verdriet
-
magrit - Lid geworden op: 13 mar 2005, 19:12
Lieve mensen,14 september wordt een zeer moeilijke dag voor mij want dan is het de dag dat mijn moeder overleden is.
Het is nu twee jaar geleden maar het verdriet blijft.
Ze heeft jaren veel miserie gehad maar is dan toch nog onverwacht gestorven.
De film van de laatste zware weken van haar leven spoken constant door mijn hooft.
Wordt dat ooit beter?
Magrit

Het is nu twee jaar geleden maar het verdriet blijft.
Ze heeft jaren veel miserie gehad maar is dan toch nog onverwacht gestorven.
De film van de laatste zware weken van haar leven spoken constant door mijn hooft.
Wordt dat ooit beter?
Magrit

-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Magritteke,
Ik leef met je mee op deze dag
Vergeten doe je haar nooit
Mijn moeder is reeds 25 jaar geleden
overleden en ik denk nog dagelijks aan haar.
Wens je veel troost zeker vandaag
Lieve groetjes
Fientje xxxxxxx
Vergeven is tweemaal beminnen
-
Dag lieve dames,
vrijdag was ik betrokken in een verkeersongeval,ik moest met de wagen stoppen voor een rood licht en een achterligger had dat niet gezien en is in volle vaart op me ingereden.
Met gevolg een zware klap en 10m verder geduwd,ik zelf sloeg natuurlijk vooruit,gelukkig had ik mijn veiligheidsgordel aan.Wel had ik pijn in mijn hooft en nek,dan hebben ze me met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar ze me onderzocht hebben en foto's genomen.
Gelukkig viel het allemaal mee en mocht ik naar huis.
Onze auto is heel erg beschadigt en moest weggesleept worden,morgen komt de expert en die beslist of hij nog kan gemaakt worden of dat hij voor de schroothoop is.
Hopelijk kan hij hersteld worden want een andere kopen kost heel veel geld!

vrijdag was ik betrokken in een verkeersongeval,ik moest met de wagen stoppen voor een rood licht en een achterligger had dat niet gezien en is in volle vaart op me ingereden.
Met gevolg een zware klap en 10m verder geduwd,ik zelf sloeg natuurlijk vooruit,gelukkig had ik mijn veiligheidsgordel aan.Wel had ik pijn in mijn hooft en nek,dan hebben ze me met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waar ze me onderzocht hebben en foto's genomen.
Gelukkig viel het allemaal mee en mocht ik naar huis.
Onze auto is heel erg beschadigt en moest weggesleept worden,morgen komt de expert en die beslist of hij nog kan gemaakt worden of dat hij voor de schroothoop is.
Hopelijk kan hij hersteld worden want een andere kopen kost heel veel geld!

-
fien38 - Lid geworden op: 31 jan 2007, 18:36

Hallo Magritteke,
Das wel tegenslag hebben
Het is te hopen dat je geen blijvend letsel hebt aan je hals.
Ik hoop voor jou dat je auto hersteld kan worden
Stuur je nog een dikke knuffel en een beetje meer geluk
Fientje xxxx
Vergeven is tweemaal beminnen
-
RIEKSKE - Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21

goede morgen magritje
ik lees het nu pas van je ongeval
oh wat vreselijk
hopelijk houd je er niks van over
en je auto oh wat erg maatje
ik zal voor jou duimen
want zo iets kan je niet meer missen he
sterkte
sorry dat ik niet vroeger gelezen heb
knuffie riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan
en hele dikke traan
-
Hallo Fien en RIEKSKE,met mij gaat het behoorlijk alleen toch wat moeten bekomen en nog wat stijf,maar dat valt mee.Ik ben kunnen gaan werken deze week dus dat was positief.
Met de auto is het minder goed,hij kan niet meer hersteld worden,dus moeten we op zoek naar een andere.
Dat komt financieel natuurlijk niet zo goed uit,zo een grote kost op het onverwachts.
We proberen maar te denken dat het allemaal nog veel erger had gekund.
Lieve groeten van Magrit

Met de auto is het minder goed,hij kan niet meer hersteld worden,dus moeten we op zoek naar een andere.
Dat komt financieel natuurlijk niet zo goed uit,zo een grote kost op het onverwachts.
We proberen maar te denken dat het allemaal nog veel erger had gekund.
Lieve groeten van Magrit