen
ik ga nu nog één uurtje liggen voor ik mijn boodschappen doe want eten moeten we ook hé
en voor riekske dikke knuffel
bedankt voor jullie steun
groetjes tina
Voor mij mocht het drie dagen geregend hebben dan moest ik het niet doen
maar ben toch blij dat ik gebabbeld heb met mijn buren
Ik ben heel moe en heb veel pijn vandaag ,dat zal wel enkele dagen duren
Oma-c morgen ga ik naar de dokter ik wil hulp want zo kan het niet verder
ik had me voorgenomen om niet op te staan voor de middag ,maar had zoveel pijn dat ik niet veel heb geslapen
ik ga nu nog één uurtje liggen voor ik mijn boodschappen doe want eten moeten we ook hé
en voor riekske dikke knuffel
bedankt voor jullie steun
groetjes tina