mijn man verloren
-
falcon1 - Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Lieve Gerarda,
je doet dat goed hoor meisje. En Marc zal zeker vandaag een speciaal plaatsje krijgen bij jou. Ik denk ook dat hij niet graag zou willen dat je verdrietig bent. Bekijk ook eens de mooie momenten...
Sterkte nog...
Om je niet inverwarring te brengen... ik vertrek seffens met Veertje en die 4 kabouterkes hier, terug richting zeetje...
Dikke knuff,
Veertje & Rudy
@ Oma C; dat heb je weer eens heel goed uitgelegd!
je doet dat goed hoor meisje. En Marc zal zeker vandaag een speciaal plaatsje krijgen bij jou. Ik denk ook dat hij niet graag zou willen dat je verdrietig bent. Bekijk ook eens de mooie momenten...
Sterkte nog...
Om je niet inverwarring te brengen... ik vertrek seffens met Veertje en die 4 kabouterkes hier, terug richting zeetje...
Dikke knuff,
Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Gerarda ik hoop dat je het een beetje redt vandaag. Sterkte!
-
gerarda - Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55
Helena gij weet het wel hé, als die waterlanders komen moet ge ze laten lopen. Morgen kan ik weer buiten en dan zal het wel beter gaan.
Ik denk dat ik binnenkort eens de bus zal nemen naar Gent om mijn zinnen te verzetten.
Bedankt voor uw medeleven maar voor u ook veel sterkte
Groetjes en een dikke knuffel voor u.
Die tijd dat we er elke dag een kregen is voorbij hé
Gerarda
Ik denk dat ik binnenkort eens de bus zal nemen naar Gent om mijn zinnen te verzetten.
Bedankt voor uw medeleven maar voor u ook veel sterkte
Groetjes en een dikke knuffel voor u.
Die tijd dat we er elke dag een kregen is voorbij hé
Gerarda
-
Ja Rudy ik hoop dat hij mij volgt daarboven. Want toen hij naar het ziekenhuis vertrok beseften we wel dat het erg was en terwijl ik hem in zijn vest hielp zei ik dat ik tich erg met hem in zat en hij antwoorde mij ik zit al veel meer met u in.Ik denk dat hijbesefte dat hij niet meer zou terug keren. Ze zeiden het mij daar wel maar toch denkt ge tothet laatste aan een mirakel hé.falcon1 schreef:Lieve Gerarda,
Sterkte nog...
Dikke knuff,
Veertje & Rudy
groetjes gerarda
-
Lieve Gerarda,
Marc had wel groot gelijk hoor! Hij zit meer in met jou dan jij om hem!
Marc zal nu op een of andere manier wel gelukkig zijn omdat hij van zijn lijden verlost is... Maar anderzijds zal het hem nog pijn doen als hij ziet dat jij zoveel verdriet hebt om hem...
Eigenlijk hebben jullie elkaar nog wel hé... Niet fysiek... maar in gedachten... in wat jullie samen allemaal beleefd hebben.
En ik ben er zeker van dat hij je niet zal los laten... hij wil dat je je terug goed voelt en aanvaardt dat jullie voor de rest van het leven onafscheidelijk zijn.. wat er ook mag gebeuren!
Nog een dikke nachtknuff,
Veertje & Rudy
Marc zal nu op een of andere manier wel gelukkig zijn omdat hij van zijn lijden verlost is... Maar anderzijds zal het hem nog pijn doen als hij ziet dat jij zoveel verdriet hebt om hem...
Eigenlijk hebben jullie elkaar nog wel hé... Niet fysiek... maar in gedachten... in wat jullie samen allemaal beleefd hebben.
En ik ben er zeker van dat hij je niet zal los laten... hij wil dat je je terug goed voelt en aanvaardt dat jullie voor de rest van het leven onafscheidelijk zijn.. wat er ook mag gebeuren!
Veertje & Rudy
-
Allee de moeilijkste dagen zijn voorbij. Vandaag boodschappen doen en deze namiddag chauffeur spelen voor mijn sschoondochter om haar auto te halen naar de garage.falcon1 schreef:Lieve Gerarda,
Veertje & Rudy
Groetjes gerarda ook voor u en Veertje een knuffel
-
Lieve Gerada,
en nu terug de draad opnemen hé!
Hier een verschrikkelijke dag achter de rug... 10-tallen telefoons en nog meer mails over domein en project. Tot overmaat van ramp begon er water te stromen uit het plafond in de logeerkamer. Emmers en emmers. Er werd hulp aangeboden, maar 's avonds nog niks gezien. Hun werkdag zat er op.
Het was hier dan ook de ganse dag dweilen met de kraan open
Ook kinderen en Amberke op bezoek gehad deze avond.
Heb nu juist men laatste verslag geschreven en nu gaat PC-ke dicht!
Morgenvroeg moet ik weer richting Limburg, want er moet ook nog gewerkt worden hé...
Nog een fijne avond en rustige nacht voor iedereen.
Liefs,
Veertje & Rudy
Hier een verschrikkelijke dag achter de rug... 10-tallen telefoons en nog meer mails over domein en project. Tot overmaat van ramp begon er water te stromen uit het plafond in de logeerkamer. Emmers en emmers. Er werd hulp aangeboden, maar 's avonds nog niks gezien. Hun werkdag zat er op.
Het was hier dan ook de ganse dag dweilen met de kraan open
Morgenvroeg moet ik weer richting Limburg, want er moet ook nog gewerkt worden hé...
Liefs,
Veertje & Rudy
-
Ja hé een verschrikkelijke dag vooral voor jullie, water die binnenkomt, niets waar ge meer schade van hebt als dit.falcon1 schreef: Lieve Gerada,
Het was hier dan ook de ganse dag dweilen met de kraan open![]()
Liefs,
Veertje & Rudy
Hier was het sneeuw dat we hadden maar tegen de middag was alles toch weg.
Ja naar De Panne komen om te rusten was er zeker niet bij voor u.
Maar ja ik zal niet zeggen ge moet het wat rustiger aan doen ik denk niet dat ge zou gelukkiger zijn met niets doen.
Ik kan me voorstellen dat aan zo een project veel werk is en dat ge goed moet weten waar ge overal moet zijn en bij wie. dat zou ook iets geweest
zijn voor Marc. Het was ook iemand die graag de leiding had en organiseren dan was hij in zijn element. Maar niet dominant hoor.
de jongens zullen weer blij zijn dat ge daar bent zeker ?
Ik ga naar mijn bedje en hopen dat ik morgen buiten kan zonder sneeuw
Rudy en veertje veel liefs voor jullie
Gerarda
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
Hallo Gerarda en vrienden;
Kom een langs ;mijn pcke doet het weer! Nog niet helemaal zoals het hoort;maar heb de computerdokter al terug gebelt,voor 59 € mag hij wel tegoei zijn vind ik en Opperhoofd! Nu nog leren hoe ik de foto's veilig stel!
Gerarda geen schade ?Maar Rudy wel! Hier hebben we juist sneeuw +water gehad.En wij maar denken dat de zomer in aankomst was!!!!!!!
Binnenland zal beter zijn zeker ;moet hier niets anders doen dan muggen doodslaan........hang steeds zo'n ouderwetse vliegenvanger op ;en hij is zo goed als vol!!!!!!!!En SLAKKEN niet te doen;opperhoofd zal de eischelpen eens moeten aanspreken om door ons tuintje te gaan.+ slakkenpoeder!
Zie graag diertjes maar ze mogen niks kapot doen!een spin zet ik buiten,maar zou ze beter binnen houden om de muggen te verorberen;maar is geen zicht he!
Ziet dat Gerarda of Rudy langs komt
De zoonzijn afloop was verstopt en goed ruiken dat het deed (heb het van hore nte vertellen)Falconn jij bent echt een bezig bijtje he ;mag ik vragen hoe jong je bent?
Ik ben 64 en krijg een brief om pensioen aan te vragen en uit te rekenen .Goed he ze weten nog niet eens dat ik altijd zelfstandige geweest ben!!!!!!!Opperhoofd is geweest en uw vrouw heeft nooit gewerkt zeggen ze ;waar zijn al mijn bijdragen dan naartoe gegaan ??????
Gerarda;uw zinnen weer verzet?met mijn getater?Goed zo dan
dikke knuffel en een dikke kus van
Hugie
Kom een langs ;mijn pcke doet het weer! Nog niet helemaal zoals het hoort;maar heb de computerdokter al terug gebelt,voor 59 € mag hij wel tegoei zijn vind ik en Opperhoofd! Nu nog leren hoe ik de foto's veilig stel!
Gerarda geen schade ?Maar Rudy wel! Hier hebben we juist sneeuw +water gehad.En wij maar denken dat de zomer in aankomst was!!!!!!!
Zie graag diertjes maar ze mogen niks kapot doen!een spin zet ik buiten,maar zou ze beter binnen houden om de muggen te verorberen;maar is geen zicht he!
De zoonzijn afloop was verstopt en goed ruiken dat het deed (heb het van hore nte vertellen)Falconn jij bent echt een bezig bijtje he ;mag ik vragen hoe jong je bent?
Ik ben 64 en krijg een brief om pensioen aan te vragen en uit te rekenen .Goed he ze weten nog niet eens dat ik altijd zelfstandige geweest ben!!!!!!!Opperhoofd is geweest en uw vrouw heeft nooit gewerkt zeggen ze ;waar zijn al mijn bijdragen dan naartoe gegaan ??????
Hugie
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
oei oei Hughie in de clinch met de pensioendienst : dat wordt nog plezant!

-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Goeiemorgen allemaal,
Hugie...je gaan naar de pensioendienst moeten gaan voor info.....wij zijn er ook naar toe moeten gaan...ik dacht dat we, als we een gezinspensioen trokken, ik helemaal geen recht had op een pensioen voor mezelf voor de enkele jaren dat ik werkte.
Maar ik trek wel wat pensioen omdat het van een andere kas was....bij Frans was het van de NMBS en dat is een heel andere pensioendienst.
Was iets dat we niet wisten ...niemand waarschijnlijk...
Dus voor info naar die dienst!
Falcon...ik las wat jullie voorhadden gisteren.
Wat een geluk dat jullie biet meer in Limburg waren ern wat een geluk dat jullie allebei thuis waren om te dweilen en te redden wat er te redden viel!
Ik hoop dat het vandaag droog blijft...ik hoorde wel regen voorspellen, maar weet niet waar...hopelijk is tegen dan alles opgelost! en hopelijk niet teveel schade!!
Een fijne dag voor jullie allemaal!!
Knuffel, Reline!
Hugie...je gaan naar de pensioendienst moeten gaan voor info.....wij zijn er ook naar toe moeten gaan...ik dacht dat we, als we een gezinspensioen trokken, ik helemaal geen recht had op een pensioen voor mezelf voor de enkele jaren dat ik werkte.
Maar ik trek wel wat pensioen omdat het van een andere kas was....bij Frans was het van de NMBS en dat is een heel andere pensioendienst.
Was iets dat we niet wisten ...niemand waarschijnlijk...
Dus voor info naar die dienst!
Falcon...ik las wat jullie voorhadden gisteren.
Wat een geluk dat jullie biet meer in Limburg waren ern wat een geluk dat jullie allebei thuis waren om te dweilen en te redden wat er te redden viel!
Ik hoop dat het vandaag droog blijft...ik hoorde wel regen voorspellen, maar weet niet waar...hopelijk is tegen dan alles opgelost! en hopelijk niet teveel schade!!
Een fijne dag voor jullie allemaal!!
Knuffel, Reline!
Zomaar voor iemand aardig zijn
Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!
-
ja ja ga maar snel naar de penioendienst en huur maar een kluis in de bank om uw pensioen in te bewaren.Hugie12 schreef:Hallo Gerarda en vrienden;
Gerarda geen schade ?Maar Rudy wel! Hier hebben we juist sneeuw +water gehad.En wij maar denken dat de zomer in aankomst was!!!!!!!Binnenland zal beter zijn zeker ;moet hier niets anders doen dan muggen doodslaan........hang steeds zo'n ouderwetse vliegenvanger op ;en hij is zo goed als vol!!!!!!!!En SLAKKEN niet te doen;opperhoofd zal de eischelpen eens moeten aanspreken om door ons tuintje te gaan.+ slakkenpoeder!
Zie graag diertjes maar ze mogen niks kapot doen!een spin zet ik buiten,maar zou ze beter binnen houden om de muggen te verorberen;maar is geen zicht he!Ziet dat Gerarda of Rudy langs komt
![]()
![]()
![]()
![]()
Hugie
grapje hoor.
Heel zeker Hugie dat ge geld zult krijgen voor uw pensioen. Ik heb een gemengde loopbaan gehad bediende en zelfstandig en wij hebben dit allemaal moeten aangeven.
Zelfstandig was maar een korte periode en toch trek ik daar een klein bedragje van. dat komt allemaal samen, maar in een uitreksel staat dit allemaal in detail.
groetjes gerarda
Laatst gewijzigd door gerarda op 06 mar 2012, 11:49, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Hugie12 - Lid geworden op: 16 okt 2010, 19:07
halookes iedereen;
Ben er ook nog eens ;is lang geleden he
Zou de lente in aantocht zijn ?Allemaal zo druk bezig! Falcon heb je alles droog gekregen ?
Regine ;was wel op de pensioendienst dat ze niet wisten dat ik gewerkt heb; computer was uitgevallen en hij kon het niet zien!Maar ze hadden verkeerde papieren door gestuurt!!!!!!!Wat doen die daar?Zoals de senaat SLAPEN ! denkk ik
Ben begonnen op mijn 17 j;moest nog ontvoogt worden door de rechter;want je moest 21 j zijn in de tijd! Ben wegens ziekte in 1999 gestopt! Wist het telaat ,ze moesten me een uitkering geven voor beroepsziekte en daar is het tellat voor nu!
Gerada boodschappen gedaan;flink meisje
Heb vandaag mijn kastjes op het terras onderhanden genomen,ze blinken terug,behalve de vuilbakken die erin staan! Daarna savooikolen klaar gemaakt voor de diepvrieser en eten gekookt;ben ook een beetje op nu!
Pc dokter geweest,want kon niets anders doen dan mailen;vandaag is hij terug geweest en nu is de geuf waar het kaartje van de camera ook stuk!!!!!! 59 +59+20 = 138€ als ik wat bijgelegt had ;had ik ne nieuwe.......ga er ook voor studeren,brengt goed op
Nu ga ik toedoen en een dikke knuffel voor iedereen,hopelijk slaap ik met al mijn boosheid!!!!!!!!!
Hugie!
Ben er ook nog eens ;is lang geleden he
Zou de lente in aantocht zijn ?Allemaal zo druk bezig! Falcon heb je alles droog gekregen ?
Regine ;was wel op de pensioendienst dat ze niet wisten dat ik gewerkt heb; computer was uitgevallen en hij kon het niet zien!Maar ze hadden verkeerde papieren door gestuurt!!!!!!!Wat doen die daar?Zoals de senaat SLAPEN ! denkk ik
Gerada boodschappen gedaan;flink meisje
Heb vandaag mijn kastjes op het terras onderhanden genomen,ze blinken terug,behalve de vuilbakken die erin staan! Daarna savooikolen klaar gemaakt voor de diepvrieser en eten gekookt;ben ook een beetje op nu!
Pc dokter geweest,want kon niets anders doen dan mailen;vandaag is hij terug geweest en nu is de geuf waar het kaartje van de camera ook stuk!!!!!! 59 +59+20 = 138€ als ik wat bijgelegt had ;had ik ne nieuwe.......ga er ook voor studeren,brengt goed op
Nu ga ik toedoen en een dikke knuffel voor iedereen,hopelijk slaap ik met al mijn boosheid!!!!!!!!!
Hugie!
blijf lachen in moeilijke tijden;dan kom je er wel dooreen
-
reline - Lid geworden op: 24 feb 2009, 22:46
Gerarda,
Tof!! Zo te horen gaat het je heel goed.....zo druk bezig...vol energie!!
Voelt fijn hé!!
Hugie.....allemaal min of meer slechte nieuwtjes gekregen en dan nog een PC-dokter moeten voorzien van de nodige eurokes!!
Maar weet je wat het belangrijkste is.....dat je je foto's terug hebt!!
Wij waren vandaag eigenlijk onvoorzien in de kinepolis terecht gekomen en wilden graag "Voor Altijd" van Nik Balthazar zien, maar die film draaide men deze namiddag niet...
Maar we hadden er nog een tweede op ons verlanglijstje..."War Horse" van St. Spielberg......een erg mooie film....hele mooie beelden, vaak heel ontroerend.
Hopelijk slapen jullie nu allemaal en genieten jullie van een mooie droom....ik ben mijn best gedaan om hier heel stillekes te komen kijken!!
En nu...ssssttt..slaap rustig verder!!
Een nachtknuffel voor jullie allemaal!!
Tof!! Zo te horen gaat het je heel goed.....zo druk bezig...vol energie!!
Voelt fijn hé!!
Hugie.....allemaal min of meer slechte nieuwtjes gekregen en dan nog een PC-dokter moeten voorzien van de nodige eurokes!!
Maar weet je wat het belangrijkste is.....dat je je foto's terug hebt!!
Wij waren vandaag eigenlijk onvoorzien in de kinepolis terecht gekomen en wilden graag "Voor Altijd" van Nik Balthazar zien, maar die film draaide men deze namiddag niet...
Maar we hadden er nog een tweede op ons verlanglijstje..."War Horse" van St. Spielberg......een erg mooie film....hele mooie beelden, vaak heel ontroerend.
Hopelijk slapen jullie nu allemaal en genieten jullie van een mooie droom....ik ben mijn best gedaan om hier heel stillekes te komen kijken!!
En nu...ssssttt..slaap rustig verder!!
Een nachtknuffel voor jullie allemaal!!
Zomaar voor iemand aardig zijn