mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Hugie12

09 feb 2012, 01:39

Hallo Gerarda en de andere vrienden;
Kom nog met slepende stappen goede avond wensen;mens wat ben ik moe!!!
Morgen weer vroeg eruit om naar de kine te gaannzie er echt tegenop.
Vandaag heb ik mijn schuiven uit gekuist en tussen door wat gaan zitten.
Denk dat het de winter is,zoals ik gesteld ben ,kom ik niet meer buiten met zo'n weer.Vanmorgen was ik uit bed om 7 uur ,ben gaan plassen en ben er terug in gekropen tot 9 uur ! Maar morgen kan het niet ,moet om 9 uur bij de kine zijn(als opperhooft zijn auto start) O wat verlang ik naar een beetje goed weer,dat er terug in het tuintje gezeten kan worden.
Wij gaan vrijdag mosselen eten met hopelijk Yunna erbij,maak alle 14 dagen ;als de vuilzak buiten moet de maandag!
Vandaag had ikk chinees gemaakt;weer veel te veel;de rest zit al in de vriezer.Gerarda mosselen kun je ook invriezen hoor! Uit de schelp en het water en de groenten bij in de doos,heb je ze juist wat op te warmen,als je eens een baaldag hebt!
Heb hier zo'n heel schuif met gerechten voor één man,als ik moet opgenomen worden,kan opperhooft verder! Regelmatig maak ik ze leeg (kletskesdag noem ik dat) en begin opnieuw.Soep niet,dan moet hij maar twee dagen na elkaar dezelfde soep eten!
Alle ga mijne tram in trekken,slaapwel allemaal en tot morgen
Dikke kus!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen

gerarda

09 feb 2012, 06:59

Afbeelding
Hugie goed uitgeslapen. Ge hebt gelijk dat ge veel slaapt , we kunnen voor het ogenblik niets anders doen. Ik slaap ook goed de laatste tijd, kom niet wakker tussendoor zodat ik dan niet uit mijn bed moet voor het toilet hé.
Bedankt voor uw raad voor de mosselen.Ja ik had er juist aan gedacht verleden week omdat ik er gekocht had voor de kinderen en het begon te sneeuwen ik dacht er toch aan zou ik dat nu kunnen invriezen. Gelukkig was het niet nodig. Deze week gaan ze weer blij zijn met de hutsepot. En daarna is het gedaan voor een tijdje.Koken is niet mijn hobby, ik kan het wel smakelijk maken , maar al die chineese dingen dat Marc maakte zie ik niet zitten.Ik at het wel graag als hij het maakte maarik begin er niet aan. Ik gebruik enkel de wok om het kippenvlees te garen voor zoetzuur (uit bokaal).
Ik ga nu vandaag naar de winkel om al mijn gerief voor de hutsepot en dan verder doen aan mijn puzzel en op hoop leven dat het si zoals ze gezegd hebben in het weerbericht, dat het volgende week zachter zal worden.

Ik ga mij nu op het gemak klaar maken om heel vroeg bij Colruyt te zijn vooraleer de grote vlote binnenkomt.
Deze namiddag dan mijn persoonlijk opgelegde wandeling om te proberen mijn buik kwijt te geraken. Na de middag is het warmer.

Hugie geniet wat van uw dag en van Duckje

Groetjes Gerarda

Hugie12

09 feb 2012, 17:31

Hallo Gerarda en voor straks de anderen ook :lol:

Heb juist gaan posten bij huisdieren,had eerst mijn betalingen weg gewerkt; maar zal het tegen jou ook zeggen hier!
In de maand februarie kun je uw huisdier laten nazien hahaha laten onderzoeken GRATIS
Hier de adres:
www.maandvandepreventie.be ;daar kies je uw arts en deelt gegevens uit.
ouderdom;welk modelleke dat je hebt enz.
Dan krijg je in de mailbox een formulier dat je moet uitprinten en meenemen naar de da
Elk ingevuld dokument dat ze krijgen is 1€ aan de Belgisch centrum voor blindgeleide honden.
Jij kunt het ook al nazenden mssn?
We krijgen 2 vliegen in één klap! Dieren onderzocht,vragen gesteld en de blinde worden geholpen he
Alle tot straks!

gerarda

09 feb 2012, 18:26

Hugie12 schreef:Hallo Gerarda en voor straks de anderen ook :lol:

Heb juist gaan posten bij huisdieren,had eerst mijn betalingen weg gewerkt; maar zal het tegen jou ook zeggen hier!
In de maand februarie kun je uw huisdier laten nazien hahaha laten onderzoeken GRATIS
Hier de adres:
www.maandvandepreventie.be ;daar kies je uw arts en deelt gegevens uit.
ouderdom;welk modelleke dat je hebt enz.
Dan krijg je in de mailbox een formulier dat je moet uitprinten en meenemen naar de da
Elk ingevuld dokument dat ze krijgen is 1€ aan de Belgisch centrum voor blindgeleide honden.
Jij kunt het ook al nazenden mssn?
We krijgen 2 vliegen in één klap! Dieren onderzocht,vragen gesteld en de blinde worden geholpen he
Alle tot straks!

Ja Hugie dat zal voor veel mensen eens een voordeeltje zijn ,want een dierenarts is kostelijk.

Maarik heb het zeker nooit gelaten om te gaan want ik ging snel met mijn honden als ik aan iets twijfelde.
Ik had een goede dierenarts in nederland , bij ons heel dicht bij.
Ze was zeker eerlijk als het niet nodig was om iets te doen zei ze het. Om mijn bobtail te laten inslapen wilde ze geen geld, ze kon dit niet over haar hart verkrijgen (waarschijnlijk alleen bij goede klanten denik hoor)
Haar vervanger was een geldwolf. Mijn oudje van12,5jaar had kanker dat wisten we maar zolang het nog ging hielden we hem maar in het weekend verloor hij veel bloed en moest ik naar de vervanger en gij zei ja er zitten bolletjes we gaan dat opereren. Ik zei neen hoor dat laat ik niet doen . De hond had al een hele tijd een dikke buik ik kon hem zeker niet helpen met te opereren.Hoe verdrietig het ook was ik besliste als het te erg werd dat ik hem zou laten inslapen. En die man begon te schelden.

Mijn dierenarts stond volledig achter mij. dat beestje ging waarschijnlijk in de operatie gebleven hebben.
Toen we uit ons huis vertrokken zijn begon ik te wenen en mijn zoon dacht dat het was omdat ik daar weg ging maar ik zei neen hoor, het is omdat mijn hond hier begraven ligt en ik hem moet achter laten. Maar hier hangt een grote foto van hem.

Hugie ik ga u laten, een knuffel voor u en Duck
gerarda

falcon1

10 feb 2012, 17:23

Hallo lieve mensen,

ben er weer terug na toch opnieuw een drukke week.
Ook vandaag ganse dag rekenen, mails lezen, telefoons... het lijkt wel een regeringsvorming :roll: :lol:

Ik heb toch weer fijne dingen gelezen (buiten het weer natuurlijk)
Eerts de mosseltjes en nu hutsepot... En Gerarda, je mag éénmaal raden wat we gisteren gegeten hebben... inderdaad! En vandaag de rest van de hutsepot omdat er wat weinig tijd is om te koken (babysit)
Hughie, dat van die eenmansrestjes hebben we hier ook. En elke dinsdag neem ik een potje mee naar Limburg... De rest van de dagen eet ik op het werk...
Gerada naar de Colruyt? Veertje niet tegen gekomen?

Lezen heb ik helaas nooit echt gedaan... ik was meestal met techniek bezig, knutselen en radiobestuurde vliegtuigen bouwen. Ik zat meer op het vliegplein dan thuis :roll:
Heb hier nog een radiobestuurd helicopter staan waar ik in de living al eens een vluchtje doe tot groot plezier van de katjes.

Oma C, een beetje afbouwen? Ik wil u ook nog bedanken voor al je steun en medeleven. En zorg nu ook nog goed voorjezelf hé :wink:

Allé, ben er ook nog eens mee weg... en... nog een beetje geduld en jullie kunnen weer naar buiten... zal deugd doen!

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C

10 feb 2012, 17:37

Hallo allemaal, :wink:

Hallo falcon, julie zijn me nog niet kwijt hoor, :)
ik kom regelmatig nog wel eens piepen maar als alles
goed gaat dan reageer ik wat minder.
Als ik zie dat er weer "troubles" zijn dan kom ik
mijn schouder wel aanbieden :wink: wees gerust:)
Ik hou het wat rustig, privee is 't ook nogal druk hé :lol: :wink:
Alles is in orde :wink:

gerarda en de rest van de groep, sorry, een fijn weekend
en hou jullie warm :wink:

Lieve groetjes, Oma-C.
“Het leven draait niet om wat je overkomt, maar hoe je ermee omgaat" :wink:

gerarda

10 feb 2012, 20:18

Oma-C schreef:Hallo allemaal, :wink:

Hallo falcon, julie zijn me nog niet kwijt hoor, :)
ik kom regelmatig nog wel eens piepen maar als alles
goed gaat dan reageer ik wat minder.
Als ik zie dat er weer "troubles" zijn dan kom ik
mijn schouder wel aanbieden :wink: wees gerust:)
Ik hou het wat rustig, privee is 't ook nogal druk hé :lol: :wink:
Alles is in orde :wink:

gerarda en de rest van de groep, sorry, een fijn weekend
en hou jullie warm :wink:

Lieve groetjes, Oma-C.

Oma-C bedankt voor uw bezoekje en uw steun regelmatig. Ik denk dat ik het binnenkort wel weer zal nodig hebben, want ik voel me niet zo lekker , heel dikwijls weer huilbuien omdat volgende maand Marc één jaar overleden is.Alles komt weer boven , van de laatste dagen voor zijn overlijden.
Maar ja het is voor iedereen hetzelfde hé. We moeten er door.
Ik ben al van gisteren bezig met inkopen doen voor de hutsepot maar terzelver tijd veel groenten meegebracht dat ik dan vandaag allemaal klaargemaakt heb voor de diepvries. En morgen dan de hutsepot afwerken, ik maak dat graag de dag voordien zodat het goed kan trekken.Ik zal deze nacht weer goed slapen.

Groetjes en een leuk weekend voor u met wat zachter weer .

gerarda

reline

10 feb 2012, 21:05

Gerarda....

Zondag komen bij jou de kinderen hé.....speciaal hutsepot voor hen...mmm...lekker.
Bij ons komen morgen de kinderen.....weet je nog...alle jarigen van januari moeten nog gevierd worden.
Wordt een drukke dag, maar ik kijk er enorm naar uit....

Je hebt het nu vaak zo moeilijk om alles van vorig jaar....een terug alles herbeleven van die laatste dagen met Marc...
Wat ben ik blij dat je hier terecht kan, jou plaatske dat voor jou een enorme steun betekent!!

Maar wat heb jij hard gewerkt vandaag!! Het kan niet anders dan dat je goed gaat slapen!!

Hoever sta je al met puzzelen?

Oma-C....ben blij om jou af en toe toch te weten komen piepen!!
Ook lieve groetjes voor jou....trouwens....een knuffel voor iedereen!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

11 feb 2012, 04:30

reline schreef:Gerarda....

Zondag komen bij jou de kinderen hé.....speciaal hutsepot voor hen...mmm...lekker.
Bij ons komen morgen de kinderen.....weet je nog...alle jarigen van januari moeten nog gevierd worden.
Wordt een drukke dag, maar ik kijk er enorm naar uit....

Je hebt het nu vaak zo moeilijk om alles van vorig jaar....een terug alles herbeleven van die laatste dagen met Marc...
Wat ben ik blij dat je hier terecht kan, jou plaatske dat voor jou een enorme steun betekent!!

Maar wat heb jij hard gewerkt vandaag!! Het kan niet anders dan dat je goed gaat slapen!!

Hoever sta je al met puzzelen?

Oma-C....ben blij om jou af en toe toch te weten komen piepen!!
Ook lieve groetjes voor jou....trouwens....een knuffel voor iedereen!

Reline ik wens jullie zaterdag veel plezier inderdaad druk maar plezante drukte.hé.
taartjes eten ook niet slecht :wink: Ik zou er graag bij zijn. :lol:
Bij ons is de hutsepot ook zaterdag. Mijn puzzel is al wat geselecteerd maar ik moet nog doosjes gaan kopen zodat ik een beetje een overzicht heb . Ik heb die doosjes toch nodig voor mijn diepvriezer.
En doordat ik deze week veel werk gehad heb voor inkopen te doen en dan groenten klaar maken is de puzzel blijven liggen.
Ik ben ook bij de dokter geweest voor een kleinigheidje aan mijn voet . Ik wist niet of het een verharding is aan de zijkant van mijn teen of dat het het bot was die vervormde , maar het is maar verharding dat hij volgenden week zal wegfreezen. Ik heb hem gezegd dat ik tracht minder te eten niet meer sneukelen en dat ik maar blijf verdikken en hij zegt dat het komt door mijn verdriet.Ja :x ik zal in elk geval blijven opletten met mijn eten en hopen als ik meer beweeg dat het toch zal verminderen.

Nogmaals veel pezier zaterdag en tot nà het weekend

Groetjes Gerarda

reline

11 feb 2012, 10:06

Hey Gerarda....

Voor jou ook een fijne dag......
Ik dacht dat het morgen was omdat je de hutsepot graag een dag tevoren maakt!

En ja...bewegen is en blijft belangrijk...hier staat bewegen op een laag pitje en ben en nu 2 kg erbij.

Als het kan...eventjes naar buiten in de zon, maar goed aangekleed!

Ik ga beginnen aan het versieren van een grote biscuit....en van 6 eieren in een extra grote vorm gebakken.

Je bent welkom hoor!! Eigenlijk zou ik iets door de draad moeten kunnen doorsturen!! Dat zou het zijn! Wie weet in de verre toekomst!

Het beste met je voet!!

Ik wens jou en alle forumvrienden een hele fijne dag toe!

Nu ben ik ribbedebie!!

Liefs, Reline
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

gerarda

11 feb 2012, 13:45

Reline ik heb het wat verwarrend gemaakt met mijn hutsepot. Ik ben donderdag al om de groenten geweest en vrijdag heb ik dan de hutsepot gemaakt.En nu ga ik hem gdeeltelijk in de microgolf opwarmen wanneer de kinderen komen.
Ik mis natuurlijk die taart van u voor dessert hé. Ik zou nadien wel een blokje rond willen lopen om een kilootje kwijt te raken.

Dat is het liefste wat ik eet een goeie biscuit met veel slagroom :P

Geniet er maar van
Ik heb deze morgen om potjes geweest om de puzzelstukjes te selecteren en nu ga ik dat doen en morgen begin ik dan met de omtrek te leggen.
Ik zal proberen om een foto te maken als hij af is en eens doorsturen maaaaar dat zal nog een tijdje duren :lol:
Groetjes gerarda

falcon1

11 feb 2012, 18:25

Lieve Gerarda,

laat de hutsepot u smaken straks... geniet nog samen met de kinderen straks.

Jij ook Reline, maak het gezellig met het uitgestelde verjaardagsfeestje...

Hier ook al ganse dag druk door bezoeken van de kinderen... seffens de laatsten.

Wens iedereen nog een gezellige avond...

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Hugie12

12 feb 2012, 00:52

Hier ben ik weer,goede dag Gerarda en de rest van de vrienden;
Er wordt hier toch lekker gekookt he! Hier was het vandaag weer DE dag!
opperhoofd is terug kunnen gaan met de mosselen :twisted: ze waren slecht als ik ze wou kuisen bah stinken..........enfin de tweede lading was wel goed :lol: Had een boerencake gemaakt deze morgen met Yunna,en alles is op!!We zullen de volgende keer één kilo meer moeten kopen,was wat weinig nu.Thuis eet ze bijna geen mosselen en bij mij kan ze niet ophouden! hahaha Duck heeft er deze keer maar twee gekregen.
Vandaag ook wat vroeger gaan slapen :oops: :oops: Ben de laatste tijd zooooooooooo moe ,ga het toch eens aan de dokter vertellen .Allee ben er mee weg
dikke kus en tot morgen Gerarda ,zet de muziek op dan denk je minder en kom maar hier in je hoekje ,we staan voor je klaar!

"Als je verdrietig bent,
kijk dan opnieuw in je hart.
En je zult zien dat je huilt,
om wat je vreugde heeft gebracht

daaaaaaaaaaaaaag

gerarda

12 feb 2012, 06:53

falcon1 schreef: Hallo lieve mensen,

ben er weer terug na toch opnieuw een drukke week.
Ook vandaag ganse dag rekenen, mails lezen, telefoons... het lijkt wel een regeringsvorming :roll: :lol:

Ik heb toch weer fijne dingen gelezen (buiten het weer natuurlijk)
Eerts de mosseltjes en nu hutsepot... En Gerarda, je mag éénmaal raden wat we gisteren gegeten hebben... inderdaad! En vandaag de rest van de hutsepot omdat er wat weinig tijd is om te koken (babysit)
Hughie, dat van die eenmansrestjes hebben we hier ook. En elke dinsdag neem ik een potje mee naar Limburg... De rest van de dagen eet ik op het werk...
Gerada naar de Colruyt? Veertje niet tegen gekomen?

Lezen heb ik helaas nooit echt gedaan... ik was meestal met techniek bezig, knutselen en radiobestuurde vliegtuigen bouwen. Ik zat meer op het vliegplein dan thuis :roll:
Heb hier nog een radiobestuurd helicopter staan waar ik in de living al eens een vluchtje doe tot groot plezier van de katjes.

Oma C, een beetje afbouwen? Ik wil u ook nog bedanken voor al je steun en medeleven. En zorg nu ook nog goed voorjezelf hé :wink:

Allé, ben er ook nog eens mee weg... en... nog een beetje geduld en jullie kunnen weer naar buiten... zal deugd doen!

Liefs,

Veertje & Rudy
Hallo Rudy, blij dat ge terug bent hoor. Ik weet niet hoe gij dat doet zo een druk leven.F
eitelijk zou ik ook beter wat meer te doen hebben , maar door mijn leeftijd gaat dat niet meer, maar het zou toch beter zijn omdat ik minder aan Marc zou denken.
Ik moest lachen dat ge ook hutsepot klaargemaakt hebt, ja de mensen denken daar niet veel aan omdat dat toch maar met heel koud weer echt smaakt hé.
Er is hier dus goed van gegeten alleen de oudste kleinzoon was niet blij.
Maar hij heeft er toch van gegeten , hoewel ik hem boterhammen met iets bij wilde geven. :x
Ik zal het woensdag goed maken :lol:
Ik heb dus met de voorbereidingen erbij een drietal nachten ook goed geslapen , maar nu is de rust teruggekeerd en ga ik mij bezighouden met mijn puzzel.

Ik wens u en veertje nog een heerlijke dag, misschien eens gaan uitwaaien in De Panne?

groetjes en een knuffel voor jullie en de poezen

Gerarda

gerarda

12 feb 2012, 07:09

Hallo Hugie
Ja zeg niet plezant daar bij u slechte mosselen, kan wel gebeuren ??? maar als ge ze kunt terugbrengen geen probleem, maar anders triestig als ge daar goesting op hebt.
Mijn hutsepot festijn is nu gedaan en ik zal weer eens moeten denken wat ik ga klaar maken voor mezelf.
Ja Hugie ga maar eens naar de dokter met uw vermoeidheid. Maar ik vrees dat dit koude weer en ons binnen zitten bij het vuur niet zo goed is.Ik zit ook te hopen op wat beter weer om in de buitenlucht te komen.
Ik heb altijd graag dat er vensters open staan op de slaapkamer, en beneden staat mijn achterdeur altijd open en nu moet dat allemaal heel snel dicht.
Ik heb me voorgenomen om te doen zoals Reline zegt weer veel gaan wandelen met de hond voor mijn kilootjes kwijt te geraken.Maar dan moet er wat meer zon zijn.
Hugie ik wens u nog een gezellige dag en een dikke kus ,

Ook voor iedereen nog een prettige dag

Groetjes Gerarda